Menų žiniasklaidos ir medijų vadybos bakalauras
Diploma University of Applied Sciences
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Bad Sooden-Allendorf, Vokietija
Kalbų studijos
Vokiečių kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis, Stovykloje
Trukmė
6 - 7 semesters
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 227 / per month *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Nuotolinis mokymas: 227,00 EUR per mėnesį
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Su nuotoliniu tyrimu „žiniasklaidos ekonomika ir žiniasklaidos valdymas“ (techninės konsultacijos po konsultacijų: [email protected]) DIPLOMA universitetas sukūrė studijų koncepciją, kuri atitinka tiek žiniasklaidos kūrėjų, tiek žiniasklaidos naudotojų reikalavimus: verslo administravimo, sociologijos ir žurnalistikos derinys daro absolventus Ištyrė žiniasklaidos platintojus, kuriems didelę paklausą teikia žiniasklaidos įmonės internete, spaudoje, radijo ir televizijos bei kino pramonėje.
Seminaras, kuriame apsilankė Deutschlandradio su radijo dirbtuvėmis ir daugialypės terpės dirbtuvėmis Europos Taryboje (Strasbūre): www.diploma-aus-dem-europarat.de.
Valstybės patvirtintą bakalauro studijų programą „Žiniasklaidos valdymas ir žiniasklaidos valdymas“ galima užbaigti trimis versijomis: kaip nuotolinio mokymo kursą visuose šalies studijų centruose, kaip nuotolinį mokymąsi internetu arba kaip klasės studijas Bad Sooden-Allendorf universitete.
Studijų kurso trukmė - 7 semestrai nuotolinio mokymosi metu ir 6 semestrai klasėje, tačiau ją galima pratęsti iki keturių semestrų nemokamai, kad tyrimas, pvz., Šalia profesijos ar kitų įsipareigojimų, pvz. Giminaičiai ir tt gali būti baigti. Abiejų tipų studijų paskaitos vyksta pasirinkto studijų centro vietoje arba gali būti vertinamos kaip virtualus nuotolinis mokymasis su interaktyviomis interneto paskaitomis ir egzaminais studijų centruose.
Akademinis laipsnis „Menų bakalauro (BA) žiniasklaidos vadyba ir žiniasklaidos vadyba“ suteikia teisę gauti vėlesnį magistro laipsnį, pavyzdžiui, iš eilės einantį verslo ir teisės menų magistro laipsnį (magistrantūrą) - sutelkti dėmesį į vadybą DIPLOMA. Jei turite darbą, taip pat galite baigti magistro laipsnį, pavyzdžiui, DIPLOMA universiteto magistro laipsnį.
Žurnalistika, žiniasklaidos sociologija ir žiniasklaidos ekonomika viename kurse
Trijuose verslo administravimo, žurnalistikos ir sociologijos ramsčiuose „Žiniasklaidos valdymas ir žiniasklaidos valdymas“ sukuria naujovę visuose studijų variantuose ir suteikia tvirtą pagrindą visoms trims pirmiau minėtoms temoms. Verslo administravimo renginiai apima aspektus iš specialios žiniasklaidos operacijų teorijos. Tyrimo metu taip pat yra įvairių praktinių žurnalistų projektų ir žiniasklaidos koncepcijų įvairiuose žiniasklaidos žanruose. Ypatingas dėmesys skiriamas tarpdisciplininėms kompetencijoms, tokioms kaip planavimas, strateginis ir analitinis mąstymas, verslumas, tarpdisciplininis bendravimas, komandinis darbas ir profesinės etikos refleksija.
Praėjusiais akademiniais metais vienoje iš pasirenkamųjų modulių: žiniasklaidos ekonomika, žiniasklaidos sociologija (orientacija į korporatyvinius ryšius) arba žurnalistika gilinamos tolesnės specializuotos žinios . Dėl to absolventai specializuojasi pagal savo asmeninius pageidavimus.
Tyrimas „Žiniasklaidos vadyba ir žiniasklaidos valdymas“ rengia įvairias konceptualias, kūrybines ir strategines užduotis žiniasklaidos įmonėse. Atsižvelgiama į žiniasklaidos gamybą, žiniasklaidos teorijas, žiniasklaidos subsektorių ypatumus ir verslo modelius. Šios žinios leidžia sukurti žiniasklaidos koncepcijas, tinkamas tikslinei grupei ekonominio gyvybingumo požiūriu. Studentai taip pat mokosi prisitaikyti prie naujų pagrindų sąlygų, kurios keičiasi vis labiau daugiakultūrėje ir multimedijos pasaulyje.
Tarptautiniai aspektai sprendžiami tarpkultūrinės žiniasklaidos komunikacijos ir studijų turinio su anglų kalba turiniu. Studijų „ Žiniasklaidos vadyba ir žiniasklaidos valdymas “ metu studentai kai kuriuose dalykuose turi rengti ir pateikti rašytinius dokumentus anglų kalba.
Karjeros perspektyvos po nuotolinio mokymosi žiniasklaidos valdymo
DIPLOMA studijų programos „Žiniasklaidos valdymas ir žiniasklaidos valdymas“ absolventų veiklos sritys gali būti pačios žiniasklaidos priemonėse, kur susitinka žiniasklaida ir verslas. Absolventai dirba viešuosiuose ir privačiuose žiniasklaidos namuose, spaudos, interneto ir kitose elektroninių žiniasklaidos rinkose, taip pat žaidimų pramonėje ir programų segmente, taip pat ryšių agentūrų, asociacijų, pramonės ir paslaugų įmonių ar įmonių konsultavimo ir rinkodaros konsultantai. kurie yra aktyvūs švietimo srityje.
Pavyzdžiui, žiniasklaidos vadybininkai yra atsakingi už žiniasklaidos projektų sąnaudų ir naudos santykio įvertinimą, rinkodaros žiniasklaidos turinį, projektų biudžetų valdymą, produkcijos nukreipimą ar žiniasklaidos produktų pirkimą ir taip pat naudojasi licencijavimo erdvėje.
Studijų programos „Žiniasklaidos ekonomika ir žiniasklaidos valdymas“ absolventai turi geras darbo perspektyvas Vokietijos darbo rinkoje ir užsienyje. Prekybos leidiniai vertina nuotaiką įvairiuose žiniasklaidos sektoriuose ir kartu su pramogų pramone bei skaitmeniniu sektoriumi yra teigiami ilgalaikėje perspektyvoje.
Normalus laikotarpis
Nuotolinis mokymasis: 7 semestrai / 180 ECTS
Tikrasis studijų laikotarpis gali būti pratęstas nemokamai iki 4 semestrų per standartinį studijų laikotarpį.
pradinis
Su žiemos semestru (spalio mėn.) Ir vasaros semestru (balandžio mėn.) Yra pakankamai dalyvių.
akreditavimas
Studijų programos akreditavimas akreditavimo agentūros AHPGS.
mokestis už mokslą
Nuotolinis mokymas: 247,00 EUR / mėn. (Iš viso 11 039,00 EUR ir 665,00 EUR vienkartinis egzamino mokestis)
studijų forma
Dalyvavimo studijos arba nuotolinis mokymas. Nuotolinio mokymosi kursas vyksta pakaitomis tarp savarankiško darbo su mokomosiomis knygomis ir šeštadienio seminarais (apie 12 šeštadienių per semestrą) viename iš daugelio mūsų šalyje veikiančių studijų centrų arba internetu „DIPLOMA Online Campus“ virtualioje paskaitų salėje.
Priėmimo sąlygos
Bendroji universiteto priėmimo kvalifikacija, Fachhochschulreife, išlaikė magistro egzaminą arba pagal Heseno valstijos teisės aktą dėl galimybės gauti aukštąjį mokslą, ty baigti ne mažiau kaip 400 valandų karjeros tobulinimo mokymą, techninę mokyklą, profesinę ar administracinę akademiją arba baigiamąjį egzaminą valstybės pripažintoje mokymo įstaigoje, po kurios ne mažiau kaip 2 metų darbo ir atskiro universiteto egzamino.
Daugiau informacijos apie specialias kvalifikacijas prašome kreiptis į DIPLOMA Hochschule. Pareiškėjai, kurie neatitinka pirmiau minėtų reikalavimų, iš pradžių gali lankyti svečių auditorius, jei prieigos leidimas neviršija maks. 2 semestrai pasiekiami.
Užsienio laipsnių atveju turi būti įrodyta priėmimo lygiavertiškumas.
ataskaitos
Menų bakalauras (BA) („Media Business Management“)
Absolventai gauna bakalauro laipsnį ir diplomą, taip pat anglų kalba parašytą diplomo priedėlį ir įrašų kopiją, kuri juos identifikuoja tarptautiniu mastu kaip bakalauro laipsnį.
Pagrindiniai studijų srityse
žurnalistika
Pagrindiniai įvykiai per žiniasklaidos vadybos ir vadybos bakalauro laipsnį:
1. „Media Design“:
Studentai susipažįsta su žiniasklaidos dizainu kaip žiniasklaidos dizaino dalimi. Jie įgyja žinių apie žiniasklaidos komunikacijos architektūrą, įgydami tiek meninius, tiek techninius įgūdžius ir valdydami projektavimo ir gamybos procesus abiejose srityse. Kaip pagrindinį darbo įrankį sužinosite apie kompiuterį / nešiojamąjį kompiuterį su grafika, išdėstymu, vaizdu, judančiu vaizdu ir garso redagavimo programine įranga. Jų dėmesys sutelkiamas į žiniasklaidos žanrus ir internetą, jie taip pat tinka aparatūros ir programinės įrangos įgūdžiams, kaip estetiniai ir dizaino įgūdžiai. Spausdintiniame produkte jie demonstruoja įgytų žinių ir įgūdžių tinkamumą.
2. Žurnalistinės pateikimo formos:
Studentai žino, kad žurnalistų pateikimo formų apibrėžimas, funkcija ir apibrėžimas nėra fiksuoti kintamieji, bet priklauso nuo daugelio dalykų: naujausių technologijų, žiniasklaidos perdavimo būdų ir ne mažiau svarbių istorinių, socialinių ir politinių sąlygų. , Jūs susipažinate su šiomis priklausomybėmis ir jas pritaikote refleksyviai. Jie gali atskirti pranešimo formas, nuomonės ir fantazijos reprezentacijas ir parengti nepriklausomą žurnalistinį renginį pristatymo forma. Glaudžiai su moduliais „žiniasklaidos dizainas“ ir „specialus žurnalistika“, jie sukuria žurnalistinį tekstą, kuris atspindi jų rezultatus po įvykio pabaigos.
3. Speciali žurnalistika:
Susitelkę į žiniasklaidos žanrus „Print and Online“, studentai žino dabartinę žiniasklaidos lingvistikos žurnalistiką. Jie kuria pagrindinį vokiečių kalbos ir jo mokslinių kriterijų supratimą, pradedant nuo sintaktikos iki morfologinių ir ortografinių iki stilistinių aspektų. Viena vertus, jie žino pagrindinius specialius žurnalistų terminus („autorius“, „žiniasklaidos tekstas“, „intertekstualumas“ ir kt.), Kita vertus, svarbiausius lingvistinius reiškinius šiandienos vokiečių kalbos žiniasklaidoje. Šiuos reiškinius galite apibūdinti naudojant naujausią pavyzdinę medžiagą (žodžiu ir raštu, žiniasklaidos tekstų tipus, standartinę kalbą ir dialektus ir tt). Jie taip pat gali susieti kalbą su kitomis ženklų sistemomis, ypač vaizdais ir grafika, ir žino pagrindinius hiperteksto principus.
Media sociologija
Pagrindiniai įvykiai per žiniasklaidos vadybos ir vadybos bakalauro laipsnį:
1. Žiniasklaidos etika:
Diskursiškos diskusijos apie žiniasklaidos etikos uždavinius skaitmeniniame amžiuje, santykių "individualios - vidutinės visuomenės" etikos problemos, taip pat žiniasklaidos pagrindinių savybių suvokimas.
Atsižvelgiant į intensyvią žiniasklaidos etikos klausimų ir jų išsamių diskusijų apžvalgą, vyksta metodinės diskusijos dėl etinio vertinimo pagrindų, užduočių ir procesų. Renginio tikslas - atskleisti žiniasklaidos, etikos ir realybės ryšį kasdieniame gyvenime, atsižvelgiant į konkrečią studentų patirtį, kad atsakingo žiniasklaidos produktų tvarkymo klausimas būtų realus (»Žiniasklaidos etika kaip taikomoji etika: Zur Etinių sprendimų priėmimo procesų organizavimas «. Renginio tikslas - įgyvendinti vertybių diskursą apie žiniasklaidą į ateities žiniasklaidos vadybininkų profesinio veikimo saviraišką.
2. Žiniasklaida ir įmonių komunikacijos:
Pagrindinės žiniasklaidos ir komunikacijos teorijos, vizualiosios komunikacijos, bendravimo formų ir sąveikos su nauja žiniasklaida pagrindai, ekspertų komunikacija; Verslo komunikacija - grindžiama socialine psichologija, žiniasklaidos psichologija ir sociologija bei žiniasklaidos istorija.
Ausalt = "Komunikacinės kompetencijos kūrimas retorikos, prezentacijos ir moderavimo kursų metu bei retorinių įgūdžių gilinimas praktinėse pratybose (vaidmenų spektakliai): apie rinkodaros strategijas, adresato specifinę teksto gamybą, techninių multimedijos tekstų kūrimą ir interneto dizainą.
Bendrovės komunikacijos pagrindu skatinamas supratimas ir žinios šiose srityse: orientavimas į klientą; prekyba; Bendradarbiavimas su vietos ar regioninėmis įmonėmis; Informavimas apie vietovės savybes; Įmonių tapatybė ir įvaizdis; sąmoningas verslo kultūros kūrimas; Darbuotojų ryšių; visų gamybos ir rinkodaros veiksnių CIP komunikacinis tarpininkavimas; Asmeninis vadovų instruktavimas; Practice Feedalt = "Atgalinės ir pokalbio metodai.
3. Speciali žiniasklaidos sociologija:
Žinios ir supratimas apie labai atspindinčias žiniasklaidos struktūras ir jų nuorodas į socialinius procesus, sociologinių procesų analizės ir šalinimo priemonių kūrimą = kompetencijų valdymą įrenginių valdyme ir komandų vadovavimą.
žiniasklaidos pramonė
Pagrindiniai įvykiai per žiniasklaidos vadybos ir vadybos bakalauro laipsnį:
1. Žiniasklaidos produktai ir žiniasklaidos gamyba:
- Žiniasklaida apžvalga
- Žiniasklaidos produktų tipologija
- Žiniasklaida informacinėje rinkoje
2. Žiniasklaidos procesai, gamyba ir strategijos:
- Žiniasklaidos valdymo kontekstai ir užduotys
- Žiniasklaidos gamyba: žiniasklaidos valdymas kaip redakcinė ir gamybos vadyba
- žiniasklaidos strategijos
3. Strateginis ir tarptautinis žiniasklaidos valdymas:
- Strateginės žiniasklaidos valdymo terminologijos pagrindai ir pagrindai
- Strateginis valdymas žiniasklaidos įmonėse
- Tarptautinė žiniasklaidos ekonomika
Studentai išsamiai ir išsamiai apžvelgia visus žiniasklaidos pramonės spektrus Vokietijoje ir daugialypės terpės pasaulio kontekste, jie gali įgyti žinių apie žiniasklaidos rinkodarą ir žiniasklaidos valdymą bei žiniasklaidos valdymą iš produkto, gamybos, išteklių, valdymo ir komercinės perspektyvos nes jie sukūrė pagrindinį žiniasklaidos veikimo ir mąstymo ekonominį ir socialinį supratimą.
Jie naudoja procesus žiniasklaidos gamybai taip pat efektyviai, kaip jie gali formuoti ir įgyvendinti atitinkamas žiniasklaidos strategijas. Studentai taip pat mokosi žiniasklaidos produktų ir žiniasklaidos produkcijos strateginio ir tarptautinio valdymo. Rengiamos marketingo ir valdymo koncepcijos tarptautiniu mastu veikiančioms žiniasklaidos įmonėms ir žiniasklaidos specialistams.
Kaip žiniasklaidos procesų dalis, studentai, bendradarbiaudami su tarptautinėmis rinkomis, taip pat įgyja specialių žinių spaudoje ir internete, visuomet yra susipažinę su naujomis žiniasklaidos rinkos komunikacijos formomis: technologija. Čia sužinosite apie naujų komunikacijos politikos elementų naudojimą ir visą „Web 2.0“ technologijos spektrą. Jūs galite kurti socialinės žiniasklaidos rinkodaros koncepcijas per Twitter, xing, facebook, you tube ir kt.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Degree in Media Studies
- Online Spain
- Villaviciosa de Odón, Ispanija
Bachelor of Communication Arts in Innovative Media Production
- Khlong Nueng, Tailandas
Biblioteka kūrybiniame versle, žiniasklaidos valdymas
- Leeuwarden, Olandija