Reklama ir viešieji ryšiai (BA)
Lindenwood University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Saint Charles, Jungtinės Amerikos Valstijos
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
USD 9 550 / per semester *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* tradicinių, dieninių studijų bloko tarifas
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Misija
Lindenwood UniversityReklamos ir viešųjų ryšių programa yra įsipareigojusi teikti į pramonę orientuotą mokymo programą. Mūsų studentai mokosi bendrauti įvairiose žiniasklaidos priemonėse, kad įgytų pramonės žinių per praktinį pritaikymą, realaus gyvenimo projektus ir profesinius renginius.
Vizija
Kuriame strateginius komandos žaidėjus ir lyderius reklamos ir viešųjų ryšių industrijoje.
„Vienintelė konstanta yra pokyčiai“. Šis teiginys ypač aktualus, nes vartotojų skoniai nuolat keičiasi, taip pat žiniasklaida, kurią vartotojai naudoja bendraudami su produktais ir paslaugomis. Per dieną matome iki 5000 skelbimų asmeniniuose kompiuteriuose, telefonuose, prie dujų siurblių, kino teatruose, ant apvyniotų automobilių, vonios kioskuose, lipdukuose, klijuojamuose ant vaisių ir sporto renginių metu. Kaip ir reklama, viešieji ryšiai yra visur, nes praktikai siekia gauti redakcinę informaciją asmenims ir įmonėms.
Skaitmeninė žiniasklaida pakeitė reklamos žaidimą, nes vartotojai palieka skaitmeninį produktų ir paslaugų vartojimo pėdsaką. Įmonės rizikuoja prarasti klientus, jei nesugebės pritaikyti kampanijų, kurios atspindėtų tikslinę auditoriją ir jai rezonuotų. Vartotojai nori palaikyti dialogą su prekių ženklais, o socialinė žiniasklaida (tviteris, vaizdo įrašas, pokalbis, įrašas, žyma su grotelėmis, tinklaraštis) yra ideali priemonė reklamuotojams bendrauti su esamais ir potencialiais klientais. Įmonėms reikia išmintingų ir išmanančių žmonių, kad galėtų naršyti nuolat besikeičiančiose situacijose. Tai gali būti tu.
Reklama remiasi vienu dalyku: laime! Donas Draperis, beprotiški žmonės. Kas yra reklama? Reklama yra mokama įtikinama komunikacija, kurios metu naudojamos neasmeninės žiniasklaidos priemonės, taip pat kitos interaktyvios komunikacijos formos, siekiant sujungti identifikuotą rėmėją (prekės ženklą) su tiksline auditorija. „Be paaukštinimo atsitinka kažkas baisaus... nieko! PT Barnum, geriausias šou menininkas. Kas yra strateginė komunikacija? Strateginė komunikacija taip pat yra komunikacijos forma, tačiau glaudžiau susijusi su viešųjų ryšių sritimi. Ryšiai su visuomene – tai pasakyti teisingą dalyką reikiamiems žmonėms tinkamu laiku. Strateginė komunikacija yra aukštesnio lygio komunikacinės pastangos, kurias naudoja ne tik įmonės, bet ir pelno nesiekiančios organizacijos bei vyriausybė. Strateginė komunikacija – tai tikslinga komunikacija, sutelkianti dėmesį į suinteresuotosioms šalims perduodamo turinio „kas“ ir „kaip“.
Reklamuotojai kuria kampanijas, kuriose pranešama apie produktus ir paslaugas, o strateginė komunikacija pateikia turinį, susijusį su organizacijos misija. Studijų metu nuolat tobulinsite savo specializuotus mokslinių tyrimų, strategijos, kūrybiškumo, rašymo ir valdymo įgūdžius.
Reklamos ir viešųjų ryšių bakalauro laipsnis Lindenwood University
Reklamos ir viešųjų ryšių menų bakalauro laipsnis apima reklamos, meno ir dizaino, komunikacijos, skaitmeninės rinkodaros, rinkodaros, viešųjų ryšių kursus, taip pat patirčių galimybes, susijusias su realiu pritaikymu ir įsitraukimu į jūsų būsimą karjerą. Studijų metu būsite supažindinti su temomis (1000 ir 2000 lygių klasių), o po to bus sutvirtinimas, kurio metu galėsite praktikuoti tai, ką išmokote (3000 lygių pamokų), ir baigsite meistriškumo kursiniais darbais, leidžiančiais kurti savo kampanijas (40 000 lygių). klasės).
Lindenwood University Reklamos ir viešųjų ryšių fakultetas
Jus mokys vieni entuziastingiausių reklamos ir viešųjų ryšių specialistų. Jie turi išsilavinimą ir realaus pasaulio profesinius įgūdžius reklamos, viešųjų ryšių ir strateginės komunikacijos srityse. Jie supranta nuolat besikeičiantį pramonės kraštovaizdį ir paruoš jus kitam žingsniui baigus studijas, nesvarbu, ar tai būtų karjera jūsų pasirinktoje srityje, ar tęstinis mokslas aukštojoje mokykloje.
Reklamos etikos sertifikato gavimas
Amerikos reklamos federacija kartu su Reklamos etikos institutu (IAE) inicijavo naują profesinio pažymėjimo galimybę reklamos, viešųjų ryšių ir rinkodaros komunikacijos specialistams. Remiantis augančia ir dokumentuota etikos svarba vartotojams, specialistams ir klientams; Pusės dienos užsiėmimas parengia studentus suprasti ir išspręsti etines dilemas, susijusias su tikruoju reklamos žodžiu.
Galerija
Priėmimai
Programos mokestis už mokslą
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Menų bakalauras (BA) viešųjų ryšių srityje
- Dubuque, Jungtinės Amerikos Valstijos
BA (Hons) reklama, viešieji ryšiai ir prekės ženklo kūrimas
- Flic en Flac, Mauricijus
BA (Hons) komunikacijos: reklama ir viešieji ryšiai
- London, Jungtinė Karalystė