
Bakalauro studijos in
Komunikacijos ir skaitmeninės rinkodaros bakalauras Mykolas Romeris University

Įvadas
Šios studijų programos tikslas - ugdyti komunikacijos ir skaitmeninės rinkodaros kompetencijas bei pasiruošti sėkmingam darbui. Tam reikia teorinio pagrindo, žinių apie organizacijos aplinką ir kontekstą, specifinių žinių apie įvairias platformas ir praktinių žinių naudojant turinio rinkodaros priemones ir metodus.
Priėmimai
Studijų programa
Programos struktūra
Per pirmuosius metus studentai įgis komunikacijos, viešųjų ryšių, skaitmeninės rinkodaros, kūrybinių industrijų ir elektroninio verslo pagrindus, taip pat bendrųjų universitetinių dalykų ir užsienio kalbų. Studentai gebės taikyti fundamentalias teorines ir praktines skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos žinias, ugdys dalykines kompetencijas, aktualias tolesnei veiklai skirtinguose sektoriuose.
Antraisiais studijų metais studentai gilins žinias apie naujųjų medijų komunikaciją, socialinius tinklus ir dalyvavimą, komunikacijos etiką, teisę. Jie taip pat bus skirti skaitmeninio turinio kūrimui ir grafikai, skaitmeniniam dizainui ir žaidimams. Studentai gebės organizuoti ir užtikrinti efektyvią ir efektyvią komunikaciją organizacijoje bendradarbiaudami tradicinėje ir virtualioje aplinkoje, kurti ir valdyti medijų projektus, kurti turinio rinkodaros strategijas organizacijai. Taip pat gebės pritaikyti skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos žinias gindami universalias vertybes, tokias kaip žmogaus teisės, saviraiškos, informacijos laisvė.
Trečiaisiais studijų metais studentai įgis praktinių žinių ir parengs baigiamąjį darbą. Taip pat galės įgyti profesinių žinių krizių valdymo informacijos, elektroninės leidybos ar gamybos srityse, išmoks projektų valdymo ar verslo komunikacijos ir derybų. Studentai gebės taikyti mokslines žinias skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos projektų taikyme ir įvertinti plėtros galimybes, vykdyti inovatyvius projektus, pritaikyti įgytas žinias naujoje ir nepažįstamoje aplinkoje.
Tarptautinio mobilumo galimybės
II ir III kurso studentai gali dalyvauti ERASMUS+ mobilumo programoje, kuri suteikia galimybę 1 ar 2 semestrus studijuoti universitete užsienyje ir atlikti praktiką kitoje šalyje.
Galerija
Stipendijos ir finansavimas
MRU siekia, kad visi mūsų studentai įgytų kokybišką išsilavinimą, nepaisant jų finansinės padėties, todėl siūlo daugybę įvairių stipendijų.
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
Karjeros galimybės
Ši programa apima komunikacijos, rinkodaros, vadybos, dizaino ir kūrybiškumo temas, kurios bus naudingos dirbant verslo organizacijose ar kūrybinėse industrijose. Baigę šią programą studentai galės dirbti rinkodaros, komunikacijos, viešųjų ryšių skyriuose, kurti ir įgyvendinti skaitmeninės rinkodaros strategijas, dirbti analizės, turinio valdymo, skaitmeninių ir komunikacijos projektų valdymo, plėtros srityse.