Komunikacijos ir žiniasklaidos bakalauras: susikaupimas žiniasklaidos rinkodaros srityje
University of New York in Prague (UNYP)
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Prague, Čekija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
Įvadas
Pasiruoškite kūrybinei karjerai, įgiję komunikacijos ir žiniasklaidos bakalauro laipsnį, sutelkdami dėmesį į žiniasklaidos rinkodarą
Šiuo metu yra daugiau žiniasklaidos formų nei bet kada anksčiau žmonijos istorijoje, o tai reiškia, kad žiniasklaidos rinkodara yra sudėtinga ir daugialypė sritis. Tradicinė spaudos, radijo ir televizijos rinkodara vis dar egzistuoja, tačiau ją papildė internetinė rinkodara, kuri prasidėjo nuo el. pašto ir paieškos sistemų rinkodaros, o vėliau peraugo į naujas formas, tokias kaip socialinių tinklų rinkodara, mobilioji rinkodara ir influencerių rinkodara.
Žiniasklaidos rinkodaros koncentracija Niujorko universitete Prahoje priverčia studentus siekti karjeros greitame, kūrybingame reklamos, produktų kūrimo ir pardavimo pasaulyje – nuo nišinės auditorijos iki masinių rinkų. Šios koncentracijos komunikacijos ir žiniasklaidos absolventai bus kvalifikuoti daugeliui kūrybinių ir strateginių darbo vietų komunikacijos pramonėje.
Kad galėtų gauti komunikacijos ir žiniasklaidos laipsnį su žiniasklaidos rinkodaros koncentracija, studentas turi būti įtrauktas į Niujorko valstijos universitetą Empire State universitetą ir UNYP dvigubą studijų programą. Norėdami įgyti žiniasklaidos rinkodaros koncentraciją, studentai turi įgyti 12 kreditų (24 ECTS kreditai) koncentracijos dalykų sąrašo kursuose; pasirinkti bakalauro baigiamojo darbo temą temoje, susijusioje su koncentracija; ir sėkmingai išlaikyti Čekijos valstybinį egzaminą bei įgyti UNYP bakalauro laipsnį. Koncentracijos pavadinimas bus nurodytas UNYP diplomo priedėlyje kartu su majoro specifikacija.
Priėmimai
Studijų programa
- Įvadas į reklamą
- Tarptautinės rinkodaros strategijos
- Socialinės žiniasklaidos rinkodara
- Reklamos strategijos
- Elektroninė prekyba ir rinkodaros technologijos
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
- Rinkos tyrinėtojai
- Copywriters
- Sąskaitų vadovai
- Socialinių tinklų planuotojai
- Gamybos vadovai
- Kūrybiniai direktoriai
- Redakciniai fotografai