Trejų metų interjero dizaino kursai
Raffles Milan - International Fashion and Design School
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Milan, Italija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Erdvių reikalas
Mokymasis dirbant – tai trejų metų „Raffles Milano“ kursų pagrindas – mokymų patirtis, kuri struktūrizuoja protą, suteikia tvirtą techninį pagrindą ir išlaisvina norą praplėsti savo gyvenimo akiratį.
Kodėl?
Kurti dizainą – tai pakeisti pasaulį – nuo pačių paprasčiausių dalykų iki pačių sudėtingiausių. Dizainas nėra tik disciplina, mokanti mus sugalvoti ir tobulinti materialiąją gyvenimo pusę: tai taip pat idealus modelis, mokantis, kaip dideli ir maži dalykai yra surišti nematomomis gijomis. Tai pokyčių, atsakomybės ir įsipareigojimo menas.
Lektoriai
Tai pagrįsti profesionalai, pasižymėjusių projektų autoriai, turintys ilgametę pedagoginę patirtį. Jie turi plačią ir tikrai tarptautinę viziją.
Jie yra darnios ir produktyvios grupės dalis ir mėgsta diskutuoti apie kursų eigą, galimybes, kurios atsiranda bėgant, ir atskirų studentų pasiekimus.
Įmonės ir prekės ženklai
Per beveik trisdešimt darbo metų „Raffles Group“ sukūrė didelį partnerių tinklą, dalyvaujantį mūsų trejų metų trukmės ir magistrantūros kursuose. Šių firmų reputacija ir su jomis užmegztų santykių kokybė yra neabejotinai vaisingo švietimo ir verslo susitikimo garantija.
Adidas, Aigner, B&O – Bang & Olufsen, Boucheron, Brother, Bulgari, Burberry, C&A, Cartier, Chanel, Chloé, Design Business Chamber Singapore, Diesel, Dior, Dolce & Gabbana, Dunhill, Elle, Fendi, Fujifilm, baldų dizaino apdovanojimas Singapūras, Giorgio Armani, H&M, Heinz, Hermes, Hogan, HP Technology, HSBC – Hong Kong and Shanghai Banking Corporation, IKEA, InterContinental Hotels & Resorts, Kohler, Lear Corporation, Lego, Li & Fung, L'Oréal, Louis Vuitton, LVMH, raudonmedžio, Max Mara, MediaCorp, Metro, Michael Kors, Microsoft, Nippon Paint, Nokia, Orchard Road Business Association, Pepsi, Philips, Prada, Puma, Ralph Lauren, Redworks, Richemont, Richmond, Rolex, Saatchi & Saatchi, Saint Laurent Paris, Samsung, Shiseido, Siemens, Singapūro baldų pramonės taryba, Singapūro juvelyrų asociacija, Sony Pictures, Standard Chartered, Textile & Fashion Federation, Tiffany & Co., Valentino, Versace, Y&R, Yves Saint Laurent.
Pirmadienio pokalbis
Kiekvieną pirmadienio vakarą 18.00 val. „Raffles Milano“ kviečia savo studentus susipažinti su viena didžiausių asmenybių, vaikštančių dizaino, stiliaus ir dizaino kultūros scenoje. Išgirsti istorijas ir idėjas, kurios daro įtaką rinkai ir skatina mūsų mąstymą – tiesiai iš arklio lūpų – yra nuostabi galimybė, papildanti mūsų akademines programas. Pateikiame ateinančių metų susitikimų darbotvarkę.
Europos Sąjungos ir ELPA studentų mokesčiai už mokslą gali būti pakoreguoti, jei jie pateikia savo pajamas patvirtinančius dokumentus.
Idealūs studentai
Šis kursas skirtas kandidatams, turintiems vidurinės mokyklos diplomą, ir studentams iš Italijos ir užsienio universitetų. Pareiškėjai turėtų domėtis erdvių projektavimo sritimis (namai, biurai, svetingumas, susitikimų vietos ir mažmeninė prekyba) ir aplinkos, skirtos eksponatų dizainui ir baldų projektavimui namams, darbo vietai ir laisvalaikio praleidimo vietai, koncepcija ir dizainu.
Kurso metu daugiausia dėmesio bus skiriama apdailos studijoms ir nuosekliam pritaikymui, medžiagų naudojimui, apšvietimo technologijoms, interjero aksesuarams. Tikimasi, kad studentai parodys tvirtą požiūrį ir susidomėjimą socialinio elgesio, vizualiųjų menų kultūros ir sociokultūrinių tendencijų studijomis. Šio kurso dalyviai – būsimieji aplinkos ir bendravimo atmosferų kūrėjai, budrūs šiuolaikinių tendencijų ir gyvenimo būdo interpretatoriai.
KARJEROS GALIMYBĖS
Profesinės galimybės
Interjero dizaineris – tai dizaineris, gebantis susidoroti su įvairaus dydžio ir sudėtingumo erdvėmis, prekės ženklo ar privataus kliento žinutes ir atmosferas paversti apčiuopiamų sprendimų erdvėmis, žinią, emocijas ir prasmę perteikiančiomis erdvėmis. Jis arba ji yra pagrindinė architektūros ar dizaino firmų, renginių agentūrų, televizijos ar kino studijų, dizaino biurų ir baldų bei interjero aksesuarų pramonės įmonių profesionalė. Specifinis interjero dizainerio techninis išsilavinimas taip pat leidžia jam/jai pradėti kritiko ir interjero dizaino bei baldų sistemos žinovo karjerą arba dirbti konsultantu ir meno vadovu mados ir dizaino srityse veikiančiose įmonėse.
Galerija
Studijų programa
Po pirmojo propedeutinio etapo (pirmieji metai) seka tarpinis nuodugnus tyrimas (antri metai) ir baigiamasis etapas, skirtas galutiniam projekto portfeliui (trečiaisiais metais). Įgiję piešimo ir vaizdavimo teorinius pagrindus bei išstudijavę taikomosios dailės ir architektūros istoriją namų aplinkai, studentai susidurs su vis sudėtingesniais socialiniais ir kultūriniais scenarijais, kuriuose šiandien veikia įmonės, tirs įpročių ir gyvenimo būdo raidą bei prekių ženklų santykių su vartotojais ir vartotojais. Pagrindinis tikslas – ieškoti dizaino sprendimų, galinčių pateikti pažangiausius ir tvariausius atsakymus gerinant gyvenimo, darbo vietos ir laisvalaikio kokybę.
Temos
- Vizualinis dizainas
- Erdvių piešimas, reljefas ir vaizdavimas
- Architektūros ir interjero dizaino istorija
- Meno ir dizaino istorija
- Parodos dizainas
- Mažmeninės prekybos dizainas
- 3D ir CAD dirbtuvės
- Aplinkos dizainas
- Vartojimo antropologija ir sociologija
- Medžiagos ir paviršiai
- Prekės ženklas, rinkodara ir tyrimai
- Akustika ir apšvietimo technologija
- Spalva ir kolorimetrija
- Dekoravimas ir tekstūros