Tarptautinio verslo ir komunikacijos bakalauro laipsnis

Bendroji informacija

7 locations available
Apie šią programą plačiau skaitykite universiteto tinklapyje

Programos aprašymas

Tarptautinis verslas ir komunikacija

ISM University of Management and Economics siūlo unikalią bakalauro studijų programą anglų kalba. Ši 3,5 metų trukmės integruota tarptautinio verslo ir komunikacijų programa suteiks žinių ir praktinių įgūdžių, reikalingų sėkmingai karjerai tarptautinėse korporacijose.

Tarptautinė verslo ir komunikacijos programa buvo sukurta atsižvelgiant į pasaulines verslo tendencijas, tokias kaip globalizacija, daugiakultūrinis verslo komandų pobūdis, komunikacijos svarba įmonės viduje ir už jos ribų. Plati mąstysena ir geras supratimas apie rinkos aplinką yra viena iš labiausiai pageidaujamų specialisto ar vadybininko funkcijų.

Pasibaigus Tarptautinei verslo ir komunikacijos programai, studentai turės tvirtą supratimą apie tarptautinės verslo funkcijas ir įgis asmeninius bei verslo bendravimo įgūdžius bei valdymo kompetencijas, reikalingas pasaulinei kompanijai.

Tarptautinio verslo ir komunikacijos programos dėka tarptautinė charakteristika suteiks galimybę susipažinti su skirtingų kultūrų žmonėmis, tobulinti užsienio kalbų įgūdžius ir įgyti būtinų įgūdžių bei kompetencijų, reikalingų šiuolaikinėje pasaulinėje bendruomenėje.

Programos išskirtinumas:

  • Unikali programa Lietuvoje, kurioje veiksmingai derinami tarptautinio valdymo ir komunikacijos dalykai;
  • Sutelkti dėmesį į tarptautinio verslo aspektus, kurie yra tarp tarptautinio vadybos ir tarptautinės ekonomikos;
  • Galimos specializacijos - Tarptautinis verslas, Tarptautinis marketingas ar Vidaus
  • Intensyvi studijų programa anglų kalba, baigianti 3,5 metų bakalauro diplomą, suteikianti prioritetines galimybes patekti į darbo rinką ir greičiau pradėti įgyti patirties ir greičiau kurti karjerą;
  • Vieną ar net du semestrus keistis vienoje iš partnerių institucijų ar tarptautinę praktiką.
  • Bakalauro darbas suprojektuotas kaip konsultavimo projektas

Karjeros galimybės:

  • Tiesioginis įėjimas į tarptautines įmones ar stažuotės, daugiausia dėmesio skiriant rinkodarai, valdymui, komunikacijai ar žmogiškiesiems ištekliams
  • Pažangios magistrantūros studijos. Dėl tarpdisciplininio turinio studentai gali įvažiuoti į platų spektrą verslo ar ekonomikos sričių programų.

Studijuodami šioje studijų programoje, galite pereiti prie šių universitetų dvigubos studijų programos:

  • BI Norvegijos verslo mokykla (Norvegija)
  • INSEEC verslo mokykla (Prancūzija)
  • Linnaeus universiteto verslo ir ekonomikos mokykla (Švedija)

Tarptautinis verslas ir komunikacija: dalykai

1 METAI

1 SEMESTER

  • Ekonomikos, verslo ir vadybos principai (MNG101)
  • Bendravimo teorijų įvadas (MNG218)
  • Komunikacijos verslas anglų kalba I (HUM130)
  • Socialinių mokslų taikomoji matematika (FUN114)
  • Pasirinktinis kursas (1)

2 SEMESTER

  • Kiekybinis sprendimų priėmimas (FUN118, EN)
  • Akademinis rašymas ir loginiai argumentai (HUM162)
  • Mikroekonomika (ECO101, IBC)
  • Tarptautinis verslo ryšys (MNG140)
  • Pasirinktinis kursas (1)

2 METAI

1 SEMESTER

  • Finansų įvadas (FIN113)
  • Makroekonomika (ECO102, TVK)
  • Rinkodaros principai (MNG103, TVK)
  • Statistinių duomenų analizė (FUN107)
  • Pasirinktinis kursas (1)

2 SEMESTER

  • Globalinė verslo socialinė atsakomybė ir etika (MNG123)
  • Organizacinis elgesys (MNG107)
  • Pasaulinė ekonomika (ECO104)
  • Verslo tyrimo metodai (MNG165)
  • Pasirinktinis kursas (1)

3 metai

1 SEMESTER

  • Tarptautinės derybos (MNG173)
  • Žmogiškųjų išteklių valdymas: tarptautinis požiūris (MNG220)
  • Tarptautinis marketingas (MNG124)
  • Tarptautinis verslas (MNG108)
  • Pasirinktinis kursas (1)

2 SEMESTER

  • Capstone Course (MNG127)
  • Tarptautinės verslo teisė (MNG126)
  • Projektų valdymas (MNG163)
  • Pasirinktinis kursas (2)

4 metai

1 SEMESTER

  • Stažuotė (MNG155)
  • Bakalauro darbas (MNG157)

Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

Since starting its activities in 1999, ISM University of Management and Economics had one aim from the very beginning – to offer innovative, qualitative studies and training of management and economic ... Skaityti daugiau

Since starting its activities in 1999, ISM University of Management and Economics had one aim from the very beginning – to offer innovative, qualitative studies and training of management and economics for creative, ambitious young persons and already experienced business managers. Customer Recognition (students, businesses and alumni), International Recognition and Sustainability. Quality and internationality have become the most important priorities of the University’s activities. This aim has been evaluated by International Quality Accreditation (IQA) awarded to ISM in 2006 by the Central and East European Management Development Association (CEEMAN), thus certifying that ISM belongs to universities that offer the most advanced business studies in the region. Skaityti mažiau
Vilniaus apskritis , Oslas , Tilburgas , Île-de-France , Bordo , Tilburgas , Teleborgas + 6 Daugiau Mažiau