Grafinio dizaino ir (arba) iliustracijos bakalaurai
CANVAS
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Lausanne, Šveicarija
Kalbų studijos
Anglų kalba, Prancūzų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Grafinio dizaino ir (arba) iliustracijos bakalaurai
Grafinio dizaino ir (arba) iliustracijos bakalaurai yra 3 metų programa, kuri paruošia studentus pagrindiniams profesiniams darbams vizualiųjų menų srityje. Programa siūlo pilną kursų, kuriuose derinamas kūrybiškumas, kompetencija ir profesionalumas, pasirinkimą.
Baigęs grafinio dizaino ir (arba) iliustracijos bakalaurus, studentas įsisavins grafinio dizaino ir iliustracijos metodus bei bus gerai susipažinęs su kūrybinio dizaino ir iliustravimo principais, ypač reikalingais logotipų ir prekės ženklų kūrimui, reklamai ir rinkodarai, iliustracijoms ir animacijai kurti.
Profesionalus grafinis dizaineris ar iliustratorius kviečiami rasti grafinius sprendimus, įsivaizduoti, planuoti ir kurti iliustracijas bei kurti vaizdinę ir grafinę medžiagą rinkodarai. Grafinio dizaino ir (arba) iliustracijos absolventas įgis profesionalumo, dinamiškumo ir universalumo, reikalingo griežtai paversti savo idėjas formomis, spalvomis ir vaizdais.
Grafinio dizaino darbą sudaro, be kita ko, įvairių prekės ženklų programų (tokių kaip logotipai, šūkiai, žingliai ir kt.) Kūrimas ir siūlymas, rinkodaros medžiagos (skrajutės, brošiūros, spaudos rinkiniai ir kt.), Produktų pristatymai (knygų viršeliai, pakuotės ir kt.) .) turint omenyje estetinių ir meninių tendencijų bei judesių raidą. Iliustratoriaus darbas - kurti knygų, animacinių filmų, knygų vaikams, specialiosios fantastikos ir tt personažus, kurti internetines svetaines, vaizdo žaidimus ir grafinius romanus.
Bendrieji tikslai
Grafinio dizaino ir (arba) iliustracijos bakalaurai suteikia studentams galimybę įgyti techninių žinių, estetinio jautrumo ir profesionalių priemonių įvairiose žiniasklaidos priemonėse, kad būtų galima sėkmingai pritaikyti unikalią vaizdinę koncepciją.
Disertacijos projektas programos pabaigoje leis studentams sukurti individualų profesinės kokybės projektą, kartu laikantis aiškių specifikacijų rinkinio ir kokybės standartų.
Pirmi metai
Pirmaisiais metais studentai supažindinami su kūrybinės kompozicijos pagrindais ir leidžia atrasti kūrybinei raiškai būtinus metodus. Užsiėmimuose pagrindinis dėmesys bus skiriamas ne tik rankinių, bet ir skaitmeninių įrankių ir metodų įsisavinimui, įskaitant piešimą, kompozicijos teoriją, tinklelio sistemą, piešinį piešiniais, spalvų teoriją, tipografiją, „Photoshop“, „Illustrator“ ir „InDesign“.
Studentas lavins savo meninį jautrumą, norėdamas paversti savo idėjas grafiniais piešiniais ir (arba) iliustracijomis. Jis / ji išmoks ir susipažins su įvairiais vaizdinės raiškos metodais ir būdais.
Antri metai
Antraisiais metais konsoliduojami pirmaisiais metais išmokti pagrindai ir studentams suteikiama galimybė pradėti labiau niuansuotą konceptualų požiūrį. Studentas atliks tyrimus ir išmoks įvairių teorinių ir praktinių metodų pasirinktoje specializacijos srityje, kad sukurtų idėjų, žodžių, vaizdų ir sąvokų sąveiką.
Kūrybinis darbas papildomas profesionaliu ir techniniu požiūriu, kuris bus susijęs su tokiais esminiais elementais kaip kūrybinis mandatas, santykių su klientais ir lūkesčių valdymas, kliento ir dizainerio / iliustratoriaus santykiai, projekto valdymas, terminai ir išlaidos.
Treti metai
Paskutiniai metai leidžia individualiai tobulinti grafinį dizainerio ar iliustratoriaus kūrybinį ir konceptualų pobūdį ir supažindina juos su bendradarbiavimu su kitais vizualiųjų menų atstovais ir dirbant su komandos projektais.
Studentas ir būsimasis grafikos dizaineris ar iliustratorius atras ir supras skirtingų vizualiųjų menų sąveiką projekto metu: nuo klientų iki agentų, rinkodaros profesionalų ir 3D dizainerių, studentas sustiprins savo profesinį supratimą ir įgis vis augantį kūrybinių ir techninių kliento mandatų iššūkių supratimas.
Didelio priemonių ir metodų pasirinkimo dėka būsimasis grafinis dizaineris ar iliustratorius iki mokymo kursų pabaigos turės kūrybingą, kritišką ir įvairiapusį supratimą apie darbo vizualiuosiuose menuose realijas, o tai leis jam / jai valdyti kūrybinis projektas arba kliento mandatas savarankiškai iki programos pabaigos.
Studijuotos disciplinos
I grafinio dizaino principai - tipografija ir plakatų tvarkymas - redakcinis dizainas - paruošimas spaudai - vaizdo ir judesio dizainas - WEB CMS socialinė medija - fotografija - meno istorija - šiuolaikinio meno istorija - iliustracija - skaitmeninė rinkodara - koncepcijos menas - „Adobe“ („Photoshop“) , Iliustratorius, „InDesign“), vaizdinės technikos - animacija - estetika - techninis brėžinys: žmogaus anatomija - objekto konstravimas - projektavimo istorija - grafinio dizaino principai II, tipografija II
Ateities karjeros
Grafinio dizaino ir (arba) iliustracijos bakalauras bus kūrėjas, technikas ir verslininkas. Įvairūs vizualiųjų menų mokymo profesiniai aspektai leis jam dirbti šiose srityse:
Grafinis dizainas - Iliustracija - Animacija - Knygų viršelių dizainas - Siužetinės lentos - CAD dizainas - Koloristas - Spaudos leidyba - Skaitmeninė rinkodara - Svetainių dizainas - Reklama - Vaizdų / nuotraukų redagavimas - Publicistinės kampanijos - Socialinės žiniasklaidos kampanijos - Viešieji ryšiai - Prekės ženklo valdymas - Logotipų dizainas
Studijų programa
Pirmi metai
Pirmaisiais metais studentai supažindinami su kūrybinės kompozicijos pagrindais ir leidžia atrasti kūrybinei raiškai reikalingas technikas. Užsiėmimų metu daugiausia dėmesio bus skiriama tiek rankinių, tiek skaitmeninių įrankių ir technikų įsisavinimui, įskaitant: piešimą, kompozicijos teoriją, tinklelio sistemą, vektorinį piešimą, spalvų teoriją, tipografiją, Photoshop, Illustrator ir InDesign.
Studentas ugdys savo meninį jautrumą, siekdamas paversti savo idėjas grafiniais projektais ir (arba) iliustracijas. Jis/ji išmoks ir susipažins su įvairiais vizualinės raiškos metodais ir technikomis.
Antri metai
Antraisiais metais įtvirtinami pirmaisiais metais išmokti pagrindai ir leidžia studentams pradėti niuansuotą konceptualų požiūrį. Studentas atliks tyrimus ir mokysis įvairių teorinių ir praktinių metodų pasirinktoje specializacijos srityje, siekdamas sukurti idėjų, žodžių, vaizdinių ir sąvokų sąveiką.
Kūrybinį darbą papildo profesionalus ir techninis požiūris, kuris apims esminius elementus, tokius kaip kūrybinis įgaliojimas, klientų santykių ir lūkesčių valdymas, kliento ir dizainerio / iliustratoriaus santykiai, projekto valdymas, terminai ir išlaidos.
Treti metai
Paskutiniai metai leidžia individualiai kūrybiškai ir konceptualiai tobulėti grafikos dizaineriui ar iliustratoriui bei supažindinti su bendradarbiavimu su kitais vizualiaisiais menininkais ir darbu prie komandinių projektų.
Studentas ir būsimasis grafikos dizaineris ar iliustratorius atras ir supras skirtingų vizualiųjų menų sąveiką projekto gyvavimo metu: nuo klientų iki agentų, rinkodaros profesionalų ir 3D dizainerių, studentas sustiprins savo profesinį supratimą ir įgis augantį kūrybinių ir techninių klientų mandatų iššūkių supratimas.
Dėl didelio įrankių ir technikų pasirinkimo būsimasis grafinis dizainas ar iliustratorius, baigęs mokymus, kūrybingai, kritiškai ir įvairiapusiškai supras darbo vizualiajame mene realijas, o tai leis jam/jai valdyti. kūrybinį projektą arba kliento įgaliojimą savarankiškai iki programos pabaigos.
Studijuotos disciplinos
Grafinio dizaino principai I – Tipografija ir plakatai – Prekės ženklo valdymas – Redakcinis dizainas – Pasirengimas spaudai – Vaizdo įrašų ir judesių dizainas – WEB TVS Socialinė medija – Fotografija – Meno istorija – Šiuolaikinio meno istorija – Iliustracija – Skaitmeninė rinkodara – Koncepcinis menas – Adobe (Photoshop) , Illustrator, InDesign), Piešimo technikos – Animacija – Estetika – Techninis piešimas: Žmogaus anatomija – Objektų konstrukcija – Dizaino istorija – Grafinio dizaino principai II, Tipografija II
Programos rezultatas
Bendrieji tikslai
Grafinio dizaino ir (arba) iliustracijų bakalaurai suteikia studentams galimybę įgyti techninių žinių, estetinio jautrumo ir profesionalių įrankių įvairiose žiniasklaidos priemonėse, kad sėkmingai įgyvendintų unikalią vizualinę koncepciją.
Programos pabaigoje baigiamasis darbas leis studentams parengti individualų profesionalios kokybės projektą, laikantis aiškių specifikacijų ir kokybės standartų.
Galerija
KARJEROS GALIMYBĖS
Ateities karjera
Grafinio dizaino ir/ar iliustracijos bakalauro studijų absolventas bus kūrėjas, technikas ir verslo žmogus. Įvairūs profesionalūs vizualiųjų menų mokymų aspektai leis jam/jai dirbti šiose srityse:
Grafinis dizainas – Iliustracija – Animacija – Knygų viršelių dizainas – Siužetiniai raštai – CAD dizainas – Koloristas – Spaudos leidyba – Skaitmeninė rinkodara – Tinklalapių dizainas – Reklama – Vaizdų/nuotraukų redagavimas – Publicistinės kampanijos – Socialinės žiniasklaidos kampanijos – Ryšiai su visuomene – Prekės ženklo valdymas – Logotipo dizainas