Žaidimų kūrimo ir skaitmeninės animacijos bakalauro laipsnis (jungtinė studijų programa su Dongseo universitetu, Pietų Korėja)
Mykolas Romeris University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Vilnius, Lietuvos Respublika
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 3 836 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
26 Jul 2024
Anksčiausia pradžios data
01 Sep 2024
* 5600 USD per metus Dongseo universitete, Pietų Korėjoje.
Įvadas
Programos tikslas – parengti kvalifikuotus informatikos srities specialistus, gebančius pritaikyti savo žinias žaidimų, skaitmeninės animacijos, audiovizualinių efektų industrijose bei visapusiškai suprasti ir pritaikyti žinias, susijusias su skaitmeninio turinio gamyba, skatinant verslumą ir savarankiškas darbas šioje srityje.
Priėmimai
Studijų programa
1 metai
1 semestras
Privalomų kursų vienetai
- Šiuolaikinė matematika
- Psichologija
- Skaitmeninio turinio įvadas
- Duomenų bazės
- Programavimo pagrindai
2 semestras
Privalomų kursų vienetai
- Žaidimo dizainas
- Žaidimas Matematika
- Duomenų struktūros ir algoritmai
- Kompiuterių grafika
- Užsienio kalba specifiniams tikslams (anglų / prancūzų / vokiečių)
2 metai
3 semestras
Privalomų kursų vienetai
- Pagrindinė skulptūra
- Kompiuterinių tinklų architektūros
- Objektinis projektavimas ir programavimas
- Pagrindinis figūros brėžinys (tikslus brėžinys)
- Alternatyviai pasirenkami dalykai
- Dirbtinis intelektas žaidimuose
- Matinis dažymas
4 semestras
Privalomų kursų vienetai
- Filosofija
- Kinematografija ir montažas
- 3D modeliavimas
- 3D Maya pagrindai
- Alternatyviai pasirenkami dalykai
- Žaidimo variklio architektūros
- Žaidimo scenarijus ir žaidimo lygio dizainas
3 metai
5 semestras
Privalomų kursų vienetai
- Privalomi studijų dalykai
- 1 pasirenkamasis studijų dalykas
- Alternatyviai pasirenkami dalykai 1
- Būtybių modeliavimas ir tekstūros kūrimas 1
- Programavimo metodas
- Alternatyviai pasirenkamasis dalykas 2
- Veikėjų animacijos studija 1
- Kompiuterinės grafikos programavimas
- Alternatyviai pasirenkamasis dalykas 3
- Dirbtinio intelekto programavimas
- Aplinkos modeliavimas ir tekstūros kūrimas 1
- Alternatyviai pasirenkami dalykai 4
- Kompiuterių tinklai
- Kūrinio ir aplinkos sąranka 1
6 semestras
Privalomų kursų vienetai
- 2 pasirenkamasis studijų dalykas
- Alternatyviai pasirenkami dalykai 1
- Būtybių modeliavimas ir tekstūros kūrimas 2
- 3D žaidimų programavimas
- Alternatyviai pasirenkamasis dalykas 2
- Veikėjų animacijos studija 2
- Žaidimų serverio programavimas
- Alternatyviai pasirenkamasis dalykas 3
- Aplinkos modeliavimas ir tekstūros kūrimas 2
- Žaidimo įrankių programavimas
- Alternatyviai pasirenkami dalykai 4
- Kompiuterių architektūra
- Skaitmeninių filmų kūrimas
- Alternatyviai pasirenkamasis dalykas 5
- Kompozicija 1
- Operacinės sistemos
4 metai
7 semestras
Privalomų kursų vienetai
- Bakalauro baigiamasis darbas. I dalis
- Tyrimo metodai
- Alternatyviai pasirenkami dalykai 1
- Kompozicija 2
- Variklio žaidimo naudojimas
- Alternatyviai pasirenkamasis dalykas 2
- Žaidimo projektas
- Apšvietimas ir atvaizdų kūrimas
8 semestras
Privalomų kursų vienetai
- Portfelis
- Bakalauro darbas
- Garso studija
Galerija
Programos mokestis už mokslą
Stipendijos ir finansavimas
MRU siekia užtikrinti, kad visi mūsų studentai įgytų kokybišką išsilavinimą, nepaisant jų finansinės padėties, todėl visas galimas stipendijas būsimiems tarptautiniams studentams rasite žemiau.
Pastaba:
- Visas išvardytas stipendijas finansuoja arba Lietuvos Vyriausybė, arba Mykolas Romeris University
- Gali būti, kad studentų kilmės šalys papildomai finansuos
- Visi ES piliečiai gali pretenduoti į valstybės finansuojamas studijas
- Čia pateikiamos dabartinių tarptautinių studentų stipendijos
MRU Atleidimas nuo mokesčio už bakalauro studijas
Kas gali kreiptis: kandidatai į bakalauro studijas, kurie yra Brazilijos , Kolumbijos, Argentinos, Azerbaidžano, Kazachstano, Moldovos, Gruzijos (Sakartvelo) ir Paragvajaus piliečiai arba nuolatiniai gyventojai.
Finansinės nuostatos: Stipendija apima visą studijų kainą už visą bakalauro studijų* laikotarpį studentams, priimtiems 2024/2025 mokslo metais.
Kriterijai: atleidimas nuo mokesčio už mokslą bus suteiktas geriausiems stojantiesiems pagal konkursinius pažymius ir kitus akademinius pasiekimus.
*Atleidimas nuo mokesčio už mokslą bus atšauktas, jei studentas turi bent vieną akademinę skolą.
KARJEROS GALIMYBĖS
Tokios sritys kaip kompiuteriniai žaidimai, kino pramonė, reklama, menas ir dizainas yra tikslinės informatikos ir skaitmeninio turinio studijų programų absolventų įsidarbinimo sritys. Vienas iš esminių skiriamųjų skaitmeninio turinio industrijos bruožų yra globalus pobūdis ir itin plačios verslumo bei savarankiško darbo galimybės. Baigęs šią studijų programą bakalauras galės konkuruoti tarptautiniu mastu, nes skaitmeninio turinio sritis – itin dinamiška, paremta tinklinio bendradarbiavimo principais. Dėl to skaitmeninio turinio industrijos kūrybingas darbuotojas bus lankstus ir galės dirbti su įvairiais suinteresuotais kurso vienetais, naudodamasis pasauliniais informacijos mainų kanalais. Be to, būtina pabrėžti, kad Informatikos ir skaitmeninio turinio studijų programą baigę studentai galės dirbti įvairiose skaitmeninio turinio gamybos įmonėse – tarptautinėse kompiuterinių žaidimų studijose, dizaino agentūrose, kino studijose ir visose orientuotose verslo organizacijose. kuriant skaitmeninę produkciją naudojant IRT .