Vyresniojo koncepcijos menininko, kurio specializacija yra skulptūra ir animacija, karjera

Bendroji informacija

3 locations available
Apie šią programą plačiau skaitykite universiteto tinklapyje

Programos aprašymas

Koncepcija-menas iliustracija

Ar norėtumėte dirbti filmų ar vaizdo žaidimų pramonėje? Ar kada pagalvojote, kaip būtų įdomu dirbti puikioje iliustracijų įmonėje? Čia sužinosite visas profesionalų technikas, raktus ir jų gudrybes. Mes išmokysime techninių žinių, kaip perkelti savo meną į kitą lygį, ir kaip suprojektuoti fantazijos, realų ar išgalvotą pasaulį, kuris vėliau taps mažu ar dideliu filmo kūriniu, televizija, vaizdo žaidimai ir kt. Jūsų vaizduotė neturi ribų, atraskite, kaip sutelkti savo talentą į būsimą profesiją.

Simbolių animacija

Nuo „Animacijos pagrindų“ per „Kūno mechaniką“ iki „Veikiančios“, šis meistras suteiks jums žinių, kad jūsų personažai ne tik taptų tikrais, o jei dar svarbiau - patikimais. Naudodami dabartinius pramonės metodus ir įrankius, išmoksime animacijos meno.

Studentas išmoks garso ir vaizdo įrašų kompanijų vidaus struktūras ir gamybos procesus, orientuotus į animacijos kiną, vaizdo žaidimus ir reklamą. Jis baigs savo akademinį mokymą su geriausiu animaciniu darbu, atliktu magistro laipsnio metu, kuris bus jo įvadinis laiškas norint patekti į šio sektoriaus pramonę ir tokiu būdu įsigyti pirmąjį savo darbą kaip personažo animatorių.

Skulptūrinis kraštutinumas

Išmokite dirbti „Skulptūrų“ režimu, kad sukurtumėte sudėtingiausius ir išsamiausius 3D modelius rinkoje. Išmoksite projektuoti ir modeliuoti skirtingų 3D sričių simbolius. Išmoksite žmogaus anatomiją ir jos skulptūros techniką. Nuo pradinės idėjos iki skulptūros, išsamios, tekstūruotos ir įgyvendintos. Visa tai pritaikyta skirtingiems stiliams. Karikatūra, tikroviškas, tvarinio dizainas ir bet koks personažas, kurį galite įsivaizduoti, naudodamiesi visais pramonės metodais ir paslaptimis.

Išmoksite, kaip išsamiai naudotis „Zbrush“ ir derinti jį su kitais 3D paketais, eksponentiškai įgyvendindami kūrimo galią.

dancing dave minion, minion tim, despicable me

Studijų programa: koncepcijos ir meno iliustracijos modulis

fondai

1 mėnuo

  • „Photoshop“ įvadas
  • Pagrindinės geometrinės formos
  • Pagrindinės šviesos taisyklės
  • Šviesos ir šešėlio tipai
  • Perspektyvos pagrindai (1 PF)
  • Pagrindinė anatomija
  • Medžiagos: Pagrindinės

2 mėnuo

  • Vertė (pilkos spalvos)
  • Medžiagos: Tarpiniai produktai
  • Pagrindinė anatomija
  • Perspektyvos pagrindai (2PF)
  • Proporcijos
  • Sudėtingos geometrinės figūros

3 mėnuo

  • Perspektyvos pagrindai (3PF)
  • Pagrindinė anatomija
  • Transporto priemonės ir sudėtingi objektai perspektyvoje

4 mėnuo

  • Išplėstinė perspektyva (1 PF, 2 PF, 3 PF)
  • Scenarijai ir fotoaparato kampai
  • Šviesa ir šešėlis

5 mėnuo

  • Išplėstinė anatomija
  • Spalvų teorija
  • Medžiagos: Išplėstinė
  • Peizažo tapyba
Koncepcijos menas

6 mėnuo

  • Išplėstinė anatomija
  • Ieškoti nuorodų ir generuoti idėjas
  • Miniatiūrų (miniatiūrų) kūrimas
  • Kaip susikurti savo šepečius ir pasirinktines formas
  • Sudėtis, trečdalių dėsnis
  • Dizainas per siluetus
  • Rekvizitų dizainas

7 mėnuo

  • Išplėstinė anatomija
  • Interjero ir eksterjero dizainas
  • Vaizdo žaidimų aplinka ir fonai
  • Ginklo dizainas
  • Fotografavimo ir matinio dažymo metodai

8 mėnuo

  • Veikėjų dizainas naudojant siluetus
  • Veikėjo tyrinėjimas per liniją
  • Sluoksnio strategija „Photoshop“
  • Okliuzija praeina
  • Apverskite veikėją

9 mėnuo

  • Išplėstinė anatomija
  • Veikė
  • Išraiškos
  • Išdėstymas

Darbotvarkė: Ekstremaliojo modulio skulptūra

1 mėnuo
  • Meistro pristatymas ir jo veikimas.
  • Taikomosios teorijos simbolių kūrimas
  • Mūsų charakterio psichologinis profilis
  • Z Šepetys: Iniciacija - praktika.
  • 1 skulptūra: kaukolė.
  • Anatomija: Žmogaus kūno dalys.
  • Brėžinys: Pateikite ir pritaikykite.
  • Anatomija: žmogaus liemens
  • Z šepetys: etapinio darbo metodika.
  • Piešimas: žmogaus liemens
  • „Sculpt 2“: žmogaus liemuo
  • Anatomija: viršutinės galūnės
  • Z šepetys: optimizavimas ir aparatūros ištekliai
  • Brėžinys: viršutinės galūnės
  • 3 paveikslas: viršutinės galūnės
  • Pristatymas: 2 dalis realistinio pasiūlymo. Ankstesnės savaitės užduotys
  • Anatomija: rankos
  • Z teptukas: skulptūros technika
  • Piešimas: rankos
  • Skulptūra 4: rankos
  • Pristatymas: 3-asis ir paskutinis tikroviškas pasiūlymas ir praėjusios savaitės užduotys
2 mėnuo
  • Anatomija: rankos
  • Z šepetys: z sferų ir kitų metodų blokavimas
  • Piešimas: rankos
  • Skulptūra 5: rankos
  • Anatomija: apatinės galūnės
  • Z teptukas: skulptūros technika.
  • Brėžinys: apatinės galūnės
  • Skulptūra 2: apatinės galūnės
  • Anatomija: Pėdos
  • Z šepetys: projekcija, sluoksniai ir morfai
  • Piešimas: Pėdos
  • Skulptūra 2: Kojos
  • Anatomija: moters liemens
  • Z teptukas: skulptūros technika, projekcija, sluoksniai ir morfai
  • Brėžinys: Moteriškasis liemuo
  • „Sculpt 2“: moters liemens apimtis
3 mėnuo
  • Anatomija: žmogaus galva
  • Z šepetys: retopologijos įrankis
  • Piešimas: Žmogaus galva
  • 5 paveikslas: žmogaus galva
  • Anatomija: portretas ir pagrįsti panašumai
  • Z šepetys: UV kūrimas
  • Brėžinys: portretas ir pagrįsti panašumai
  • 2 paveikslas: portretas ir pagrįsti panašumai
  • Teorija: plaukų technika
  • Z teptukas: oda ir poodinės detalės, poros, dėmės, venos ir randai
  • Puikus dizaineris: koncepcijos
  • „Sculpt 2“: šukuokite plaukus ir spynas
  • Teorija: audiniai ir drabužiai
  • Z šepetys: kepimo būdai
  • Z šepetys: ištraukimo būdai ir plaukų ir pluošto šukuosenų nugludinimo būdai
  • Puikus dizaineris: modeliai ir modeliavimas
  • „Sculpt 2“: drožkite audinius
4 mėnuo
  • Taikomosios teorijos animacinių filmų personažų kūrimas
  • Medžiagos tapytojas: Iniciacija
  • „Sculpt 5“: Blokavimas
  • Nuostabus dizaineris: pritaikykite mūsų modelius.
  • Taikomosios teorijos animacinių filmų personažų kūrimas, vaizdinė kalba.
  • „Sculpt 5“: Blokavimas
  • Nuostabus dizaineris: Engarment ir morfhers
  • 3D Max daugiakampis modeliavimas
  • Žemo daugiakampio sąvokos
  • Retopologija 3D maks
  • Mato retopologija
  • Retopologija maišiklyje
  • Išvyniokite 3D maks
5 mėnuo
  • Medžiagos tapytojas: kepimo ir tekstūravimo būdai
  • Daugiakampis kieto paviršiaus modeliavimas
  • Pasiūlymo modeliavimas
  • Transporto priemonių modeliavimas
  • Medžiagos tapytojas: tekstūravimo būdai
  • Pagrindinė sąranka ir personažo poza
6 mėnuo
  • Medžiagos tapytojas: kepimo ir tekstūravimo būdai
  • Daugiakampis kieto paviršiaus modeliavimas
  • Pasiūlymo modeliavimas
  • Transporto priemonių modeliavimas
  • Medžiagos dažytojas: Tekstūravimo būdai „Hand Paint“ simboliai
  • „Marmoset“ žiūrovas: inicijavimas
  • Įdiegimas „Marmoset Viewer“
  • Aplinkos modeliavimas
  • Procedūrinis modeliavimas
  • Tinkamas aplinkos modeliavimas
  • Medžiai, uolos ir griuvėsiai
7 mėnuo
  • Kepimo būdai naudojant „Xnormal“
  • Daugiakampis kieto paviršiaus modeliavimas
  • Pasiūlymo modeliavimas
  • Transporto priemonių modeliavimas
  • Medžiagos dažytojas: Tekstūravimo būdai Rankiniai dažų rekvizitai
  • „Marmoset Viewer“ apšvietimas
8 mėnuo
  • „Marmoset Viewer“ kepimas ir animacija
  • „Marmoset“ tinkas
  • Aplinkos modeliavimas
  • Procedūrinis modeliavimas
9 mėnuo
  • „Marmoset Viewer“ kepimas ir animacija
  • „Marmoset“ tinkas
  • Atsiliepimai apie galutinius projektus
  • Dėmesys ir patarimai apie asmeninę ritę
  • Įrašų kūrimas „Photoshop“ ir „After effects“
  • Galutinis meistro pristatymas

Darbotvarkė: Veikėjų animacijos modulis

1 mėnuo

Animacijos įvadas Majoje

Animacijos principai

Šį pirmąjį mėnesį mes mokysimės, ko reikia norint suprasti programos, su kuria dirbsim šiame kurse, sąsają: „Maya“.

Mes nuversime ranką spręsdami tokias abejones, kaip tai, kas suponuoja animatorių, koks yra pagrindinis animatoriaus vaidmuo pramonėje, ir sukursime tinkamą darbo planą, padėsiantį mums atlikti mažus pratimus su dvylika animacijos principų:

  • Ištieskite ir susitraukite
  • Numatymas
  • Veiksmų laikas
  • Animacijos lankai
  • Veikėjo grožis
  • Perdėtas
  • Tvirtos pozos
  • Antrinis veiksmas
  • Stabdymas ir pagreitis ar sustojimas
  • Scenografija
  • Tiesioginis veiksmas ir pozuoti pozuoti
  • Tęsiamas veiksmas ir sutapimas
2 mėnuo

Įvadas į anatomiją

Geros pozos sukūrimo pagrindas yra suprasti žmogaus kūno svorį.

Pamatysime anatominį piešinį, visiškai analitinį. Mes piešime gerai tradiciniu ar skaitmeniniu būdu, atsižvelgiant į studento patogumą.

3 ir 4 mėnesiai

Realistiška animacija ir iniciacija kūno mechanikai

Pradėsime nuo kūno mechanikos, žmogaus kūno mechanikos, supratimo, kaip arkos juda ir teka. Mes užduosime sau tokius klausimus, kiek kūno svoris, kiek jis turi masės, kaip juda.

Mes visa tai išversime į 3D kalbą.

Po to panaudosime ankstesnio mėnesio žinias ir sujungsime lūpų sinchronizavimą bei kūno mechaniką, kad padarytume kelią visiškai tikroviškai animacijai.

5 mėnuo

Istorija

Pamatę dvylika animacijos principų, mes sutelksime dėmesį į gerą išankstinę produkciją: planų supratimą, žinojimą, kaip juos pritaikyti, supratimą, ką norime papasakoti ir kaip mes ketiname tai padaryti. Nubrėžkite mūsų personažų pozas ir išmokite jas pabrėžti. Mes kartu studijuosime filmų scenas.

6 mėnuo

Lipsync ir vaidina

Šį mėnesį daugiausia dėmesio skirsime išraiškoms ir dialogams. Mes ketiname išstudijuoti, kaip mūsų personažai išreiškia save ir kokias fonemas turime naudoti norėdami naudoti garso įrašus.

Mes suprasime, kaip veidas veikia anatominiu lygmeniu ir kaip pritaikyti animacijos principus dialoguose, posūkiuose ir žmonių išraiškose.

  • Emocijų tyrimas
  • Akys
  • Susidomėjimo centras
  • Elgesys
7 mėnuo

Animacinis filmukas

Pamatysime, kas skiria judėjimą nuo tikroviško personažo iki animacinio filmo. Mes suprasime perdėtą, kurį tai sukelia, animacinio filmo veikėjo morfologiją, nes jis nebūtinai turi būti valdomas realių fizinių dėsnių: jie gali būti gaminami ne tik iš mėsos, bet ir iš gumos arba iš akmens, ir tai turi atsispindėti jų svoriuose.

Pamatysime tai, ko išmokome per 3, 4 ir 5 mėnesius, ir pridėsime daugiau informacijos.

8 mėnuo

Keturkampė animacija

Kaip pagyvinti keturkojus yra sudėtinga užduotis, kadangi jie neturi tokios pačios morfologijos kaip dviračiai, šį mėnesį mes juos traktuosime atskirai, pritaikydami ankstesnių mėnesių metodus ir naudodami juos savo naudai, kad dėka to studentas Išmokite ekstrapoliuoti judesį ne tik keturkojams, bet ir viskam.

Felinai / kanopiniai / arkliniai.

9 mėnuo

Sąveika tarp 2 ar daugiau simbolių

Naudodamiesi viskuo, ko išmokome per meistrą, suplanuokite sceną tarp dviejų ar daugiau simbolių:

  • Kas turi veiksmą
  • Kokia jūsų motyvacija
  • Kur eini
  • Kaip antrinis veikėjas sustiprina aktyvųjį veikėją

132618_pexels-photo-264905.jpeg

Akseleratoriaus modulis

Išankstinė projekto gamyba

  • Projektinio dujotiekio tiesimas
  • Vamzdyno struktūrizavimas su šautuvu
    • Užduočių stebėjimas
    • Optimizuokite Ganto diagramą
    • Produktyvumo parametravimas
    • Laiko paskirstymas ir komandos gairės
    • Gamybos etapų stebėjimas
    • Debesų ryšio darbalaukyje patirtis asmeniškai ir prisijungus
    • Internetinė projekto vizualizacija
    • Akcijų valdymas
    • Atsiliepimai ekrane
    • „Multitasking“ apžvalga
    • Produktyvumo analizės neapibrėžtumo sumažinimas
  • SCRUM metodikos mokymasis
Gamyba
  • Kalendoriaus skaičiavimas
  • Galimybių metrika
  • testavimas
  • Kokybės užtikrinimas
  • Žaidimo aikštė
  • Marketingo planas
Paleidimas - išankstinis paleidimas
  • Išvykimo datų rinkos vertinimas
  • Pasirengimas paleidimui
  • Pikis parengiamasis
  • Pristatymas renginiuose
  • Projekto pristatymo teismas
  • Pristatymas visuomenei

Tikros patirties turintys mokytojai

Aukščiausi mokytojai

Jose Mas

  • Pagrindinis animatorius „Ilion“ animacijos studijoje
  • Jose Mas, „Ilion Animation Studios“ pagrindinis personažas, animacijos pramonėje dirba daugiau nei 18 metų. Mufas, Keytoonas, Kandoras, „Sony“, „Mac Guff“, „Ilion“ ... visi jie padėjo man būti profesionaliu ir, dar svarbiau, tokiu žmogumi, koks esu šiandien.

Anfrankas Ponce'as

  • 3D simbolių animatorius
  • Jis dirbo „Baraboom“! animaciniai dinozaurai „Felix & Paul Studios“ reklaminiame filme „Jurassic World - Blue“, 3D VR patirtis. Jis dirbo po vizualizacijos, animacinius personažus filme „Spragtukas ir keturios karalystės“, skirtą Voltui Disney. Jis bendradarbiavo „Funko Pop!“, „Space clones!“ Reklamos vietoje. Jis dirbo Paryžiuje prie „Illumination MacGuff“, animuodamas personažus trumpiems filmams „Minions“ ir „The Grinch“.

Jorge Momparleris

  • Koncepcijos menininkas „Gameloft“
  • Koncepcijos dailininkas ir iliustratorius. Jis dirbo keliolikoje vaizdo žaidimų projektų ir „GAMELOFT“ kalibro gamintojų. Jis yra komiksų viršelių ir interjero vaizdų iliustratorius, „ConceptArtist“ ir animacinio serialo „Skraidančios voverės“ grupės „Magoproductions“ vadovas.

Andros Martínez

  • Vyresnysis koncepcijos menininkas
  • Aš dirbau rinkodaros menininku mobiliųjų ir „Steam indies“ studijose kaip „Feral Fury“, dirbau instruktoriumi „Animschool“, taip pat dirbau rengdamas filmus „London Studios“. Mėnesį praleidau Toronte stažuodamasis „Imaginism Studios“, kurdamas kuravau tokius žmones kaip Bobby Chiu, Key Acedera ir Alvin Lee.

Angelas Avinai

  • Laisvai samdomas iliustratorius ir karikatūristas
  • Mano vardas ir pavardė yra Ángel Rams Figueroa, aš gimiau 1982 m. Valensijoje, Ispanijoje. Nors turiu statybos inžinerijos laipsnį, mano tikroji aistra visada buvo menas. Keletą metų mane mokė profesionalus komiksų menininkas, paskui mokiausi savarankiškai. Mano profesinė patirtis buvo susijusi su iliustracijomis, komiksais, viešbučių scenografija, vandens parkais, temine architektūra.

Juanas Antonio Valverde'as

  • Koncepcijos, vizualios ir istorijos menininkas
  • Valensijos politechnikos universitete (UPV) baigęs dailės meną, 2005 m. Įgijęs 2 profesinio mokymo laipsnį Kompiuterių sistemų programavimo srityje ir Grafinio dizaino magistrą, Juan Antonio plėtoja savo profesinę veiklą kaip iliustracijos ir grafinio dizaino laisvai samdomas darbuotojas. 2012 m. Jis turėjo galimybę 5 kartus eksponuoti savo darbus savo gimtajame mieste (Valensijoje) ir vieną kartą kaip svečias Animazing galerijoje Niujorke (JAV), Rodeze (Prancūzija), viduramžių pilies srityje Belcastel.

Rafa Costa

  • „3D Elite 3D“ generalinis direktorius
  • 3D menininkas ir koncepcijos menininkas.
  • Nuo 2003 m. Dirbo reklamos agentūrose, dizaino studijose ir architektūros įmonėse.
  • Jis dalyvavo įvairiuose projektuose, tokiuose kaip: renginiai, įmonių vaizdo įrašai, muzikiniai vaizdo įrašai, televizijos laidos, dokumentiniai filmai, filmai, reklamos ir vaizdo žaidimai, tokie kaip „BattleField 4“, „Mafia III“ ar „Star Citizen“.

Nacho Lapuente

  • Charakterių menininkas „Elite 3D“
  • Specialybės: skaitmeninis skulptūrų klojimas, dekoravimas, oda, plaukai, audiniai, tekstūruotos, animacija, „Zbrush“, „VRay“, „MentalRay“, „Marmoset Toolbag 2“, „Unreal Engine 4“.
  • Jis dirbo tokiuose projektuose kaip „Call of Duty Infinite Warfare“ ar „Hitman“.

Hektoras Godoy

  • „Blue Sky Studios“ vyresnysis animatorius
  • Héktorius Godoy pradėjo 3D animacijos pasaulį, kai vis dar šliaužiojo ant žemės. Jo karjera prasidėjo nuo nacionalinių filmų „Filmax Animation“ iki „Blue Sky Studios“ („Ledynmetis“, „Robotai“, „Rio“, „Epas“) vyresniųjų animatorių.

Atraskite mūsų išskirtinę greitintuvo programą

Praėjusiais metais jums patiks mūsų 9 mėnesių spartinimo programa, kurioje pateikiami patarimai ir mokymai, reikalingi plėtojant įvairius verslininkystės projektus. Pasinaudokite mūsų žiniomis ir visomis mūsų galimybėmis. Užbaikite savo mokymus sėkmingai įgyvendintu projektu ir profesionalia demonstracine ritė.

Dirbk tikroje studijoje

Per 9 mėnesius akseleratoriaus dirbsi prie realaus projekto, projekto su savo tikslais, laiko, terminų, kaip ir realioje gamybos įmonėje. Jūs žinosite, kaip dirbti vaizdo žaidimų ar kino kūrimo studijoje, atliekant realų projektą, savo projektą.

Jūsų pačių startas

Ar norite sukurti savo projektą? Jei turite gerą idėją, galite ją įgyvendinti. Arba jei ne, visada galite prisijungti prie daugybės mūsų siūlomų idėjų ir patys save įgyvendinti, būdami grafikos dizaineriu, modeliuotoju, programuotoju ir pan.

Tikri leidėjai

Pagrindinis tikslas yra, kad projektai pamatytų šviesą. Dėl šios priežasties turime skirtingas finansavimo, paskirstymo ir reklamos sistemas, tokias kaip „PlayStation Talents“, kurios finansuoja projektus iki 200 000 EUR

Profesinė priežiūra

Nes mes žinome, kad dirbti atskirai ir be priežiūros yra sunku. Štai kodėl greitintuvo studentai nuo pirmos dienos skaičiuos pasitelkę mūsų mokytojus ir specialistus, kurie prižiūrės ir teiks nuolatinę pagalbą projekto plėtrai.

Individualizuotos instaliacijos

Dirbti namuose yra labai patogu, tačiau tai nėra vaisinga, mes visi tai žinome. Mūsų patalpose jūs dirbsite su savo komanda profesionalioje aplinkoje, su posėdžių sale, žaidimų kambariu, maisto / gėrimų aparatais ir visomis sektoriaus įmonės paslaugomis.

Daugiadisciplininė komanda

Dirbsite su labai skirtingos karjeros studentais. Vaizdo žaidimų, žaidimų dizaino, programavimo, 3D modeliavimo, animacijos, kino, koncepcijos ekspertai - visi jie dirba kaip komanda, jungianti būsimų projektų ir idėjų sąsają.

Laisvos darbo vietos

Mes pasirūpinsime asmeniniu darbo pasiūlymų, kurie gali atitikti mūsų studentų situaciją ir pageidavimus, valdymu ir valdymu tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu mastu.

Demonstracinė ritė

Ir visa tai tam, kad turėtumėte profesionalią demonstracinę ritę, specifinę norimo tobulinti darbo demonstracinę ritę, kurią galite prisegti prie motyvacinio laiško ar atnaujinti, ir mes garantuojame, kad atversite visas duris į savo profesinę ateitį.

Prisiregistruokite nemokamai mūsų virtualiame miestelyje

Pažangiausias universiteto miestelis

Mes esame vienintelė mokykla, kuri atvėrė mūsų miestelį visam pasauliui. Tūkstančiai žmonių, nepriklausomai nuo to, ar studentai, ar ne, kasdien naudojasi mūsų intranetu, norėdami žiūrėti vaizdo įrašus, vadovėlius, paskaitas, demonstracinius demonstracinius veiksmus, vykdyti misijas ir bendrauti su kitais šio sektoriaus studentais ir specialistais. Visas virtualus pasaulis jūsų laukia su begalinėmis galimybėmis.

  • Sukurkite savo avataras
  • Pritaikykite savo kambarį
  • Profesinis mokymas
  • Lygiu aukštyn
  • Kalbėkitės su savo klasės draugais
  • Konferencijos ir internetiniai seminarai
  • Pratimai ir namų darbai
  • HD vaizdo įrašai
Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post ... Skaityti daugiau

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post-Production, Viral Video, Short Film, Fashion Films and Web ). With more than 3 million hours of training, our methodology, a pioneer at the international level, allows us to find work in the most important top studios on the planet. Skaityti mažiau
Los Andželas , Valensija , Valensija + 2 Daugiau Mažiau