Bakalauras Verslo rinkodaros
Avondale College of Higher Education
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Cooranbong, Australija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Bakalauras Verslo rinkodaros
Kurso apžvalga
Šiandieninėje konkurencinėje rinkoje, Avondale verslo laipsnį padės jums vieną žingsnį į priekį nuo poilsio. Nesvarbu, ar jūsų aistra yra apskaitos, žmogiškųjų išteklių, rinkodaros, ar dėl minėtų būdų kombinacijos, iš Verslo bakalauras padės jums atverti duris į platų karjeros galimybes. Laipsnis yra skirta išmokyti jus verslo pagrindai, pavyzdžiui, kaip turi būti veiksminga lyderis rinką produktą, biudžetą, ir parduoti savo idėjas. Jūs taip pat ištirs, kaip ekonomika veikia ir ką tai reiškia valdyti savo verslą, suteikiant Jums tvirtą supratimą apie verslo praktikos ir strategijos.
Rinkodara majoras apžvalga
AVONDALE marketingo programa leis jums suprasti ir panaudoti įvairias priemones ir sistemas, naudojamas sukurti efektyvias reklamines strategijas. Sužinosite apie vartotojų elgseną, strateginių principų, ir suprasti išorinius ir vidinius veiksnius, kurie paveikti verslo efektyvumą.
Dalyko kodas
4350
Kurso trukmė
Trys metai dieninių (arba ne visą darbo dienos ekvivalentas)
Studijų būdas
On-campus
Akreditavimas
Verslo žinoma bakalauras yra akredituota pagal aukštojo mokslo kokybę ir standartų agentūros (TEQSA).
Karjera
Produktų rinkodaros vadybininkas, atstovė ryšiams su visuomene, reklama vykdomasis, rinkos tyrėjas, reklama ir kūrybos koncepcija Gamintojas ir Verslo ir rinkodaros vykdomosios
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Verslo analitikos bakalauras
- Maastricht, Olandija
Ekonomikos ir verslo ekonomikos bakalauras
- Maastricht, Olandija
Anglų kalbos bakalauro studijos
- Helsinki, Suomija