
Humanitarinių mokslų bakalauro programos in
Viešųjų ryšių, reklamos ir integruotos rinkodaros komunikacijos menų bakalauras
Thiel College

Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Greenville, Jungtinės Amerikos Valstijos
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
USD 33 620 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Aug 2023
* dieninės studijos 2022-2023 m
Įvadas
Viešųjų ryšių, reklamos ir integruotos rinkodaros komunikacijos programa Thiel College yra bendra Žiniasklaidos, komunikacijos ir viešųjų ryšių departamento bei Verslo administravimo ir apskaitos departamento įmonė. Studentai išklausys įvairius viešųjų ryšių, reklamos, integruotos rinkodaros komunikacijos, tarpasmeninės komunikacijos, žiniasklaidos, apskaitos, verslo valdymo, kompiuterinių informacinių sistemų (NVS) ir ekonomikos kursus.
Ši programa turi du panašius, bet skirtingus takelius. Žiniasklaidos takelis rekomenduojamas studentams, kurie nori dirbti korporacijose ar viešųjų ryšių ir reklamos agentūrose, tačiau nenumato pereiti į bendras vadovaujančias pareigas. Valdymo takelis rekomenduojamas studentams, kurie tikisi pradėti savo karjerą viešųjų ryšių ar reklamos srityje ir galiausiai pereiti į bendras vadovaujamas pareigas agentūroje ar korporacijoje.
Pagrindinės savybės
- Išmanyti pagrindines verslo rinkodaros (ypač viešųjų ryšių ir reklamos) ir valdymo funkcijas.
- Ugdykite tarpasmeninius įgūdžius ir išmokite būti vertingu komandos nariu.
- Supraskite, kad kiekvienas verslo sprendimas turi finansinių, aplinkosaugos ir valdymo išlaidų bei naudos.
- Būkite pasirengę įsidarbinti viešųjų ryšių, reklamos ar rinkodaros specialistu ir stoti į viešųjų ryšių, reklamos, rinkodaros ar bendrojo verslo studijų programą.
- Suprasti etikos klausimus viešųjų ryšių, reklamos ir rinkodaros srityse šiandieninėje verslo aplinkoje bei tinkamus etinių dilemų ir kitų problemų sprendimus.
- Parodykite išsamų komunikacijos vaidmens visuomenėje ir masinėje kultūroje supratimą, masinės komunikacijos vaidmenį ir naudojimą bei įvairių specializuotų komunikacijos programų, tokių kaip viešieji ryšiai, reklama ir rinkodara, naudojimą.
- Parodykite nuodugnų supratimą apie darbo reikalavimus ir darbo aplinką viešųjų ryšių, reklamos ir rinkodaros pareigose, skyriuose ir agentūrose.