BA mados rinkodaros
IED – Istituto Europeo di Design Milan
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Milan, Italija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 18 200
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
16 Oct 2024
Įvadas
Ši programa dėstoma anglų kalba
Vyrai ir moterys, dalyvaujančios mados rinkodaros privalo turėti labai išvystytą kultūros fone ir aukštų estetinių jausmus, taip pat kūrybiškumą reikia plėtoti naujas idėjas, siekiant skatinti augimą ir nuolatinį atsinaujinimą, reikalingą mados kompanija. Atsižvelgiant į mados pasaulį, rinkodaros skyrius yra labai svarbi: tyrinėti rinką, tendencijas ir gyvenimo būdą, padėti vadovauti bendrovei savo požiūrį į visuomenės, planuojant ir organizuojant gamybą, produktų pristatymą, komunikacijos strategiją ir platinti kolekcijų ,
Pirmieji mados rinkodaros kursas yra skirtas pagrindinių techninių įgūdžių, reikalingų, teisinga metodus, naudojamus projektų valdymo įgijimo ir kurti tvirtą pagrindą ir pasirengimą dėl mados kultūrą. Studijų programa yra sutelkta projektuojant mados fotografijos šaudyti: stebint realų pasaulį ir išskaidyti signalus, į idėją plėtoti ir jos transformacijos į stilių, įsivaizduojamoje situacijoje, kai studentas turi sukurti redakcinę projektą. Svarbu tikslas padėti į jo gebėjimo interpretuoti stilių studentą, analizuoti ir sintetinti realų pasaulį ir savo idėjas, paversti juos kūrybiškai ir nuoseklią įvaizdžio, kuris žino, kaip perduoti į estetiškas vaizdas esmę.
Antrus metus skirta gilintis į metodus, įgytų įrankių ir kultūrinių aspektų, kurie bus konkrečiau apibrėžtų: projektų (fotosesijas moterų, vyrų vis dar gyvos) kovoti su visų įvairių etapų, kurie yra susiję: tyrimai / kūrimas / realizacija - ir kurios sudaro blokai studijų programoje. Kiekviena tema yra tvarkomi pagal projektą: techninį ir kūrybinį metodiką (programinės įrangos, skaitmeninės vaizdavimo, vaizdo kūrimas); kultūros kodai (šiuolaikinė mada, fotografija, semiotika ir apskritai išmokti interpretuoti vaizdus). Pagrindinis tikslas yra suformuoti mados rinkodaros specialistas, galintis sąmoningai valdyti kūrybiškumą, laiką ir mechanizmus, projektų valdymo, ir parodyti aukšto lygio įgūdžių apie įvairių mados stilių per visą istoriją, šiuolaikinių tendencijų fone, kritinis analitiniai gebėjimai ir jų sintezė į naujų formų.
Trečius metus yra skirta pažangių dizaino projekto imituojant profesinę aplinką dalyvauja sudėtingus kultūrinius elementus. Baigiamojo darbo rengimas palieka asmeniniam intuicija ir kritinių refleksijų apie studento dalis. Darbas projektas Mados rinkodaros kursą palanki asmeninio stiliaus raidą ir projektą, kuris rodo, originalumą ir darną, kurioje studentas turi parodyti savo žinias apie techninius, kokybės ir ekonominių aspektų susieta su gamybos faktines kolekcijos.
Studentai atliks keletą pagyrimu bakalauro laipsnį, kurį suteikė Vestminsterio universiteto IED, galiojančią visoje Europos Bendrijoje.