Verslo mokslų bakalauras – rinkodaros koncentracija
George Mason University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Fairfax, Jungtinės Amerikos Valstijos
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
USD 4 897 / per semester *
Galutinis paraiškų davimo terminas
01 Jun 2024
Anksčiausia pradžios data
Aug 2024
* valstybinis mokslas nuolatinis (12-15 kreditų); 16 980 USD - nevalstybinis mokslas visu etatu (12-15 kreditų); 1803 USD – privalomas studento mokestis
Įvadas
Rinkodara yra visų įmonių sėkmės pagrindas.
Masono rinkodaros koncentracija moko žinoti, suprasti klientų poreikius ir suteikti jiems vertę.
Kodėl verta rinktis Masoną?
Masono rinkodaros koncentracija siūlo įvairius rinkodaros kursus, kad galėtumėte pritaikyti programą pagal savo pomėgius. Pagrindinės sritys apima rinkodaros analizę, rinkodaros komunikaciją, verslą ir federalinės vyriausybės rinkodarą, pardavimų valdymą, ne pelno rinkodarą, naujų produktų kūrimą ir prekės ženklo valdymą.
Mason marketingo studentai mokosi kurti naujus produktus, kurti prekės ženklą, nustatyti kainas, kurti rinkodaros komunikacijas ir akcijas, valdyti santykius su klientais ir analizuoti vartotojų elgseną bei rinkos tendencijas.
Programos rezultatas
- Sukurkite priimtiną rinkodaros planą
- Parodyti socialinio, globalaus, etinio ir teisinio verslo konteksto supratimą ir gebėti apmąstyti asmens vaidmenį versle.
- Parodykite supratimą ir gebėjimą pritaikyti žinias apie profesinius įgūdžius, reikalingus versle, įskaitant veiksmingą verslo rašymą
- Parodykite techninius ir analitinius įgūdžius, tinkamus sėkmei versle
- Parodykite, kad suprantate ir gebate taikyti žinias apie pagrindines verslo disciplinas
- Parodykite žinias ir įgūdžius, tinkamas koncentracijos specializacijai
- Parodykite supratimą, kaip verslo disciplinų tyrimai prisideda prie žinių ir kaip tokie tyrimai atliekami
Įgūdžiai, kuriuos ugdysite
- Kritinis mąstymas
- Viešojo kalbėjimo
- Kūrybiškumas
- Analitinis mąstymas
- Vadovavimas
- Rinkos/tendencijų analizė
- Įtikinėjimas
- Socialinis suvokimas
- Programos koordinavimas
- Komandinis darbas
KARJEROS GALIMYBĖS
Karjera, kurią rinkodaros koncentracija gali padėti pradėti, yra:
- Reklamos paskyros valdytojas
- Prekės ženklo vadovas
- Verslo plėtros vadovas
- „Consumer Insights“ analitikas
- Turinio tvarkyklė
- Ryšių su klientais vadovas / Klientų įtraukimo vadovas
- Skaitmeninės žiniasklaidos specialistas
- Pasaulinis paskyros vadovas / tarptautinės rinkodaros specialistas
- Rinkodaros komunikacijos specialistas
- Rinkodaros konsultantas
- Rinkos tyrimų analitikas
- Žiniasklaidos planavimo priemonė
- Produktų rinkodaros specialistas
- Viešųjų ryšių specialistė
- Mažmeninis pirkėjas
- Pardavimų atstovas
- Paieškos sistemų optimizavimo specialistas
- Socialinės žiniasklaidos vadybininkas
Studijų programa
Reikalavimai laipsniui
Iš viso kreditų: 120
Verslo mokyklos studentai, siekiantys bakalauro laipsnį, turi įgyti mažiausiai 120 kreditų, įskaitant Mason Core reikalavimus, verslo pagrindus, verslo pagrindą ir koncentracijos reikalavimus. Be to, turi būti laikomasi šių reikalavimų:
- Mažiausiai 45 kreditai 300 ar 400 lygio.
- Mažiausiai 30 kreditų iš verslo mokyklos pagrindinių, pagrindinio akmens ir koncentracijos kursų „Mason“.
- Ne mažiau kaip 9 kreditai, reikalingi konkrečiai koncentracijai ir „BUS 498 Capstone Course: Advanced Business Models“ („Mason Core“), išklausytam „Mason“.
- C ar aukštesnis laipsnis, įgytas pagal verslo pagrindus, verslo pagrindą ir koncentracijos reikalavimus.
Koncentracija rinkodaroje (MKTG)
Būtini kursai
- MKTG 312 Vartotojų elgsena 3
- MKTG 351 Marketingo tyrimas 3
- MKTG 471 Rinkodaros valdymas 3
Pasirinktinai
Pasirinkite keturis kursus iš šių: 12
- MKTG 307 Federalinės vyriausybės rinkodara
- MKTG 310 konsultacinis pardavimas
- MKTG 311 Pardavimų valdymas
- MKTG 313 Reklamos ir rinkodaros komunikacijos
- MKTG 315 skaitmeninė rinkodara
- MKTG 316 Socialinės žiniasklaidos rinkodaros strategija
- MKTG 332 Mažmeninės prekybos ir elektroninės prekybos valdymas
- MKTG 333 „Verslas verslui“ rinkodara
- MKTG 335 Strateginis prekės ženklo valdymas
- MKTG 352 rinkodaros analizė, skirta naujų produktų kūrimui
- MKTG 353 Naujo produkto kūrimas
- MKTG 355 Tiesioginė rinkodara
- MKTG 450 rinkodaros konsultacijos
- MKTG 407 pasaulinė rinkodara
- MKTG 455 Etninė ir daugiakultūrė rinkodara
- MKTG 462 apdovanojimų seminaras rinkodaros srityje (tema skiriasi)
- MKTG 481 RS: Rinkodara ne pelno sektoriuje
- MKTG 491 rinkodaros seminaras
- MKTG 492 Marketingo praktika
- MKTG 499 nepriklausomas tyrimas
- Visi kiti 300–400 lygio MKTG kursai
Iš viso kreditų 21