Vyresniojo kino režisieriaus karjera - specializuojasi matinės tapybos ir VFX srityse

Bendroji informacija

3 locations available
Apie šią programą plačiau skaitykite universiteto tinklapyje

Programos aprašymas

Skaitmeninis kinas

Šio meistro tikslas yra tapti skaitmeninių kino filmų režisūros ir kūrimo specialistu ar menininku. Misija yra padaryti profesionalų trumpametražį filmuką su vaizdiniais efektais, naudojant profesionalias kameras ant chromo rinkinio, ir patirti jį nuo pat jo pradžios iki gamybos etapo.

VFX su Houdini

Iš visų „Visual Effects“ naudojamų programų nėra abejonių, kad „Side FX Houdini“ užima pirmąsias pozicijas. Dėl savo procedūrinio kūrimo modelio, jo greičio ir daugybės galimybių, kuriuos jis integravo (dalelės, drabužiai, plaukai, sprogimai, masinės žūtys, sunaikinimas ir kt.), Houdini yra užimtumo sinonimas, tūkstančiai darbo pasiūlymų skelbiami kasdien, nes „VFX“ menininkų, dominuojančių „Houdini“, paklausa yra labai plati, ypač „Top Studios“, tokiose kaip „Pixar“, „Disney“, ILM, „Lucas Films“ ir „Weta“.

Matinis tapyba

Išmokite „Photo Bash“ ir „Matte dažymo“ metodų iš reikalingų meninių pagrindų, tokių kaip spalva, fotografija, apšvietimas ar įrėminimas, kad galėtumėte efektyviai juos pritaikyti, o mokykitės programinės įrangos, kuri leis jums sukurti savo turinį.

132611_pexels-photo-1117132.jpeg

Darbotvarkė: Skaitmeninio kino modulis

Ecnicismos I - 1 mėnuo
  • Kodekai
  • 8-16-32 bitai
  • Konteineriai
  • Brandavimas
  • Kreivės
  • Skaitmeniniai fotoaparatai vs analoginiai kino kameros - skaitmeniniai fotoaparatai vs DSLR
  • Foto, video ir kino optikos skirtumai
  • Apskritoji optika ir anamorfinė optika („boke“, „flare“)
  • Diferencialas tarp linijinių ir loginių bei neapdorotų jutiklių
  • Naudojant „Blackmagic“
  • „DaVinci Resolve“ spalvoms įvertinti

Pratimas: Fotografavimas ir spalvų žymėjimas plokštumais naudojant klasėje išmoktas technikas.

Filmo analizė - 1 mėnuo
  • Kino pasaulis
  • Trumpa kino istorija
  • Scenarijaus aiškinimo skaitymas
  • Scenarijaus paroda
  • Darbas su aktoriais
  • Pasakojimas
  • Lėktuvo ir plokštumos analizė
  • Siužetinių lentų kūrimas
  • Garsas, spalva ir šviesa, panaudojimas ir formos.
  • Aktoriai ir techninė komanda

Pratimas: filmavimas ir kinematografinio pasakojimo sukūrimas naudojant empirinį pamoką.

Technika II - 2 mėnuo
  • Riedėjimas sekos plokštuma
  • Istorijos lentos sudarymas
  • Apšvietimas, tipai ir apšvietimo schemos
  • Scenarijaus skaitymas ir projekto apimtis
  • Gamybos poreikiai, optika, chromos, judesiai
  • Pirmasis ekonominis biudžetas, ką įtraukti ar išmesti

Pratimas: šaudymas ir „StoryBoard“ sudarymas

Planavimas - 2 mėnuo
  • Riedintys statiniai planai
  • Besisukantys lėktuvai
  • Ašys, pagrindinės krypties taisyklės
  • SCRIPT santykiai su direktoriaus padėjėju
  • Techninis scenarijus ir „StoryBoard“

Pratimas: šaudymas ir „StoryBoard“ sudarymas.

Išankstinė gamyba - 3 mėnuo
  • Gamybos dizainas
  • Galutinis trumpametražio filmo biudžetas
  • Sąvokų kūrimas
  • Sukurkite siužetinę plokštę 2D ir 3D formatu
  • Filmavimas neprisijungus
  • „Adobe After Effects“ naudojimas 2D animacijai

Pratimas: Išankstinė gamyba ir 2D animacija.

Išankstinė gamyba - 3 mėnuo
  • Valdymo dokumentų rinkinio parengimas
  • Kaip padaryti kastingą. Metodai ir rekomendacijos
  • Objektyvai ir tikslai režisieriui, pasakojimas ir požiūris
I aktorių režisūra - 4 mėnuo
  • Aktorių kryptis
  • Veiksmo scena
  • Pakabinama scena
  • Aktorių kryptis
  • Siaubo scena
  • Aktorių kryptis
  • Komedijos scena

Pratimas: Aktorių režisūros praktika

„FX Essentials II“ - 5 mėnuo
  • Fotografavimas neprisijungus - rotoskopija
  • Chroma Key
  • Matinis tapyba
  • 3D animacija
  • Nerealus variklis
  • „Adobe Premiere“ naudojimas 2D animatikai

Pratimas: filmavimas ir 3D animacijos peržiūra

II aktorių režisūra - 5 mėnuo
  • Aktorių režisūra II
  • Šaudymo praktika
  • FX priežiūra direktoriams
  • Montavimas, maišymas ir spalvų vertinimas režisieriams

Pratimas: filmavimas ir 3D animacijos peržiūra.

I produkcija - 6 mėnuo
  • Galutinis šaudymas

Pratimas: Galutinis planų fotografavimas.

Mocapas - 6 mėnuo
  • Judesio fiksavimas
  • Apsilankymas vietose
  • Teminis trumpametražis filmas „Gamybos komanda“
  • Galutinis šaudymas

Pratimas: trumpametražio filmo filmavimas gamybos įrangoje.

Kiekvienoje praktikoje vadovauti turės direktorius.

II gamyba ir I produkcija - 7 mėnuo
  • Galutinis šaudymas
  • „PostPro“ ir asamblėja
  • Galutinis susirinkimas

Pratimas: Galutinis planų fotografavimas.

I produkcija - 7 mėnuo
  • Galutinis šaudymas

Pratimas: Galutinis planų fotografavimas.

II produkcija ir garsas - 8 mėnuo
  • „PostPro“ ir asamblėja
  • Spalvų klasifikavimas
  • Vertinimas
  • FX
  • Rotoskopai, chromosos ir integracijos
  • Projekto atstovavimas
  • Pateikimo parametrai
  • Kadrų skiriamoji geba
  • Sluoksnis vaizdavimas
  • Garso įrašų gamyba

Pratimas: trumpametražio filmo pristatymas.

II postprodukcija ir garsas - 8 mėnuo
  • PostPro, Surinkimas, Spalvų nustatymas ir Maišymas
  • Trumpametražio filmo premjera kine
Nerealus ir kulkosvaidis - 9 mėnuo
  • Kinas su nerealu
  • Sukurkite gamybos vamzdyną su šautuvu
  • Medžiagos filmavimas, kad būtų galima susieti su nerealiais elementais.
  • Ritė
  • Suskirstymas

Darbotvarkė: matinis tapyba

istorija

Matinės tapybos ir nuotraukų pjaustymo programos.

Praktika: suraskite 6 matinio tapybos / „Photo Bashment“ darbus, kurie jus įkvepia ir norėtų pasiekti.

Kompozicija
  • Kompozicijos standartų tyrimas.
  • Klasikos studija
  • Praktinis kompozicijos pritaikymas
  • Kompozicijos taisyklių suskirstymas

Praktika: išanalizuokite 5 klasikinių kūrinių kompozicinę schemą.

Spalva
  • Spalvų teorija
  • Spalvų ratas
  • Pagrindinės spalvos
  • Papildomos spalvos
  • Tretinės spalvos
  • Spalvų paletės tyrimas
  • Spalvų ratas
  • Trikampis

Praktika: ištraukite 5 klasikinių kūrinių spalvų schemą.

„Outlook“:
  • Dviejų taškų perspektyva
  • Trys nykstančio taško perspektyva
  • Naratyvinis perspektyvos panaudojimas

Praktika: Sukurkite 6 kompozicijos eskizus

Fotografija:
  • Pagrindinės refleksinės fotografijos sąvokos.
  • Užrakto greitis.
  • Diafragmos anga.
  • ISO jautrumas
  • Nešioti akinius.
  • Objektyvo aberacijos ir jų taikymas

Praktika: fotografija

  • 20 Tekstūros
  • 10 gyvūnų
  • 10 vabzdžių
  • 20 augalų
  • 10 kraštovaizdis
  • 20 objektų
  • 20 Makro
  • 10 Portretas
„Photoshop“
  • Failų tvarkymas
  • Esminiai įrankiai; šepetys, trintukas
  • Šepetėlio nustatymai
  • Sukurti šepetėliai
  • Atrankos kaukės
  • Klonavimo buferis
  • Naudojant sluoksnius
  • Maišymo režimai
  • Spalvų derinimas
  • Vaizdo atspalvis, ryškumas ir sodrumas
  • Filtrai
  • Pochlebca
  • Aprašykite spalvų paletę

Praktika: NUOTRAUKOS

  • Antropomorfinis robotas
  • Neantropomorfinis robotas
  • Veiksmo veikėjas.
  • Transporto priemonės: asfaltas ir lygumos
  • Transporto priemonės: visureigis
  • Transporto priemonės: motociklai
  • Transporto priemonės: aerodinaminė antena
  • Transporto priemonės: kosmosas
  • Fantastiškas gamtos taškas dieną.
  • Fantastiška natūrali vieta naktį.
  • Kraštovaizdis su architektūriniais griuvėsiais.
  • Kraštovaizdis su technologiniais elementais.
  • Papildomas radijo futuristinis miestas.
  • Futuristinis miestas viduje.
  • Papildomas radijo viduramžių miestas.
  • Viduramžių miestas viduje.
3D maks
  • Sąsaja
  • Geometrijų ir primityvų naudojimas.
  • Modifikatoriaus modeliavimas
  • Splinas
  • Spline modeliavimas
  • Daugiakampis modeliavimas
  • Padalinių modeliavimas
  • Uws
  • Medžiagos redaktorius
  • Apšvietimas
  • teikti
Z Šepetys
  • Pagrindinės sąvokos.
  • Skulptūra iš ekologiškų modelių

Praktika: į savo matinius tapybos elementus įtraukite 3D sukurtus elementus.

Po efektų
  • įvedimas
  • Failų tvarkymas.
  • Naudojant sluoksnius
  • Maišymo režimai
  • Redaguoti savybes
  • Laiko juosta.
  • Vertybių animacija
  • Kaukės
  • Animuotos kaukės
  • Filtrai
  • Spalvų derinimas
  • Apšvietimo nustatymai
  • Dalelių sistemos prieš filmuotą alfa.
  • Roto šepetys
  • 3d sluoksniai
  • Fotoaparatai ir apšvietimas
  • Kameros atvaizdavimo technika.
  • Stebėjimo kamera

Praktika: atgaivinkite 5 savo originalius matinius paveikslus.

Susiliejimas
  • Mazgo metodika
  • Krautuvai
  • Pagrindinės kompozicijos
  • Matiniai efektai
  • Atmosferos poveikis
  • Spalvų derinimas
  • Kameros sekimas
  • 3D kamera
  • 3D elementų įgyvendinimas
  • Atvaizdavimas

Praktika: atgaivinkite 5 savo originalius matinius paveikslus.

Music Video behind the scenes with some video and photo equipment.

Darbotvarkė: VFX modulis su „Houdini“

1 mėnuo

Procesinis modeliavimas ir turto sudarymas

  • Keičiamų ir modulinių modelių kūrimas
  • Procedūrinis modeliavimas pagal požymius
  • Priemonių majai kūrimas
2 mėnuo

Kaip naudoti atributus Houdini

  • Judesio FX sukūrimas iš atributų
3 mėnuo

Dinaminis sunaikinimas (standžiojo kūno dinamikai)

  • Kaip modeliuoti, kaip sulaužyti
  • Organinio ir tvirto kūno modeliavimo skaičiavimo metodai
4 mėnuo

Dalelių sistemos

  • FX judesio dalelės
  • Fizikos dalelės
5 mėnuo

Tūriai, modeliavimas vokseliais

  • Tūrio modeliavimas
  • Konvertacija tarp skirtingų tipų tomų
6 mėnuo

Skysčiai, dujinės sistemos

  • Sprogimai, ugnis ir garai
  • Tekstūravimo skysčiai
7 mėnuo

Skysčiai, nuo detalių iki makro masto

  • Didelio masto skysčių sistemų modeliavimas
  • Mažos apimties skysčių sistemų modeliavimas, žaidžiant klampumu
8 mėnuo

Kaip suburti ir valdyti minias

  • Agentų kūrimas
  • Dinamiškai valdykite minias, kliūtis, kelius ir veiksmus
  • Audinių modeliavimas
9 mėnuo

Postprodukcija, paskutinis žingsnis

  • 3D sluoksnio kompozicija
  • Judesio takelis ir 3D kameros

Akseleratoriaus modulis

Išankstinė projekto gamyba
  • Projektinio dujotiekio tiesimas
  • Vamzdyno struktūrizavimas su šautuvu
    • Užduočių stebėjimas
    • Optimizuokite Ganto diagramą
    • Produktyvumo parametravimas
    • Laiko paskirstymas ir komandos gairės
    • Gamybos etapų stebėjimas
    • Debesų ryšio darbalaukyje patirtis asmeniškai ir prisijungus
    • Internetinė projekto vizualizacija
    • Akcijų valdymas
    • Atsiliepimai ekrane
    • „Multitasking“ apžvalga
    • Produktyvumo analizės neapibrėžtumo sumažinimas
  • SCRUM metodikos mokymasis
Gamyba
  • Kalendoriaus skaičiavimas
  • Galimybių metrika
  • testavimas
  • Kokybės užtikrinimas
  • Žaidimo aikštė
  • Marketingo planas
Paleidimas - išankstinis paleidimas
  • Išvykimo datų rinkos vertinimas
  • Pasirengimas paleidimui
  • Pikis parengiamasis
  • Pristatymas renginiuose
  • Projekto pristatymo teismas
  • Pristatymas visuomenei

Tikros patirties turintys mokytojai

Aukščiausi mokytojai

Rafa Costa

  • „3D Elite 3D“ generalinis direktorius
  • 3D menininkas ir koncepcijos menininkas.
  • Nuo 2003 m. Dirbo reklamos agentūrose, dizaino studijose ir architektūros įmonėse.
  • Jis dalyvavo įvairiuose projektuose, tokiuose kaip: renginiai, įmonių vaizdo įrašai, muzikiniai vaizdo įrašai, televizijos laidos, dokumentiniai filmai, filmai, reklamos ir vaizdo žaidimai, tokie kaip „BattleField 4“, „Mafia III“ ar „Star Citizen“.

Luisas Lopezas

  • 3D menininkas „Misomo“
  • Prodiuseris ir VFX menininkas Nuo 2001 m. Dirbo 3D animacijos ir VFX sektoriuje, daugiausia kaip laisvai samdomas įvairių gamybos kompanijų atstovas ir galiausiai kaip 3D animacijos gamintojas. Jo darbai apima daugelį sričių, visada susijusių su 3D, vykdant informacijosarchitektūros projektus, įmonių vaizdo įrašus, reklamą, dokumentinius filmus, vaizdo žaidimus, animacijos serijas ar 3D animacinių filmų gamybą.

Andrés Grueiro

  • Kino režisierius, jis laimėjo prizus už savo projektus, tokius kaip 1-oji premija ir specialusis žiuri prizas Kembridžo trumpametražių filmų konkurse (JK) ir yra susijęs su naujausiomis virtualiojo kino reprezentacijos technikomis. Šiuo metu jis yra aukštos kokybės virtualios realybės ir MOCAP technologijų bendrovės „Utopic Estudios“ narys. Jis yra dirbęs vaizdo žaidimų pasaulyje, kurdamas „Sunburned Games“ kinematiką, ir yra buvęs vaizdo žaidimų studentų asociacijos AEV prezidentas.

Javieras Horrillo

  • „Virtual Art“ direktorius ir VFX vadovas
  • Javieras Horrillo yra įgijęs laipsnį Valensijos politechnikos universitete. Jis taip pat studijavo ESAD. Jis vadovauja „Virtual Art“ skaitmeninių efektų studijai Valensijoje, kur jis taip pat yra VFX vadovas. Jis atliko daugybę aukšto lygio kino ir reklamos FX, kur pademonstruota, kad vaizdais galima sukurti viską, ką įsivaizduojate, tokiais būdais kaip matinis dažymas, chroma ar chromakey, rotoskopija, 3D uidų kūrimas, modeliavimas, tekstūravimas ir apšvietimas. 3D, rinkinio plėtinys, fotometrija, stebėjimas fotoaparatu, skaitmeninis makiažas ir ilgas

Juanas Antonio Valverde'as

  • Koncepcijos, vizualios ir istorijos menininkas
  • Valensijos politechnikos universitete (UPV) baigęs dailės meną, 2005 m. Įgijęs 2 profesinio mokymo laipsnį Kompiuterių sistemų programavimo srityje ir Grafinio dizaino magistrą, Juan Antonio plėtoja savo profesinę veiklą kaip iliustracijos ir grafinio dizaino laisvai samdomas darbuotojas. 2012 m. Jis turėjo galimybę 5 kartus eksponuoti savo darbus savo gimtajame mieste (Valensijoje) ir vieną kartą kaip svečias Animazing galerijoje Niujorke (JAV), Rodeze (Prancūzija), viduramžių pilies srityje Belcastel.

Atraskite mūsų išskirtinę greitintuvo programą

Praėjusiais metais jums patiks mūsų 9 mėnesių spartinimo programa, kurioje pateikiami patarimai ir mokymai, reikalingi plėtojant įvairius verslininkystės projektus. Pasinaudokite mūsų žiniomis ir visomis mūsų galimybėmis. Užbaikite savo mokymus sėkmingai įgyvendintu projektu ir profesionalia demonstracine ritė.

Dirbk tikroje studijoje

Per 9 mėnesius akseleratoriaus dirbsi prie realaus projekto, projekto su savo tikslais, laiko, terminų, kaip ir realioje gamybos įmonėje. Jūs žinosite, kaip dirbti vaizdo žaidimų ar kino kūrimo studijoje, atliekant realų projektą, savo projektą.

Jūsų pačių startas

Ar norite sukurti savo projektą? Jei turite gerą idėją, galite ją įgyvendinti. Arba jei ne, visada galite prisijungti prie daugybės mūsų siūlomų idėjų ir patys save įgyvendinti, būdami grafikos dizaineriu, modeliuotoju, programuotoju ir pan.

Tikri leidėjai

Pagrindinis tikslas yra, kad projektai pamatytų šviesą. Dėl šios priežasties turime skirtingas finansavimo, paskirstymo ir reklamos sistemas, tokias kaip „PlayStation Talents“, kurios finansuoja projektus iki 200 000 EUR

Profesinė priežiūra

Nes mes žinome, kad dirbti atskirai ir be priežiūros yra sunku. Štai kodėl greitintuvo studentai nuo pirmos dienos skaičiuos pasitelkę mūsų mokytojus ir specialistus, kurie prižiūrės ir teiks nuolatinę pagalbą projekto plėtrai.

Individualizuotos instaliacijos

Dirbti namuose yra labai patogu, tačiau tai nėra vaisinga, mes visi tai žinome. Mūsų patalpose jūs dirbsite su savo komanda profesionalioje aplinkoje, su posėdžių sale, žaidimų kambariu, maisto / gėrimų aparatais ir visomis sektoriaus įmonės paslaugomis.

Daugiadisciplininė komanda

Dirbsite su labai skirtingos karjeros studentais. Vaizdo žaidimų, žaidimų dizaino, programavimo, 3D modeliavimo, animacijos, kino, koncepcijos ekspertai - visi jie dirba kaip komanda, jungianti būsimų projektų ir idėjų sąsają.

Laisvos darbo vietos

Mes pasirūpinsime asmeniniu darbo pasiūlymų, kurie gali atitikti mūsų studentų situaciją ir pageidavimus, valdymu ir valdymu tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu mastu.

Demonstracinė ritė

Ir visa tai tam, kad turėtumėte profesionalią demonstracinę ritę, specifinę norimo tobulinti darbo demonstracinę ritę, kurią galite prisegti prie motyvacinio laiško ar atnaujinti, ir mes garantuojame, kad atversite visas duris į savo profesinę ateitį.

Prisiregistruokite nemokamai mūsų virtualiame miestelyje

Pažangiausias universiteto miestelis

Mes esame vienintelė mokykla, kuri atvėrė mūsų miestelį visam pasauliui. Tūkstančiai žmonių, nepriklausomai nuo to, ar studentai, ar ne, kasdien naudojasi mūsų intranetu, norėdami žiūrėti vaizdo įrašus, vadovėlius, paskaitas, demonstracinius demonstracinius veiksmus, vykdyti misijas ir bendrauti su kitais šio sektoriaus studentais ir specialistais. Visas virtualus pasaulis jūsų laukia su begalinėmis galimybėmis.

  • Sukurkite savo avataras
  • Pritaikykite savo kambarį
  • Profesinis mokymas
  • Lygiu aukštyn
  • Kalbėkitės su savo klasės draugais
  • Konferencijos ir internetiniai seminarai
  • Pratimai ir namų darbai
  • HD vaizdo įrašai
Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post ... Skaityti daugiau

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post-Production, Viral Video, Short Film, Fashion Films and Web ). With more than 3 million hours of training, our methodology, a pioneer at the international level, allows us to find work in the most important top studios on the planet. Skaityti mažiau
Los Andželas , Valensija , Valensija + 2 Daugiau Mažiau