
Bakalauro studijos in
Aukštųjų technologijų verslumo bakalauras
Harbour Space University

Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Barcelona, Ispanija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 26 900 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* per metus.
Įvadas
Aukštųjų technologijų verslumo bakalauro laipsnis yra pirmoji speciali verslumo programa pasaulyje, kurioje susilieja akademikai, startuolių akceleratorius, rizikos kūrėjas ir realaus pasaulio patirtis, kad studentai būtų paruošti tapti naujos kartos sėkmingais aukštųjų technologijų verslininkais. Mūsų praktinė programa parengia studentus atlikti analizę ir veiksmus, reikalingus aukštųjų technologijų įmonei pradėti ir komercializuoti.
Norėdami gauti daugiau informacijos, peržiūrėkite mūsų aukštųjų technologijų verslumo programą .
Studijų programa
1 metai
Pirmieji Aukštųjų technologijų verslumo bakalauro programos metai gali būti vertinami kaip pagrindinis rytojaus verslininkų pradinis paketas. Studentai įstoja į programą turėdami idėją, kurią nori paversti realybe. Pradedame nuo įgūdžių gerai pristatyti idėją – nes daug genialumo pasaulyje lieka nepastebėta vien dėl to, kad idėja perteikiama neadekvačiai. Studentai dirbs remdamiesi Lean/Pitch Canvas sistemomis, skirtomis idėjos patvirtinimui, tapatybei ir komunikacijos strategijai, ir mokysis, kaip padaryti, kad jų idėja išlaikytų verslo modelio testą. Studentai mokosi, kaip nustatyti verslo verslumo galimybes ir kliūtis. Be to, studentai yra pasinėrę į visus verslo pagrindus, reikalingus steigiant verslą: taupaus verslo modelius, verslo patvirtinimą, verslo plano rengimą, USP / SVP identifikavimą ir kt.
Moduliai
- Nuo nulio iki herojaus
- Skaitmeninių produktų kūrimas
- Dizaino mąstymas
- Reikia surasti ir sukurti koncepciją
- Lean Start-up
- Pradinis garažas: bandymas ir paleidimas
- Pradedančios įmonės teisinė aplinka
- Pradedančios ekosistemos
- Verslo plano rašymas
- Tapatybė ir komunikacija
- Pardavimo pagrindai
- „Startup Stack“.
- Pradedančios įmonės už itin didelį įperkamumą
- Techninis projektų valdymas
- Derybos
- Didieji duomenys ir naujos technologijos
2 metai
Antrame kurse giliai pasineriama į liesos pradedančiosios organizacijos kūrimą, mokantis esminių strateginių ir analitinių įgūdžių. Šių akademinių metų tikslas yra rasti sunkiai suprantamą produktą / rinką ir sukurti MVP. Tikimasi, kad studentai pasikalbės su potencialiais klientais, išmoks esminių pardavimo metodų, sugebės rasti ir išbandyti įvairius klientų pritraukimo kanalus bei sukurti veiksmingą pranešimų siuntimą ir padėties nustatymą. Tikimasi, kad komandos vykdys savo pardavimo ir rinkodaros planus, sudarys ir sukurs MVP bei išbandys tai su ankstyvaisiais klientais. Tai dažnai yra sunkiausia pradedančiųjų įmonių kelionės dalis, o programų griežtumas išplės bet kurio studento gebėjimus ir paskatins juos išnaudoti visą savo potencialą. Iki metų pabaigos studentai turės MVP, kuris bus ne tik patvirtintas naudojant sistemas, bet ir išbandytas su ankstyvaisiais klientais. Viso proceso metu komandoms padeda mentoriai ir jie naudojasi galimybėmis pristatyti savo idėjas investuotojams ir startuolių konkursuose.
Moduliai
- Naujų įmonių rinkodara
- Skaitmeninis turtas
- Pasakojimo galia versle
- Klientų pritraukimas pradedantiesiems
- Verslo modeliai / Verslo modelio inovacijos
- Komandų samdymas ir vadovavimas
- Duomenimis pagrįsta rinkodara ir pardavimas
- Socialinių tinklų rinkodara
- Mobilioji rinkodara
- Augimo įsilaužimas
- Skaitmeninė strategija
- El. pašto kampanijų kūrimas ir valdymas
- Strateginės komunikacijos pagrindai
- Virusinė rinkodara
- E. Tyrimai ir apklausos
- CRM ir lojalumo programos
- Elektroninė prekyba
- Pardavimas ir pristatymas
- Angelas ir rizikos kapitalas
- Ankstyvosios stadijos įmonės vertinimas ir finansinis modeliavimas
- Mokesčiai ir verslo strategija
- Socialinis verslumas ir socialinės inovacijos
- Didelio našumo lyderystė
- Programinis ir RTB
- Capstone projektas
3 metai
Trečiaisiais metais studentų startuoliai virs tikromis įmonėmis. Tikimasi, kad besikuriančioms studentėms jų produktas / rinka yra tinkami, todėl jie pradės didinti ir padvigubinti strategijas, kurios veikė ankstyvame etape, kad paverstų jas tikruoju augimu. Trečiuosius metus iš esmės siekiama paversti liesą pradedančiąją įmonę į plečiamą verslą remiamą verslą. Studentai sužinos, kaip automatizuoti ir padidinti mastelį į tinkamai veikiančią organizaciją, kaip sukurti produktyvias pardavimų komandas, kaip vadovauti ir samdyti greitai augančią organizaciją ir kaip kurti bei puoselėti įmonės kultūrą įmonei augant. Šiais paskutiniais metais studentai bus išstumti iki savo galimybių ribos, nes jie savo startuolius pavers verslu planuodami, kurdami ir įgyvendindami daug sudėtingesnes strategijas, kai ruošiasi pritraukti rizikos finansavimą ir vėliau tampa kitu vienaragiu. Metų kulminacija bus Demo diena, kurioje studentų startuoliai varžysis dėl investuotojų, mentorių ir studentų bendruomenės.
Moduliai
- Meistriškumo kursai su vadovaujančiais specialistais
- Kūrybinių organizacijų projektavimas
- Greitai augančių įmonių valdymas
- Profesionalių pardavimo organizacijų kūrimas ir valdymas
- Tarpasmeninė dinamika ir konfliktų sprendimas
- Pasaulinės vertės grandinės strategijos
- Strateginis technologijų ir inovacijų valdymas
- Vadovaujantis strateginiams pokyčiams
- Motyvacija startuoliuose
- Verslumas moterų požiūriu
- Nauji verslo modeliai besivystančiose rinkose
- Žiniatinklio rinkimas pramogoms ir pelnui gauti
- Kinijos interneto rinka
- Duomenų vizualizacija
- Capstone projektas