BA (Hons) reklama ir dizainas
AAS College
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Thessaloniki, Graikija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Sumaišytas, Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 6 800 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
„ Reklama - tai gebėjimas suvokti, interpretuoti…, kad verslas susižeidžia į tipą, popierių ir rašalą“ Leo Burnett
Kursas rengia studentus kūrybinės reklamos karjerai ir skatina kūrybinį mąstymą.
Moko reklamos specialistų ir akademinių teoretikų komanda, studentai turi šiuolaikines žinias, kad galėtų suprasti teorinius ir praktinius kiekvieno reklamos pramonės lygio aspektus nuo planavimo iki kūrybinės veiklos ir pristatymo.
Studijos grindžiamos kontekstinėmis studijomis - dizaino teorija ir tiesioginėmis pramonės trumpikėmis, taip pat studentų dalyvavimu konkurse kartu su individualiu studentų savarankiškai inicijuotų instrukcijų tyrimu. Jie susiduria su daugybe žiniasklaidos priemonių, tokių kaip spausdinimas, televizija, aplinkos, partizanų, interneto, virusiniai ir socialiniai tinklai, tokie kaip „Twitter“ ir „Facebook“.
Pirmaisiais metais kursas prasideda idėjų / koncepcijų generavimo projektų programa, o semestro pabaigoje pristatomi konkretūs reklaminiai trumpikėliai. Semestro metu buvo išplėsti du projektai, apimantys tipografiją, išdėstymą ir kompiuterinius įgūdžius.
Antraisiais metais studentai supranta, kad „idėja“ yra karalius, o dėmesys skiriamas garso reklamos strategijoms, kurios yra šių idėjų pagrindas. Reklamos rašymas ir grafinis dizainas yra svarbi mokymo dalis. Studentai taip pat turi galimybę įgyti fotografijos, vaizdo ir garso redagavimo įgūdžius.
Reklama yra ir visada buvo viena iš dinamiškiausių ir įdomiausių karjeros kūrybinių studentų, kurie gali rinktis, ir sprogus naujoms žiniasklaidos priemonėms, pavyzdžiui, internetui, pramonė reikalauja talentingų ir atsidavusių žmonių, kaip niekada anksčiau.
Patekimo reikalavimai
- Diplomas ir parašas iš vidurinės mokyklos
- Studento sugebėjimo anglų kalba įrodymas (IELTS 6.0 arba jo atitikmuo). Jei ankstesnis išsilavinimas buvo anglų kalba, nereikia jokių testų, tik pažymėjimo, kuriame tai patvirtinta
- Portfelis
- Pasas
- AAS paraiškos forma
Žinoma iš pirmo žvilgsnio
1 metai
- 1 ir 2 reklamos įvadas
- Įvadas į skaitmeninį vaizdavimą
- Vizualinis bendravimas
- Dizaino teorija 1
- Įvadas į judesio grafiką
2 metai
- Integruotos kampanijos
- Prekės ženklas ir tapatumas
- Knyga
- Grafinis ryšys
- Dizaino teorija 2
- Judėjimo grafika 2
3 metai
- Kūrybinių komandų kampanijos
- Projektavimo tyrimų projektas
- Knyga
- Galutinis didysis projektas
Svarbios datos ir informacija
- Trukmė: 36 mėnesiai (3 metai)
- Mokomoji forma: mokoma
- Išsilavinimo variantai: dieninis
- Kalba: anglų
- Paraiškos pateikimo terminas 20 liepos oji 2020
- Klasės pradžios data: 28-asis 2020 rugsėjis
- Apdovanojimo įstaiga: Sunderland universitetas - Jungtinė Karalystė
- Britų laipsnis: dailės bakalauras su garbe
Priėmimai
Studijų programa
Moko reklamos specialistų ir akademinių teoretikų komanda, studentai turi šiuolaikines žinias, kad galėtų suprasti teorinius ir praktinius kiekvieno reklamos pramonės lygio aspektus nuo planavimo iki kūrybinės veiklos ir pristatymo.
Studijos yra paremtos kontekstinėmis studijomis – dizaino teorija ir tiesioginėmis trumpomis pramonės šakomis, taip pat studentų dalyvavimu konkurse kartu su individualiu studentų pačių inicijuotų trumpų studijomis. Jie susiduria su įvairiomis žiniasklaidos priemonėmis, tokiomis kaip spauda, televizija, aplinkos, partizanų, žiniatinklio, virusinių ir socialinių tinklų, tokių kaip Twitter ir Facebook.
Pirmaisiais metais kursas prasideda idėjų/koncepcijų generavimo projektų programa, pirmo semestro pabaigoje pristatomos konkrečios reklamos trumpos. Per semestrą du projektai išsiplėtė, kad apimtų tipografiją, maketavimą ir darbo kompiuteriu įgūdžius.
Antrame kurse studentai supranta, kad „idėja“ yra karalius, ir dėmesys perkeliamas į patikimų reklamos strategijų, kurios yra šių idėjų pagrindas, kūrimą. Reklamos tekstų rašymas ir grafinis dizainas sudaro svarbią mokymo dalį. Studentai taip pat turi galimybę įgyti fotografijos, vaizdo ir garso montažo įgūdžių.
Reklama yra ir visada buvo viena iš dinamiškiausių ir įdomiausių karjeros kūrybinių studentų, kurie gali rinktis, ir sprogus naujoms žiniasklaidos priemonėms, pavyzdžiui, internetui, pramonė reikalauja talentingų ir atsidavusių žmonių, kaip niekada anksčiau.
Žinoma iš pirmo žvilgsnio
1 metai
- 1 ir 2 reklamos įvadas
- Įvadas į skaitmeninį vaizdavimą
- Vizualinis bendravimas
- Dizaino teorija 1
- Įvadas į judesio grafiką
2 metai
- Integruotos kampanijos
- Prekės ženklas ir tapatumas
- Knyga
- Kūrybinių industrijų patirtis
- Dizaino teorija 2
- Judėjimo grafika 2
3 metai
- Kūrybinių komandų kampanijos
- Projektavimo tyrimų projektas
- Knyga
- Galutinis didysis projektas
Svarbios datos ir informacija
- Trukmė: 36 mėnesiai (3 metai)
- Ugdymo forma: mokoma
- Išsilavinimo variantai: dieninis
- Kalba: Anglų
- Paraiškų teikimo terminas: 2024 m. birželio 30 d
- Užsiėmimų pradžia: 2024 m. spalio 7 d
- Apdovanojimų įstaiga: Sanderlando universitetas, JK
- Britanijos laipsnis: menų bakalauras su garbe
Galerija
KARJEROS GALIMYBĖS
Kursas rengia studentus kūrybinės reklamos karjerai ir skatina kūrybinį mąstymą.