Trijų metų interjero dizaino kursai
Raffles Milan - International Fashion and Design School
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Milan, Italija
Kalbų studijos
Italų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Mokymasis veikiant yra principas, pagrįstas trejų metų Raffles Milano kursų, mokymo kursų, kurie struktūrizuoja protą, suteikia tvirtą techninį pagrindą ir skatina praplėsti savo gyvenimo akiratį, principas.
Kurso vadovas: Carlo Forcolini, dizaineris
Gimęs 1947 m., 1969 m. Baigė Breros dailės akademiją. 1975–1979 m. Dirbo „ICF De Padova“ ir lygiagrečiai pradėjo bendradarbiauti su vienu italų dizaino meistro Vico Magistretti. 1978–1984 m. Gyveno Londone, kur buvo vienas iš „Alias“ įkūrėjų ir tapo „Artemide GB“ direktoriumi. 1992 m. Įkūrė „Nemo“, o 1999 m. - „Forcolini.Lab“. 2005 metais jis įkūrė „Oylight“. Per daugelį metų jis sukūrė Amar, Cassina, BBB Bonacina, Luceplan, Luci Italia, Gervasoni, Joint, Pomellato. 2001–2007 m. Jis buvo ADI pramoninio dizaino asociacijos prezidentas. 2007 metais jis tapo Italijos dizaino tarybos nariu. 2009–2014 m. Jis buvo „IED Group“ generalinis direktorius, viceprezidentas ir mokslinis direktorius. Jo projektai yra Niujorko „Cooper Hewitt“ muziejaus kolekcijose, Paryžiaus dekoratyvinio meno muziejuje, Milano trienalės dizaino muziejuje ir „Compasso d'Oro ADI“ kolekcijoje. Jis eksponavo Madride, Los Andžele, Londone, Hamburge, Kelne, Tokijuje, Sidnėjuje, Santjage, Maskvoje, Osle, Neapolyje, Milane, Toronte ir Briuselyje.
Kodėl
Projektuoti reiškia pakeisti pasaulį, pradedant nuo paprasčiausių iki sudėtingiausių dalykų. Dizainas nėra tik disciplina, mokanti išrasti ir pagerinti materialų gyvenimą: tai modelis, mokantis mus, kiek mažų ir didelių planas yra susietas nematomais siūlais. Tai yra pokyčių, atsakomybės ir įsipareigojimo menas.
Metų studentas
Kiekvienų mokslo metų pabaigoje RM apdovanoja geriausius kiekvieno kurso metų talentus.
Pripažįstama studentui, kuris akademinei karjerai ir portfeliui išsiskyrė vertindamas tiek vidinių mokytojų komisiją, tiek išorės specialistų komisiją, šiuo atveju paragino įvertinti anonimiškumo garantuojamą portfelį.
profesoriai
Jie yra įsitvirtinę specialistai, projektų autoriai, kurie paliko savo ženklą, ir ilgus mokymosi metus. Jie turi atvirą ir neabejotinai tarptautinę perspektyvą. Jie yra darnios ir derlingos grupės dalis, jie mėgsta palyginti kursų eigą, rasės atsirandančias galimybes ir atskirų studentų rezultatus.
įmonės
Beveik trisdešimt metų veiklos „Raffles Group“ sukūrė tvirtą partnerių tinklą, kuris bendradarbiauja trijų metų kursuose ir magistrantūroje. Įmonių reputacija ir išsivysčiusių santykių kokybė garantuoja neabejotinai deramą švietimo ir verslo pasaulių susidūrimą.
„Adidas“, „Aigner“, „B&O“ - „Bang & Olufsen“, „Boucheron“, „Brother“, „Bulgari“, „Burberry“, „C&A“, „Cartier“, „Chanel“, „Chloé“, Dizaino verslo rūmai Singapūre, „Diesel“, „Dior“, „Dolce & Gabbana“, „Dunhill“, „Elle“, „Fendi“, „Fujifilm“, Baldų dizaino apdovanojimas Singapūras, Giorgio Armani, H&M, Heinzas, Hermesas, Hoganas, HP technologija, HSBC - Honkongo ir Šanchajaus bankų korporacija, IKEA, „InterContinental Hotels & Resorts“, „Kohler“, „Lear Corporation“, „Lego“, „Li & Fung“, „L'Oréal“, „Louis Vuitton“, LVMH, raudonmedis, Maxas Mara, „MediaCorp“, „Metro“, Michaelas Korsas, „Microsoft“, „Nippon Paint“, „Nokia“, „Orchard Road“ verslo asociacija, „Pepsi“, „Philips“, „Prada“, „Puma“, Ralphas Laurenas, „Redworks“, Richemontas, Ričmondas, „Rolex“, „Saatchi & Saatchi“, „Saint“ Laurent Paris, „Samsung“, „Shiseido“, „Siemens“, Singapūro baldų pramonės taryba, Singapūro juvelyrų asociacija, „Sony Pictures“, „Standard Chartered“, Tekstilės ir mados federacija, „Tiffany & Co.“, „Valentino“, „Versace“, „Y&R“, Yvesas Saint Laurentas.
Loterijos pokalbiai
Kiekvieną pirmadienio vakarą 18.30 val. Raffles Milano kviečia studentus susipažinti su puikia figūra iš dizaino scenos, projekto stiliaus ir kultūros. Gyvai klausytis istorijų ir idėjų, kurios daro įtaką rinkai ir skatina mūsų mąstyseną, yra puiki galimybė, kuri papildo akademines programas.
Priėmimai
Studijų programa
programa
Po parengiamojo etapo (pirmieji metai) seka tarpinis tyrimas (antrieji metai) ir baigimo kelias, skirtas galutiniam projektui-portfeliui (trečiaisiais metais). Iš teorinių piešimo ir vaizdavimo pagrindų, taikomosios dailės ir architektūros buitinės erdvės istorijos, sprendžiami vis sudėtingesni sociokultūriniai scenarijai ir siejami su verslo pasauliu, papročių ir gyvenimo būdo raida. , prekių ženklų santykiais. su vartotojais ir vartotojais, ieškant tų dizaino sprendimų, galinčių pateikti pažangiausius ir tvariausius atsakymus gerinant gyvenimo kokybę, darbo vietą ir laisvalaikį.
tematika
- Vizualus dizainas;
- Erdvių projektavimas, apžiūra ir vaizdavimas;
- Architektūros istorija, baldai;
- meno ir dizaino istorija;
- Parodos dizainas;
- Mažmeninės prekybos dizainas;
- 3D ir CAD laboratorija;
- Aplinkos dizainas;
- Antropologija ir vartojimo sociologija;
- Medžiagos ir paviršiai;
- Prekės ženklo kūrimas, rinkodara ir tyrimai;
- Akustika ir apšvietimas;
- Spalva ir kolorimetrija;
- Dekoracijos ir tekstūros.
Idealūs studentai
Kas yra
Kursas skirtas turintiems vidurinės mokyklos diplomą ir studentams iš Italijos ar užsienio universitetų. Reikalingas specifinis domėjimasis erdvių (buitinių, biurų, priėmimo, susitikimų vietų ir komercinių) projekto disciplinomis; aplinkos, skirtos namų, darbo ir laisvalaikio ekspozicijų projektavimui ir apstatymui, koncepcija ir projektavimas; apdailos, medžiagų, apšvietimo technologijų ir baldų priedų panaudojimo studijoms ir nuosekliam pritaikymui). Studentas taip pat turės parodyti tinkamus socialinio elgesio, vizualiųjų menų kultūros ir sociokultūrinių tendencijų studijoms. Dalyviai – būsimi komunikacinės aplinkos ir atmosferos kūrėjai, atidūs šiuolaikinių tendencijų ir gyvenimo būdo interpretuotojai.
KARJEROS GALIMYBĖS
Profesinės galimybės
Interjero dizaineris – tai dizaineris, gebantis susidoroti su įvairaus dydžio ir sudėtingumo erdvėmis, gebantis paversti prekės ženklo ar privataus kliento žinutes ir atmosferas į erdves su apčiuopiamais sprendimais, pranešimų, emocijų ir prasmės nešėjais. Jis yra pagrindinis architektūros ir dizaino studijų, renginių agentūrų, televizijos ir kino studijų, baldų ir aksesuarų sektoriaus įmonių projektavimo biurų veikėjas. Dėl savo specifinio pasirengimo jis taip pat gali susidurti su baldų ir interjero sistemų kritiko ir žinovo arba mados ir dizaino sektoriaus įmonių konsultanto ir meno vadovo karjera.