Marketingo valdymas BSC
The Manchester College
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Manchester, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Susisiekti su mokykla
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Aug 2023
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Kas Marketingo vadyba Bakalauro kursas apie?
Šis kursas tinka studentams, kurie domisi darbo vadovo, vaidmenį marketingo aplinka. Pagrindiniai tikslai, žinoma, yra pateikti vadovybei dėmesio per prekybos funkcijos, ir parengti studentus įvairių karjeros valdymo per marketingo aplinkos.
Studentai turės galimybę atlikti rinkos tyrimus, dirbti grupinį projektą ir pristatyti įmonės verslo planą. Iki kurso pabaigoje studentai turės parengti analizės ir vertinamuosius gebėjimus ir gebėjimą jas taikyti įvairiose verslo ir valdymo aplinka. Studentai taip pat sukūrė žinias ir supratimą apie dabartinių prekybos teorijos ir praktikos, kad bus padidinti jų veiksmingumą, kaip vadybininkai.
Graduate Management Admission Test arba BSc (Hons) Marketingo valdymas pristatomas daugiausia per kartu paskaitų / seminarų, praktinių seminarų ir samouczku sesijų. Žinoma yra pateikta visą laiką per tris dienas į St Johns centras.
Kursas susideda iš šių šešių modulių, kurie visi yra verta 20 kreditų vienetai:
Firmos strategija
Šis modulis suteikia studentams bendras perspektyvos organizacijos, tyrinėjančių strategijos metodus ir procesus. Iki modulio pabaigoje studentai turėtų gebėti taikyti žinias ir supratimą apie strategijos iki realaus gyvenimo verslo įvairovė.
Integruotos marketingo komunikacijos
Šis modulis turėtų padėti studentams suprasti skirtumą tarp pirkėjo elgesį ir pirkėjo motyvaciją santykius. Tada Tai turėtų padėti mokiniams suprasti ir įvertinti sprendimus, reikalingus kurti ir plėtoti veiksmingą marketingo komunikacijos strategiją.
Vartotojų elgsena ir rinkos tyrimų
Šis modulis siekiama prijungti vartotojų elgsenos ir rinkos tyrimų teorijas paraiškoms rinkodaros per kritinį vertinimą ir rinkos tyrimų metodiką. Studentai taip pat galės statyti apie rinkos tyrimų metodologijos vaidmenį dėkingi.
Tarptautinės rinkodaros studijos
Šis modulis stato analitinė, problemų sprendimo ir pristatymo įgūdžius per atvejo tyrimą medžiagų naudojimo. Pagrindinis šio modulio sukurti kaip skirtingų kultūrinių aplinkų įtakos produkto rinkas supratimą, ir kaip konkrečių aplinkybių įtakos marketingo politika ir valdymas per užsienio ar tarptautinėje aplinkoje.
Paslaugos ir santykių marketingo
Pagrindinis šio modulio yra ištirti dabartinius klausimus, kurių poveikis rinkodaros praktikos paslaugos. Studentai bus parengti išsamų supratimą apie pagal viešojo ir privataus sektoriaus organizacijų diapazone priimtą pardavimo procesą.
Verslo modeliavimas
Šis modulis siekiama plėtoti studentų gebėjimas įgyvendinti, peržiūrėti ir įvertinti verslo strategiją ir valdymo sprendimus pagal dinamiška, konkurencinga rinkos aplinkai. Studentai įsidarbinti turėtų būti pagerintas pasitelkus patirtį realaus laiko verslo sprendimų priėmimui imituojant aplinkos.
Yra du ar trys vertinimai visais moduliais. Vertinimai pateikti per keturis vertinimo laikotarpius per metus. Vertinimo metodų diapazonas yra naudojama ir pavyzdžiai vertinimų yra: - Individualus pranešimas - Grupės pristatymas - Grupės projektas - Verslo planas - Individualus pristatymas - Egzaminai
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Fashion Marketing and Management BA (Hons)
- Bath, Jungtinė Karalystė
Tarptautinio verslo administravimo bakalauro laipsnis – bendrasis arba skaitmeninės rinkodaros dėmesys
- Berlin, Vokietija
- Hamburg, Vokietija
BA vadyba: rinkodaros akcentas
- Geneva, Šveicarija