Kompiuterinių žaidimų kūrimo bakalauras (Hons).
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Kuala Lumpur, Malaizija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
USD 22 615 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* iš viso Malaizijos studentams: 87 000 RM | iš viso tarptautiniams studentams: 88 200 RM / 22 615 USD
Įvadas
APU-DMU dviejų laipsnių programa
Studentai, studijuojantys bakalauro studijų programą, turės galimybę pasirinkti APU -DMU dviejų laipsnių schemą. Pagal šią schemą studentai, baigę studijas, gaus 2 laipsnių sertifikatus ir nuorašus: 1 iš Azijos Ramiojo vandenyno universiteto ( APU ), Malaizija ir 1 iš De Montfort universiteto (DMU), JK.
Priėmimai
Studijų programa
Programos metmenys
Ši programa yra specialiai sukurta siekiant suteikti studentams:
- Technikos specialistui reikalingos žinios, įgūdžiai ir gebėjimai kompiuterinių žaidimų srityje.
- Gebėjimas kritiškai vertinti kompiuterinių žaidimų dizainą, logiką ir įgyvendinimą.
- Priemonė su pažangiomis kompiuterinės grafikos ir 3D skaitmeninės animacijos technikomis.
1 laipsnio lygis
Studentai išmoks pagrindinių įgūdžių, reikalingų techniniams žaidimų kūrimo specialistams, ir pagrindinių programavimo bei sistemų projektavimo supratimo. Kai kurie specializuoti moduliai suteiks pagrindinių interaktyvių kompiuterinių žaidimų kūrimo žinių, tokių kaip loginis dizainas, grafika ir kt. Moduliai taip pat padės ugdyti asmeninius ir organizacinius įgūdžius, taip pat ugdys kūrybiškumą ir novatoriškumą.
Bendrieji moduliai
- Sistemos analizė ir projektavimas
- Python programavimas
- Matematinės skaičiavimo sąvokos
Specializuoti moduliai
- Kompiuterinių žaidimų dizainas: dokumentacija
- Kompiuterinių žaidimų lygio dizainas
- Įvadas į grafiką ir pagrindines 3D programas
- Įvadas į scenarijų kūrimą 3D programoms
- Skaitmeninio vaizdo gamyba
Pasirenkami moduliai (pasirinkite 2)
- Tarpkultūrinis sąmoningumas ir kultūrų įvairovė ARBA skaitmeninis mąstymas ir naujovės
- Objektinio programavimo įvadas ARBA C programavimo įvadas
2 laipsnio lygis
Bus mokomasi išsamios žaidimų analizės ir projektavimo įgūdžių, kurių metu mokiniai geriau supras visą kompiuterinių žaidimų gamybos gyvavimo ciklą, apimantį personažų modeliavimą, specialiuosius efektus, kompiuterinę grafiką, animaciją, matematiką ir kt. Toliau ugdysime jų kūrybiškumą ir novatoriškumą bei savarankišką mokymąsi, kad paruoštume juos darbo vietai.
Bendrieji moduliai
- Programavimas duomenų analizei
- Kūrybiškumas ir naujovės
- Skaičiavimo ir technologijų tyrimo metodai
Specializuoti moduliai
- Analoginiai žaidimai
- Pagrindinis 3D kompiuterio simbolių modeliavimas
- Patikimi žaidimų ir virtualios realybės modeliai
- Kompiuterinių žaidimų dizainas: aukšta koncepcija ir paruošimas
- Kompiuterinių žaidimų dizainas: gamyba ir testavimas
- Kompiuterinė grafika
- Žaidimų varikliai
- Vaizdai ir specialieji efektai
- Matematika kompiuterinei grafikai
Stažuotė (16 savaičių)
Studentai atliks stažuotę / pramoninį mokymą mažiausiai 16 savaičių, kad paruoštų juos sklandžiam perėjimui iš klasės į darbo aplinką.
3 laipsnio lygis
Studentai pasinaudos savo ankstesnėmis studijomis ir pramonine patirtimi, norėdami išplėsti savo žinias apie kompiuterinių žaidimų kūrimo sritį ir tobulinti asmeninį bei profesinį tobulėjimą. Studentai toliau pereis prie pažangių kompiuterinės grafikos ir animacijos metodų. Paskutinių metų projektas reikalauja, kad jie ištirtų ir sukurtų realaus pasaulio problemos sprendimą – jie parodys savo gebėjimą derinti technines žinias, kritinį mąstymą ir analitinius įgūdžius, kad sukurtų asmeninių pasiekimų aplanką.
Bendrieji moduliai
- Inovacijų valdymas ir naujų produktų kūrimas
- Projektų valdymas
Specializuoti moduliai
- 3D kompiuterinė grafika
- Pažangus 3D simbolių modeliavimas ir animacija
- Kompiuterinių žaidimų garsas
- Multimedijos technika, skirta animacijai, žaidimams ir filmų efektams
- Animacijos ir kompiuterinių žaidimų programavimo metodai
- Kompiuterinių žaidimų kūrimo tyrimai
- Kompiuterinių žaidimų kūrimo projektas
- HCI ir tinkamumas naudoti
Pasirenkami moduliai (pasirinkite 1)
- Mobilioji multimedija ir žaidimai ARBA MMOG paslaugos ir bendruomenės
MQA privalomi dalykai*
- Etniniai santykiai (Msian studentai)
- Islamo ir Azijos civilizacija (M'sian studentai)
- Malaizijos studijos (tarptautiniai studentai)
- Malajų bendravimo kalba (tarptautiniai studentai)
- Profesionalūs bendravimo įgūdžiai darbo vietoje
- Darbuotojų ir užimtumo tendencijos
- Bendra mokymo programa
(*Visi studentai privalo sėkmingai baigti šiuos modulius, kaip nurodė Malaizijos kvalifikacijų agentūra.)
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
Karjeros variantai
- Žaidimų programuotojas
- Žaidimų kūrėjas
- Žaidimų kokybės užtikrinimo testeris
- Techninis direktorius
- Komandos vadybininkas
- Mobiliųjų žaidimų kūrėjas
- Žaidimo dizaineris
- Lygio redaktorius
- Žaidimų gamintojas
- Žaidimo programuotojas
- Žaidimų bendruomenės vadovas
Kompiuterinių žaidimų kūrimas @ APU
Kompiuterinių žaidimų kūrimo programų bakalauras (Hons) suteikia studentams reikiamų techninių įgūdžių ir žinių, reikalingų kompiuterinių žaidimų pramonės profesionalams.
Remiantis newzoo.com pateiktais statistiniais duomenimis, internetinės rinkos tyrimų bendrovės, buvo pranešta, kad 2014 m. pasaulinėje žaidimų rinkoje iš viso buvo gauta 81,5 milijardo dolerių pajamų. Malaizijoje žaidimų pramonė uždirbo 293 milijonus dolerių. Didelė kompiuterinių žaidimų pramonės raida paskatino mus į savo programas įtraukti kūrybiškumo ir naujovių elementus, nepamirštant profesionalumo ir gerų bendravimo įgūdžių vertybių.
Mūsų sėkmės istorijos, mūsų pasididžiavimas kompiuterinių žaidimų pramone.