
Bakalauro studijos in
Bachelor Luxury - prekybos sandoriai Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE

Įvadas
„Luxury Bachelor - Business Trades“ užima 1 vietą geriausiose prabangos licencijose. Tai mokymai, kurie atitinka prabangos prekių ženklų poreikius pardavimo profilių srityje ir suteikia esminių žinių apie prabangos rinkodarą.
Dėstant įmonės pagrindus ir didelę pridėtinę vertę turinčių gaminių prekybos technines disciplinas, treji šio bakalauro metai teikia pirmenybę sektoriaus patirties ir patirties perdavimui: meninei kultūrai , gyvenimo menas, elgesio metodai, daugiakultūris atvirumas ...
Taigi tai yra trejų metų profesinis mokymas, generalinis ir sektorinis, daug praktikų ir susitikimų.
Šie reguliarūs susitikimai su šio sektoriaus specialistais atneša šiai programai tai, kas „Sup de Luxe“ pavertė tokia sėkminga 30 metų: prekių ženklų ir namų pripažinimą bei susidomėjimą suteikti jiems būsimus darbuotojus.
„ Luxury Sup de Luxe“ bakalauras yra vienintelis komercijos mokymo kursas, kuriam naudinga tokia rėmimas ir profesinė aplinka. Tai idealus tramplinas norint prisijungti prie „Sup de Luxe“ magistro laipsnių ar prisijungti prie profesionalaus prekės ženklų ir namų pasaulio.
Ši programa veda į rinkodaros ir reklamos pareigūno, sertifikuoto II lygio (6 Europos), NSF kodas 312p, titulą, paskelbtą 2020 m. Balandžio 24 d. Oficialiajame leidinyje, kurį išleido „Formatives“.

Priėmimai
Studijų programa
Pirmi metai
Prabangos sektoriaus atradimas ir supratimas
- Bendra kultūra, istorija ir sektoriaus iššūkiai
- Ekonomika ir civilizacijos
- Teisės pagrindai
- Pardavimo metodai ir santykiai su klientais
- Metodika ir redakciniai žaidimai
- IT priemonės
- LV1: anglų / LV2: kinų pradedantysis
- Profesionalios integracijos dirbtuvės
- Šiuolaikinis etiketas / Savoir -vivre - dėstė Philippe Lichtfus
- komunikacija
- Įvadas į rinkodarą / Prabangi rinkodara
- Verslo konferencija
11 savaičių praktikos parduotuvėje arba prekybos vietoje
Antri metai
Prabangos sektoriaus sandorių atradimas ir supratimas
- Geopolitika
- Tarptautinė tarptautinių prabangos prekių ženklų plėtra
- Prabanga ir skaitmeninė: socialiniai tinklai, el. Prekyba, elektroninė rinkodara ir pardavimo vietų skaitmeninimas
- CRM - santykiai su klientais
- Tarpkultūrinė ir kliento sociologija
- Vizualinė prekyba
- Valdymo apskaita
- IT priemonės
- Prekių ženklų teisė
- komunikacija
- LV1: anglų / LV2: kinų
- Įdarbinimas ir įgūdžių vertinimas
- Kūrybiškumas ir pramonės tendencijų pokyčiai
- Įvadas į valdymą ir verslo valdymą
- Profesionalios integracijos dirbtuvės
- Verslo konferencijos
- Jūsų pasirenkami sektoriniai kursai:
- Mada / Siuvimas / Aksesuarai
- Maistas ir gėrimai
8 savaitės „komercinės“ praktikos Prancūzijoje ar užsienyje
Treti metai
Prabangių prekių ženklų komercinių ir rinkodaros strategijų supratimas
- Strateginė / operatyvinė rinkodara
- finansai
- Socialinė teisė
- Vizualinė prekyba
- Specializacija prekyboje
- Pelno centro valdymas
- LV1: anglų / LV2: kinų
- Profesionalios integracijos dirbtuvės
- Verslo konferencijos
- Įvadas į žmogiškųjų išteklių valdymą
- Jūsų pasirenkami sektoriniai kursai
24 savaitės „profesinės“ praktikos Prancūzijoje ar užsienyje