Bakalauro informacinių technologijų (žaidimas technologija)
Universiti Teknikal Malaysia Melaka UTeM
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Durian Tunggal, Malaizija
Kalbų studijos
Susisiekti su mokykla
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Jan 2024
* pirmaisiais metais. 11,770.00 RM vėlesniems metams.
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Kurso Mokymosi rezultatai
Šis kursas yra siūloma parengti absolventus, kurie labai kompetentingi ir kvalifikuoti kompiuterinių žaidimų technologijų srityje. Absolventai yra gerai įrengta žinių ir specifinių gebėjimų, pavyzdžiui, kompiuterinių žaidimų programavimo, dizaino ir plėtoti įvairių tipų kompiuterinių žaidimų, žaidimų principą žiniatinklio žaidimus, projektų valdymo, taip pat 2D ir 3D žaidimų kūrimo. Baigusiems šį kursą gali prisidėti savo žinias ir įgūdžius į švietimo ir pramogų Industri pvz žaidimais grindžiamo švietimo ir žaidimas turinio plėtrai.
Karjeros perspektyvos
Platus karjeros galimybes kompiuterių mokslo ir informacinių technologijų srityje yra atvira absolventų, kurie specializuojasi kompiuterinių žaidimų. Tarp karjeros galimybių, pavyzdžiui, žaidimų dizaineris, žaidimo kūrėjas, žaidimų programuotojas, žaidimų animatorius, žaidimo garso inžinierius, žaidimas testeris, techninės paramos, ir specialistų kompiuterinių žaidimų mokslo.
Mokymosi rezultatai
Nuo FTMK tikslas atlikti Bakalauras Informacinės technologijos (Žaidimas technologijos) Programa yra gaminti studentus su šiomis charakteristikomis: - galimybę gauti ir taikyti žinias informatikos ir informacinių technologijų.
- Gebėti analizuoti, projektuoti ir kurti žaidimų programas.
- Gali kuriant sistemą taikyti dirbtinio intelekto metodus, tokius kaip ieško technika, Fuzzy Logic, neuroninio tinklo, evoliucinės skaičiavimo, mašina mokymo ir protingas agentas.
- Įrengtas įgūdžių kurti žaidimą.
- Galėtų atlikti mokslinius tyrimus, susijusius ir remiantis dirbtinio intelekto srityse.
- Sugeba mąstyti kūrybiškai ir kritiškai spręsti problemas ir sugebėti veiksmingai bendrauti pristatyti idėjas.
- Galėtų prisidėti įgūdžius individualiai arba grupėje skirtumo disciplinų ir sričių.
- Gali pateikti gerų asmenybės, etika, vadovavimo ir verslumo įgūdžius.
- Sugebėti atlikti nuolatinį savęs mokymąsi gauti žinių ir įgūdžių.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Kibernetinio saugumo valdymo bakalauras
- Lewiston, Jungtinės Amerikos Valstijos
Informacinių technologijų bakalauro studijų programa
- Joensuu, Suomija
B.Sc. Kibernetinė sauga + A-Level Tech Track
- Online