Chorinio dainavimo mokytojų rengimui bakalauras su dvigubos studijų programos Muzikos ugdymas mokytojų rengimui
Charles University Faculty of Education
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Prague, Čekija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 2 334 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Internetinės paraiškos mokestis: 820 CZK
Įvadas
Chorinis dainavimas mokytojų rengimui
Šios studijų programos tikslas – suteikti bazinių teorinių žinių ir praktinių dirigavimo įgūdžių sistemą. Pagrindiniai dalykai: dirigavimo technika, grojimas vokalinėmis partitūromis, vokalinis ugdymas chore, fono analizė, chorinio dainavimo istorija, literatūra visų rūšių chorams.
Absolventai turi žinių ir įgūdžių iš abiejų komponentų: specialiojo ir bendrojo išsilavinimo. Jie įgyja pagrindinių žinių apie mokytojų darbą per įvadą į pedagogiką, socialinę pedagogiką ir motyvavimo praktiką bei pagrindines psichologines disciplinas. Mokymo programos rezultatas nėra mokymo kvalifikacija.
Studijų programos krypties dalis yra bakalauro baigiamasis darbas.
Muzikinis švietimas mokytojų rengimui
Universiteto studijų programa Muzikinis ugdymas orientuota į ugdymą parengia teorinės ir praktinės muzikos pedagogikos specializacijos studentus bei suteikia pagrindines žinias darbui edukologijos srityje. Tyrimas apjungia tris vidurinės mokyklos / vidurinės mokyklos / vidurinės mokyklos / vidurinės mokyklos / vidurinės mokyklos / vyresniųjų vidurinių mokyklų mokytojų rengimo komponentus: dalykinį mokymą, bendrojo ir dalykinio mokymo didaktiką bei mokytojų propedeutiką (pedagoginį-psichologinį mokymą). Privalomąjį studijų pagrindą sudaro muzikiniai-teoriniai ugdymo komponentai: muzikos teorija, harmonija, kontrapunktas, muzikos formos, organologija, muzikos istorija ir kt.
Muzikinius įgūdžius tobulinti suteikia vokalinis ir instrumentinis pasiruošimas, intonacijų ir klausos analizė, chorinis dirigavimas. Viskas orientuota į lektoriaus, mokytojo padėjėjo, auklėtojo, kultūros asistento darbą ir kt. Kita dalis – muzikinio ugdymo didaktika, klausymas, asistento praktika mokykloje. Šios veiklos paruošia absolventą kitai studijų pakopai – muzikinio ugdymo magistrantūrai.
Pagrindinio plano studijų programoje laikomasi dalykinių, didaktinių ir pedagoginių-psichologinių komponentų pusiausvyros pagal Čekijos Respublikos švietimo, jaunimo ir sporto ministerijos mokytojų rengimo standartus. Pedagoginis-psichologinis pasirengimas apima pedagogikos, psichologijos, specialiosios pedagogikos dalykus, įskaitant pedagoginę-psichologinę praktiką ir siekia pasirengti vėlesnėms mokymo magistrantūros studijoms.