Bakalauro kompiuterių mokslo (Interactive Media)
Universiti Teknikal Malaysia Melaka UTeM
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Durian Tunggal, Malaizija
Kalbų studijos
Susisiekti su mokykla
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Jan 2024
* pirmaisiais metais. 11,770.00 RM vėlesniems metams.
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Kurso Mokymosi rezultatai
Mokymosi rezultatus šios programos yra gaminti nusimanantys ir sumanūs absolventų informacinių technologijų, ypač daugialypės terpės srityje. Mokymosi baigtys BITM programos yra įrengti su pagrindinių žinių studentams kiekviename informacinių technologijų aspektu, teikti pakankamą teorinių žinių ir įgūdžių studentams taikyti žinias sužinojau per praktikuojama koncepcija, kad studentams būtų galima taikyti interaktyvumo sąvoką projektavimo ir plėtros multimedijos pagrįstos programos, įrengti su giliai suprasti ir aukštų įgūdžių vystymo ir valdymo interneto svetaines, animacija, kompiuterinė grafika, virtualios realybės ir plėtros kompiuterinių žaidimų studentų, parengti absolventus, kurie yra gali kurti aukštos kokybės produktus ir interaktyvios žiniasklaidos multimedijos programomis, kurios atitinka pramonės specifikacijas.
Karjeros perspektyvos
Graduate Management Admission Test arba Interactive Media absolventai turi galimybių pradėti karjerą, pavyzdžiui, Web dizaineris ar kūrėjas, kompiuterinių žaidimų dizaineris, kompiuterinės grafikos dizaineris, animatorius, skaitmeninės audia vaizdo inžinierius, vartotojo sąsajos dizaineris, interaktyvios žiniasklaidos paraiškos kūrėjas ir multimedijos konsultantas. Kita vertus, absolventai gali pasirinkti karjerą, atsižvelgiant į jų pagrindines žinias Computer Science ir IRT, kaip antai programuotojas ir informacijos sistemos pareigūno ar analitikas.
Mokymosi rezultatai
Nuo FTMK tikslas siūlyti Bakalauras Computer Science (Interactive Media) yra gaminti studentus su šiomis savybėmis: - Gali įgyvendinti žinias sužinojau Kompiuterių mokslo ir informacinės technologijos.
- Gebėti analizuoti, projektuoti ir kurti informacijos ir ryšių technologijų (IRT) programas.
- Gebėti taikyti interaktyvumo sąvoką projektuojant ir kuriant multimedijos grindžiamas taikomąsias programas ir produktus.
- Gebėti analizuoti reikalavimus, konfigūruoti, įgyvendinti ir palaikyti skaitmeninių audio / video įranga.
- Gali kurti multimedijos taikymą su kokybe, kuri atitinka pramonės specifikacijas.
- Sugeba kritiškai mąstyti ir kūrybiškai spręsti problemas ir gali veiksmingai bendrauti pateikti duomenis.
- Galėtų prisidėti individualius ar grupinius įgūdžius įvairių drausmės ir domeno.
- Turėti gerą asmenybę, aukštos moralę, taip pat vadovavimo ir verslumo įgūdžius.
- Gali stengtis visą gyvenimą trunkantį mokymąsi įgyti žinių ir įgūdžių.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Kompiuterių mokslų bakalauras (kibernetinis saugumas)
- Kuala Lumpur, Malaizija
Informacinių technologijų bakalauras (Hons) – daiktų interneto (IoT) specializacija
- Kuala Lumpur, Malaizija
Programinės įrangos inžinerijos bakalauras (Hons).
- Kuala Lumpur, Malaizija