Mados rinkodaros bakalauras
IFA Paris
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Paris, Prancūzija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Sumaišytas, Nuotolinis mokymasis, Stovykloje
Trukmė
3 - 3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 8 400 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Paraiškos mokestis 150 EUR - Mokestis už mokslą: 5800 EUR už internetinę programą
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
IFA Paris Bakalauro sertifikatas FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Trukmė: 3 metų programa anglų kalba
- Miesteliai: Paryžius
- Formatas: lankstus
- ECTS kreditai: 180
- Paraiškos mokestis: 150 eurų
- Mokestis už mokslą per metus: 8 400 eurų Paryžiuje, 7400 eurų Paryžiuje
- Apribota iki: 25 mokiniai vienoje klasėje
„Už kiekvieno sėkmingo dizainerio slypi sėkmingas verslo žmogus“
Įvadas
Mados rinkodaros bakalauras turi novatorišką struktūrą, kuri padidina galimybę turėti tvirtą mados verslo mokymo programą, skatinančią kūrybiškumą ir talentą, tuo pat metu tiriant Rytų ir Vakarų dichotomijas, susijusias su rinkodaros, komunikacijos, platinimo ir prekės ženklo kūrimo strategijomis. Ji skaičiuoja bendrus pirmuosius metus su bakalauro vizualine prekyba ir yra skirta suskirstyti į du skirtingus kursus antrus ir trečius metus, kad būtų suteiktos išsamesnės ir konkretesnės praktinės žinios apie pageidaujamą specializaciją, baigiant konkrečiu baigimu .
Moduliai siūlo sisteminį mokymą, nuolatinį iššūkį visiems studentams, besimokantiems kiekvieno konkretaus sugebėjimo per individualias užduotis, komandinį darbą ir pramonės atradimą. Praktinį teorinių žinių pritaikymą garantuoja išvykos ir mados, verslo, prekės ženklo ir rinkodaros ekspertų vedamos praktinės dirbtuvės.
Nors programa yra sudaryta iš unikalių modulių ir mokymosi patirties, svarbiausias dalykas yra mūsų kvalifikuotų ir motyvuotų dėstytojų fakultetas, atvykęs iš daugiau nei 20 skirtingų šalių. Šis tikras švietimo tirpiklis leidžia studentams pasinaudoti įvairiomis kultūrinėmis perspektyvomis, o tai savo ruožtu skatina jų polinkį kūrybiškai ir netradiciškai analizuoti ir spręsti problemas.
Studentai, įstoję į IFA Paris mados rinkodaros bakalauro programą, antrųjų mados rinkodaros bakalauro studijų kurso pabaigoje gali pasirinkti FEDE Europos bakalauro laipsnį rinkodaros srityje ir gauti trigubą apdovanojimą:
- Mados rinkodaros bakalauras IFA Paris
- FEDE Europos rinkodaros bakalauras*
- Valstybės akredituotas diplomas, turintis 2 lygio registraciją Prancūzijos kompetencijoje ** (anksčiau žinomas kaip RNCP), pavadintas „Atsakinga rinkodara ir komercija“
Studentai, kuriems suteiktas 2 lygio akredituotas „Atsakingos rinkodaros ir komercijos“ diplomas, gaus vyriausybės institucijos pripažinimą, patvirtinantį, kad jų programa atitinka bakalauro laipsnį. Turėdami 2 lygio sertifikatą, studentai gali patekti į viešųjų universitetų siūlomas magistrantūros programas. Prancūzijos kompetenciją (arba RNCP sertifikatus) taip pat pripažįsta tarptautiniu mastu įvairios reguliavimo institucijos (QAA Jungtinėje Karalystėje, YoK Turkijoje, AQA Australijoje, Kinijos MOE, tik keletas).
3 metų kurso struktūrizavimas atitinka 3 aukštojo mokslo sistemoje nustatytus lygius. Kursas yra sukurtas laikantis Bolonijos konvencijos principų ir suteikia dalyviams iš viso 180 ECTS (60 ECTS per metus).
Priėmimai
Studijų programa
Kurso struktūra
Pirmi metai
Pagal aukštojo mokslo sistemą pirmieji metai atitinka 4 aukštojo mokslo lygį. Studentai seka pagrindinius modulius, siekdami atrasti mados verslo pasaulį. Jie įgis pagrindinius rinkodaros, komunikacijos, rinkos tyrimų, žmogiškųjų išteklių ir apskaitos įgūdžius, kad padėtų pedagoginį mokymosi kreivės pagrindą.
Modulių grupės:
- Marketingo pagrindai: čia studentai bus plačiai supažindinami su rinkodaros pasauliu.
- Pagrindiniai rinkodaros principai Segmentavimas, taikymas ir pozicijos nustatymas Vartotojų elgsena Pagrindinė rinkodaros komunikacija
- Mados verslas: tai modulių grupavimas, kuriame studentai bus supažindinti su savo, kaip verslininko, karjera.
- Pagrindinė apskaita ir statistika Žmogiškieji ištekliai Mados pramonės ciklas Mados platinimas Panorama Mados prekės ženklo kūrimas
- Mados aplinka: tai labai specifinis modulis, skirtas atskleisti mados karjeros šerdis ir ypatumus, kur studentai mokosi kūrimo pagrindų.
- Drabužių tipologija Produkto kūrimas Spalvų teorija ir dizaino mados tendencijos
- Skaitmeninė mada: tai modulių grupavimas, kuris iššūkis praktiniams ir elektroniniams įgūdžiams, kurių reikia, kad kiekvienas pramonės atstovas turėtų gerai.
- Office Pack Basic Internet Skills Grafikos įgūdžiai
- Pagalbinės studijos: suteikia studentams įrankius, reikalingus, kad jie suprastų savo asmeninį, karjeros ir pramonės vystymąsi.
- Šiuolaikinės mados istorija: mados kultūra Mados naujienos Asmeninio ir profesinio tobulėjimo darbo metodika.
Antri metai
Aukštojo mokslo sistemoje antrieji metai atitinka 5 aukštojo mokslo lygį. Šiame mokymosi etape studentai kviečiami specializuotis mados rinkodaros srityje. Dėmesys skiriamas rinkodaros komunikacijai, puikiai derinant verslo ir kūrybinius modulius.
Modulių grupės:
- Marketingo pagrindai: Ši modulių grupė yra sudaryta atsižvelgiant į strategines ir veiklos mados rinkodaros perspektyvas, siekiant suteikti studentams gilų ir naujovišką savo disciplinos supratimą.
- Strateginė rinkodara: žiniasklaida ir reklama, viešieji ryšiai ir prekės ženklų komunikacija, mažmeninės prekybos valdymas, pirkimas ir prekyba, vizualinė prekyba
- Mados verslas: ši antroji dalis leis studentams toliau tobulinti savo verslo ir verslumo įgūdžius.
- Finansai ir biudžetas E. mados pasaulinė socialinė ekonomika ir besivystančių rinkų rinkos tyrimas
- Mados aplinka: moduliai, sudarantys šią antrąją dalį, yra skirti drabužių konstrukcijai.
- Tekstilės technologijos drabužių gamyba ir kokybiškos techninės bylos
- Pagalbinės studijos: Antraisiais metais ši modulių grupuotė yra platforma tolesniam studentų profesinių ir kūrybinių įgūdžių ugdymui, kad jie būtų pasirengę trečiųjų metų stažuotei.
- Pasiruošimas stažuotei Asmeninis & Profesinio tobulėjimo kūrybinis rašymas 1 ir 2
- Skaitmeninė mada: studentai įdiegs pagrindus, išmoktus grupuodami pirmo kurso modulius, kad pritaikytų savo įgūdžius kurdami rinkodaros užstatus.
Treti metai
Pagal aukštąjį mokslą treti metai atitinka 6 aukštojo mokslo lygį. Paskutiniame mokymosi procese studentai sutelks visus anksčiau įgytus perkeliamus įgūdžius, kad galėtų įveikti iššūkius, kylančius kuriant asmeninį projektą. . Studentai, renkantys mados rinkodaros specializaciją, turės parengti išsamų rinkodaros planą, daugiausia dėmesio skiriant prekės ženklo kūrimui ir komunikacijos strategijoms.
Kartu studentai turės atlikti praktikos laikotarpį, kad galėtų pritaikyti savo teorines žinias praktiniame kontekste.
Studentų darbo krūvis per 3 metus
Bendras darbo krūvis 3893 valandos
2257 valandos akis į akį paskaitos
1456 savarankiško mokymosi valandos
180 valandų pramonės tinklų
Programos mokestis už mokslą
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Dailės bakalauras (BFA) - mados prekyba
- San Francisco, Jungtinės Amerikos Valstijos
Dailės bakalauras (BFA) mados rinkodaros srityje
- San Francisco, Jungtinės Amerikos Valstijos
Mados stiliaus ir komunikacijos bakalauro laipsnis
- Milan, Italija