Tarptautinių viešbučių ir renginių vadybos bakalauras

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Tikslai ir mokymosi rezultatai

Programos pabaigoje studentai gebės:

  1. Derinkite įvairių praktinių, teorinių ir asmeninių įgūdžių, reikalingų profesionaliems vadovavimo vaidmenims įvairiose tarptautinėse viešbučių ir turizmo organizacijose, supratimą.
  2. Susintetinti strateginius, žmogiškuosius išteklius ir komercinės svetingumo įmonės rinkodaros procesus atsižvelgiant į globalų verslo pobūdį.
  3. Ugdykite profesionalų valdymo požiūrį puoselėdami įmonės kultūrą ir socialinę atsakomybę, kad galėtumėte sukurti pridėtinę vertę organizacijai.
  4. Neabejotinai diskutuokite, tyrinėkite ir sintezuokite teorijas.
  5. Kritiškai analizuokite įvairias daugiašales institucijas ir tarptautines organizacijas, dalyvaujančias tarptautiniame turizmo valdyme.

121598_121542__P1A0655.jpeg

Kursai

Lyderystė ir verslo efektyvumas

Modulio tikslas yra pateikti studentui išsamią lyderystės organizacijose, taikomose paslaugų pramonėje, apžvalgą. Studentas ištirs visus lyderio aspektus ir lyderio sąveiką su organizacija ir žmonėmis, įgūdžius, elgesį, stilių, sielą ir mentalitetą, kurį lyderis demonstruoja, norėdamas paveikti darbo kultūrą, kad galėtų veikti ir gerai jaustis, taip pat ištirs, kaip vadovai gali būti plėtojamas ieškant atsakymų į klausimą, ar lyderiai gimsta, ar yra priversti. Studentas taip pat turės galimybę išbandyti savo asmenybės stilių, kaip jūsų galimo lyderystės požiūrio į darbą ir gyvenimą rodiklį.

Turizmo planavimas, plėtra ir valdymas

Modulis sukuria specialią turizmo planavimo, plėtros ir valdymo sritį, suteikdamas studentams supratimą apie sunkumus, susijusius su turizmo planavimu, plėtojimu ir valdymu įvairiais mastais (tarptautiniu mastu - iki bendruomenių) ir rinkos nišomis (įskaitant politines).

Turizmas ir viešbučių verslas

Viešbučiai ne tik teikia svetingumą, bet ir patys gali būti naudojami turizmo pramonės plėtrai skatinti. Todėl viešbučiai yra neatsiejama svetingumo ir turizmo pramonės dalis.

Modulio tikslas - studentui ištirti viešbučių sektorių ir tai atliekant; ugdyti kritinį supratimą apie problemas, turinčias įtakos sektoriui; nustatyti pagrindinius poveikius; plėtoti žinias apie naujausias tendencijas ir sektoriaus ateitį; įvertinti, kaip viešbučių sektorius tinka platesnei turizmo pramonei.

Paslaugų rinkodaros vadyba

Atsižvelgiant į vis įvairesnę, neramią ir plečiamą tarptautinę aplinką, strateginis požiūris į paslaugų rinkodaros valdymą yra būtinas ilgalaikiam verslo išlikimui. Rinkodaros vadyba yra priemonė, kuria organizacijos siekia patenkinti nuolat kintančius vartotojų poreikius. Tačiau paslaugų savybės labai skiriasi nuo apčiuopiamų prekių ir tam reikia labai skirtingo požiūrio į rinkodaros valdymą. Šio pramonės sektoriaus vadovai turi suprasti rinkodaros valdymą kaip taikomą prekėms ir paslaugoms.

Šio modulio tikslas - įvertinti paslaugų rinkodaros valdymo funkcijos, kuriai būdingi nematerialūs, neatsiejami, kintami ir greitai gendantys produktai, planavimo, organizavimo ir kontrolės būdai. Ypatingas dėmesys skiriamas strateginio požiūrio į pramonę plėtojimui visame pasaulyje ir studentų skatinimui pritaikyti išmoktą teoriją svetingumo pramonėje.

Strateginis svetingumo valdymas

Verslo vadovams ir lyderiams reikia sugebėti paaiškinti, plėtoti, taikyti ir įgyvendinti strateginio valdymo procesą, kad būtų pasiektas konkurencinis pranašumas. Šis modulis suteiks studentams perspektyvas, reikalingas efektyviai strateginei organizacijų analizei atlikti, kad būtų pasiektas ir išlaikytas tas konkurencinis pranašumas.

Renginių projektas

Patekimo reikalavimai

  • Patekimo į rinką reikalavimai: Aukštasis tarptautinio viešbučių ir turizmo vadybos diplomas arba lygiavertis diplomas.
  • Amžiaus reikalavimai: 19 ir daugiau metų
  • Kalbos mokėjimas: reikalingas anglų kalbos lygis atliekant interviu / HTMi testą arba turint TOEFL 550 arba IELTS 6 arba lygiavertį HTMi anglų kalbos įdarbinimo testo balą.
  • Ankstesnė darbo patirtis: 1 metai, gali apimti praktiką / stažuotes

Pristatymo ir vertinimo metodai

  • Pristatymo būdas: tiesioginiai, mišraus mokymosi platformos, internetiniai, moksliniai tyrimai, į studentą orientuotas mokymasis, vadovėliai, paskaita, pristatymai, vertinimai, projektinės užduotys ir taikomi mokymuisi.
  • Galutinis įvertinimas: Egzaminai raštu ir baigiamieji projektai.
  • Baigimo reikalavimai: 60%
  • Vidutinis studentų ir mokytojų santykis: 15 studentų vienam mokytojui
  • Bendros kontaktinės valandos: 360 valandų visą darbo dieną
  • Programos trukmė: Akademinė studija: 20 savaičių

Baigimas

Studentai, sėkmingai baigę programą, gaus „HTMi“ viešbučio ir turizmo vadybos instituto bakalauro, tarptautinio viešbučių ir renginių valdymo bakalauro laipsnį.

Bakalauro absolventai gali tęsti antrosios pakopos programas.

Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

Over the next decade, the international hotel and tourism industry is forecast to maintain its position as the world’s largest employer and the world’s largest provider of management positions. HTMi’s ... Skaityti daugiau

Over the next decade, the international hotel and tourism industry is forecast to maintain its position as the world’s largest employer and the world’s largest provider of management positions. HTMi’s role is to prepare students for a management career in this, the most exciting industry today. HTMi is supported by a worldwide network of international hotel companies, whose representatives regularly visit HTMi to recruit on campus. HTMi graduates can be found in leading hotel companies worldwide. Skaityti mažiau
Sörenberg , Sidnėjus , Melburnas , Brisbenas , Singapūras , Dubajus , Barbaras + 6 Daugiau Mažiau