Tarptautinių laisvųjų menų bakalauro laipsnis: kalbų menas (literatūra, kalbotyra)

Kalbų sąvokų įvadas

Kalbos koncepcijų įvadas suteikia studentams kalbos įvadą, žiūrint iš skirtingų kalbų panašumų ir skirtumų iš mokslinio požiūrio. Žmogaus kalbos unikalumo tyrimas taip pat reiškia pažvelgti į žmogaus protą ir pažinimo santykį su kalba. Šiame kurse mes galvojame apie tokius klausimus kaip: kas yra kalba? Ką reiškia kalbėti? Kokiais būdais žmonės įgyja savo pirmąją kalbą? Kaip jie įgyja papildomų kalbų? Kaip kalba yra unikali žmogaus rūšiai ir žmogaus pažinimo ir kultūros raida? Kaip kalbos langas tampa protu? Kaip kalba gali paveikti identitetą?

Lingvistika susideda iš kelių formalių studijų sričių: žodžiai (morfologija), sakiniai (sintaksė, dauguma žmonių vadina "gramatika"), reikšmės (semantika) ir garsai (fonetinė ir fonologinė). Jame taip pat nagrinėjama, kaip žinias apie kalbą vartoja socialinėse situacijose skirtingose ​​kultūrose (sociolingvistika) ir kaip žmonės mokosi kalbos (kalbos įgijimo). Mes išnagrinėsime visus šiuos kalbų aspektus.

Galiausiai, šis kursas yra įvadas į įvairias kalbų ir kalbų rūšis, kuriomis kalbama visame pasaulyje. Praktiškai kiekvienas veiksmas ir, žinoma, kiekviena žinių sritis, netgi neverbaliniai laukai, tokie kaip matematika ir muzika, priklauso nuo kalbos kaip pagrindinės mokymosi ir mokymosi priemonės. Kalba, be abejo, yra vienintelis svarbiausias žmogaus rūšies pažinimo gebėjimas. Kadangi žmogaus kalbos yra tokios įvairios, o kalba yra kultūros kūrimo sudedamoji dalis, iš to aišku, kad kai kurios pagrindinės kalbos žinios yra labai aiškios, jei ne esminės, studentams, norintiems giliai suprasti kultūrų įvairovę ir pačią žmogaus prigimtį.

Tikslai

Pagrindinis šio kurso tikslas - supažindinti studentus su pačia Kalbos prigimtimi ir jos esminiu vaidmeniu žmogaus mąstysenoje ir elgesyje. Didžioji raiška čia yra tyčinė, nes ji yra mokslinio pobūdžio lingvistika kaip mokslas, kuris siekia išsiaiškinti principus, išnagrinėjęs detales. Studentas taip pat mokysis susipažinti su įvairiais kalbos aspektais: morfologija, sintaksė, fonologija \ iš problemos sprendimo perspektyvos ir tuo pačiu išmokti, kaip kalbos mokytojai mokosi kalbos ir šių interaktinių sistemų, kurios yra visų žmogaus kalbų pagrindas, pobūdis . Visų pirma svarbiausias dalykas yra leisti moksleiviams patirti kalbų sistemų universalumą, o ne jų diskretiškumą. Kalba yra tai, kas daro mus homo sapiens, ir yra beveik visų žmogaus specifinių minčių modelių ir elgesio šaknis.

Sociolingvistika

Šis kursas supažindina studentus su "kalbos terminologijos ir metodų" elementarių žinių sąvokomis "sociolingvistika". Sociolingvistika yra kalbų ir visuomenių tarpusavio ryšio būdų tyrimas. Studentai mokysis tokių temų kaip dialektų variacija ir socialinis registras (įvairūs tam tikros kalbos vartojimo socialiniai kontekstai), ir šių veiksnių įtaka ir formavimas padeda formuoti identitetą ir kultūrą. Kituose kursuose aptariamos idėjos ir požiūris, susijęs su kalba, bei jų politinės, švietimo, socialinės ir net ekonominės pasekmės.

Tikslai

Pagrindinis dalyko tikslas yra išmokyti minėtus principus, siekiant padidinti studentų supratimą apie pagrindinį kalbos vaidmenį visuomenėje ir į prietarus, kylančius dėl kalbos supratimo trūkumo. Tai visų pirma apima požiūrį į mažiau palankias kalbas, paprastai kalbama mažiau palankių socialinių grupių. Negalima atskirti rasinių ir etninių skirtumų iš šių grupių narių.

Pasaulis anglų kalba

Šis kursas siūlo įvadą į oficialų anglų kalbos studiją. Tokiu atveju kursas bus nukreiptas į keletą pagrindinių veiksnių, susijusių su anglų kalba: jos istorija, jos dabartinis naudojimas ir jo sklaida įvairiais būdais visame pasaulyje. Visų pirma, kadangi anglų kalba tampa vis globalizacijos ar internacionalizacija, įvairūs pasaulio angelai tapo realybe; šis kursas nagrinėja kai kuriuos iš šių anglų kalbų ir jų platinimo priežastis. Studentai perskaitys vietinių kalbėtojų medžiagą apie kai kurias pasaulio dominuojančias anglų veisles. Pirmiau minėti klausimai sukelia natūralias diskusijas apie tai, kas šiandien yra "standartinė" anglų kalba ir kas yra "gimtoji kalba".

Viena iš šio kurso pranašumų yra tai, kad studentai turėtų įvertinti savo supratimą ir anglų kalbos "lygį" keliais lygmenimis \ grammarą, žodyną, tarimą ir tt \ ir aptarti būdus, kaip jie gali tobulinti anglų kalbos sklandumą ir įgūdžius. Studentai taip pat turės galimybę susipažinti su kai kuriomis kultūrinėmis vertybėmis ir literatūrinėmis išraiškomis, įvertintomis anglų kalba. Iš esmės šis kursas supažindins studentus su turtingu anglų kalbos kultūra kaip kultūros saugykla.

Tikslai

Todėl šio kurso tikslas - padidinti studentų supratimą apie anglų kalbą kaip dominuojančią 21-os kalbos kalbą ir jos poveikį pasaulio įvykiams bei kultūriniams požiūriams. Labai svarbus šio kurso aspektas - supažindinti studentus su anglų kalbos kaip pasaulio lingua franca socialinėmis ir politinėmis pasekmėmis.

Literatūros vertinimas

Literatūros vertinimas bus orientuotas į pagrindinius poezijos, grožinės literatūros ir dramos skaitymo, supratimo ir įvertinimo principus. Kursas prasideda trumpomis fikcija, perskaitys trumpą romaną, įvairius eilėraščius, filmus, susijusius su poezijos ir poezijos spektakliais, bei filmus, susijusius su literatūra. Žinoma, gali baigtis vieno veiksmo žaidimas. Knygoje yra keletas tipiškų trumpų pasakojimų, kurie supažindins studentus su istorijų skaitymu ir pagrindine terminologija, reikalinga diskutuoti. Ypatingas dėmesys bus skiriamas artimam literatūros kalbos skaitymui ir kalbos išraiškingojo mąstymo formavimui, o mintis susilieja su jausmais.

Studentai įvairius dalykus pamąsins poezija, rašytiniai ir gyvenantys, nuolat besikeičianti, žodiniai tekstai. Klasė žiūrės filmus, tokius kaip Dead Poetų draugija, sutelkiant dėmesį į poeziją ir jausmą ar šiuolaikinį repo filmą Slam. Kitas kursų aspektas supažindins studentus su poezijos ir kitų menų santykiais, ypač tapyba ir muzika. Tikimasi, kad studentai dalyvaus diskusijose apie mažas grupes ir jų vedimą, parašys analitinius straipsnius, parengs dešimt žurnalo įrašų, kuriems reikalingas supratimo ir asmeninio aiškinimo tikslumas ir, žinoma, plačiai perskaitys. Svarbiausia, ši klasė bus skirta gyvenimo literatūrinės kalbos kaip aukščiausios jausmo kalbos patirčiai.

Tikslai

Tikslai skirti mokyti studentus, kaip kreiptis į įvairius literatūrinius darbus ir geriau suprasti jų paviršių bei simbolinį turinį. Tai apima įvairių eilučių ir išgalvotų kūrinių struktūros supratimą, taip pat akcentuojamą kalbą, tiek pažodinį, tiek vaizdinį. Norimas rezultatas yra ne tik supratimas apie literatūros turinį, bet ir vertybė, kurią ji suteikia studentui gebėjimu labiau suvokti žmogaus būklę ir gilesnį mąstymą apie visuotinę žmogaus patirtį ir socialinius kontekstus, kuriuose žmonės gyvena gyvena.

Lyric Poetry

Lyric Poetry supažindins studentus su lyrine poezija istoriniu požiūriais dviem pojūčiais: 1) istorinės lyriškosios šaknys bus ištirtos senovinių ir šiuolaikinių dainų pavyzdžių, nebūtinai iš senesnių iki naujausių, tačiau su chronologine orientyrai; 2) daugelio eilėraščių istorinė, socialinė ir estetinė aplinka bus svarstoma aiškinant ir vertinant. Poezijos įrankiai, taip pat teminiai palyginimai bus svarbi šio kurso dalis. Formatas bus mažų grupių diskusijos su paskaitomis bent jau. Atsakant į eilėraščius, ši klasė reikalauja daug rašymo, nors ir nebūtinai ilgalaikio. Kai kurie iš poezijos studentų turi skaityti: Sappho, Catullus ir kiti graikų ir lotynų lyrikai, kai kurie provanso prancūzų eilėraščiai. Shakespearean sonnets, George Wither, Blake, Wordsworth, Byron, Dickinson, Whitman, Marianne Moore, Elizabeth Bishop, William Carlos Williams, Wallace Stevens, Robert Frost, Ezra Pound, Stevie Smith, šiuolaikinės dainos lyrikos, tokios kaip Bob Dylan ir daugelis kitų.

Tikslai

Pagrindinis tikslas yra puoselėti poezinių kūrinių supratimą ir malonumą, istorinėse situacijose vertinant ne kaip chronologinius įvykius, bet kaip tam tikru laiku nustatytus kūrinius, susijusius su šių įvykių sąlygomis. Mokymasis skaityti ir išgirsti poeziją kaip muzikos kalbą yra pagrindinis šio kurso tikslas.

Pagrindinės temos pasaulio literatūroje

Pagrindinės pasaulio literatūros temos parinks pagrindinę pasaulio literatūros temą, o studentai išnagrinės temą skirtinguose žanruose ir pasaulio literatūrose. Temos bus atrenkamos atsižvelgiant į jų tinkamumą platesnio mokymo programų tikslams ir tarpdisciplininiam požiūriui. Studentai skaito pasirinktus darbus konkrečiais tikslais, susijusiais su pasauliniu supratimu, literatūros stiliumi ir filosofinėmis perspektyvomis. Vienas galimų temų pavyzdys būtų "Tikrovė ir iliuzija magiškojo realybės kūriniuose". Su šia tema studentai perskaitė keletą ar visus šiuos dalykus: Kurt Vonnegut's Cat's Cradle, Haruki Murakami's Hard-Boiled Wonderland ir Pasaulio pabaiga, Gabriel Marquez "Šimtas metų vienatvės", "Camera Laye's The Radiance of the King, Borges" "Borgesas ir aš" bei daugybė kitų didžiųjų rašytojų ir poetų visame pasaulyje garsių pasakojimų ir eilėraščių. Noriu pabrėžti, kad šie darbai gali būti laikomi "kritikų magišku realumu", bet tai yra vienas iš kritinių problemų, su kuria susiduria studentai, norėdami pačiam nuspręsti, kaip darbai susiję ar skiriasi vienas nuo kito. Kita labai įdomi tema - "Kalbos vaidmuo postcolonialistiniame literatūriniame ir kritiniame diskurse", kurioje būtų galima palyginti Afrikos ar Indijos diasporos kūrinius ir tuos, kuriuos Europos kolonijinio laikotarpio rašytojai gydo šiais įvykiais.

Tikslai

Šio kurso tikslai yra tokie patys kaip ir visų literatūros kursų tikslai: didinti studentų gebėjimą suprasti kūrybinius darbus ir ugdyti intelektualiai ir emociniu požiūriu iš puikių darbų skaitymo patirties. Tai natūraliai apima istorinių ir socialinių istorinių įvykių supratimą, taip pat žmonių patirtį įvairiose kultūrose ir istoriniuose laikotarpiuose.

Lyginamosios literatūros studijos

Lyginamojoje literatūros studijose išnagrinėsime Japonijos ir Vakarų rašytojų literatūrą ir meną, nagrinėjančią pagrindinę pasaulio literatūros, ypač Japonijos, reikšmę. Pavyzdžiui, galime pasirinkti darbus, kurie laikomi "po karo" tiek temporaliniu, tiek teminiu požiūriu, apimantys ir Japonijos, ir vakarietiškų rašytojų bei menininkų atsakymus į II pasaulinį karą. Mes susidursime su romanais, spektakliais, pasakojimais, eilėraščiais, esėmis, filmais, fotografijomis, šokių kūriniais ir grafiniu romanu, nes mes vertiname karo reakcijas ir parodymus, paskelbtus per pastaruosius šešiasdešimt penkerius metus. Nors mes pradėsime dėmesį nuo atsakymų į Holokaustą ir atomines bombas, nukritusias Hirosimoje ir Nagasakyje, mes taip pat perskaitysime karo patirties vaizdus, ​​kurie yra už šių dviejų pagrindinių įvykių ribų.

Studentams bus paprašyta užpildyti dažnus rašymo užduotys, kai dirbame kartu kaip klasė, norėdami suformuluoti klausimus, kylančius dėl šių skaudžių skaitymų ir peržiūrų, ypatingą dėmesį skiriant traumos ir atminties problemoms bei etikos atsakomybės, kurią mes galime padaryti, vaidmenį. būti kaip skaitytojai ir žiūrovai. Be šių trumpesnių užduočių, studentai turės parašyti galutinį dešimties puslapių tyrimo dokumentą, kuriame bus nagrinėjamas bent vienas tekste apibūdintas kursas ir mažiausiai vienas jo laukas.

Tikslai

Pagrindinis dalyko tikslas yra studentų gebėjimų suprasti sudėtingus literatūros kūrinius, jų socialinį kontekstą ir žmogaus būklę augimas, nes tai atskleidžia per vaizduotą pasakojimą, poezines išraiškas ar dramas, kurias studentai turi skaityti kursuose. Studijuojant darbus lyginamuosiuose kontekstuose, mokiniai išmoksta daug vertingų kritinio mąstymo įgūdžių, pradedant nuo kalbos supratimo iki gilių literatūros kūrinių kultūrinių aspektų.

Kūrybinis rašymas pagal žanrą

Kūrybinis rašymas visais žanrais suteikia studentams galimybę kūrybiškai kurti žanrus, pasirinkdamas bent du iš šių elementų: poeziją, spektaklį, grožinę literatūrą ar kūrybines neformalines esė, tokias kaip autobiografija ar kelionės rašymas. Darbus galima suprasti kaip ilgesnių projektų, tokių kaip romaną ar eilėraščių knygelę, dalį, bet turėtumėte bandyti bent jau du išvardytų žanrų. Be to, šio kurso dalis būtų viešas darbų skaitymas kiekvieno kadencijos pabaigoje. Taip pat skatinami daugialypės terpės kūriniai, sujungiant literatūrą su muzika, scenos atlikimu ar vaizduojamojo meno piešiniais, tapyba ar fotografija. Studentai taip pat bus paprašyti skaityti iš pasirinktų darbų per kursą.

Tikslai

Šio kurso tikslai - suteikti studentui galimybę kūrybiškai kurti kelias pasirinktas disciplinas: poeziją, grožinę literatūrą, dramą ir / ar kūrybinę mokslą. Kursas yra vystymosi procesas, todėl visų pirma jo tikslas yra skatinti jaunus rašytojus, turinčius talentą ir susidomėjimą kūrybiniu rašymu įvairiuose disciplinose.

Išplėstinė išraiškos rašymas

"Advanced Expository Writing" sukurta siekiant suteikti rašymo instrukcijas ir patirtį studentams, kurie pasirenka patobulinti savo pagrindinius rašymo gebėjimus, nei "Composition 2" arba "Expository Research Writing" lygmenys. Temos ir žanrai, esantys pasakojime, yra lankstūs ir priklauso nuo mokytojų ir studentų interesų, tačiau šis kursas iš esmės yra aukštesnio lygio studentų rašytojų seminaras. Tikslas skirtas studentams kurti 2000-3000 žodžių rafinuotą rašymą, apimantį ne mažiau kaip tris skirtingus rašymo projektus, tuo tarpu lankstumas bus išplėstas studentams, turintiems aiškių idėjų ir priežasčių nukrypti nuo šių bendrų lūkesčių. Vienas iš šio kurso rezultatų gali būti trumpo laikotarpio metu parašytų kūrinių leidinys ir, galbūt, kartu su kitų kalbos pamokų kūrinių kūriniais. Apskritai kursui nereikės dokumentais pagrįsto akademinio tyrimo dokumento, bet jis patektų į kūrybinės nefunkcijos kategoriją, nors studentai, pageidaujantys rašyti akademinius straipsnius, gali tai daryti su instruktoriaus leidimu.

Tikslai

Pagrindinis šio kurso tikslas - tobulinti rašymo įgūdžius tose srityse, kurias studentas laiko labiausiai įdomiomis ir naudingomis, ypač kūrybine, bet akademiniu raštu, jei tai studento pasirinktas dėmesio centras.

Anglų komunikacija darbo vietoje

Šis kursas suteiks studentams praktinius rašymo įgūdžius bendravimui su kitais žmonėmis darbo vietoje, įmonėse, mokyklose ir kitose institucijose, kuriose reikalinga veiksminga ir tinkama profesinė sąveika anglų kalba. Tiek rašymo, tiek kalbėjimo įgūdžiai bus modeliuojami, praktikuojami ir vertinami. Kurso metu bus sujungtos tai, kas dažnai mokoma techninio rašymo kursuose, turiniu ir veikla, dažnai mokoma kalbos komunikacijos kursuose ar pristatymo kursuose. Kai kurios rašymo temos ir praktika, įskaitant oficialių pranešimų rašymą, tinkamų el. Laiškų rašymą, protokolų rašymą ir susitikimų santraukų rengimą, pasiūlymų rašymas ir pan. Kai kurie kalbėtinos temos ir veikla apima bendravimą anglų kalba telefonu arba "Skype", bendravimą grupės susitikimuose, žodinius pristatymus naudojant "PowerPoint" arba kokią nors kitą pristatymo metodiką. Šio kurso pagrindinis uždavinys - pateikti praktines gaires ir praktiką veiksmingam rašymui ir kalbėjimui profesiniuose kontekstuose, kuriam reikalingas ne tik aiškus ir logiškas turinio organizavimas, tikslus gramatikos naudojimas, aiškus žodžių ir sakinių suformuliavimas, bet ir tinkamas registras, atspindintis tinkami laipsniai mandagumo, formalumo ir neformalumo.

Tikslai

Pagrindinis šio kurso tikslas - parengti studentus efektyviai bendrauti tiek raštu, tiek kalbant įvairiuose profesiniuose kontekstuose. Siekdami šio tikslo, studentai taip pat stengiasi pasiekti šiuos dalykus: (1) Sužinokite formas ir tinkamą registrą, skirtą rašyti el. Laiškus, ataskaitas ir oficialius pasiūlymus, verslo laiškus ir rengiant įvadinius laiškus kartu su "Curriculum Vitae" už darbą. programos; ir (2) Sužinokite formas ir tinkamą registraciją telefonu, sveikinimus ir pristatymus bei oficialius ir neoficialius pristatymus.

Seminaras (kalbų menas)

RECORD, Kirby Alison

Šis kursas yra intensyvus kursas, apimantis literatūros ir literatūros studijų sričių temas. Jis yra platus poezijos, grožinės literatūros ir dramos literatūros žanruose ir pristatys įvairias požiūris į skirtingų kultūrų literatūros studijas. Studentai gali laisvai pasirinkti savo temas nuo koncentracijos konkretaus autoriaus darbe, teminį požiūrį, apimantį daugiau nei vieną autorių, taip pat istorines temas, tokias kaip postcolonialinė literatūra, susijusi su Europos ir vadinamosios "trečiojo pasaulio" literatūros Indija, Afrika ir Karibai. Pirmoji kursų pusė bus skirta skaitymui ir diskusijoms apie įvairias literatūros temas, pagrįstas studentų interesais. Antroje pusėje daug dėmesio bus skiriama studentų projektams ir jie dažnai susideda iš studentų pristatymų įvairiais jų darbo etapais seminaro darbe. Seminarų dalyvių lankymas yra privalomas ir sudarys reikšmingą kursų dalį. Galimos temos: Paulo Bowleso rašymas, Amerikos emigrantai, Europos ir Afrikos bei Indijos postcolonialinių kūrinių palyginimas, metaforos magiškojo realizmo kūriniuose, kalbos vartojimas poezijoje ir Paulo Austerio dailės kūriniuose ir kt.

Tikslai

Pagrindinis šio kurso tikslas - vadovauti studentų pačių kalbos ir literatūros interesų srities tyrinėjimui, mokyti juos atlikti savarankiškus tyrimus, analizuoti ir sintezuoti informaciją ir reaguoti į akademinius tekstus kritiniu ir informuotu būdu .

OLAGBOYEGA, Kolawole Waziri

Šiame seminare daugiausia dėmesio bus skiriama kalbų ir daugelio tarpdalykinių aspektų klausimams. Studentas gali rašyti į bet kurią temą, kuri paprastai patenka į kalbotyros arba taikomosios lingvistikos studijas. Tarp jų yra kalbos įgijimas, sociolingvistiniai susirūpinimas kalbos ir visuomenės, dialektai, formalūs ir neformalūs gramatinės sampratos, žodynų ir prasmių, visuotinė gramatika ir jos teorinės bei praktinės reikšmės ir kt.

Kursas bus suskirstytas į pirmąjį pusmetį paskaitų metu ir svarstomų temų diskusijų metu. Vienas iš pagrindinių šio kurso tikslų - padėti studentams pasirinkti savo tyrimo temą, kuri tęsis antrąją pusę. Antroje pusėje daug dėmesio bus skiriama studentų projektams ir jie dažnai susideda iš studentų pristatymų įvairiais jų darbo etapais seminaro darbe. Seminarų dalyvių lankymas yra privalomas ir sudarys reikšmingą kursų dalį.

Tikslai

Pagrindinis šio kurso tikslas - vadovauti studentų pačių kalbos ir literatūros interesų srities tyrinėjimui, mokyti juos atlikti savarankiškus tyrimus, analizuoti ir sintezuoti informaciją ir reaguoti į akademinius tekstus kritiniu ir informuotu būdu .

Instruktoriai:

  • Kolawole Olagboyega
  • Kirby įrašas
Programa mokoma:
  • Anglų

Peržiūrėti 7 daugiau kursų International College of Liberal Arts - Yamanashi Gakuin University »

Šis kursas yra Campus based
Start Date
Bal. 2020
Duration
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Bal. 2020
Galutinis paraiškų davimo terminas

Bal. 2020

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date