Keystone logo
Universidad Francisco Marroquin

Universidad Francisco Marroquin

Universidad Francisco Marroquin

Įvadas

Universidad Francisco Marroquín, taip pat žinomas kaip akronimas UFM, yra privatus ir pasaulietinis universitetas Gvatemala, Gvatemala. Ji buvo įkurta 1971 m. Rugpjūčio mėn. Aplink liberalizmo filosofiją.

Pasak ekonomisto Miltono Friedmano, jis yra vienas iš pirmaujančių universitetų Lotynų Amerikoje.

Mūsų tikslas buvo ištirti ir skleisti etinius, ekonominius ir teisinius laisvos visuomenės principus. Buvome įsitikinę, kad ilgalaikės idėjos valdys; kad jei mūsų šalis norėtų pasimėgauti taikaus klestėjimo, be ideologinių grupių spaudimo, buvo būtina, kad pakankamai įtakingi žmonės aiškiai suprastų laisvos visuomenės organizavimą ir tokiu būdu įgytų įsitikinimą ir drąsą ją ginti.

Naassom Azevedo / Unsplash

Amigos em campus universitário

misija

Mūsų misija yra mokyti ir skleisti etinių, teisinių ir ekonominių laisvų ir atsakingų žmonių visuomenės principus.

vertės

Tiesa

Tiesa yra būtina ir gyvybiškai svarbi priemonė pasiekti gerą

Laisvė

Tik laisvėje galima tęsti laimę, būti atsakingu ir elgtis moraliai.

Teisingumas

Teisingumas yra pripažinti kiekvieną asmenį.

Įvykiai

116101_Virtudes.jpg

Akademinė kompetencija

Apibrėžimas

  • Mes suprantame, kad „meistriškumas“ yra geresnė kokybė, kuri verčia žmones ar dalykus, kuriuos verta vertinti ar pagarbiai. Ir „akademinei kompetencijai“ - tų, kurie, kaip profesoriai ar studentai, paprastai yra aukštesni už vienintelį materialų ir įprastą savo pareigų vykdymą, idėjų, principų ir veiksmų kokybę, o tai yra gyvas darnaus gyvenimo visiems pavyzdys. Tokiu būdu suprantama kompetencija yra įmanoma tik laisvės, kompetencijos ir pagarbos sistemoje.
  • Akademinė kompetencija turi būti laimėta ir ginama profesionaliai. Be to, tai gali būti suprantama tik dėl atkaklių pastangų ir kartais skausmingų atsisakymų, kurie yra būtini norint atverti naujas spragas ir kelius žinių srityje.
  • Institucija, siekianti akademinės kompetencijos, yra demonstruojama ir akredituota per daugelį metų įkvėptų emuliatorių ir imitatorių.
  • Asmuo, siekiantis meistriškumo, niekada negali būti realizuotas kaip toks, jei kiekvienu atveju jis nuolat neprašo daugiau nei kiti.

Profesoriaus kompetencija

  • Mokytojo akademinė kompetencija reiškia nuotolinį pasirengimą (paremtą jo įgaliojimais) ir glaudų pasirengimą (kurį sudaro kruopštaus ir kasdienio kiekvieno subjekto ir kiekvienos klasės rengimas), kad studentai, kaip mokslininkai ir pedagogai, patys tarnautų, jo entuziazmas, kurį jis suteikia, ir jo tvirtas, mandagus ir asmeninis dėmesys kiekvienam iš jų.
  • Tai taip pat reiškia aiškumą ir nuoseklumą idėjose, kurias ji bando perduoti, žinoti konkrečią studentų situaciją, suprasti, kaip pasirinkti, priskirti ir nustatyti prioritetus užduotims, diskreciją reikalauti ir pasiūlyti tinkamiausius rodmenis.
  • Poveikio aiškumas neturėtų būti priimtas, bet studentams turi būti suteiktas gestas ir mandagumas.
  • Tai, kas puikų mokytoją skiria kaip prekės ženklą, yra jo noras nuolat tobulėti visame, ką jis galvoja, sako, daro ir moko.

Studentų kompetencija

  • Mokymo įstaigos stiprybė ir pastovumas priklauso nuo mokinių, kuriuos jis renkasi atidžiai, mokymas, atsižvelgiant į kitus akademinius gebėjimus ir vadovavimo gebėjimus.
  • Studentų akademinė kompetencija pasireiškia jų intelektualiu smalsumu, jų disciplina, susijusi su jų studijų laiko naudojimu ir jų lankymu užsiėmimuose, jų sugebėjimu atsisakyti skonių, pasitenkinimo ir neatidėliotinų laimėjimų, jų dorybių ugdymą pagrindines vertybes, jos leksikos turtingumą ir pasirinkimą klasėje ir už jos ribų, jos gebėjimą tinkamai panaudoti turimus išteklius.
  • Tai reiškia pagrįstą pusiausvyrą ir prisitaikymą prie studento realybės, tarp humanistinių studijų, internalizuotų ankstesniuose tyrimuose, suderintos su jo gerais rezultatais kaip piliečiu, ryto tėvu ar motina, ir pagrindinių metodų valdymu. pasirinktas akademinis skyrius.
  • Studentų akademinė kompetencija yra jo sėkmės profesinėje srityje pagrindas ir atsispindės laipsniu, gautu dėl jo pastangų. Profesionalios kompetencijos rezultatas - idealus vertybių ir principų derinys, kuriuo vadovaujamasi kiekvieno gerovės asmens gyvenimu, ir jų atnaujinimas pageidaujamoje specializacijoje (darant prielaidą, kad kiekvienas jų geriau atlieka tai, ką labiausiai jam patinka)

Jie turi būti suprantami kaip studento akademinės kompetencijos stuburas :

  • Jo sugebėjimas stebėti, abstrakčiai ir logiškai suprasti ir aiškiai bei tiksliai, žodžiu ir raštu išreikšti jo idėjas ir įsitikinimus.
  • Jūsų noras tęsti savo žinias.
  • Jo ramybė ir protas apklausiant ar paneigiant kitų pozicijas ir ginant jų pačių.
  • Jo gebėjimas stebinti kasdienius įvykius.
  • Jo polinkis skaityti, klausytis, kalbėti ir rašyti kritiškai ir tuo pačiu metu suvokti žmogaus gebėjimų ribas, kad galėtų suprasti save ir suprasti kitus.
  • Jos pasiryžimas įsivaizduoti kitokią realybę, nei ji buvo pristatyta ir kaip jie ją įpratę matyti.
  • Jų gebėjimas įgyvendinti praktines ir technines žinias bei ugdyti įgūdžius ir gebėjimus, reikalingus verslo veiklai vykdyti.
  • Jo atkaklumas siekdamas, vykdydamas ir skleidžiant gėrį, žinodamas, kad jis turės išlikti budrus savo laisvei ir protingai drąsiai susidurti su bet kokio žmogaus iššūkio rizika.
  • Bet kokio švietimo proceso pabaiga - tai žmonių, kurie žino, kaip prisiimti įsipareigojimus ir pasinaudoti galimybėmis, formavimas, neleidžiant arba neleidžiant niekam pakenkti jų orumui.

Vietos

  • Guatemala City

    6A Calle,final, 01010, Guatemala City

Klausimai