Mokslo bakalauras žaidimų programavimo srityje
LaSalle College Vancouver
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Vancouver, Kanada
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* - namų studentai; 77940 CAD - užsienio studentai
Įvadas
Žaidimų mokslas
Mokslo bakalauras žaidimų programavimo srityje ruošia studentams įdomią, naudingą ir paklausią karjerą pramonėje, kurioje susikerta technologijų ir kūrybiškumas. Įgyvendindami programą, susijungiančią taikomąjį meną, kompiuterių mokslą ir programinę įrangą, į gyvenimą atneša įtikinamų istorijų, įdomių simbolių ir unikalių strategijų. Mokykitės ir dirbk su panašiai mąstančiais skelbimais, kad sukurtumėte ir sukurtumėte naujos kartos vaizdo žaidimus, turinčius holistinį požiūrį, kuris apimtų pažangiausią įrangą ir išskirtinį pramonės atstovų mokymą savo srities pirmaujančioje vietoje. Pasiruoškite gaminti savo gyvenimą.
Programos uždaviniai
Programos tikslai yra suteikti studentams šiuos dalykus:
- Stiprios teorinės ir praktinės žinios apie žaidimų programavimą.
- Į praktinę, į mokymąsi orientuota švietimo aplinka, kuri remia ir stiprina studentų profesinį ir akademinį tobulėjimą kaip dizaineriai.
- Tikslinis pasirengimas ir mokymas, siekiant gauti pradinio lygio užimtumo ir pažangos galimybes programavimo srityje, baigus studijas.
- Galimybė naudotis tinkamai įgaliotais fakultetais, turinčiais didelę patirtį pramonėje.
Apžvalga
Šią programą sudaro 180 kreditų per 11 ketvirčių.
Kursų sąrašas
- Spalvų teorija
- Skaitmeninis vaizdavimas
- Preprodukcija ir projektų valdymas
- I gamybos grupė
- II gamybos grupė
- Po gamybos
- Pagrindinės 3D koncepcijos
- Žaidimų istorija
- Žaidimo dizainas I
- Lygio dizainas I
- Įvadas į kompiuterines sistemas
- Programinės įrangos kūrimas ir testavimas
- Procedūrinis programavimas CI
- Objektinis programavimas CI
- UML ir techniniai dokumentai
- Procedūrinis programavimas C II
- Objektinis programavimas C II
- Algoritmai ir duomenų modeliai. \ T
- 2D žaidimų programavimas
- Žaidimų įrankiai ir vamzdynai
- 3D grafika ir programos
- 3D grafikos programavimas
- Algoritmai ir duomenų modeliai II
- Fizikos skaičiavimas
- Judėjimo, šviesos ir garso fizika
- Matematika ir fizika žaidimams
- Duomenų bazių programavimas
- Realaus laiko GPU programavimas
- Tinklo programavimas
- Dirbtinis intelektas
- Žaidimų variklių programavimas
- Animacija žaidimams
- Garso žaidimai žaidimams
- Žaidimo programavimas
- „I“ portfelis
- Vyresnysis tyrimas
- Vyresnysis projektas
- Lygiagretumas ir lygiagretus programavimas
- Programavimo seminaras
- Vyresnysis portfelis
Užimtumas
Baigę žaidimo programavimo programos absolventus turės galimybę įgyti mokymą, programavimo žinias ir profesinius įgūdžius pokalbiui dėl žaidimo kūrimo studijose, interneto kūrimo kompanijose, rimtose žaidimų įmonėse (žaidimuose, skirtuose šviesti), socialiniams tinklams. bendrovės ir bendri programavimo sąrašai.
Karjeros galimybės
Mūsų absolventai tęsė darbą dėl kai kurių geriausių žaidimų, interneto svetainių kūrimo ir kino pramonės pavadinimų, įskaitant „Electronic Arts“, „Next Level Games“, „Backbone Entertainment“, „Relic Entertainment“, „SkyBox Labs“, „ACRONYM Digital“, „Klei Entertainment“, „Bandai Namco“, „Hothead“ Žaidimai ir Emerald City žaidimai. Studentai palieka programą įspūdingu savo darbo portfeliu ir gali naudotis LCI švietimo pasauliniu tinklu, kurį sudaro 23 aukštojo mokslo institucijos visame pasaulyje.
Įgaliojimai
Bakalauras
Šis laipsnis suteikiamas rašytiniu aukštųjų mokyklų, įgūdžių ir ministro sutikimu
Detalės
- Parengia mokinius dirbti žaidimų, kino ir televizijos srityse
- Praktinis specialistų rengimas
- Sukurkite portfelį, skirtą pristatyti darbą
- Naujoviški mokymai šiuolaikinėje aplinkoje
- Programą sudaro 180 kreditų per 11 ketvirčių
- Baigusieji studentai gauna bakalauro laipsnį
Studentai, kurie yra pasiruošę patys atlikti studijų programą, turėtų pradėti nuo vizualiosios ir žaidimo programavimo studijų programos. Naudodamiesi pramonei pritaikytais programavimo įrankiais ir inovatyviais pramonės atstovų nurodymais, studentai kuria savo techniką kūrybingoje ir įkvepiančioje mokymosi aplinkoje. Kurdami savo darbo portfelį, studentus supa kūrybiškai skatinami bendraamžiai, kol jie kartu ruošiasi atlyginti karjerą.
Absolventai Sužinokite
- Taikyti koncepcijas iš fondo lygio projektavimo kursų: žaidimų projektavimo principai ir terminologija, moksliniai tyrimai, kritinė analizė, prototipų kūrimas, žaidimų sistemų projektavimas, lygių dizainas, vartotojo sąsajos dizainas, verslo reikalavimų projektavimas, scenarijus ir menas.
- Techninės žinios apie scenarijus, projektavimo priemones ir programinę įrangą pagal dabartinius pramonės standartus.
- Praktinis visų žaidimo dizaino aspektų supratimas ir taikymas.
- Profesionalumas per kokybiškų žaidimų dizaino projektų konceptualizavimo, planavimo, vykdymo ir pristatymo procesą, vedantį į portfelį.
- Dirbti su komandiniais žaidimų kūrimo projektais ir terminais, kuriais pradedamas rinktis rinkai paruoštas žaidimas.
Kas turėtų kreiptis
Studentai tiesiogiai iš vidurinės mokyklos, arba brandūs studentai, kurie yra pasirengę pakeisti karjerą arba remtis turimais įgūdžiais.
- Reklamos, kuriose daug dėmesio skiriama programavimui, matematikai, fizikai ir dizainui
- Domina vaizdo žaidimai, technologijos
- Norite išmokti naujų įgūdžių, susijusių su programavimu ir dizainu
- Kompiuterių išminties ir susipažinę su įvairiomis programomis
- Tie, kurie vertina kūrybinių pastangų sujungimą su praktiniais pritaikymais už įdomią karjerą
Idealūs studentai
Kas turėtų kreiptis
Studentai tiesiogiai iš vidurinės mokyklos, arba brandūs studentai, kurie yra pasirengę pakeisti karjerą arba remtis turimais įgūdžiais.
- Kūrybai, daug dėmesio skiriant programavimui, matematikai, fizikai ir dizainui
- Domina vaizdo žaidimai, technologijos
- Norite išmokti naujų įgūdžių, susijusių su programavimu ir dizainu
- Kompiuterių išminties ir susipažinę su įvairiomis programomis
- Tie, kurie vertina kūrybinių pastangų sujungimą su praktiniais pritaikymais įdomiai karjerai
Studijų programa
Apžvalga
Šią programą sudaro 180 kreditų per 11 ketvirčių.
Kursų sąrašas
- Spalvų teorija
- Skaitmeninis vaizdavimas
- Preprodukcija ir projektų valdymas
- I gamybos grupė
- II gamybos grupė
- Po gamybos
- Pagrindinės 3D koncepcijos
- Žaidimų istorija
- Žaidimo dizainas I
- Lygio dizainas I
- Įvadas į kompiuterines sistemas
- Programinės įrangos kūrimas ir testavimas
- Procedūrinis programavimas CI
- Objektinis programavimas CI
- UML ir techniniai dokumentai
- Procedūrinis programavimas C II
- Objektinis programavimas C II
- Algoritmai ir duomenų modeliai. \ T
- 2D žaidimų programavimas
- Žaidimų įrankiai ir vamzdynai
- 3D grafika ir programos
- 3D grafikos programavimas
- Algoritmai ir duomenų modeliai II
- Fizikos skaičiavimas
- Judesio, šviesos ir garso fizika
- Matematika ir fizika žaidimams
- Duomenų bazių programavimas
- GPU programavimas realiuoju laiku
- Tinklo programavimas
- Dirbtinis intelektas
- Žaidimų variklių programavimas
- Animacija žaidimams
- Garso žaidimai žaidimams
- Žaidimo programavimas
- „I“ portfelis
- Vyresnysis tyrimas
- Vyresnysis projektas
- Lygiagretumas ir lygiagretus programavimas
- Programavimo seminaras
- Vyresnysis portfelis
Įgaliojimai
Bakalauras
Šis laipsnis siūlomas gavus rašytinį aukštojo mokslo, įgūdžių ir mokymo ministro sutikimą. Šiai programai nereikia patvirtinti privačių mokymo įstaigų filialo (PTIB) registratoriaus. “.
Detalės
- Paruošia mokinius dirbti žaidimų, kino ir televizijos srityse
- Praktinis specialistų rengimas
- Sukurkite portfelį, skirtą pristatyti darbą
- Naujoviški mokymai šiuolaikinėje aplinkoje
- Programa susideda iš 180 kreditų per 11 ketvirčių
- Baigę studentai gauna bakalauro laipsnį
Studentai, kurie yra pasiruošę patys atlikti studijų programą, turėtų pradėti nuo vizualiosios ir žaidimo programavimo studijų programos. Naudodamiesi pramonei pritaikytais programavimo įrankiais ir inovatyviais pramonės atstovų nurodymais, studentai kuria savo techniką kūrybingoje ir įkvepiančioje mokymosi aplinkoje. Kurdami savo darbo portfelį, studentus supa kūrybiškai skatinami bendraamžiai, kol jie kartu ruošiasi atlyginti karjerą.
Absolventai Sužinokite
- Taikyti koncepcijas iš fondo lygio projektavimo kursų: žaidimų projektavimo principai ir terminologija, moksliniai tyrimai, kritinė analizė, prototipų kūrimas, žaidimų sistemų projektavimas, lygių dizainas, vartotojo sąsajos dizainas, verslo reikalavimų projektavimas, scenarijus ir menas.
- Techninės žinios apie scenarijus, projektavimo priemones ir programinę įrangą pagal dabartinius pramonės standartus.
- Praktinis visų žaidimo dizaino aspektų supratimas ir taikymas.
- Profesionalumas per kokybiškų žaidimų dizaino projektų konceptualizavimo, planavimo, vykdymo ir pristatymo procesą, vedantį į portfelį.
- Dirbti su komandiniais žaidimų kūrimo projektais ir terminais, kuriais pradedamas rinktis rinkai paruoštas žaidimas.
Programos rezultatas
Programos uždaviniai
Programos tikslai yra suteikti studentams šiuos dalykus:
- Stiprios teorinės ir praktinės žinios apie žaidimų programavimą.
- Praktinė, į mokymąsi orientuota ugdymo aplinka, palaikanti ir skatinanti studentų, kaip dizainerių, profesinį ir akademinį tobulėjimą.
- Tikslinis pasirengimas ir mokymas, siekiant gauti pradinio lygio užimtumo ir pažangos galimybes programavimo srityje, baigus studijas.
- Galimybė naudotis tinkamai įgaliotais fakultetais, turinčiais didelę patirtį pramonėje.
KARJEROS GALIMYBĖS
Užimtumas
Baigę mokslus, žaidimų programavimo programos absolventai turės galimybę įgyti mokymų, programavimo žinių ir profesinių įgūdžių, kad galėtų apklausti pradinio lygio pareigas žaidimų kūrimo studijose, žiniatinklio kūrimo įmonėse, rimtų žaidimų kompanijose (žaidimai, skirti ugdyti), socialiniuose tinkluose tinklo bendrovių ir bendrų programavimo sąrašų.
Karjeros galimybės
Mūsų absolventai tęsė darbą dėl kai kurių geriausių žaidimų, interneto svetainių kūrimo ir kino pramonės pavadinimų, įskaitant „Electronic Arts“, „Next Level Games“, „Backbone Entertainment“, „Relic Entertainment“, „SkyBox Labs“, „ACRONYM Digital“, „Klei Entertainment“, „Bandai Namco“, „Hothead“ Žaidimai ir Emerald City žaidimai. Studentai palieka programą įspūdingu savo darbo portfeliu ir gali naudotis LCI švietimo pasauliniu tinklu, kurį sudaro 23 aukštojo mokslo institucijos visame pasaulyje.