
Bakalauro studijos in
Trejų metų mados dizaino kursai Raffles Milan - International Fashion and Design School

Įvadas
Mokymasis dirbant – tai trejų metų trukmės „Raffles Milano“ kursų principas – mokymų patirtis, kuri struktūrizuoja protą, suteikia tvirtą techninį pagrindą ir išlaisvina norą praplėsti savo gyvenimo akiratį.
Kodėl?
Mados sistema – didžiulė, artikuliuota, o kartais ir nenuspėjama teritorija, kurioje klasikos jausmas sugeba rasti bendrą kalbą su eksperimentavimo kraštutinumais. Nėra patikimo sėkmės recepto: reikia pasirengimo sunkiai dirbti, kartu su smalsumu mokytis ir prilygti išoriniam pasauliui bei jo tūkstančiams kultūrų: aukštosios mados, pop, etninės ir kt. tikrai aštri akis – ją reikia išmokyti – gebanti pastebėti menkiausias smulkmenas. Akis, kuri yra susipažinusi su tradiciniais siuvimo būdais, bet nėra per daug paniekinta, kad sukeltų įžūlią eleganciją.
Dizaino dėstytojai
Tai pagrįsti profesionalai, pasižymėjusių projektų autoriai, turintys ilgametę pedagoginę patirtį. Jie turi plačią ir tikrai tarptautinę viziją.
Jie yra darnios ir produktyvios grupės dalis ir mėgsta diskutuoti apie kursų eigą, galimybes, kurios atsiranda bėgant, ir atskirų studentų pasiekimus.
Įmonės ir prekės ženklai
Per beveik trisdešimt darbo metų „Raffles Group“ sukūrė didelį partnerių tinklą, dalyvaujantį mūsų trejų metų trukmės ir magistrantūros kursuose. Šių firmų reputacija ir su jomis užmegztų santykių kokybė yra neabejotinai vaisingo švietimo ir verslo susitikimo garantija.
Adidas, Aigner, B&O – Bang & Olufsen, Boucheron, Brother, Bulgari, Burberry, C&A, Cartier, Chanel, Chloé, Design Business Chamber Singapore, Diesel, Dior, Dolce & Gabbana, Dunhill, Elle, Fendi, Fujifilm, baldų dizaino apdovanojimas Singapūras, Giorgio Armani, H&M, Heinz, Hermes, Hogan, HP Technology, HSBC – Hong Kong and Shanghai Banking Corporation, IKEA, InterContinental Hotels & Resorts, Kohler, Lear Corporation, Lego, Li & Fung, L'Oréal, Louis Vuitton, LVMH, raudonmedžio, Max Mara, MediaCorp, Metro, Michael Kors, Microsoft, Nippon Paint, Nokia, Orchard Road Business Association, Pepsi, Philips, Prada, Puma, Ralph Lauren, Redworks, Richemont, Richmond, Rolex, Saatchi & Saatchi, Saint Laurent Paris, Samsung, Shiseido, Siemens, Singapūro baldų pramonės taryba, Singapūro juvelyrų asociacija, Sony Pictures, Standard Chartered, Textile & Fashion Federation, Tiffany & Co., Valentino, Versace, Y&R, Yves Saint Laurent.
Pirmadienio pokalbis
Kiekvieną pirmadienio vakarą 18.00 val. „Raffles Milano“ kviečia savo studentus susipažinti su viena didžiausių asmenybių, vaikštančių dizaino, stiliaus ir dizaino kultūros scenoje. Išgirsti istorijas ir idėjas, kurios daro įtaką rinkai ir skatina mūsų mąstymą – tiesiai iš arklio lūpų – yra nuostabi galimybė, papildanti mūsų akademines programas. Pateikiame ateinančių metų susitikimų darbotvarkę.
Europos Sąjungos ir ELPA studentų mokesčiai už mokslą gali būti pakoreguoti, jei jie pateikia savo pajamas patvirtinančius dokumentus.
Idealūs studentai
Šis kursas skirtas kandidatams, turintiems vidurinės mokyklos diplomą, ir studentams iš Italijos ar užsienio universitetų. Idealiu atveju kandidatus skatina nuoširdi aistra dizainui, stiliui ir drabužiams bei noras panaudoti savo potencialą kuriant, interpretuojant ir bendraujant, taip pat įgimtus gebėjimus ir talentus, kad būtų galima kurti karjerą mados scenoje. Per trejus metus studentai išmoksta interpretuoti juos supantį pasaulį taip, kad tai nėra akivaizdu, o įgūdis, kurį jie galės pritaikyti būsimuose profesiniuose ir kūrybiniuose kontekstuose.
KARJEROS GALIMYBĖS
Profesinės galimybės
Stiliaus scena ir su ja susijusios profesijos keičiasi radikaliai, nes tradicinės kategorijos tampa porėtos. Be karjeros su mados prekių ženklais, kartu su puikiais mados dizaineriais (kaip dizainerio padėjėjai, modelių kūrėjai, gamybos asistentai, mados stilistai ar mados iliustruotojai) arba kaip laisvai samdomas darbuotojas, tarptautiniu lygiu atsiveria daugybė kryžminių funkcijų ir galimybių. kūrybiškumui, gamybai, platinimui ir reklamoms. Žinojimas, kad galite pasikliauti aukšto lygio mokymu, beveik visada yra koziris tokiais atvejais.
Galerija
Studijų programa
Mokymo planas
Pirmi metai | Antri metai | Treti metai |
Elementai, supažindinantys studentus su mados dizaino studijomis, bendruoju pasirengimu. | Tarpinis temų plėtojimas ir specifiniai akcentai. | Temų užbaigimas, baigiamasis projektas ir portfolio sudarymas. Visų pirma, studentai analizuoja formas, siluetus, medžiagas, gamybos procesus, socialinius veiksnius ir papročius, kuriais grindžiamas sąmoningas, artikuliuotas, originalus projektavimo procesas. |
Atmosfera klasėje skatina mokinius išreikšti savo individualumą ir tyrinėti naujas teritorijas bei kontekstus, įskaitant ėjimą už blyškumo.
Temos
- Numatoma tendencija
- Mados sistema
- Meno ir kostiumų istorija
- Rašto kūrimas
- Audiniai ir žaliavos
- Drabužių dizainas
- Produktų kūrimas
- Mados piešinys
- Koliažų kolekcija
- Rinkodara ir tyrimai