Specialiojo ugdymo bakalauras. Kognityvinis sutrikimas K-12 mokytojo pažymėjimui gauti
Siena Heights University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Adrian, Jungtinės Amerikos Valstijos
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
USD 545 / per credit
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
Įvadas
Pagrindinis Specialiojo ugdymo programos tikslas – ugdyti savimi pasitikinčius, žingeidius ir mąstančius pedagogus, kurie yra pagrįsti mokymosi ir pažinimo sutrikimų platumu ir gyliu.
Specialiojo ugdymo programos filosofija remiasi įsitikinimais, kurie turi įtakos mokymo pasiūlymų pobūdžiui ir turiniui. Dėmesys skiriamas praktinio pritaikymo įtraukimui į teorinę diskusiją ir teisinius/etinius aspektus, palengvinančius vaikų su negalia mokymąsi.
Siena Heights UniversitySpecialiojo ugdymo studentų rengimo mokyti asmenis, turinčius pažinimo sutrikimų, filosofija remiasi 10 pagrindinių punktų:
- Švietimas yra skirtas visiems asmenims.
- Asmenys, turintys pažinimo sutrikimų, yra geriau aptarnaujami, kai programas lemia individualūs mokymosi poreikiai, o ne kategoriškos etiketės.
- Tikslūs duomenys yra švietimo programų varomoji jėga ir yra švietimo programos tikslų ir uždavinių pagrindas.
- Asmenims, turintiems pažinimo sutrikimų, turi būti prieinamas visas stažuočių tęstinumas ir visi švietimo bei bendruomenės ištekliai. Mažiausiai ribojančios vietos nustatymas turi būti pagrįstas vertinimo duomenimis.
- Asmenų, turinčių pažinimo sutrikimų, mokymas turėtų prasidėti kuo anksčiau ir tęstis tol, kol reikia. Visuose gyvenimo aspektuose perėjimas iš vieno laikotarpio į kitą yra labai svarbus.
- Kandidatų į mokytojų rengimo programa, skirta mokyti pažinimo sutrikimų turinčius asmenis, turėtų apimti visas mokymosi sritis, įskaitant akademinį, socialinį, kasdienį gyvenimą ir ikimokyklinį/profesinį. Programa turi būti pagrįsta tyrimų duomenimis ir geriausia praktika.
- Standartinė mokymo programa yra pagrindas kuriant individualią ugdymo programą asmenims, turintiems pažinimo sutrikimų.
- Mokyklos, taip pat mokytojai ir kiti mokyklų specialistai yra neatsiejama bendruomenės dalis. Specialiojo ugdymo mokytojas turėtų teikti tiek tiesiogines, tiek netiesiogines paslaugas bei paramą bendruomenei.
- Mokytojų rengimo programos vaidmuo yra patenkinti Mičigano gyventojų švietimo poreikius.
- Mičigano švietimo departamento standartai, Mičigano specialiojo ugdymo administracinės taisyklės (MARSE) ir dabartinė geriausia praktika turėtų būti platforma, kuria grindžiama mokytojų rengimo programa. Programos tikslas – vadovauti kuriant patobulintą mokymo programą.
Akreditacija
Siena Heights UniversityŠvietimo skyriui buvo suteikta nacionalinė akreditacija Pedagogų pasirengimo akreditavimo tarybos (CAEP) visiems septyneriems metams, nuo 2020 m. pavasario iki 2027 m. pavasario. Ši akreditacija patvirtina, kad pirminės profesinės pirminės sertifikavimo programos patvirtino, kad jos atitinka visus CAEP standartus.
Programos skirtumai
- Absolventų įdarbinimo procentas 100 procentų;
- Iš viso 74 procentai kursų turi klinikinės lauko patirties;
- Praktinis mokymo modeliavimas.