
Humanitarinių mokslų bakalauro programos in
BA (Hons) tarptautiniame marketinge GCU - Glasgow School for Business and Society

Įvadas
Akredituotas: CIM
Derinant tradicinę ir skaitmeninę rinkodarą, mūsų programa suteiks jums žinių ir patirties, reikalingos norint sėkmingai dirbti karjeros vietoje ar visame pasaulyje. Be verslo pagrindų, jūs įgysite išsamų supratimą apie konkrečius rinkodaros aspektus, dėl kurių atsiras daug karjeros galimybių.
Rinkodara apima beveik visus organizacijos aspektus, nuo reklamos, pardavimų, rinkos tyrimų ir naujų produktų kūrimo iki įmonės prekės ženklo kūrimo, reklamos ir apsaugos. Suprasdamas klientus, jų poreikius ir pageidavimus, bendrovė gali pati save, savo prekes ar paslaugas atsisakyti vartotojams.
Mūsų puikūs pramonės ryšiai suteikia jums galimybių įsitraukti į realaus gyvenimo projektus ir atvejų studijas, praktiškai pritaikant teoriją, išmoktą visą programą. Išnagrinėsite šiuolaikines rinkodaros problemas ir mokysite rinkodaros disciplinas, įskaitant vartotojų elgseną, rinkodaros komunikacijas, prekės ženklo valdymą ir rinkos tyrimų metodus, kartu su verslo moduliais ir papildomais moduliais iš įvairių sričių.
Jūs taip pat galite pradėti finansuojamą tarptautinę mainų programą, kad galėtų studijuoti dalį savo laipsnio partnerių universitete.
Jūsų karjera
Absolventai turi puikias karjeros perspektyvas tiek namuose, tiek užsienyje, organizacijose, mažose įmonėse, viešajame ir trečiajame sektoriuose, įvairiais rinkodaros vaidmenimis. Tie, kuriems yra ypatingas susidomėjimas ar kūrybiškumas, gali rasti daugiau sričių, tokių kaip reklama ir viešieji ryšiai.
Ką mokysi
1 metai
Darbo vietos kultūra ir elgsena, socialinių mokslų verslas, rinkodaros pagrindai, finansų valdymo pagrindai, tarptautiniai ekonominiai klausimai ir iššūkiai, pasirenkamasis modulis
2 metai
Visuomenė, įsidarbinimo galimybės ir verslas, žmogiškųjų išteklių valdymo pagrindai, rinkodaros projektavimas ir kūrybiškumas, prekės ženklo valdymas, vartotojų elgsena perkant, neprivalomas modulis
3 metai
Įmonių vertės iššūkiai, verslo tyrimų metodai, tarptautinė rinkodaros strategija, tarptautiniai rinkodaros komunikatai, skaitmeninis verslas ir rinkodara, pasirenkamasis modulis
4 metai
Garbės disertacija, perspektyvų keitimas į tarptautinį rinkodarą, pasaulinė markių rinkodara, tarptautinė reklamos strategija, pasirenkamasis modulis
Neprivalomi moduliai apima duomenų analizę ir socialinę rinkodarą.
Patekimo reikalavimai
Visi čia išvardyti įvežimo reikalavimai turėtų būti naudojami kaip orientyras, ir jie turi atspindėti minimalų kiekį, kurį reikia apsvarstyti norint atvykti. Pareiškėjams, kuriems nustatytas sąlyginis vietos pasiūlymas, gali būti paprašyta pasiekti daugiau, nei nurodyta.
1 metai
SQA Aukštesnė
ABBBB, įskaitant anglų ir nato 5 matematikos C ILC aukštojo: H1, H2, H3, H3, H3 įskaitant anglų kalbą H2 PLUS matematikos O1
Lygis
BCC PLUS GCSE Matematika ir anglų kalba C / 4
ILC aukštesnė
H1, H2, H2, H3, H3, įskaitant anglų kalbą H2 arba aukščiau PLUS Matematikos O1
IB diplomas
25 taškai turi būti Matematika
BTEC
3 lygio pratęsto diplomo atitinkama tema DMM PLUS GCSE Matematika ir anglų kalba C / 4
3 metai
HND
HND rinkodara, HND reklama ir PR, HND mažmeninės prekybos valdymas arba HND verslas su AA reitinguojamuose vienetuose.
Gali būti atsižvelgiama į kitas HND kvalifikacijas
Anglų kalba
Akademinis IELTS įvertinimas yra 6,0 (arba lygiavertis), be elementų žemiau 5,5.
Atkreipkite dėmesį: jei esate iš daugumos anglų kalbančių šalių, gali būti nereikalaujama pateikti papildomų įrodymų apie jūsų anglų kalbos mokėjimą.
Papildoma informacija
Kita akademinė ir profesinė kvalifikacija
Kiekviena paraiška GCU yra nagrinėjama atskirai. Jei neturite įprastos akademinės kvalifikacijos, bet galite įrodyti atitinkamą profesinę patirtį ir (arba) kreditus iš pripažintų profesinių organizacijų, jums gali tekti dalyvauti šiame kurse per Universiteto pripažinimo priešmokyklinio ugdymo programą.
Tarptautiniai Pathways
Jei neatitinkate anglų kalbos reikalavimų, jums gali būti suteikta teisė gauti anglų kalbą universiteto studijų programai.
Mokesčiai ir finansavimas
Mokestis už mokslą dažniausiai priklauso nuo jūsų mokesčio. Koks yra mano studijų mokesčio statusas?
Mokestis už mokslą 2018/19
- Pagrindinis: 1820 svarų sterlingų
- RUK: 9250 svarų *
- ES: 1820 svarų sterlingų
- Tarptautinė: 11 500 svarų sterlingų
* Bendras mokestis už mokslą už RUK studentus, baigusius trejų ar ketverių metų studijas, yra apribotas 27 750 svarų sterlingų. Škotijos vyriausybei patvirtinus konkrečius mokesčius, jie gali būti pakeisti, kai tik bus patvirtinta.
Jei pradėsite studijas 2018 m. Rugsėjo mėn. Arba 2019 m. Sausio mėn., Tai yra metiniai ar moduliniai mokesčiai, taikomi jūsų kurso trukmei; Tačiau mokesčiai gali keistis. Jei norite gauti išsamią informaciją apie tai, kaip gali keistis mokesčiai, perskaitykite mūsų mokesčius ir grąžinimo politiką.
Papildomos išlaidos
Be kursų mokesčio už mokslą, universitete galite patirti papildomų išlaidų.
Stipendijos
Mes teikiame kokybišką išsilavinimą už sąžiningą kainą; kaip Bendrojo gėrio universitetas, esame pasiryžę pasiūlyti prieinamą aukštąjį išsilavinimą talentingiems studentams, išlaikydami mūsų mokesčius už mokslą ir suteikiant dosnų stipendijų paketą per 2,5 mln. svarų per metus.
Jei turite kokių nors klausimų ar klausimų dėl stipendijų už 2018-1919 m., Susisiekite su studentų apklausų komanda.
Tarptautinių studentų pradžios datos
Naujiems tarptautiniams studentams orientavimo renginiai prasidės 2018 m . Rugsėjo 14 d . Šis papildomas laikas yra specialiai sukurtas tam, kad padėtų naujiems tarptautiniams studentams įsijungti į Jungtinę Karalystę ir GCU prieš pradedant bendrojo ugdymo ir mokymosi programą.
Per šį laikotarpį vyks daug įdomių ir informatyvių renginių, įskaitant miestelio ir miesto ekskursijas, taip pat sveikinimo renginius, kuriuose galėsite susipažinti su kitais tarptautiniais studentais.
Kalbos pasirinkimas
Studentai gali pasirinkti mokytis kalbų modulių kaip šio laipsnio dalį. GCU siūlo modulius prancūzų, ispanų, vokiečių ir italų kalbomis, kiekvienas iš jų yra siūlomas skirtingais lygmenimis, priklausomai nuo jūsų pagrindinių žinių.
Tarptautinė studijų birža
Norėdami pagerinti savo pasaulinę perspektyvą, galite pridėti tarptautinę patirtį į savo programą pasirinkdami studijų mainus su viena iš mūsų partnerių institucijų visoje Europoje, Šiaurės Amerikoje ir naujų galimybių Lotynų Amerikoje ir Azijoje.
Chartered Institute of Marketing
Chartered Institute of Marketing (CIM) yra pirmaujanti profesionalų organizacija rinkodaros specialistams visame pasaulyje ir egzistuoja plėtoti rinkodaros profesiją, išlaikyti profesinius standartus ir tobulinti praktikų rinkodaros įgūdžius.
GCU sujungė jėgas su CIM, kad suteiktų studentams galimybę įgyti profesinę kvalifikaciją per CIM Graduate Gateway. CIM kvalifikacijos yra labai populiarios darbdavių ir kartu su savo laipsniais, kurie užtikrina, kad mes įrengome studentams geriausias galimybes sėkmingai rinkodaros karjerai.
Vertinimo metodai
Programa akredituota Chartered Marketing Institute (CIM), kuri yra profesionalus rinkodaros specialistas Jungtinėje Karalystėje. Tai reiškia, kad CIM vertina mūsų programą ir mūsų absolventai taip pat gauna dalinę išimtį iš CIM diplomo egzaminų. CIM diplomas lemia narystę CIM ir papildomą galimybę įgyti prestižinį "Chartered Marketer" pavadinimą.
Mūsų požiūris į mokymą, mokymą ir įvertinimą yra pritaikytas rinkodaros sektoriaus poreikiams. Mes priimame platų mokymosi ir mokymo metodų spektrą, kad užtikrintume, kad įgijote reikiamų žinių ir supratimo apie pasaulinį rinkodaros pobūdį, taip pat plėtoti intelektinius ir asmeninius įgūdžius.
Mūsų programa yra skirta padidinti absolventų įsidarbinimo galimybes ir profesinę kompetenciją, atsižvelgiant į įgūdžius ir požymius, kuriuos darbdaviai reikalauja pasaulio ekonomikoje, ir suteikti jiems žinių, įgūdžių ir požymių, kad jie būtų atsakingi ateities lyderiai.
Mūsų užduotys skatina tokius įgūdžius kaip vertinimas, analizė ir sprendimai rinkodaros kontekste. Pavyzdžiui, mūsų trečiojo lygio studentai vykdo modulį "e-marketingas", kuriame, mokydamasis interneto rinkodaros teorijos ir praktikos, jie turi veikti kaip "interneto rinkodaros konsultantai". Jie vertina pasirinktos organizacijos interneto rinkodaros galimybes ir pateikia rekomendacijas, kaip galima pagerinti internetinę rinkodarą. programa, o mūsų absolventai taip pat iš dalies atleidžiami nuo CIM diplomo egzaminų. CIM diplomas lemia narystę CIM ir papildomą galimybę įgyti prestižinį "Chartered Marketer" pavadinimą.
Mūsų požiūris į mokymą, mokymą ir įvertinimą yra pritaikytas rinkodaros sektoriaus poreikiams. Mes priimame platų mokymosi ir mokymo metodų spektrą, kad užtikrintume, kad įgijote reikiamų žinių ir supratimo apie pasaulinį rinkodaros pobūdį, taip pat plėtoti intelektinius ir asmeninius įgūdžius.
Mūsų programa yra skirta padidinti absolventų įsidarbinimo galimybes ir profesinę kompetenciją, atsižvelgiant į įgūdžius ir požymius, kuriuos darbdaviai reikalauja pasaulio ekonomikoje, ir suteikti jiems žinių, įgūdžių ir požymių, kad jie būtų atsakingi ateities lyderiai.
Mūsų užduotys skatina tokius įgūdžius kaip vertinimas, analizė ir sprendimai rinkodaros kontekste. Pavyzdžiui, mūsų trečiojo lygio studentai vykdo modulį "e-marketingas", kuriame, mokydamasis interneto rinkodaros teorijos ir praktikos, jie turi veikti kaip "interneto rinkodaros konsultantai". Jie vertina pasirinktos organizacijos interneto rinkodaros galimybes ir pateikia rekomendacijas, kaip galima pagerinti internetinę rinkodarą.
Mokymo metodai
Mes pabrėžiame mokymosi metodus, kurie skatina jus aktyviai dalyvauti, dirbti komandose, išanalizuoti realias situacijas ir problemas, taikyti etinį ir tvarų verslo mąstymą bei naudoti profesinius gebėjimus bendrauti sprendimais.
Naudodamiesi "GCULearn", universiteto virtuali mokymosi aplinka, turėsite galimybę naudotis kursų medžiaga, skaityti išteklius, vertinimus ir atsiliepimus internetu. Naudodamiesi "GCU Learn", jūs atliksite internetines užduotis ir užduotis, klausykite podcast'ų, prisijungsite į internetines diskusijų grupes ir dalyvaujate tinklaraščiuose, "wikis" ir "Twitter" mokymosi veikloje.
Žinoma, jūs įtraukiate į gyvus projektus, kuriuose dalyvaus pramonės partneriai, nustatydami dizaino trumpus ir pateikdami "vienam asmeniui" atsiliepimus.
Tarptautiniai mainai skatinami formaliais ir neoficialiais ryšiais su atitinkamomis institucijomis, pvz., Amerika - Ajova
Priėmimai
Studijų programa
Ką studijuosite
1 metai
Darbo vietos kultūra ir elgsena, Socialinių mokslų verslas, Marketingo pagrindai, Finansų valdymo pagrindai, Tarptautinės ekonomikos problemos ir iššūkiai, pasirenkamasis modulis
2 metai
Visuomenė, galimybė įsidarbinti ir verslas, žmogiškųjų išteklių valdymo pagrindai, rinkodaros dizainas ir kūrybiškumas, prekės ženklo valdymas, vartotojų pirkimo elgsena, pasirenkamas modulis
3 metai
Įmonės vertės iššūkis, verslo tyrimų metodai, tarptautinės rinkodaros strategija, tarptautinės rinkodaros komunikacijos, skaitmeninis verslas ir rinkodara, pasirenkamas modulis
4 metai
Apdovanojimų disertacija, kintančios tarptautinės rinkodaros perspektyvos, pasaulinė prekės ženklo rinkodara, tarptautinė reklamos strategija, pasirenkamasis modulis
Neprivalomi moduliai apima duomenų analizę ir socialinę rinkodarą.
Stipendijos ir finansavimas
Stipendijos
Suteikiame kokybišką išsilavinimą už sąžiningą kainą; Kaip universitetas bendrojo gėrio labui, esame įsipareigoję pasiūlyti prieinamą aukštąjį mokslą talentingiems studentams, išlaikydami mažus mokesčius už mokslą ir teikdami dosnų daugiau nei 2,5 mln. GBP stipendijų paketą per metus.
Jei turite klausimų ar užklausų dėl 2018–2019 m. stipendijų, nedvejodami susisiekite su studentų užklausų komanda.
KARJEROS GALIMYBĖS
Jūsų karjera
Absolventai turi puikias karjeros perspektyvas tiek namuose, tiek užsienyje įmonių organizacijose, mažose įmonėse ir viešajame bei trečiajame sektoriuje, atlikdami įvairius rinkodaros vaidmenis. Tie, kurie turi ypatingų pomėgių ar kūrybinių nuojautų, gali susirasti darbą labiau nišinėse srityse, tokiose kaip reklama ir viešieji ryšiai.