Verslo Administravimo Bakalauras Rinkodaros Komunikacijų Ir Socialinės žiniasklaidos

European University Cyprus

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

Verslo Administravimo Bakalauras Rinkodaros Komunikacijų Ir Socialinės žiniasklaidos

European University Cyprus

BBAMCSM

BBA rinkodaros komunikacijų ir Social Media sujungia teoriją ir praktiką rinkodaros, kurio Komunikacijos vaidmuo skatinant verslo interesų į naujos žiniasklaidos aplinkoje supratimą. Studentai įgyja pagrindą vartotojų elgseną, kaip rinkos produktų ir paslaugų suformuota ir kaita, ir organizacinių atsakymų į klientų poreikius ir pageidavimus principais. Šia programa siekiama plėtoti turtingą derinį gebėjimų, reikalingų veiksmingų rinkodaros vadovai, įskaitant analizės ir duomenų valdymo įgūdžius, ir pažangių komunikacijos įgūdžių skaitmeninės rinkodaros strategija ir socialinės žiniasklaidos ir interneto bendruomenių valdymą.

Tikslai ir rezultatai

Bendrieji tikslai

  • Ugdyti mokinių gebėjimą mąstyti, rašyti ir efektyviai ir kūrybiškai kalbėti.
  • Plėtoti dėkingi ir pagarbą socialinių, moralinių ir etinių vertybių, kaip vienos santykius su kitais ir vienas atsakomybę bendruomenei pamatų.
  • Ugdyti studento analitinius, sprendimų priėmimo ir bendravimo kompetencijas, kartu su tų pasitikėjimo savimi, atsakomybės, sąžiningumo ir savimonės savybes, kurios skatins asmens pasiekimus ir indėlį į organizacijų.
  • Statyti plotis perspektyvos per bendrojo lavinimo reikalavimus ir pateikti pakankamai specializaciją patenkinti pagrindinius profesinius ir karjeros reikalavimus.
  • Suteikti studentui būtinų reikalavimų akademinės ir / ar karjeros pažangos.

Konkretūs tikslai

  • Norėdami suteikti studentams su versle pamato apskritai ir visų komunikacijos metodus rinkodaros, ypač.
  • Pateikti išsamų tyrimą kiekvienas iš reklamos komplekso elementus, ty reklama, ryšiai su visuomene, pardavimų skatinimas, asmeninis pardavimas ir tiesioginės rinkodaros tikslais.
  • Pateikti išsamų supratimą, kodėl ir kaip Ryšių komplekso elementai yra integruoti.
  • Teikti socialinės žiniasklaidos rinkodaros pagrindus studentams, kurie nori siekti karjeros sparčiai kintančioje marketingo komunikacijos srityje.
  • Suteikti studentams žinių ir įgūdžių kurti ir įgyvendinti veiksmingą marketingo komunikacijos kampaniją.
  • Norėdami suteikti studentams išsamių žinių apie marketingo komunikacijos vaidmenį ir plėtoti santykius su suinteresuotosiomis šalimis procesą.
  • Iki centro dėmesio tiesiogiai įgūdžių ir žinių, reikalingų marketingo komunikacijos specialistams ir padėti studentams įgyti žinių ir plėtoti įgūdžius, sistemingai.
  • Padėti studentams plėtoti vadovavimo gebėjimus, kurie gali būti naudojami pasiekti sprendimus problemoms Verslo apskritai, o rinkodaros komunikacijų srityje, visų pirma.

Mokymosi rezultatai

Sėkmingai užbaigus programą studentai turi gebėti:

  • Pademonstruoti sąmoningumą ir gebėjimą analizuoti aplinkos (ekonominius, socialinius, politinius, teisinius ir technologinius) tendencijas ir jų poveikį asmenims ir įmonėms.
  • Kritiškai vertinti ir taikyti sąvokas, metodus, strategijas, ir teorijas iš bet kurio atitinkamo dalyko verslo kontekstuose
  • Įrodyti savo gebėjimą efektyviai bendrauti verslo situacijose per kalbėjimo, rašymo, ir naudoti elektroninėje žiniasklaidoje.
  • Išsiskirk ir analizuoti vartotojų duomenų šaltinius ir rinkimo metodus per empirinio tyrimo metodą.
  • Apibūdinkite vadovo ir kompiuterinių kiekybinių ir kokybinių priemonių ir metodikų taikymą nustatant ir sprendžiant problemas ir priimant sprendimus verslo situacijose.
  • Pademonstruoti išsamų supratimą apie kiekvieno ryšių mišinio elementu ir juos integruojant svarbą.
  • Taikyti žinias verslo ir komunikacijos disciplinų plėtoti efektyvų integruotą ryšių plano, dinamiškoje aplinkoje.
  • Apibūdinkite vizualiai veiksmingą spausdinti, grafika, ir elektroninių ryšių gamybos koordinavimą.
  • Pademonstruoti išsamų supratimą apie socialinės žiniasklaidos principus ir kaip šios platformos iš naujo formuluoti verslo ryšių.
  • Pademonstruoti pastato ir išlaikyti profesinius santykius su įvairiomis auditorijomis organizacijos pajėgumus.
  • Projekto gebėjimą dirbti pagal profesinės etikos, standartų, praktikos ir atitinkamų įstatymų.
  • Pademonstruoti sugebėjimą kurti komandas ir efektyviai dirbti per juos.

Įdarbinimo galimybės

Skaitmeninės rinkodaros strategija, Social Media / Bendrijos valdymo, ryšių su visuomene, reklama, Žiniasklaida, tiesioginės rinkodaros, ryšių Konsultacijos.

Karjera ir užimtumo

Programos absolventai Marketing Communications & Social Media naudoti savo žinias kurti ir skatinti įvaizdžio organizacijos. Per įgytas žinias jie gali naudoti įvairias komunikacijos priemones perteikti tikslines ir teisingus pranešimus savo klientams produktus ar paslaugas jie siūlo. Absolventai taip pat sužinoti, kaip kurti santykius su klientais ir įvairių suinteresuotųjų šalių per tiek tradicinių tinklų ir socialinės žiniasklaidos platformų.

Įgūdžiai

  • Komandinis darbas
  • Bendravimo įgūdžiai
  • Problemų sprendimo
  • Puikus kompiuterio naudojimas
  • Analizės ir tyrimų
  • Organizavimas ir efektyvumas
  • vadovavimas
  • Iniciatyva ir kūrybiškumas

įdarbinimo sektoriai

  • Visuomenės & Asmeninis
  • Reklama
  • Leidėjas
  • MVĮ
  • Telekomunikacijos
  • Švietimas

karjeros pasirinkimą

  • Nepriklausomas
  • komunikacijos pareigūnė
  • Paspauskite atstovas
  • Skelbėjo
  • Pareigūnas Viešųjų ryšių ir rinkodaros
  • mokymo

Absolventų / Profesinės studijos

Tarptautinės organizacijos gali prašyti kaip papildomos akademinės kvalifikacijos verslo administravimo (MBA) ar kitą diplomas magistras tam tikroje srityje komunikacijos.

Dėl akademinio srityje ir aukštojo mokslo karjerą, ji yra pageidautina turėti daktaro (PhD), kuris taip pat siūlo patirtį ir įgūdžius, tiesiogiai susijusias su moksliniais tyrimais.

Darbo patirtis programa - Europos universitetų Kipras

Darbas patirtis Karjera Center programos leidžia trečiųjų metų ir ketvirto kurso studentai, turintys daug akademinių pasiekimų dirbti tris mėnesius pozicijas atitinkamais savo studijų srityje. Programa praturtina kiekvieno dalyvio mokymo, po įgyjant darbo patirties ir asmeninių kompetencijos vertinimas organizacijos, kurioje jis arba ji yra patalpinti. Kai kurios bendrovės, kurios dalyvauja rinkodaros komunikacijos ir socialinės žiniasklaidos, kurioje buvo pateikti studentams programos:

  • Abacus Ltd.
  • "AC Nielsen"
  • AIRTRANS Group Ltd.
  • ALICO AIG Life "
  • Drebulė Pasitikėjimas
  • "Atlantis" Konsultacijos
  • BKR Damianou ir partneriai
  • Saldžiavaisio pupmedžio malūnas Ltd.
  • Kipras Prekybos Corporation Limited
  • FBME Bank Ltd (Federalinė bankas Artimųjų Rytų Ltd)
  • Infocredit grupė
  • LANITIS EB Holfings Ltd.
  • LANITIS Freen Energy Group Ltd "
  • Laisvės Gyvybės draudimo bendrovė
  • NP LANITIS Ltd.
  • Nauja "Nissan Kipras Ltf
  • NPD rinkų
  • "Thomson Reuters"
  • MTN (Kipras)
  • GrantXpert Consulting Ltd
  • Kipras departamentas darbo (darbo rinkos skyrius)
  • WorkForce Kipras
  • MTTP Talas
  • Penta Rinkodara Menas
  • O. Shambartas UAB
Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Anglų
Trukmė ir kaina
Šis kursas yra
Internetinės
Campus based
Start Date
Pradžia
Rugs 2018
Duration
Trukmė
4 metų
Ištęstinės
Dieninės
Locations
Kipras - Nicosia, Nicosia
Pradžia : Rugs 2018
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Rugs 2018
Kipras - Nicosia, Nicosia
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla