BA (Hons) mados pirkimas ir prekės ženklo valdymas
Ravensbourne University London
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Greenwich Peninsula, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* nuolatinių namų studentų; 16 500 svarų sterlingų per metus: nuolatiniai tarptautiniai studentai
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Išmokite prognozuoti tendencijas, interpretuoti vartotojų elgesį, įvertinti tvarumo svarbą ir sukurti supratimą apie dabartinę pasaulinę mados rinką. Mūsų mokymo programa sukasi apie pramonės svečių pokalbius ir apsilankymus gamybos vietose, suteikdama studentams tikrą supratimą apie įvairius jiems prieinamus vaidmenis ir tinklus.
Šis kursas buvo skirtas suteikti studentams mąstyseną ir įgūdžius, reikalingus sėkmei pramonėje.
Šis įdomus kursas skatina kūrybinę nuojautą, žvelgia į tendencijas, verslo įžvalgumą ir valdymo įgūdžius. Kursas labai akcentuoja praktinio darbo patirties ir verslumo įgijimą.
Kuo šis kursas gali būti naudingas man?
Kursų vienetai buvo sukurti taip, kad suteiktų studentams pasitikėjimo praktikuoti teoriją, mokomą klasėje, įgyvendinant grupinius projektus, individualias darbo vietas, pramonės instrukcijas ir verslo pasiūlymus. Naudodamiesi „Adobe Suite“ ir internetiniais mados ištekliais, studentai lavins kūrybinius ir praktinius įgūdžius, kad galėtų planuoti asortimentą, reklamuoti prekės ženklą, generuoti profesionalią ataskaitą, pateikti idėją ir galiausiai suprasti mados verslą.
"Man buvo privilegija dirbti su BA (Hons) mados pirkimo ir prekės ženklo vadybos kurso studentais. Mane nuolat sužavėjo jų profesionalumas ir pasirengimas mados karjerai. Studentai ne tik turi įgūdžių sėkmingai, bet ir taip pat parodo neįtikėtiną supratimą apie dabartinę mados mažmeninės prekybos formą ir įžvalgą apie ateities veiksnius, su kuriais susiduria pramonė “.
-
Melanie Mitchell, „Someday Talent“ įkūrėja
Pagrindinės priežastys kreiptis
- 96% studentų yra patenkinti kurso kokybe (NSS rezultatai 2019).
- Unikaliai įgudę absolventai, turintys tiek kūrybiškumo, tiek verslo dėmesio.
- Geriausi pramonės kviestiniai lektoriai.
- Darbuotojai, kurie moko ir dirba pramonėje - užtikrindami, kad kursas išliktų aktualus.
- Glaudus bendradarbiavimas su pramone.
- Prieiga prie geidžiamų pramonės išteklių WGSN, Edited, Mintel ir LSN Global.
- Nemokama „Adobe Suite“ programinė įranga ir prieiga prie 300 svarų sterlingų nešiojamojo kompiuterio stipendijos.
- Akredituota darbo vieta.
Pagrindinės studijų temos
Studentai įgis praktinių žinių apie produkto kūrimo procesą, įskaitant audinių parinkimą ir bandymą, spalvų valdymą, kokybės valdymą ir tvarumą.
Jie sužinos apie tendencijos prognozavimą, asortimento planavimą, prekės ženklo kūrimą ir tada, kaip ją apsaugoti ir reklamuoti.
Kurso tikslas-ugdyti kūrybinius įgūdžius, taip pat problemų sprendimo, organizacinius, planavimo, reklamos ir valdymo įgūdžius.
CAD pamokos palengvins kūrybinį pristatymą, o kitos CAD/CAM valdymo priemonės taip pat padės paruošti studentus pramonei.
Studentai mokysis, derindami praktiką ir mokydamiesi teorijoje, ir turės galimybę bendradarbiauti su kitų disciplinų studentais bei geriausiais prekių ženklais.
Pagrindinės studijų temos:
- Tendencijų prognozavimas
- Vartotojų profiliavimas ir identifikavimas
- Mados rinkos tyrimas
- Mados pirkimas ir produktų kūrimas
- Prekyba
- Vizualinė prekyba
- Gamyba ir tvarumas
- Mados prekės ženklo valdymas ir skatinimas
- Verslo planavimas
Studijų programa
Pagrindinės studijų temos
- Tendencijos prognozavimas
- Vartotojų profiliavimas ir identifikavimas
- Mados rinkos tyrimas
- Mados pirkimas ir produktų kūrimas
- Prekyba
- Vizuali prekyba
- Gamyba ir tvarumas
- Mados prekės ženklo valdymas ir reklama
- Verslo planavimas
1 metai
Studentai įgis pagrindinius mados prognozavimo, pirkimo nuo koncepcijos iki vartotojo, prekės ženklo pirkimo, valdymo ir reklamos įgūdžius.
Jie bus mokomi skaitmeninės komunikacijos įgūdžių, kaip perteikti prekės ženklo tapatybę, ir bus skatinami pagalvoti apie savo asmeninį prekės ženklo parašą.
Raginame studentus pradėti galvoti apie savo kontekstinių studijų tyrimus šiais metais.
2 metai
Studentai įgis geresnį supratimą apie savo asmeninio prekės ženklo valdymą ir dirbs kūrybiškai bendradarbiaudami su pramonės partneriais ir kitų disciplinų studentais.
Prekyba ir vizualinė prekyba yra mokomi realios pramonės praktikos kontekste.
Kiekvienam studentui bus suteikta galimybė atlikti praktiką ir dalyvauti gamybos vizituose, kad pakartotų mados pirkėjo vaidmenį.
3 metai
Mes prašome studentų savo kontekstinių studijų tyrimus parodyti raštu arba vaizdine disertacija.
Jie toliau tobulins savo vartotojų tyrimų ir tendencijų prognozavimo įgūdžius, siekdami įrodyti, kad rinkoje yra spragų, kad galėtų pristatyti naują prekės ženklą.
Jie taip pat parašys rinkos tyrimo ataskaitą, sukurs prekės ženklo pasiūlymą, asortimento planą ir technologijų paketus bei sukurs įvairius kūrybinius rezultatus.
Priėmimai
KARJEROS GALIMYBĖS
Absolventai galės dirbti įvairiose srityse, įskaitant, bet neapsiribojant:
Mados pirkėjas, prekyba, rinkodara, prekės ženklo vadybininkas, tendencijų prognozavimas, skaitmeninė komunikacija, duomenų analitikas / įžvalgos, tvarumo koordinatorius, virtualaus salono dizainas, vizualinis prekybininkas, paskyros strategas, internetinis vizualinis prekybininkas, produktų kūrėjas, audinių pirkėjas, skaitmeninių audinių technologas, vartotojų patirtis vadybininkas, elektroninės prekybos vadovas, rinkodaros vadovas, verslininkas/verslo savininkas, generalinis direktorius/generalinis direktorius.
Programos mokestis už mokslą
Galerija
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Fashion Marketing and Management BA (Hons)
- Bath, Jungtinė Karalystė
Mados ir dizaino valdymas (BA)
- Berlin, Vokietija
BA (Hons) mados vadyba ir rinkodara
- London, Jungtinė Karalystė