Žaidimų tobulinimo bakalauras
IADE
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Lisbon, Portugalija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
apibūdinimas
- Projektinis mokymasis (PBL) - Kiekvienas semestras pagrįstas vienu realiu projektu. Iki laipsnio pabaigos studentai jau sukūrė šešis produktus (žaidimus ar programas), kurie yra pagrindiniai aplanko, kurį jie pristatys pramonei, elementai.
- Aiškus dėmesys plėtrai - įvairių sukurtų vaizdo žaidimų ir žiniatinklio / mobiliųjų programų aspektų derinimas su programinės įrangos kūrimu ir programinės įrangos inžinerija.
- Daugiadisciplininės komandos - dalį šešių semestrų trunkančių projektų vykdo komandos, kurios taip pat integruoja studentus iš kitų bakalaurų, padidindamos sukurtų produktų kokybę ir studentų įgūdžius daugiadalykiame komandiniame darbe.
- Kelios kalbos - studentai kuria savo projektus naudodamiesi vis sudėtingesnėmis programavimo kalbomis (pvz., Apdorojimas, „JavaScript“, C # ir C).
- Kelios technologijos - studentai įgyja patirties naudodamiesi keliomis technologijomis, įskaitant žaidimų variklius, mobiliųjų telefonų ir internetinių svetainių kūrimo sistemas, 3D, žaidimų pultus, asmeninius kompiuterius ir kt. Studentai taip pat tyrinės naujus horizontus per modulius, orientuotus į kūrybiškumą, kritinį mąstymą, taip pat į naujus žaidimus. technologijos.
- Dalyvavimas renginiuose ir rinkos integracija - studentai kviečiami dalyvauti įvairiuose su šia sritimi susijusiuose renginiuose, įskaitant pokalbius, seminarus, studentų projektų demonstracijas ir žaidimų užstrigimą.
- Programa yra dėstoma tik anglų kalba ir apima privalomą tarptautinio mobilumo semestrą geriausiuose tarptautiniuose universitetuose, kuris suteikia studentams globalią perspektyvą, kuri yra būtina šioje profesinėje srityje.
Tarptautinė patirtis
Studentai turės galimybę lankyti semestrą vienoje iš šių garsių tarptautinių mokyklų:
Verslo patirtis realiame pasaulyje
Šis žaidimų ir programų kūrimo bakalauras turi šias kompanijas kaip partnerius:
Karjeros galimybės
- Skaitmeninių žaidimų programuotojas
- Multimedijos ir mobiliųjų programų programuotojas
- Interaktyviosios sistemos ir dirbtinis intelektas
- Žaidimai socialiniams tinklams ir įmonėms
Tvarkaraštis / trukmė
Rytas / 6 semestrai
Campus
Santosas - Lisabona
Priėmimai
Studijų programa
1º semestras
- Matematika, fizika ir žaidimai I
- Programavimo pagrindai
- Vaizduojamasis menas žaidimams
- Žaidimų gamyba
- Žaidimų skaičiavimo sistemos
- 2D projektas
- Bendravimo įgūdžiai
2º semestras
- Žaidimo dizainas
- Interneto programavimas
- Duomenų bazės
- Web projektas
- Etika ir profesionali deontologija
3º semestras
- Matematika ir fizika žaidimams II
- Mobilusis programavimas
- Žaidimų rėmai
- Duomenų struktūros
- Daugiaplatforminis projektas
- Mokslas, šaltiniai ir metodai
4º semestras
- Matematika ir fizika žaidimams III
- Kompiuterinė grafika
- Dirbtinis intelektas
- Programinės įrangos kūrimo metodika
- 3D projektas
- Kūrybiškumas ir kritinis mąstymas
5º semestras
- Naujos žaidimų technologijos
- Paskirstytas programavimas
- Žaidimų apsauga
- Pažangūs žaidimų programavimo būdai
- Kelių žaidėjų projektas
- Žaidimų verslo modelis
6º semestras
- Naudojimo patogumas ir vartotojo patirtis
- Integracija su socialiniais tinklais ir kitomis platformomis
- Žaidimo variklio kūrimas
- Baigiamasis projektas
Galerija
KARJEROS GALIMYBĖS
- Skaitmeninių žaidimų programuotojas
- Interaktyviosios sistemos ir dirbtinis intelektas
- Žaidimai socialiniams tinklams ir įmonėms
- Duomenų analitikas
- Programuotojas
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Programinės įrangos inžinerijos bakalauras
- Berlin, Vokietija
Kompiuterių sistemų bakalauras (Hons)
- Academic City, Jungtiniai Arabų Emyratai
Programinės įrangos inžinerijos bakalauras
- London, Jungtinė Karalystė