BA (Hons) mados prekės ženklo kūrimo ir reklamos srityje
Heriot-Watt University Dubai
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Academic City, Jungtiniai Arabų Emyratai
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 - 4 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
AED 65 100 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
* visos studijų kainos su PVM
Įvadas
Apžvalga
Mados prekės ženklo kūrimas ir reklama – tai nauja 2021 m. programa, mados komunikacijos, mados rinkodaros, prekės ženklo kūrimo ir valdymo derinys. Studentai ugdo įgūdžius siekdami sukurti karjerą prekės ženklo kūrimo, skatinimo ir reklamos, stiliaus kūrimo ir rinkodaros srityse. Programa siūlo kursų derinį, įgalinantį stiprų dizainą ir analitinius įgūdžius, specialiai pritaikytus mados pramonės poreikiams:
- Visiškai nauja programa, sukurta siekiant patenkinti mados pramonės specialistų, kurie puikiai supranta komercinius sektoriaus aspektus ir turi kūrybinio dizaino įgūdžių, poreikį.
- Remiamasi sunkiais fotografijos, 3D dizaino įgūdžiais, kuriant prekės ženklo strategijas ir rinkodaros planus.
- Galimybės bendradarbiauti su pramonės atstovais vykdant tiesioginius projektus su aukščiausios klasės pramonės prekių ženklais.
- Puikios patalpos, įskaitant gamintojų laboratorijas, fotografijos studiją, dizaino rinkinį ir mados bei tekstilės dirbtuves.
Akreditacija
Dubajaus miestelis yra akredituotas Žinių ir žmogaus plėtros tarnybos (KHDA) ir turi visišką licenciją dėstyti savo laipsnius Dubajuje. Visi absolventai gauna britų laipsnį, kuris yra akredituotas pagal JK karališkąją chartiją.
Priėmimai
Studijų programa
Kurso turinys
1 metai
Pagrindinis dėmesys skiriamas pradiniams dizaino ir rinkodaros įgūdžiams, ruošiant studentą įgūdžių, tokių kaip fotografija, dizaino mąstymas ir supažindinimas su prekės ženklo ir rinkodaros strategija, pagrindais.
2 metai
Antrieji metai remiasi šiais pagrindais, pristatant specialias temas, tokias kaip vartotojų elgsena ir reklama. Tai papildyta kūrybiniais skaitmeninių filmų/medijos, tipografijos ir grafikos kursais.
3 metai
Studentai ugdo kritinio mąstymo ir analizės įgūdžius ir dirba su mados stiliaus, įmonių ir inovacijų, renginių valdymo ir vizualinės prekybos projektais.
4 metai
Pagyrimo metų akcentas – studento pasirinktas tiriamasis projektas. Daugelis paskutinių kursų studentų bendradarbiauja su pramonės partneriais, kad išspręstų realaus pasaulio problemą arba išnagrinėtų aktualią pramonės plėtrą.