Mados rinkodaros bakalauro kursai
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Florence, Italija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 18 200 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
16 Oct 2024
* stojimo mokestis 2.500 € + kursų mokestis 14.700 €
Įvadas
Tie, kurie užsiima mados industrijos rinkodara, puikiai supranta sistemą, procesus, metodus ir medžiagas. Jie moka skaityti industriją ir rinką ir naudoja savo įgūdžius, kad taptų svarbiu įmonės ir tikslo jungties tašku.
Mados rinkodaros bakalauro kurse nagrinėjami kultūriniai klausimai, metodai ir metodikos, būtini kuriant novatorišką strateginį rinkodaros ir komunikacijos projektą, ypatingą dėmesį skiriant skaitmeniniam pasauliui, socialinei žiniasklaidai ir etikos bei tvarumo iššūkiams. Didelėje dėstymo dalyje nagrinėjama rinkodaros tema, skirta tiek prekės ženklo, tiek produkto komunikacijos priemonei, tiek kaip rinkos logikai pritaikyta studijų disciplina.
Galerija
Priėmimai
Stipendijos ir finansavimas
IED tinklas siūlo 182 stipendijas bakalauro kursams Italijoje ir Ispanijoje.
IED Italia ir Accademia di Belle Arti Aldo Galli siūlo 152 stipendijas kursams, vykstantiems Milane, Kaljaryje, Florencijoje, Romoje, Turine ir Accademia di Belle Arti Aldo Galli Komo mieste. Galutinis paraiškų teikimo terminas 2022 m. gegužės 5 d.
IED Spain siūlo 30 stipendijų kursams, vykstantiems Madride, Barselonoje ir Bilbao.
Paraiškų teikimo terminas 2022 m. balandžio 5 d
Sėkmės.
Studijų programa
Metodika ir struktūra
Studijų kelio tikslas yra paaiškinti, kaip skaityti madą suprantant visus elementus per jos kultūrinius, istorinius ir socialinius ženklus, išplėsti jos prasmę rinkoje, atsižvelgiant į analizę, padėties nustatymą, platinimą, identitetą, prekės ženklą ir vartotoją. Be tipiškų interneto ir naujosios žiniasklaidos bendravimo metodų ir kalbų, tendencijų ir stiliaus raidos.
Per trejų metų kursą mokymas remia kokybinį ir kiekybinį požiūrį į rinkodarą, kuris yra prekės ženklo ir produkto pasakojimo ir komunikacijos priemonė bei rinkos logikai pritaikyta studijų ir vertinimo disciplina. Konkrečios sąvokos ir priemonės, tokios kaip rinkos tyrimai ir analizė, verslo planai, biudžeto sudarymas, santykių ir virusinė rinkodara, vartotojų psichologija ir prekės ženklo analizė, padeda suprasti madą kaip tendencijų ir poreikių sistemą ir pasiūlyti produktą, vartotoją ir sektorių. analizė.
Kurso tikslas yra išsiugdyti reikiamus įgūdžius ir šiuolaikišką požiūrį į mados sistemos ir jos kultūros iššūkius ir sudėtingumą, atsižvelgiant į autonomijos ir kritinio požiūrio, naujovių ir kokybės poreikius, susijusius su ekologiškos produkcijos dizainu. ir išsamų rinkodaros planą.
Reitingai
IED siekia sukurti palankią aplinką ir bendradarbiavimo santykius su partneriais. Štai kodėl IED teikia reikiamas priemones, padedančias potencialiems studentams tyrinėti galimybes, priimti pagrįstus sprendimus ir kurti savo ateitį. Dėl naujoviškos metodikos ir IED studentų profesinės sėkmės šalių, kuriose IED tiesiogiai veikia – Italijos, Ispanijos ir Brazilijos – Švietimo ir tyrimų ministerijos oficialiai akreditavo daugumą IED bakalauro ir magistro kursų.
IED yra tarptautinis švietimo tinklas, turintis 100% itališką DNR. IED jau daugiau nei 50 metų dirba mokymo ir tyrimų srityse, dizaino, mados, vizualiųjų menų, komunikacijos ir kūrybinių industrijų vadybos srityse. IED misija yra pasiūlyti jauniems talentams išsamų mokymą – tiek teorinį, tiek praktinį – ir suteikti jiems „dizaino žinias ir mąstyseną“, kurios bus pagrindinis sėkmės veiksnys jų karjeroje.
Pagal IED filosofiją kultūrų sąveika sukuria kūrybiškumą, kuris virsta naujovėmis: dėmesys nuolat vykstantiems mąstymo, bendravimo, kūrimo būdams. Štai kodėl IED išsilavinimas yra galimybė artėti prie sąmoningesnės ateities. IED yra kur kas daugiau nei mokykla: dėl nepajudinamo įsipareigojimo diegti naujoves, tai yra katilas, kuriame nuolat atsiskleidžia naujos profesionalumo kartos. IED sudaro tikrai unikalų susitikimų, patirties, žmonių ir kultūrų tinklą. Mūsų studentai ugdo gilų priklausymo jausmą, o jų noras kurti naujoves ir dalytis ištekliais, idėjomis ir kontaktais sukuria glaudžią absolventų bendruomenę.
Programos rezultatas
Kontekstas – Bendrauti apie madą reiškia gebėjimą planuoti ir valdyti integruotas komunikacijos strategijas, rengti reklamines kampanijas, koordinuoti santykius su žiniasklaida ir kitu sektoriaus žaidėju, organizuoti renginius ir pasirodymus, rūpintis viešaisiais ryšiais, bet visų pirma kurti paleidimo planus gaminiai, dizaineriai ir mados prekės ženklai.
Metodika ir struktūra – Studijų kelio tikslas – paaiškinti, kaip skaityti madą, suvokiant visus jos elementus per kultūrinius, istorinius ir socialinius požymius, prasmės išplėtimą rinkoje, susijusį su analize, pozicionavimu, platinimu, tapatybe, prekės ženklu. ir vartotojų, be įprastų žiniatinklio ir naujosios žiniasklaidos komunikacijos metodų ir kalbų, tendencijų ir stiliaus raidos.
Trejų metų kursas palaiko kokybinį ir kiekybinį požiūrį į rinkodarą, skirtą kaip prekės ženklo ir produkto pasakojimo ir komunikacijos priemonė bei rinkos logikai taikoma studijų ir matavimo disciplina. Konkrečios sąvokos ir priemonės, tokios kaip rinkos tyrimai ir analizė, verslo planai, biudžeto sudarymas, santykinė ir virusinė rinkodara, vartotojų psichologija ir prekės ženklo analizė, padeda suprasti madą kaip tendencijų ir poreikių sistemą ir pasiūlyti produkto, vartotojo ir sektoriaus analizę. .
Kurso tikslas - išsiugdyti reikiamus įgūdžius ir šiuolaikišką požiūrį į mados sistemos ir jos kultūros iššūkius bei sudėtingumą, atsižvelgiant į savarankiškumo ir kritinio požiūrio, naujovių ir kokybės poreikius, susijusius su ekologišku ir ekologišku dizainu. pilnas rinkodaros planas.
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
- Prekės ženklo ir komunikacijos specialistas
- Prekybos specialistas
- Produkto vadybininkas
- Mados pirkėjas
- Mažmeninės prekybos ir parduotuvių specialistas
- Skaitmeninis koordinatorius.