Verslo administravimo bakalauras (BBA) – rinkodaros ir komunikacijos specializacija
Swiss UMEF (University of Applied Sciences Institute)
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Geneva, Šveicarija
Kalbų studijos
Anglų kalba, Prancūzų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
CHF 17 900 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Mokestis už mokslą
Įvadas
Ši programa apima komunikacijos, rinkodaros ir komunikacijos strategijos per žiniasklaidą ir reklamas sritis. Tai leidžia studentams atrasti esminius rinkodaros ir komunikacijos elementus per teorijos ir praktikos pusiausvyrą.
Šioje programoje studentai mokosi, kaip išdėstyti savo organizaciją ir produktą taip, kad jie būtų konkurencingi. Jie galės parodyti nuolatines naujoves tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu mastu. Jie supras, kaip palyginti ir pasirinkti geriausią komunikacijos kanalą, kad pasiektų pagrindinius tikslus ir padidintų klientų pasitenkinimą.
Studentai įvaldo pagrindinius derybų metodus, kuriuos reikia naudoti su tiekėjais ir kitais partneriais, taip pat su klientais.
Tikslai:
Ugdyti studentų gebėjimą įgyti žinių ir praktinių žinių komunikacijos ir rinkodaros srityse pasitelkiant aktyviu studentų dalyvavimu grįstą pedagogiką.
Būkite aktyvesni visose rinkodaros ir komunikacijos srityse per skaitmeninę rinkodarą, socialinius tinklus, taip pat projektų valdymą per mokymus. Mokėti susikurti komunikacijos planą visose veiklos srityse.
Praktika:
Į programą įtraukta praktika suteikia studentui praktinės patirties ir galimybę pritaikyti pamokoje įgytas žinias realiame darbo pasaulyje.
Studijų programa
Pirmųjų metų 60 kreditų (ECTS)
- Retorika ir kompozicija
- Finansų matematika
- Įvadas į rinkodarą
- Vadybos įvadas
- Skaitmeninis Marketingas
- Kritinis mąstymas
- Verslui taikoma statistika
- Ekonomika
- Finansinė apskaita
- Žmogiškųjų išteklių valdymas
- Dirbtinis intelektas
- Verslo teisė
Antrųjų metų 60 kreditai (ECTS)
- Vadybos apskaita
- Komunikacijos strategija
- Pasaulinė rinkodara
- Įmonių finansai
- Verslo derybos
- Organizacinis elgesys
- Projektų valdymas ir sprendimų priėmimas
- Prabangos prekių rinkodara
- Verslo politika ir strategija
- Geopolitika ir geoekonomika
- Darnus vystymasis
- Darbo metodika
Trečiųjų metų specializacija 60 kreditų (ECTS)
- Rizikos valdymas
- Pirkimo ir tiekimo grandinė
- Lyderystė ir komandos formavimas
- Tarptautinis valdymas
- Tarptautinis verslas
- Visuotinės kokybės vadyba
- Prekės ženklo valdymas
- Analitinė rinkodara
- Renginių valdymas ir komunikacija
- Kūrybiškumo ir inovacijų valdymas
- Spauda, žiniasklaida ir reklama
- Disertacija ar stažuotė