Tarptautinių laisvųjų menų bakalauro laipsnis: kalbų menas (literatūra, kalbotyra)

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Tarptautinių laisvųjų menų bakalauro laipsnis: kalbų menas (literatūra, kalbotyra)

Kalbų sÄvokų įvadas

Kalbos koncepcijų įvadas suteikia studentams kalbos įvadÄ, žiÅ«rint iÅ¡ skirtingų kalbų panaÅ¡umų ir skirtumų iÅ¡ mokslinio požiÅ«rio. Žmogaus kalbos unikalumo tyrimas taip pat reiÅ¡kia pažvelgti į žmogaus protÄ ir pažinimo santykį su kalba. Å iame kurse mes galvojame apie tokius klausimus kaip: kas yra kalba? KÄ reiÅ¡kia kalbÄti? Kokiais bÅ«dais žmonÄs įgyja savo pirmÄjÄ kalbÄ? Kaip jie įgyja papildomų kalbų? Kaip kalba yra unikali žmogaus rÅ«Å¡iai ir žmogaus pažinimo ir kultÅ«ros raida? Kaip kalbos langas tampa protu? Kaip kalba gali paveikti identitetÄ?

Lingvistika susideda iÅ¡ kelių formalių studijų sriÄių: žodžiai (morfologija), sakiniai (sintaksÄ, dauguma žmonių vadina "gramatika"), reikÅ¡mÄs (semantika) ir garsai (fonetinÄ ir fonologinÄ). Jame taip pat nagrinÄjama, kaip žinias apie kalbÄ vartoja socialinÄse situacijose skirtingose ââkultÅ«rose (sociolingvistika) ir kaip žmonÄs mokosi kalbos (kalbos įgijimo). Mes iÅ¡nagrinÄsime visus Å¡iuos kalbų aspektus.

Galiausiai, Å¡is kursas yra įvadas į įvairias kalbų ir kalbų rÅ«Å¡is, kuriomis kalbama visame pasaulyje. PraktiÅ¡kai kiekvienas veiksmas ir, žinoma, kiekviena žinių sritis, netgi neverbaliniai laukai, tokie kaip matematika ir muzika, priklauso nuo kalbos kaip pagrindinÄs mokymosi ir mokymosi priemonÄs. Kalba, be abejo, yra vienintelis svarbiausias žmogaus rÅ«Å¡ies pažinimo gebÄjimas. Kadangi žmogaus kalbos yra tokios įvairios, o kalba yra kultÅ«ros kÅ«rimo sudedamoji dalis, iÅ¡ to aiÅ¡ku, kad kai kurios pagrindinÄs kalbos žinios yra labai aiÅ¡kios, jei ne esminÄs, studentams, norintiems giliai suprasti kultÅ«rų įvairovÄ ir paÄiÄ Å¾mogaus prigimtį.

Tikslai

Pagrindinis Å¡io kurso tikslas - supažindinti studentus su paÄia Kalbos prigimtimi ir jos esminiu vaidmeniu žmogaus mÄstysenoje ir elgesyje. Didžioji raiÅ¡ka Äia yra tyÄinÄ, nes ji yra mokslinio pobÅ«džio lingvistika kaip mokslas, kuris siekia iÅ¡siaiÅ¡kinti principus, iÅ¡nagrinÄjÄs detales. Studentas taip pat mokysis susipažinti su įvairiais kalbos aspektais: morfologija, sintaksÄ, fonologija \ iÅ¡ problemos sprendimo perspektyvos ir tuo paÄiu iÅ¡mokti, kaip kalbos mokytojai mokosi kalbos ir Å¡ių interaktinių sistemų, kurios yra visų žmogaus kalbų pagrindas, pobÅ«dis . Visų pirma svarbiausias dalykas yra leisti moksleiviams patirti kalbų sistemų universalumÄ, o ne jų diskretiÅ¡kumÄ. Kalba yra tai, kas daro mus homo sapiens, ir yra beveik visų žmogaus specifinių minÄių modelių ir elgesio Å¡aknis.

Sociolingvistika

Å is kursas supažindina studentus su "kalbos terminologijos ir metodų" elementarių žinių sÄvokomis "sociolingvistika". Sociolingvistika yra kalbų ir visuomenių tarpusavio ryÅ¡io bÅ«dų tyrimas. Studentai mokysis tokių temų kaip dialektų variacija ir socialinis registras (įvairÅ«s tam tikros kalbos vartojimo socialiniai kontekstai), ir Å¡ių veiksnių įtaka ir formavimas padeda formuoti identitetÄ ir kultÅ«rÄ. Kituose kursuose aptariamos idÄjos ir požiÅ«ris, susijÄs su kalba, bei jų politinÄs, Å¡vietimo, socialinÄs ir net ekonominÄs pasekmÄs.

Tikslai

Pagrindinis dalyko tikslas yra iÅ¡mokyti minÄtus principus, siekiant padidinti studentų supratimÄ apie pagrindinį kalbos vaidmenį visuomenÄje ir į prietarus, kylanÄius dÄl kalbos supratimo trÅ«kumo. Tai visų pirma apima požiÅ«rį į mažiau palankias kalbas, paprastai kalbama mažiau palankių socialinių grupių. Negalima atskirti rasinių ir etninių skirtumų iÅ¡ Å¡ių grupių narių.

Pasaulis anglų kalba

Å is kursas siÅ«lo įvadÄ Ä¯ oficialų anglų kalbos studijÄ. Tokiu atveju kursas bus nukreiptas į keletÄ pagrindinių veiksnių, susijusių su anglų kalba: jos istorija, jos dabartinis naudojimas ir jo sklaida įvairiais bÅ«dais visame pasaulyje. Visų pirma, kadangi anglų kalba tampa vis globalizacijos ar internacionalizacija, įvairÅ«s pasaulio angelai tapo realybe; Å¡is kursas nagrinÄja kai kuriuos iÅ¡ Å¡ių anglų kalbų ir jų platinimo priežastis. Studentai perskaitys vietinių kalbÄtojų medžiagÄ apie kai kurias pasaulio dominuojanÄias anglų veisles. Pirmiau minÄti klausimai sukelia natÅ«ralias diskusijas apie tai, kas Å¡iandien yra "standartinÄ" anglų kalba ir kas yra "gimtoji kalba".

Viena iÅ¡ Å¡io kurso pranaÅ¡umų yra tai, kad studentai turÄtų įvertinti savo supratimÄ ir anglų kalbos "lygį" keliais lygmenimis \ grammarÄ, žodynÄ, tarimÄ ir tt \ ir aptarti bÅ«dus, kaip jie gali tobulinti anglų kalbos sklandumÄ ir įgÅ«džius. Studentai taip pat turÄs galimybÄ susipažinti su kai kuriomis kultÅ«rinÄmis vertybÄmis ir literatÅ«rinÄmis iÅ¡raiÅ¡komis, įvertintomis anglų kalba. IÅ¡ esmÄs Å¡is kursas supažindins studentus su turtingu anglų kalbos kultÅ«ra kaip kultÅ«ros saugykla.

Tikslai

TodÄl Å¡io kurso tikslas - padidinti studentų supratimÄ apie anglų kalbÄ kaip dominuojanÄiÄ 21-os kalbos kalbÄ ir jos poveikį pasaulio įvykiams bei kultÅ«riniams požiÅ«riams. Labai svarbus Å¡io kurso aspektas - supažindinti studentus su anglų kalbos kaip pasaulio lingua franca socialinÄmis ir politinÄmis pasekmÄmis.

Literatūros vertinimas

LiteratÅ«ros vertinimas bus orientuotas į pagrindinius poezijos, grožinÄs literatÅ«ros ir dramos skaitymo, supratimo ir įvertinimo principus. Kursas prasideda trumpomis fikcija, perskaitys trumpÄ romanÄ, įvairius eilÄraÅ¡Äius, filmus, susijusius su poezijos ir poezijos spektakliais, bei filmus, susijusius su literatÅ«ra. Žinoma, gali baigtis vieno veiksmo žaidimas. Knygoje yra keletas tipiÅ¡kų trumpų pasakojimų, kurie supažindins studentus su istorijų skaitymu ir pagrindine terminologija, reikalinga diskutuoti. Ypatingas dÄmesys bus skiriamas artimam literatÅ«ros kalbos skaitymui ir kalbos iÅ¡raiÅ¡kingojo mÄstymo formavimui, o mintis susilieja su jausmais.

Studentai įvairius dalykus pamÄsins poezija, raÅ¡ytiniai ir gyvenantys, nuolat besikeiÄianti, žodiniai tekstai. KlasÄ Å¾iÅ«rÄs filmus, tokius kaip Dead Poetų draugija, sutelkiant dÄmesį į poezijÄ ir jausmÄ ar Å¡iuolaikinį repo filmÄ Slam. Kitas kursų aspektas supažindins studentus su poezijos ir kitų menų santykiais, ypaÄ tapyba ir muzika. Tikimasi, kad studentai dalyvaus diskusijose apie mažas grupes ir jų vedimÄ, paraÅ¡ys analitinius straipsnius, parengs deÅ¡imt žurnalo įrašų, kuriems reikalingas supratimo ir asmeninio aiÅ¡kinimo tikslumas ir, žinoma, plaÄiai perskaitys. Svarbiausia, Å¡i klasÄ bus skirta gyvenimo literatÅ«rinÄs kalbos kaip aukÅ¡Äiausios jausmo kalbos patirÄiai.

Tikslai

Tikslai skirti mokyti studentus, kaip kreiptis į įvairius literatÅ«rinius darbus ir geriau suprasti jų pavirÅ¡ių bei simbolinį turinį. Tai apima įvairių eiluÄių ir iÅ¡galvotų kÅ«rinių struktÅ«ros supratimÄ, taip pat akcentuojamÄ kalbÄ, tiek pažodinį, tiek vaizdinį. Norimas rezultatas yra ne tik supratimas apie literatÅ«ros turinį, bet ir vertybÄ, kuriÄ ji suteikia studentui gebÄjimu labiau suvokti žmogaus bÅ«klÄ ir gilesnį mÄstymÄ apie visuotinÄ Å¾mogaus patirtį ir socialinius kontekstus, kuriuose žmonÄs gyvena gyvena.

Lyric Poetry

Lyric Poetry supažindins studentus su lyrine poezija istoriniu požiÅ«riais dviem pojÅ«Äiais: 1) istorinÄs lyriÅ¡kosios Å¡aknys bus iÅ¡tirtos senovinių ir Å¡iuolaikinių dainų pavyzdžių, nebÅ«tinai iÅ¡ senesnių iki naujausių, taÄiau su chronologine orientyrai; 2) daugelio eilÄraÅ¡Äių istorinÄ, socialinÄ ir estetinÄ aplinka bus svarstoma aiÅ¡kinant ir vertinant. Poezijos įrankiai, taip pat teminiai palyginimai bus svarbi Å¡io kurso dalis. Formatas bus mažų grupių diskusijos su paskaitomis bent jau. Atsakant į eilÄraÅ¡Äius, Å¡i klasÄ reikalauja daug raÅ¡ymo, nors ir nebÅ«tinai ilgalaikio. Kai kurie iÅ¡ poezijos studentų turi skaityti: Sappho, Catullus ir kiti graikų ir lotynų lyrikai, kai kurie provanso prancÅ«zų eilÄraÅ¡Äiai. Shakespearean sonnets, George Wither, Blake, Wordsworth, Byron, Dickinson, Whitman, Marianne Moore, Elizabeth Bishop, William Carlos Williams, Wallace Stevens, Robert Frost, Ezra Pound, Stevie Smith, Å¡iuolaikinÄs dainos lyrikos, tokios kaip Bob Dylan ir daugelis kitų.

Tikslai

Pagrindinis tikslas yra puoselÄti poezinių kÅ«rinių supratimÄ ir malonumÄ, istorinÄse situacijose vertinant ne kaip chronologinius įvykius, bet kaip tam tikru laiku nustatytus kÅ«rinius, susijusius su Å¡ių įvykių sÄlygomis. Mokymasis skaityti ir iÅ¡girsti poezijÄ kaip muzikos kalbÄ yra pagrindinis Å¡io kurso tikslas.

PagrindinÄs temos pasaulio literatÅ«roje

PagrindinÄs pasaulio literatÅ«ros temos parinks pagrindinÄ pasaulio literatÅ«ros temÄ, o studentai iÅ¡nagrinÄs temÄ skirtinguose žanruose ir pasaulio literatÅ«rose. Temos bus atrenkamos atsižvelgiant į jų tinkamumÄ platesnio mokymo programų tikslams ir tarpdisciplininiam požiÅ«riui. Studentai skaito pasirinktus darbus konkreÄiais tikslais, susijusiais su pasauliniu supratimu, literatÅ«ros stiliumi ir filosofinÄmis perspektyvomis. Vienas galimų temų pavyzdys bÅ«tų "TikrovÄ ir iliuzija magiÅ¡kojo realybÄs kÅ«riniuose". Su Å¡ia tema studentai perskaitÄ keletÄ ar visus Å¡iuos dalykus: Kurt Vonnegut's Cat's Cradle, Haruki Murakami's Hard-Boiled Wonderland ir Pasaulio pabaiga, Gabriel Marquez "Å imtas metų vienatvÄs", "Camera Laye's The Radiance of the King, Borges" "Borgesas ir aÅ¡" bei daugybÄ kitų didžiųjų raÅ¡ytojų ir poetų visame pasaulyje garsių pasakojimų ir eilÄraÅ¡Äių. Noriu pabrÄžti, kad Å¡ie darbai gali bÅ«ti laikomi "kritikų magiÅ¡ku realumu", bet tai yra vienas iÅ¡ kritinių problemų, su kuria susiduria studentai, norÄdami paÄiam nusprÄsti, kaip darbai susijÄ ar skiriasi vienas nuo kito. Kita labai įdomi tema - "Kalbos vaidmuo postcolonialistiniame literatÅ«riniame ir kritiniame diskurse", kurioje bÅ«tų galima palyginti Afrikos ar Indijos diasporos kÅ«rinius ir tuos, kuriuos Europos kolonijinio laikotarpio raÅ¡ytojai gydo Å¡iais įvykiais.

Tikslai

Å io kurso tikslai yra tokie patys kaip ir visų literatÅ«ros kursų tikslai: didinti studentų gebÄjimÄ suprasti kÅ«rybinius darbus ir ugdyti intelektualiai ir emociniu požiÅ«riu iÅ¡ puikių darbų skaitymo patirties. Tai natÅ«raliai apima istorinių ir socialinių istorinių įvykių supratimÄ, taip pat žmonių patirtį įvairiose kultÅ«rose ir istoriniuose laikotarpiuose.

Lyginamosios literatūros studijos

Lyginamojoje literatÅ«ros studijose iÅ¡nagrinÄsime Japonijos ir Vakarų raÅ¡ytojų literatÅ«rÄ ir menÄ, nagrinÄjanÄiÄ pagrindinÄ pasaulio literatÅ«ros, ypaÄ Japonijos, reikÅ¡mÄ. Pavyzdžiui, galime pasirinkti darbus, kurie laikomi "po karo" tiek temporaliniu, tiek teminiu požiÅ«riu, apimantys ir Japonijos, ir vakarietiÅ¡kų raÅ¡ytojų bei menininkų atsakymus į II pasaulinį karÄ. Mes susidursime su romanais, spektakliais, pasakojimais, eilÄraÅ¡Äiais, esÄmis, filmais, fotografijomis, Å¡okių kÅ«riniais ir grafiniu romanu, nes mes vertiname karo reakcijas ir parodymus, paskelbtus per pastaruosius Å¡eÅ¡iasdeÅ¡imt penkerius metus. Nors mes pradÄsime dÄmesį nuo atsakymų į HolokaustÄ ir atomines bombas, nukritusias Hirosimoje ir Nagasakyje, mes taip pat perskaitysime karo patirties vaizdus, ââkurie yra už Å¡ių dviejų pagrindinių įvykių ribų.

Studentams bus papraÅ¡yta užpildyti dažnus raÅ¡ymo užduotys, kai dirbame kartu kaip klasÄ, norÄdami suformuluoti klausimus, kylanÄius dÄl Å¡ių skaudžių skaitymų ir peržiÅ«rų, ypatingÄ dÄmesį skiriant traumos ir atminties problemoms bei etikos atsakomybÄs, kuriÄ mes galime padaryti, vaidmenį. bÅ«ti kaip skaitytojai ir žiÅ«rovai. Be Å¡ių trumpesnių užduoÄių, studentai turÄs paraÅ¡yti galutinį deÅ¡imties puslapių tyrimo dokumentÄ, kuriame bus nagrinÄjamas bent vienas tekste apibÅ«dintas kursas ir mažiausiai vienas jo laukas.

Tikslai

Pagrindinis dalyko tikslas yra studentų gebÄjimų suprasti sudÄtingus literatÅ«ros kÅ«rinius, jų socialinį kontekstÄ ir žmogaus bÅ«klÄ augimas, nes tai atskleidžia per vaizduotÄ pasakojimÄ, poezines iÅ¡raiÅ¡kas ar dramas, kurias studentai turi skaityti kursuose. Studijuojant darbus lyginamuosiuose kontekstuose, mokiniai iÅ¡moksta daug vertingų kritinio mÄstymo įgÅ«džių, pradedant nuo kalbos supratimo iki gilių literatÅ«ros kÅ«rinių kultÅ«rinių aspektų.

KÅ«rybinis raÅ¡ymas pagal žanrÄ

KÅ«rybinis raÅ¡ymas visais žanrais suteikia studentams galimybÄ kÅ«rybiÅ¡kai kurti žanrus, pasirinkdamas bent du iÅ¡ Å¡ių elementų: poezijÄ, spektaklį, grožinÄ literatÅ«rÄ ar kÅ«rybines neformalines esÄ, tokias kaip autobiografija ar kelionÄs raÅ¡ymas. Darbus galima suprasti kaip ilgesnių projektų, tokių kaip romanÄ ar eilÄraÅ¡Äių knygelÄ, dalį, bet turÄtumÄte bandyti bent jau du iÅ¡vardytų žanrų. Be to, Å¡io kurso dalis bÅ«tų vieÅ¡as darbų skaitymas kiekvieno kadencijos pabaigoje. Taip pat skatinami daugialypÄs terpÄs kÅ«riniai, sujungiant literatÅ«rÄ su muzika, scenos atlikimu ar vaizduojamojo meno pieÅ¡iniais, tapyba ar fotografija. Studentai taip pat bus papraÅ¡yti skaityti iÅ¡ pasirinktų darbų per kursÄ.

Tikslai

Å io kurso tikslai - suteikti studentui galimybÄ kÅ«rybiÅ¡kai kurti kelias pasirinktas disciplinas: poezijÄ, grožinÄ literatÅ«rÄ, dramÄ ir / ar kÅ«rybinÄ mokslÄ. Kursas yra vystymosi procesas, todÄl visų pirma jo tikslas yra skatinti jaunus raÅ¡ytojus, turinÄius talentÄ ir susidomÄjimÄ kÅ«rybiniu raÅ¡ymu įvairiuose disciplinose.

IÅ¡plÄstinÄ iÅ¡raiÅ¡kos raÅ¡ymas

"Advanced Expository Writing" sukurta siekiant suteikti raÅ¡ymo instrukcijas ir patirtį studentams, kurie pasirenka patobulinti savo pagrindinius raÅ¡ymo gebÄjimus, nei "Composition 2" arba "Expository Research Writing" lygmenys. Temos ir žanrai, esantys pasakojime, yra lankstÅ«s ir priklauso nuo mokytojų ir studentų interesų, taÄiau Å¡is kursas iÅ¡ esmÄs yra aukÅ¡tesnio lygio studentų raÅ¡ytojų seminaras. Tikslas skirtas studentams kurti 2000-3000 žodžių rafinuotÄ raÅ¡ymÄ, apimantį ne mažiau kaip tris skirtingus raÅ¡ymo projektus, tuo tarpu lankstumas bus iÅ¡plÄstas studentams, turintiems aiÅ¡kių idÄjų ir priežasÄių nukrypti nuo Å¡ių bendrų lÅ«kesÄių. Vienas iÅ¡ Å¡io kurso rezultatų gali bÅ«ti trumpo laikotarpio metu paraÅ¡ytų kÅ«rinių leidinys ir, galbÅ«t, kartu su kitų kalbos pamokų kÅ«rinių kÅ«riniais. Apskritai kursui nereikÄs dokumentais pagrįsto akademinio tyrimo dokumento, bet jis patektų į kÅ«rybinÄs nefunkcijos kategorijÄ, nors studentai, pageidaujantys raÅ¡yti akademinius straipsnius, gali tai daryti su instruktoriaus leidimu.

Tikslai

Pagrindinis Å¡io kurso tikslas - tobulinti raÅ¡ymo įgÅ«džius tose srityse, kurias studentas laiko labiausiai įdomiomis ir naudingomis, ypaÄ kÅ«rybine, bet akademiniu raÅ¡tu, jei tai studento pasirinktas dÄmesio centras.

Anglų komunikacija darbo vietoje

Å is kursas suteiks studentams praktinius raÅ¡ymo įgÅ«džius bendravimui su kitais žmonÄmis darbo vietoje, įmonÄse, mokyklose ir kitose institucijose, kuriose reikalinga veiksminga ir tinkama profesinÄ sÄveika anglų kalba. Tiek raÅ¡ymo, tiek kalbÄjimo įgÅ«džiai bus modeliuojami, praktikuojami ir vertinami. Kurso metu bus sujungtos tai, kas dažnai mokoma techninio raÅ¡ymo kursuose, turiniu ir veikla, dažnai mokoma kalbos komunikacijos kursuose ar pristatymo kursuose. Kai kurios raÅ¡ymo temos ir praktika, įskaitant oficialių praneÅ¡imų raÅ¡ymÄ, tinkamų el. LaiÅ¡kų raÅ¡ymÄ, protokolų raÅ¡ymÄ ir susitikimų santraukų rengimÄ, pasiÅ«lymų raÅ¡ymas ir pan. Kai kurie kalbÄtinos temos ir veikla apima bendravimÄ anglų kalba telefonu arba "Skype", bendravimÄ grupÄs susitikimuose, žodinius pristatymus naudojant "PowerPoint" arba kokiÄ nors kitÄ pristatymo metodikÄ. Å io kurso pagrindinis uždavinys - pateikti praktines gaires ir praktikÄ veiksmingam raÅ¡ymui ir kalbÄjimui profesiniuose kontekstuose, kuriam reikalingas ne tik aiÅ¡kus ir logiÅ¡kas turinio organizavimas, tikslus gramatikos naudojimas, aiÅ¡kus žodžių ir sakinių suformuliavimas, bet ir tinkamas registras, atspindintis tinkami laipsniai mandagumo, formalumo ir neformalumo.

Tikslai

Pagrindinis Å¡io kurso tikslas - parengti studentus efektyviai bendrauti tiek raÅ¡tu, tiek kalbant įvairiuose profesiniuose kontekstuose. Siekdami Å¡io tikslo, studentai taip pat stengiasi pasiekti Å¡iuos dalykus: (1) Sužinokite formas ir tinkamÄ registrÄ, skirtÄ raÅ¡yti el. LaiÅ¡kus, ataskaitas ir oficialius pasiÅ«lymus, verslo laiÅ¡kus ir rengiant įvadinius laiÅ¡kus kartu su "Curriculum Vitae" už darbÄ. programos; ir (2) Sužinokite formas ir tinkamÄ registracijÄ telefonu, sveikinimus ir pristatymus bei oficialius ir neoficialius pristatymus.

Seminaras (kalbų menas)

RECORD, Kirby Alison

Å is kursas yra intensyvus kursas, apimantis literatÅ«ros ir literatÅ«ros studijų sriÄių temas. Jis yra platus poezijos, grožinÄs literatÅ«ros ir dramos literatÅ«ros žanruose ir pristatys įvairias požiÅ«ris į skirtingų kultÅ«rų literatÅ«ros studijas. Studentai gali laisvai pasirinkti savo temas nuo koncentracijos konkretaus autoriaus darbe, teminį požiÅ«rį, apimantį daugiau nei vienÄ autorių, taip pat istorines temas, tokias kaip postcolonialinÄ literatÅ«ra, susijusi su Europos ir vadinamosios "treÄiojo pasaulio" literatÅ«ros Indija, Afrika ir Karibai. Pirmoji kursų pusÄ bus skirta skaitymui ir diskusijoms apie įvairias literatÅ«ros temas, pagrįstas studentų interesais. Antroje pusÄje daug dÄmesio bus skiriama studentų projektams ir jie dažnai susideda iÅ¡ studentų pristatymų įvairiais jų darbo etapais seminaro darbe. Seminarų dalyvių lankymas yra privalomas ir sudarys reikÅ¡mingÄ kursų dalį. Galimos temos: Paulo Bowleso raÅ¡ymas, Amerikos emigrantai, Europos ir Afrikos bei Indijos postcolonialinių kÅ«rinių palyginimas, metaforos magiÅ¡kojo realizmo kÅ«riniuose, kalbos vartojimas poezijoje ir Paulo Austerio dailÄs kÅ«riniuose ir kt.

Tikslai

Pagrindinis Å¡io kurso tikslas - vadovauti studentų paÄių kalbos ir literatÅ«ros interesų srities tyrinÄjimui, mokyti juos atlikti savarankiÅ¡kus tyrimus, analizuoti ir sintezuoti informacijÄ ir reaguoti į akademinius tekstus kritiniu ir informuotu bÅ«du .

OLAGBOYEGA, Kolawole Waziri

Å iame seminare daugiausia dÄmesio bus skiriama kalbų ir daugelio tarpdalykinių aspektų klausimams. Studentas gali raÅ¡yti į bet kuriÄ temÄ, kuri paprastai patenka į kalbotyros arba taikomosios lingvistikos studijas. Tarp jų yra kalbos įgijimas, sociolingvistiniai susirÅ«pinimas kalbos ir visuomenÄs, dialektai, formalÅ«s ir neformalÅ«s gramatinÄs sampratos, žodynų ir prasmių, visuotinÄ gramatika ir jos teorinÄs bei praktinÄs reikÅ¡mÄs ir kt.

Kursas bus suskirstytas į pirmÄjį pusmetį paskaitų metu ir svarstomų temų diskusijų metu. Vienas iÅ¡ pagrindinių Å¡io kurso tikslų - padÄti studentams pasirinkti savo tyrimo temÄ, kuri tÄsis antrÄjÄ pusÄ. Antroje pusÄje daug dÄmesio bus skiriama studentų projektams ir jie dažnai susideda iÅ¡ studentų pristatymų įvairiais jų darbo etapais seminaro darbe. Seminarų dalyvių lankymas yra privalomas ir sudarys reikÅ¡mingÄ kursų dalį.

Tikslai

Pagrindinis Å¡io kurso tikslas - vadovauti studentų paÄių kalbos ir literatÅ«ros interesų srities tyrinÄjimui, mokyti juos atlikti savarankiÅ¡kus tyrimus, analizuoti ir sintezuoti informacijÄ ir reaguoti į akademinius tekstus kritiniu ir informuotu bÅ«du .

Instruktoriai:

  • Kolawole Olagboyega
  • Kirby įraÅ¡as
Paskutinį kartą atnaujinta Gruodis 2019

Apie mokyklą

Picturesquely located at the foot of Mt Fuji, in the heart of what was known in medieval times as Kai Country, the YGU Sakaori campus, home to the iCLA complex (Residential Halls and classroom buildin ... Skaityti daugiau

Picturesquely located at the foot of Mt Fuji, in the heart of what was known in medieval times as Kai Country, the YGU Sakaori campus, home to the iCLA complex (Residential Halls and classroom building), iCLA is only 90 minutes West of Tokyo, and offers students unique opportunities to immerse themselves in the very essence of Japan and its culture. Skaityti mažiau