Kūrybinių technologijų ir dirbtinio intelekto bakalauras
Howest University of Applied Sciences
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Kortrijk, Belgija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 7 116 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
01 Jun 2024
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
* 1116 eurų EEE studentams ir 7116 eurų ne EEE studentams.
Įvadas
Esate susižavėjęs dirbtiniu intelektu ir pasiryžęs prisijungti prie geriausių dirbtinio intelekto specialistų gretų. Tačiau žingsnis nuo akademinių studijų į profesinį pasaulį gali būti gana sudėtingas.
Taip nebūtinai turi būti. Mūsų Kūrybinių technologijų bakalauro programa & "Dirbtinis intelektas" išsiskiria praktiniu požiūriu "mokytis iš profesionalų":
- Kiekvieną semestrą integruosite anksčiau įgytas žinias ir įgūdžius į projektą, kuriuo sprendžiamos realaus pasaulio problemos.
- Jus konsultuos dėstytojai ir profesionalūs tyrėjai, kurie aktyviai dalyvavo arba dalyvauja pažangiausiuose dirbtinio intelekto ir XR projektuose (ne visą arba beveik visą darbo dieną).
- Didelė mokymo programos dalis specialistams siūloma kaip mišrusis mokymosi kursas. Pastarasis būdas užtikrina, kad mokymo programa būtų aktuali IT specialistams ir mokslininkams, nes jie bendrauja su mūsų profesoriais ir dėstytojais internetiniuose ir universitetuose vykstančiuose užsiėmimuose.
Taikomojo dirbtinio intelekto tyrimus pradėjome 2014 m., daugiausia dėmesio skirdami didžiųjų duomenų srautų optimizavimui ir tinkamos dirbtinio intelekto technologijos parinkimui mobilumo, sveikatos priežiūros ir 4.0 pramonės iššūkiams spręsti. Šis dėmesys realaus pasaulio optimizuotų AI sprendimų kūrimui yra mokymo programos DNR dalis.
Apžvalga
Kūrybinių technologijų bakalauras & Dirbtinis intelektas skirtas kurti ir diegti pilnaverčius dirbtinio intelekto sprendimus. Išmoksite:
- Kokias problemas galima spręsti naudojant dirbtinį intelektą
- Kaip pasirinkti tinkamą dirbtinio intelekto technologiją
- Duomenų vamzdyno ir (arba) duomenų ežero kūrimas iš realaus laiko jutiklių duomenų ir paketinių duomenų, struktūrizuotų ir nestruktūrizuotų.
- Mokyti, kurti ir optimizuoti dirbtinio intelekto modelius bei didinti jų tikslumą.
- Integruokite dirbtinio intelekto modelius į galinę programinę įrangą
- Diegti juos CI/CD būdu naudojant "MLops
Ir dar daugiau! "Howest" yra "Geriausia žaidimų dizaino ir kūrimo mokykla pasaulyje", o jos ilgametė patirtis taikomojo dirbtinio intelekto ir XR tyrimų srityje reiškia, kad taip pat galėsite pasinerti į eksperimentinio dirbtinio intelekto pasaulį ir kūrybiškai dirbti su daugialypės terpės priemonėmis:
- modeliavimo (3D) aplinkų kūrimas ir kūrimas "Unity
- ML-agentų mokymas naudojant sustiprintą mokymąsi šiose simuliacijose ir duomenų rinkimas sudėtingoms problemoms spręsti.
- kartu su "XR Developer" filialo studentais mokytis integruoti pažangias kompiuterinės regos technologijas išplėstinėje realybės aplinkoje.
- Mokymasis, kaip pagerinti tiek imituojamų fizinių humanoidinių robotų elgesį
Toks mokymosi praktiškai ir mokymosi iš profesionalų principas garantuoja, kad sėkmingai baigę studijas galėsite kurti visiškai funkcionalius, profesionaliai įdiegtus dirbtinio intelekto sprendimus.
Tarptautinė patirtis yra ne tik studijos.
Kartu su užsienio studentais iš kitų fakultetų turėsite galimybę susipažinti su "tipiška" flamandų ir belgų kultūra, įskaitant dizainą, komiksus, Europos institucijas ir, žinoma, šokoladą bei alų.
Kartu su tarptautiniais studentais laukiame Belgijos specialistų ir studentų. Tai - puikus akademinės ir profesinės patirties bei žinių derinys. Kad mūsų studentams būtų užtikrintas lankstumas, didelė dalis kursų medžiagos yra prieinama ir internetu, ir universiteto miestelyje.
Ar jau turite informatikos ar susijusios srities išsilavinimą?
Taip pat siūlome vienerių metų trumpalaikę galimybę. Ši programa pirmiausia skirta absolventams, turintiems profesinio ir akademinio bakalauro laipsnį, ir padės jums greičiau tapti dirbtinio intelekto inžinieriumi.
Tai puikus priedas prie jūsų turimo informatikos, technikos ir gamtos mokslų diplomo, nes joje, kaip ir trejų metų programoje, daugiausia dėmesio skiriama mokymuisi praktiškai kartu su mūsų vietos studentais ir specialistais. Pradėdami nuo jau turimų puikių kodavimo, matematikos ir statistikos žinių, siekiame, kad taptumėte profesionaliu dirbtinio intelekto inžinieriumi.
Norėdami būti priimti į trumpąją programą, turite gerai išmanyti kodavimą ir statistikos pagrindus.
Ko tau reikia
Visi mokiniai turėtų atsinešti savo nešiojamąjį kompiuterį, kuriam keliami šie minimalūs reikalavimai: 16 GB RAM atminties, keturių branduolių procesorius su virtualizavimo technologija (VT) ir 64 bitų architektūra. Galite naudoti pageidaujamą operacinę sistemą: Galite rinktis "Windows", "Linux" arba "Mac OS X".
Karjeros galimybės
Kūrybinių technologijų bakalauro programoje & Dirbtinis intelektas daug dėmesio skiriama profesiniams įgūdžiams dirbtinio intelekto ir daugialypės terpės pasaulyje, todėl būsite pasirengę dirbti duomenų mokslininkais, dirbtinio intelekto inžinieriais, duomenų inžinieriais, dirbtinio intelekto inovacijų konsultantais, XR kūrėjais ir kt.