• Trukmė (metai): 4
  • Kvalifikacija suteikiama: verslo administravimo bakalauras
  • Kvalifikacijos lygis: bakalauro laipsnis (1-asis ciklas)
  • Instrukcijos kalba: anglų (pirmas ir antrasis kursai siūlomi ir graikų kalba)
  • Studijų forma: dieninės ar neakivaizdinės studijos
  • Mažiausias ECTS kreditas: 240

Programos profilis

Generalinis direktorius

  1. Gaukite patirties verslo administravimo ir vienos iš šių koncentracijų: Energijos naftos ir dujų valdymas; Verslumas ir naujovės; Finansai ir ekonomika; Žmogiškųjų išteklių valdymas; Informacinės sistemos ir socialinės žiniasklaidos priemonės; Valdymas; Rinkodaros komunikacijos; Viešasis administravimas; ir nekilnojamasis turtas.
  2. Parodyti žinias apie verslo procesus ir gebėjimą vertinti pramonės patrauklumą, nustatyti riziką ir verslo galimybes pasaulinėje aplinkoje.
  3. Pasirinkite ir taikykite tinkamas kiekybines ar kokybines metodikas, skirtas analizuoti problemas ir panaudoti šiuolaikines technologines ir analitines priemones, reikalingas sprendimų priėmimui organizacijose palaikyti.
  4. Plėtoti vadovavimo ir organizacinius gebėjimus informuoti apie viziją, įkvepiant darbuotojus ir skatinant naujoves bei pokyčius.
  5. Nustatyti ir įvertinti etines problemas ir pateikti pagrįstus sprendimus praktinėms situacijoms.
  6. Parodyti bendravimo įgūdžius ir ugdyti komandinio darbo įgūdžius.

Konkretūs koncentracijos tikslai

  1. Gaukite žinias, įgūdžius ir gebėjimus planuoti, kurti, kurti ir įgyvendinti reklamą, pardavimų skatinimą, tiesioginę rinkodarą, viešuosius ryšius, asmeninius pardavimus ir interaktyvias / internetines kampanijas.
  2. Plėtoti supratimą apie tai, kaip svarbu integruoti įvairias rinkodaros komunikacijos priemones.
  3. Suprasti pokyčius, tendencijas ir iššūkius rinkodaros komunikacijos srityje.
  4. Planuoti, įgyvendinti ir įvertinti integruotą rinkodaros komunikacijos programą.

Karjeros galimybės

Sėkmingai baigus programą, absolventai galės dirbti privačiame ir viešajame sektoriuose skirtingų tipų organizacijomis, tokiomis kaip finansinių paslaugų organizacijos, žiniasklaidos įmonės, reklamos agentūros, viešbučių ir turizmo organizacijos. Absolventai taip pat gali įgyti darbo vietų mažmeninės prekybos ir gamybos sektoriuose.

Prieiga prie tolesnių studijų

Pasibaigus studijoms, studentai gali tiesiogiai susipažinti su tolesniais magistrantūros studijomis (MBA, magistrantūra, magistrantūra, MRes, MPhil ir PhD).

Vertinimas

Kursų vertinimas paprastai apima išsamų galutinį egzaminą ir nuolatinį vertinimą. Nuolatinis vertinimas gali apimti, be kita ko, vidutinės trukmės terminus, projektus ir dalyvavimą klasėse.

Raidžių klasės yra apskaičiuojamos remiantis baigiamojo egzamino ir tęstinio vertinimo svarmenimis bei faktiniais skaitiniais balais, kurie buvo gauti iš šių dviejų vertinimo komponentų. Pagal kursų klases apskaičiuojamas studento semestro laipsnio vidurkis (GPA) ir kaupiamo taško vidurkis (CPA).

Baigimo reikalavimai

Studentas turi užpildyti 240 ECTS ir visus programos reikalavimus.

Reikalingas minimalus bendrasis taškų vidurkis (CPA) 2,0. Taigi, nors "D-" yra PASS lygis, norint pasiekti 2,0 CPA, reikalingas vidutinis "C" laipsnis.

Mokymosi rezultatai

Generalinis direktorius

Iki programos pabaigos absolventai galės:

  1. Tvarko su organizacine aplinka susijusius klausimus ir taiko konceptualius principus, metodus ir priemones sprendžiant su verslu susijusias problemas
  2. Nustatykite vis sudėtingesnį pasaulinio verslo ir ekonomikos pobūdį ir jo įtaką organizacijos valdymui ir augimui.
  3. Racionalizuokite verslo procesus ir procedūras, kad išspręstumėte iššūkius ir puikiai veiktų intensyviai konkurencijai.
  4. Priimkite etikos principą valdant įmonių praktiką, kad išspręstumėte valdžios institucijų ir tarptautinių forumų padidėjusį spaudimą.
  5. Kritiškai vertina surinktus duomenis, analizuoja ir interpretuoja rezultatus, kad priimtų pagrįstus sprendimus.
  6. Nustatykite ir naudokite tinkamus tyrimo ir verslo modeliavimo įrankius.
  7. Naudokite įgūdžius, reikalingus deryboms ir konfliktų sprendimui, siekiant atkurti pridėtinės vertės bendradarbiavimą
  8. Analizuokite ir kritiškai įvertinsite kiekvienos iš rinkodaros komunikacijos priemonių pagrindines savybes, pranašumus ir silpnybes.
  9. Sukurti integruotą rinkodaros komunikacijos programą.
  10. Planuoti, kurti, įgyvendinti ir vertinti reklamą, pardavimų skatinimą, tiesioginę rinkodarą, viešuosius ryšius, asmeninius pardavimus ir interaktyvias / internetines kampanijas.
  11. Nustatykite ir vertinkite pagrindinius iššūkius, pokyčius ir tendencijas, įtakojančius įvairias reklamos priemones ir komunikacijos kanalus.

Stipendijos - finansinė pagalba

Universitetas siūlo stipendijas ir finansinę pagalbą dieninių studijų studentams, teikiant stipendijas akademinei stipendijai, finansinę pagalbą, sportines stipendijas ir studentų darbo studijų programas.

Programa mokoma:
  • Anglų
  • Graikų
University of Nicosia

Peržiūrėti 41 daugiau kursų University of Nicosia »

Paskutinį kartą atnaujinta Lapkritis 22, 2018
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Contact school
Duration
4 metų
Ištęstinės
Dieninės
Price
8,940 EUR
Vietos / ES studentų kasmetinis mokymas; 9.120 € Tarptautinis studentų kasmetinis mokymas
Deadline
Contact school
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Contact school
End Date
Contact school
Galutinis paraiškų davimo terminas
Contact school

Contact school

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
Contact school
End Date
Contact school