Trejų metų vizualinio dizaino kursas
Raffles Milan - International Fashion and Design School
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Milan, Italija
Kalbų studijos
Anglų kalba, Italų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 21 000 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Europos Sąjungos ir ELPA studentų mokesčiai už mokslą gali būti pakoreguoti, jei jie pateikia savo pajamas patvirtinančius dokumentus.
Įvadas
Mokymasis dirbant – tai trejų metų trukmės „Raffles Milano“ kursų principas – mokymų patirtis, kuri struktūrizuoja protą, suteikia tvirtą techninį pagrindą ir išlaisvina norą praplėsti savo gyvenimo akiratį.
Kodėl?
Kurti dizainą – tai pakeisti pasaulį – nuo pačių paprasčiausių dalykų iki pačių sudėtingiausių. Dizainas nėra tik disciplina, mokanti mus sugalvoti ir tobulinti materialiąją gyvenimo pusę: tai taip pat idealus modelis, mokantis, kaip dideli ir maži dalykai yra surišti nematomomis gijomis. Tai pokyčių, atsakomybės ir įsipareigojimo menas.
Dizaino dėstytojai
Tai pagrįsti profesionalai, pasižymėjusių projektų autoriai, turintys ilgametę pedagoginę patirtį. Jie turi plačią ir tikrai tarptautinę viziją.
Jie yra darnios ir produktyvios grupės dalis ir mėgsta diskutuoti apie kursų eigą, galimybes, kurios atsiranda bėgant, ir atskirų studentų pasiekimus.
Įmonė ir prekės ženklai
Per beveik trisdešimt darbo metų „Raffles Group“ sukūrė didelį partnerių tinklą, dalyvaujantį mūsų trejų metų trukmės ir magistrantūros kursuose. Šių firmų reputacija ir su jomis užmegztų santykių kokybė yra neabejotinai vaisingo švietimo ir verslo susitikimo garantija.
Adidas, Aigner, B&O – Bang & Olufsen, Boucheron, Brother, Bulgari, Burberry, C&A, Cartier, Chanel, Chloé, Design Business Chamber Singapore, Diesel, Dior, Dolce & Gabbana, Dunhill, Elle, Fendi, Fujifilm, baldų dizaino apdovanojimas Singapūras, Giorgio Armani, H&M, Heinz, Hermes, Hogan, HP Technology, HSBC – Hong Kong and Shanghai Banking Corporation, IKEA, InterContinental Hotels & Resorts, Kohler, Lear Corporation, Lego, Li & Fung, L'Oréal, Louis Vuitton, LVMH, raudonmedžio, Max Mara, MediaCorp, Metro, Michael Kors, Microsoft, Nippon Paint, Nokia, Orchard Road Business Association, Pepsi, Philips, Prada, Puma, Ralph Lauren, Redworks, Richemont, Richmond, Rolex, Saatchi & Saatchi, Saint Laurent Paris, Samsung, Shiseido, Siemens, Singapūro baldų pramonės taryba, Singapūro juvelyrų asociacija, Sony Pictures, Standard Chartered, Textile & Fashion Federation, Tiffany & Co., Valentino, Versace, Y&R, Yves Saint Laurent.
Pirmadienio pokalbis
Kiekvieną pirmadienio vakarą 18.00 val. „Raffles Milano“ kviečia savo studentus susipažinti su viena didžiausių asmenybių, vaikštančių dizaino, stiliaus ir dizaino kultūros scenoje. Išgirsti istorijas ir idėjas, kurios daro įtaką rinkai ir skatina mūsų mąstymą – tiesiai iš arklio lūpų – yra nuostabi galimybė, papildanti mūsų akademines programas. Pateikiame ateinančių metų susitikimų darbotvarkę.
Europos Sąjungos ir ELPA studentų mokesčiai už mokslą gali būti pakoreguoti, jei jie pateikia savo pajamas patvirtinančius dokumentus.
Idealūs studentai
Kursas skirtas studentams, turintiems vidurinės mokyklos baigimo diplomą iš Italijos arba užsienio universiteto. Tikimasi, kad kandidatai parodys didelį susidomėjimą dizaino disciplinomis (vaizdiniu, grafiniu, parodų ir skaitmeniniu dizainu, raidėmis, fotografija ir vaizdo įrašais), socialiniais mokslais (antropologija, komunikacijos ir žiniasklaidos teorijomis, sociologija ir semiologija) ir vizualiųjų menų kultūra (meno ir dizaino istorija). Studentai, kurie lanko šį kursą, yra būsimi skaitmeninės ir analoginės komunikacijos kūrėjai, kūrybiniai vadovai ir prekės ženklo ekspertai.
KARJEROS GALIMYBĖS
Profesinės galimybės
Vizualinis dizaineris yra kūrybingas žmogus, kuris taip pat gali koordinuoti komandos, besispecializuojančios įvairiose disciplinose, įgūdžius. Jis, kaip orkestro dirigentas, taip pat žino, kaip spręsti sudėtingas institucijų komunikacijos, paslaugų ir produktų problemas. Šis kursas suteikia studentams galimybę įgyti metodiką, skirtą naudoti įvairiuose projekto ir jo vykdymo etapuose, ir pretenduoti į dizainerio (profesionaliose biuruose, agentūrose ar organizacijose) arba kūrybinio konsultanto darbo pramoninėse ar komercinėse įmonėse, arba – atidarant savo biurą – žengti žingsnį į savo karjerą kaip verslininkai.
Galerija
Studijų programa
Po įvadinio etapo (pirmieji metai) eina tarpinis etapas, kuriame pagrindinis dėmesys skiriamas atvejo analizei (antrieji metai), o vėliau – galutiniam projektui ir aplankui skirto užbaigimo procesu (treči metai). Nuo pagrindinio dizaino iki tipografijos gramatikos, nuo grafinio maketavimo programinės įrangos iki pakavimo, nuo judesio grafikos iki interaktyvaus dizaino studentai mokosi visų su vizualiu dizainu susijusių disciplinų, derindami technikas su technologijomis ir savo kultūriniu humusu. sąmoningai veikti sudėtinguose mūsų šiuolaikinės visuomenės scenarijuose.
Temos
- Grafinis dizainas
- Prekės ženklo dizainas
- Fotografijos ir vaizdo pasakojimai
- Meno ir dizaino istorija
- Parodos dizainas ir iškabos
- Skaitmeninis dizainas
- Interaktyvus dizainas
- Antropologija, sociologija, semiologija
- Žiniasklaidos teorija
- Rinkodara ir tyrimai