Keystone logo
Czech College BA (Hons) Verslo vadyba
Czech College

BA (Hons) Verslo vadyba

3 Years

Anglų kalba

Dieninės

Request application deadline

Request earliest startdate

EUR 4 950 / per year

Stovykloje

Stipendijos

Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas

Įvadas

Mes siūlome savo studentams unikalią galimybę perkelti savo kreditus į mūsų partnerių universitetus JAV ir JK, taip suteikiant jiems neprilygstamą tarptautinę poziciją

Moduliai

Verslo teisė

Įstatymą sudaro keletas sričių, kurios gali turėti įtakos verslui, pavyzdžiui, vartotojų teisės aktai ir darbo teisė. Tačiau įmonės taip pat susiduria su tokiomis sritimis kaip sutarčių teisė ir išoriniai santykiai su tiekėjais, kurie turi teisinį poveikį. Šiame modulyje nagrinėjamos šios sritys ir jų poveikis, o pasibaigus moduliui, studentai supras sritis, kurias reikia stebėti ir valdyti.

Verslo planavimas ir tikslų nustatymas

Kiekvienas verslas turi planą. Kiekvienam verslui reikia tikslų. Verslas turi būti aiškus, kai jis nori eiti, kokie yra jo tikslai ir kaip jis ketina ten patekti. Šis modulis imsis studentų per planavimo procesą. Kada, kaip ir kodėl Iki modulio pabaigos mokiniai supras tikslų nustatymą ir galės nustatyti savo tikslus, taip pat žinos, kaip juos supilti į verslo planą.

Kultūra ir organizacija

Organizacijų kultūra dažnai apibrėžiama kaip "būdas, kaip mes darome dalykus mūsų organizacijoje". Kultūra kyla iš verslo, jo klientų, rinkos, kurioje jis yra, bet visų pirma iš organizacijos žmonių. Vadybos stilius ir tai, kaip žmonės reaguoja į šį valdymo stilių, padeda formuoti kultūrą, o šis modulis nagrinėja šias sritis. Iki modulio pabaigos mokiniai supras, kaip formuojama kultūra ir kokią įtaką ji gali turėti organizacijai.

Klientai ir klientų aptarnavimas

Klientai yra verslo gyvybingi šaltiniai. Jie gali būti išoriniai klientai, kurie perka produktus ar paslaugas iš bendrovės, ir jie gali būti vidiniai klientai, kurie prekiauja paslaugomis tarpusavyje organizacijoje. Bet kuriuo atveju klientai turi būti aptarnaujami ir palaikomi geriausiai, kad užtikrintų, jog jie patenkintų jų poreikius kuo veiksmingiau ir efektyviau. Šis modulis analizuoja šias sritis, o modulio pabaigoje mokiniai supras šio verslo aspekto svarbą.

Asmeninių įgūdžių ugdymas

Verslui ir valdymui yra daug įgūdžių, kuriuos reikia išmokti. Jie yra ne tik verslo žinios ir supratimas, bet ir žinios ir supratimas, su kuriais esate. Šiame modulyje nagrinėjami kai kurie iš šių įgūdžių, tokių kaip bendravimas, įtaka, klausymasis. Iki modulio pabaigos mokiniai supras, kad reikia tobulinti šiuos įgūdžius ir suvokti įvairius jų tobulinimo būdus.

Efektyvi komunikacija

Komunikacija yra svarbi žmogaus sąveika. Tai gali būti daugeliu atžvilgių žodžiu ir neverbalais, tačiau jis turi būti suprantamas, aiškus ir veiksmingas. Šiame modulyje nagrinėjami įvairūs bendravimo būdai ir kontekstas, kuriame jie gali būti naudojami, o baigiantis moduliui mokiniai sužinotų, kaip patobulinti savo bendravimo būdus.

Finansų valdymas ir kontrolė

Naudingas būdas išmokti yra peržiūrėti atvejų tyrimus, susijusius su šiuo klausimu. Finansų srityje yra daug atvejų tyrimų, kurie gali užfiksuoti įvykius ir kaip skirtingos organizacijos reagavo į įvairius pinigų srautų, likvidumo ir balanso skolų klausimus. Šie moduliai nagrinėja kai kuriuos iš šių atvejų ir iliustruoja geriausią finansinių problemų sprendimo būdą. Iki modulio pabaigos mokiniai supras pagrindinius finansinių problemų sprendimo būdus.

Apskaitos pagrindai

Atitikimas tiksliems ir naujausiems finansiniams įrašams yra būtinas verslui. Tai ne tik teisinis reikalavimas, bet ir informacija, kurią valdytojas negali apsieiti be planavimo ir sprendimų priėmimo. Šiame modulyje nurodomos pagrindinės sritys, kurias valdytojas turi žinoti ir suprasti, o modulio pabaigoje mokiniai galės įgyti naujų finansinių įgūdžių darbo vietoje.

Etikos valdymas

Būtent tai yra verslo etika ir kodėl jie yra svarbūs? Ar galima būti neetiška ir sėkminga, ar galima būti sėkmingas ir etiškas. Šiame modulyje nagrinėjamos šios sritys ir nagrinėjama, kaip įmonė gali subalansuoti savo kultūrą ir plėtoti operacijas ir sistemas, kurios niekam nepalanki. Iki modulio pabaigos mokiniai bus vertinami įvairiais modeliais.

Valdymas šiuolaikiniame pasaulyje

Vadybininkai šiandien turi valdyti pastovų srautų ir pokyčių būklę, todėl svarbu suprasti pagrindinius pagrindus ir kaip galima ir reikia valdyti šį nuolatinį pokyčių procesą. Modulis nagrinėja konstantas ir kintamuosius, o modulio pabaigoje mokiniai turi rafinuotą įgūdžių rinkinį, kuris gali padėti suprasti valdymo procesą.

Rinkodaros ir pardavimų planavimas

Galutinio produkto pardavimas yra galutinis dalykas, į kurį pagaliau sprendžiama, ir šiuo prekybos rinkodaros ir pardavimo būdų laikotarpiu labai svarbu, kad mokiniai suprastų rinkodaros plano svarbą ir gyvybiškai svarbius pardavimo įgūdžius, kurie turi būti kartu. Iki šio modulio pabaigos mokiniai supras rinkodaros svarbą ir sužinojo, kaip pagerinti jų rinkodaros įgūdžius ir pardavimo įgūdžius.

Organizacinės struktūros

Įvairioms organizacijoms dėl skirtingų priežasčių reikia susikoncentruoti skirtingais būdais. Tai gali priklausyti nuo jų produktų ar jų rinkos ar net kultūros, kurią jie nori plėtoti. Šis modulis nagrinėja ir analizuoja skirtingas organizacines struktūras ir jų skirtingus kontekstus. Iki modulio pabaigos mokiniai supras, kodėl organizacijas reikia struktūrizuoti konkrečiais būdais.

Veiklos valdymas

Veiklos valdymas yra susijęs su personalo valdymu. Kaip jie atlieka savo darbą. Jų efektyvumas ir jų veiksmingumas. Šiame modulyje nagrinėjami veiksnių matavimo ir tobulinimo būdai ir kaip valdytojas gali prižiūrėti procesus ir struktūras, kurios turi būti įdiegtos. Iki modulio pabaigos mokiniai supras šių technikų poreikį ir naudojimą, kad pagerintų savo veiklą.

Politika ir verslas

Vienas iš didžiausių išorinių įtakų verslui - tai politika. Jis daugeliu atžvilgių taiko teisės aktus, vartotojų apsaugą, mokesčių politiką ir daugelį kitų vietos politikos sričių, pavyzdžiui, kelionių ir planavimo taisykles. Šiame modulyje nagrinėjamos įvairios sritys, kurias įmonė turi suprasti, kad ji galėtų planuoti savo veiklą, susijusią su reguliavimu ir kontrole. Iki modulio pabaigos mokiniai supras politikos poveikį verslui ir galės įtakoti įtaką verslo planui.

Praktinė apskaitos analizė

Įmonės sąskaitos gali jums labai pasakyti apie šio verslo sveikatą, tai, kaip jis yra pelningas, kaip efektyviai jie naudojasi savo finansiniais ištekliais ir ar jie yra finansiškai griežti. Šis modulis supažindins studentus su įvairiais analitiniais metodais ir skaičiavimais, kuriuos galima atlikti norint įvertinti įmonės finansinę galią, o iki modulio pabaigos mokiniai galės naudotis šiais būdais.

Kiekybiniai įgūdžiai

Vadybininkai dažnai turi atlikti pagrindinius skaičiavimus ir matematiką, susijusius su tokiomis sritimis kaip pardavimo lygis, statistiniai faktai ar lyginamosios studijos. Šie įgūdžiai dažnai nepastebimi vadovų priemonių rinkinyje, tačiau jie vis dėlto turi reikiamų įgūdžių. Šis modulis apima keletą pagrindinių kiekybinių metodų, o iki modulio pabaigos mokiniai supras, kaip reikia šiuos įgūdžius naudotis ir žinoti.

Strateginis žmogiškųjų išteklių valdymas

Žmogiškųjų išteklių valdymas yra apie žmones. Kaip jūs juos pasirenkate, kaip juos kuriate, kaip juos apdovanosite ir kaip juos išlaikysite. Šiame modulyje nagrinėjami tiek teisiniai darbuotojų įdarbinimo aspektai, bet ir tarpasmeninis aspektas, užtikrinant, kad organizacija jas naudoja kuo geriau.

Verslo aplinka

Verslas veikia neatsiejamai. Visais atžvilgiais jame veikia spaudimas įvairiais būdais ir iš vidaus, ir iš išorės. Šiame modulyje nagrinėjami kai kurie iš šių sričių ir nagrinėjami tokie dalykai kaip politinis spaudimas, vartotojų spaudimas ir pokyčių spaudimas. Modulio pabaigoje mokiniai supras šių dalykų įtaką verslui ir supras, kad jiems reikia planuoti.

Verslininkystės vadovas

Kas yra verslininkas ir ar galite tobulinti įgūdžius? Yra daugybė apibrėžimų ir daugybė požiūrių į identifikuojančius verslininko įgūdžius. Šiame modulyje nagrinėjamos kai kurios nuomonės ir idėjos, susijusios su verslumu, o baigiantis moduliui studentai turės plačią profilio supratimą.

Rinkodaros mišinys

Klasikinis rinkodaros rinkinio apibrėžimas yra "The 4 P's". Produktas, kaina, vieta, reklama. Pagal šį klasikinį apibrėžimą yra įvairių išvestinių modelių, ir šis modulis išnagrinės rinkodaros sritis - "mišinys". Tai leidžia planuoti organizacijų rinkodaros strategiją ir iki modulio pabaigos mokiniai supras produkto, paslaugos ir operacijų elementus, kurie turi būti įtraukti į rinkodaros planą.

Apie Mokyklą

Klausimai

Panašūs kursai

  • BBA - Bachelor of Business Administration - Small Business Management
    • Zürich, Šveicarija
    • Antwerp, Belgija
    • + 7 Daugiau
  • Verslo administravimo bakalauras - inovacijos ir tvarumas
    • Victoria, Kanada
  • Bachelor of Business Administration (Hons) (BBA)
    • Kowloon Tong, Honkongas