Daugialypės terpės rinkodara (bakalauras)
Hochschule Schmalkalden
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Schmalkalden, Vokietija
Kalbų studijos
Vokiečių kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
6 semesters
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Daugialypės terpės rinkodaros kurse sužinosite, kaip tikslingai planuoti ir pritaikyti naujas žiniasklaidos priemones rinkodaroje. Pagrindinis dėmesys skiriamas daugialypės terpės turinio koncepcijai ir įgyvendinimui internetinės ir neprisijungusios rinkodaros kontekste. Nuo situacijos ir tikslinės grupės analizės, tikslo ir strategijos kūrimo iki konkrečių priemonių, pvz., Interneto svetainių kūrimas, paieškos sistemų optimizavimas, socialinės žiniasklaidos rinkodara, iki nuotraukų ir vaizdo įrašų kūrimo, įgyvendinimo galėsite naudoti platų metodų, procedūrų ir metodų spektrą. šiuolaikinės rinkodaros vadyba.
Sąmoningai skiriame save nuo klasikinių verslo administravimo ar rinkodaros studijų, kurios yra plačiai pagrįstos ir išryškina kuo įvairesnius įmonės sėkmės aspektus ir lemiančius veiksnius. Daugialypės terpės rinkodaros kursas suteikia specialių rinkodaros žinių, skirtų skaitmeninėms sritims, pagrįstas tvirtais verslo ir informacinių technologijų pagrindais, pvz., Programavimu ir verslo informatika. Šį turinį papildo šiuolaikiniai dizaino ir žiniasklaidos kompozicijos aspektai.
Laipsnis suteikia mūsų absolventams platų profesinį akiratį, kuris leidžia jiems pradėti savo karjerą.
Kursai buvo siūlomi nuo 2008 m. Ir buvo labai paklausūs nuo pat jų pradžios.
Studijos tipas: | Pilnas laikas |
Studijos trukmė: | 6 semestrai |
Paskaitos kalba: | Vokiečių kalba |
Baigimas: | Mokslo bakalauras |
ECTS: | 180 |
kita studijų pradžia: | kiekvieną žiemos semestrą |
Paraiškos Paskutinis pristatymo laikas: | 2021 07 15 |
Priėmimai
Studijų programa
Rinkodaros studijos, kad taptų visapusiška skaitmeninės rinkodaros tyrėja
Sužinokite per 6 semestro bakalauro laipsnį:
- įvertinti naujus pokyčius skaitmeninės žiniasklaidos srityje,
- sukurti tikslinės grupės rinkodaros derinį,
- Naudokite internetinę rinkodarą (SEO, SEM, socialinės žiniasklaidos rinkodarą ir kt.),
- Parengti dizaino koncepcijas,
- kūrybiškai kurti skaitmenines laikmenas (svetaines, fotografiją, vaizdo įrašus ir kt.),
[Projektai iš kurso pristatomi kasmetiniame renginyje INTERMEDIALE Schmalkalden, kurį organizuoja studentai: http://www.intermediale.info; facebook.com/IntermedialeSchmalkalden/] - organizuoti projekto valdymą ir rinkodaros priemonių kontrolę.
Marketingo laipsnio studijų kursas
Multimedijos rinkodaros kursas sukurtas taip: pirmus tris semestrus susidursite su verslo informatikos, objektinio programavimo, verslo administravimo, rinkos tyrimų, rinkodaros ir vizualinės komunikacijos pagrindais. Ketvirtajame semestre jūs gilinate internetinės rinkodaros, taip pat multimedijos ir komunikacijos sistemų sritis. Atsižvelgdami į jūsų pomėgius, taip pat galite pasirinkti kitą specializacijos sritį, pavyzdžiui, komunikaciją, programų sistemas ar įmonės valdymą. Penktąjį semestrą tai, ką išmokote, pritaikysite praktiniame etape įmonėje. Arba taip pat galite studijuoti užsienyje pas vieną iš mūsų daugiau nei 100 tarptautinių universitetų partnerių. Šeštąjį semestrą išgirsite daugiau turinio iš savo specializacijos sričių ir baigsite studijas rašydami bakalauro darbą.
Rinkodaros kurso turinys
Pirmąjį daugialypės terpės rinkodaros kurso etapą sudaro du semestrai, iš viso per 60 ECTS per privalomus modulius.
Privalomi rinkodaros kurso moduliai (1-asis studijų etapas):
- Matematiniai pagrindai
- Įvadas į verslo informatiką
- programavimas
- Verslo administravimas (įskaitant apskaitą)
- Marketingo pagrindai
- Rinkos tyrimai / statistika
- Naudingumas / interneto analizė
- Vaizdinės komunikacijos pagrindai
- Įvadas į IT ir verslo teisę
- anglų
Antrasis daugialypės terpės rinkodaros kurso etapas apima keturis semestrus, iš viso 120 ECTS. Iš jų 20 ECTS yra iš praktinio modulio arba semestro užsienyje ir iš viso 12 ECTS už bakalauro darbą ir koliokviumą.
Privalomi rinkodaros kurso moduliai (II studijų pakopa):
- marketingas
- vaizdinė komunikacija
- Daugialypės terpės ir ryšių sistemos
- Įmonių valdymas
- Taikymo sistemos
- Informacijos valdymas
- projektų valdymas
- Programinės įrangos inžinerija
- IT saugumas ir duomenų apsauga
- Daugialypės terpės rinkodaros projektas
- Rinkodaros modeliavimo žaidimas
- Įvadas į mokslinį darbą
Privalomos specializacijos sritys rinkodaros kurse:
- marketingas
- Daugialypės terpės ir ryšių sistemos
Pasirenkamos specializacijos sritys rinkodaros kurse:
- vaizdinė komunikacija
- Įmonių valdymas
- Taikymo sistemos
Antroje studijų pakopoje turi būti išklausytas bent vienas pasirenkamasis modulis/pagrindinė kvalifikacija, kurios apimtis 3 ECTS iš plataus modulių katalogo.
Magistro laipsnis kaip perspektyva
Įgiję multimedijos rinkodaros bakalauro laipsnį, jau po šešių semestrų įgysite profesinę kvalifikaciją, kuri paruoš jus karjeros pradžiai. Privaloma praktika studijų metu palengvina karjeros pradžią, nes jau spėjai iš arti patirti tam tikras skaitmeninės rinkodaros sritis. Nuosekli kurso orientacija į praktiką yra Taikomųjų mokslų universiteto pliusas, kurį labai vertina darbdaviai.
Geras bakalauro laipsnis leidžia tęsti magistro studijas. Kompiuterių fakultete siūlome nuoseklųjį magistrantūros kursą „Taikomoji medijų informatika“, kuris tęsia bakalauro programą ir po keturių semestrų veda į antrąjį universitetinį išsilavinimą. Magistrantūros programa skirta gilinti interaktyvių daugialypės terpės paslaugų ir taikomųjų programų srities mokslinę kvalifikaciją ir plėsti ją įdomiais teminiais akcentais. Moksliniais tyrimais vadovaujamas tyrimas pagal interesų sritis čia skatinamas didelės pasirinkimo laisvės. Magistro studijas baigę asmenys gali dirbti įvairių praktinių sričių specialistais. Kvalifikuotas magistro laipsnis taip pat leidžia jums pradėti doktorantūrą ir akademinę karjerą.
Galerija
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Bachelor Business Administration (BBA)
- Barcelona, Ispanija
Garbės prekybos bakalauras (skaitmeninė rinkodara)
- Toronto, Kanada
Dvikalbio verslo administravimo + reklamos ir skaitmeninės rinkodaros laipsnis
- Córdoba, Ispanija
- Seville, Ispanija