DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

Įvadas

Oficialus aprašymas

"DigiPen" technologijos institutas yra pirmasis šio žodžio universitetas, kuris specializuojasi vaizdo žaidimų švietimo srityje 3 universitetuose Redmond-JAV (mūsų pagrindinis miestelis), Singapūre ir Bilbao-Europoje (atidarytas 2010 m.). "DigiPen" 30 metų rengia jaunimą vaizdo žaidimų pramonei ir kitiems sektoriams (aeronautika, automobilių, kino ...), naudodama labai praktinį švietimo modelį, kuriame studentai vaizdo žaidimus ir animacijas sukuria nuo pat pradžių. " Princeton Review" nuolatos vertino "DigiPen" kaip vieną iš pagrindinių vaizdo žaidimų mokymo mokyklų, o " Forbes" žurnalas pripažino "DidiPen" kaip orientyrų mokyklą Šiaurės Amerikoje, o "Digipen" taip pat buvo paskelbtas antras geriausias vaizdo žaidimų universitetas Jungtinėse Amerikos Valstijose " Animation Career" Peržiūra DigiPen studentai baigia pasirengimą ir patirtį, kurią reikalauja dabartinė pramonė!

Kompiuterizuoto mokslo laipsnyje mes mokome, pradėdami nuo realaus laiko interaktyviosios modeliavimo pagrindų naudojant vaizdo žaidimus, kaip tai darome, mūsų studentai gamina vaizdo žaidimus, kurdami kiekvieną atskirą sudedamąją dalį, kuri sujungia žaidimus iš naujo. Jie mokosi kurti žaidimo variklį, dirbtinį intelektą, grafikos variklį, fiziką ir visus nenaudojant jokios programinės įrangos, kurią jie nesukūrė nuo pat pradžių. Per 4 metų bakalauro laipsnį studentai sudaro 5 pilnus vaizdo žaidimus (3 žaidimus 2D ir 2 žaidimuose 3D), dirbantys komandose, sudarytose iš programuotojų ir animacinių atlikėjų, ir tokiomis sąlygomis, kai jie dirbs profesionaliu vaizdo įrašu žaidimų kompanijos. DigiPen studentų sukurtų žaidimų kokybė yra ta, kad jie paprastai konkuruoja tarptautinėse vaizdo žaidimų varžybose. "DigiPen" laimėjo (56 premijas), daugiau nei bet kurią kitą vaizdo žaidimų mokyklą, svarbiausio sektoriaus nepriklausomų žaidimų festivalyje San Franciske.

Mūsų meno ir animacijos bakalauro (BFA) metu mūsų mokiniai pradeda mokytis pagrindinių piešimo pagrindų, teisingai panaudodami perspektyvą ir proporcijas, mokydami apie spalvą, kompoziciją ir tekstūrą. Jie kuria savo personažus ir praktikuoja viską, ką mokosi savo anatomijos klasėse. Jie kuria animacinius filmus 2D, komandomis ir atskirai, juodai baltai ir spalvoti. Tada jie mokosi kurti "3Dmodels" savo simbolius ir aplinką. Filmų klasėse jie mokosi perkelti kamerą ir nustatyti ir apšviesti savo scenos. Galiausiai mokiniai mokosi redaguoti savo filmus, kad jie atgytų! (Aš įtraukiau žemiau kai kuriuos mūsų apdovanojimus pelniusius "DigiPen Bilbao" studentų filmus). Mūsų BFA studentai taip pat dirba kartu su programuotojais, gaminančiais visus vaizdo žaidimus ir mokydami pirmąjį, ką jis turi dirbti vaizdo žaidimų gamybos kompanijoje.

Mūsų absolventai ir profesinės galimybės.

Atsižvelgiant į profesines galimybes, kurias siūlo mūsų studentų studijos, mūsų 2010 m. Ir 2011 m. Kohortai dirba tarptautiniu mastu ("Ubisoft Germany and Canada") ("Mercury Steam Game studios Madride") optometrijos srityje ("Davalor Salud Pamplona"), "On- (Innomatic) ir sukūrė savo įmonę (Kaia estudios). " DigiPen atnešė į pasaulį dvi studentų akcijas, kurios paprastai užtrunka mažiau nei du mėnesius, kad užimtų vietą šiame sektoriuje " El Correo laikraštis 22.11.2015

"Vienas iš mūsų studentų pradėjo projektą neseniai baigusiems studentus didelėje" AAA "kompanijoje ir per vienus metus buvo perkeltas į didžiausią didžiausios firmos studiją. Mūsų absolventai dirba daugelyje sričių, nuo žaidimo iki aeronautikos, automobilių, filmų ir medicinos. Visais atvejais jie yra visi darbuotojai, o ne internai. " - Steven Longden, Priėmimo, DigiPen technologijos instituto direktorius

Turėdamas 30 metų stiprią palikimą, kuris beveik toks pat kaip ir pati pramonė, DigiPen technologijų institutas yra žinomas žaidimų ir programinės įrangos kūrimo mokymo žvalgiklis.

DigiPen, kaip pati pirmoji pasaulyje specializuojasi šiai švietimo formai, užėmė svarbiausią vietą skaitmeninės žiniasklaidos tyrimų ir kompiuterinių technologijų pažangai. "Remiantis akademikų pagrindu, taikant mokymąsi, pramonės žinias ir daugiadisciplininį komandinį bendradarbiavimą", institucinės misijos valstybės teigia, "mes įkvepia savo mokinius mokytis visą gyvenimą, taip pat mokslinius ir kūrybinius tyrimus ir suteikti jiems galimybę tapti lyderiai ir iniciatoriai pasauliniu mastu. "

Štai trys priežastys, dėl kurių mokykitės Bilbao mieste, DigiPen pirmame Europos universitete:

1. Neįprasti akademikai unikaliai specializuotoje srityje

Kaip mokykla, kuri supranta, kad svarbu pramonės žinios ir kryptingas švietimas, "DigiPen" laipsniai formuojasi atsižvelgiant į lošimų pasaulį. Ši sudėtinga audinių profesija reikalauja aukštos kvalifikacijos personalo, turinčio daug žinių ir įgūdžių. Štai kodėl "DigiPen Bilbao" siūlo išsamias kompiuterių mokslo programas programinės įrangos kūrimui ir skaitmeniniam menui bei filmų ir žaidimų animacijoms; tarnauja kaip platforma, iš kurios studentai pateikia kiekvieną savo skaitmeninio kūrimo aspektą.

Mokymasis čia yra autentiškas ir ekologiškas, studentai tobulina savo meną. Kompiuterijos mokslo studentai, pavyzdžiui, sukūrė žaidimo variklį (programinę įrangą, naudojamą žaidimui kurti) nuo pat pradžių, įkvėpdami juos pajėgumais, kurie pasiekia toli už žaidimų sferos ir modeliavimo, dirbtinio intelekto ir bet kokios kitos programos. Ir menininkai yra toje pačioje laivoje, klasifikuodami tradicines 2D animacijos, anatomijos ir filmo piešimo klases.

Viskas, kas išmokta DigiPen klasėje, pritaikyta praktiniam projektui, kai studentai mokykloje iš viso sukūrė penkias pažangiausias žaidimus, o meno studentai taip pat kuria pilno 2D ir 3D dizaino žaidimams ir filmai. Visa patirtis, įgyta iš "DigiPen" firmos analogiško įžeminimo, tęsiasi į skaitmeninę areną 3D modeliavimo, tekstūravimo ir animacijos forma.

Tai institucija, kurioje skatinamas kūrybingas bendradarbiavimas. Taigi DigiPen studentai savo projektus komandose dirba nuo pirmos dienos. Tai yra tiesiog imitacija, koks darbo gyvenimas būtų panašus į realaus pasaulio žaidimų ar kino filmų kūrimą, kuris tarnauja kaip neįkainojama profesinė patirtis, kuri atsipirks vėliau.

Studentai taip pat gauna naudą iš gerbiamo DigiPen profesinio fakulteto. Šie žmonės aktyviai užsiima pramone, daugelis jų gavo prestižinius apdovanojimus savo atitinkamose srityse. Suprasdami tendencijas ir svyravimus, kurie ateina su rinka, tokie sparčiai besivystantieji, mokytojai įgyja žinias, atitinkančias pasaulio pramonės poreikius.

2. "DigiPen" pasižymi neprilygstama reputacija

Institutas sukūrė tris dešimtmečius verslo patirties, be to, yra pirmasis, kuris siūlo bakalauro laipsnį žaidimų kūrime - ir tai iš tikrųjų yra kažkas, kas svarbu. "DigiPen" studentai laimėjo 60 apdovanojimų kasmetiniame Nepriklausomų žaidimų festivalyje (IGF) - daugiau nei bet kurioje kitoje mokykloje pasaulyje - jau nekalbant apie faktą, kad ji yra vienintelė mokykla, kurioje studentai konkuruoja profesinėje kategorijoje.

DigiPen poveikis ir įtaka pritraukė pirmaujančių pramonės atstovų akis. DigiPen, remdamasis neprilygstama reputacija, sukūrė prasmingus ryšius su žaidimų ir vyriausybinėmis institucijomis bei vietos bendruomene, kad užtikrintų, jog mokymo programos yra aktuali ir atnaujinamos. Tai neabejotinai prisidėjo prie aukštųjų institutų absolventų skaičiaus. Iš aukščiausių technologijų kompanijų tokiose srityse kaip automobilių, aeronautika, optometrija ir laivyba tris kartus išleisti tokie pavadinimai kaip " Call of Duty", "Legendų lyga", "Halo", "Assassin's Creed", "FIFA", "Forza Motorsport" ir dar daugiau - "DigiPen" studentai tai darė.

Neprilygstamą vietą

Bilbao centre vykstant visai naujajai Campus plėtrai, "DigiPen" studentai yra klestinčios skaitmeninės scenos pagrindas. Miestas neseniai išgyveno didžiulį miestų atnaujinimą, atsitraukdamas nuo savo pramonės šaknų, siekdamas sutelkti dėmesį į turizmą ir paslaugas. "Bilbao" naujasis ketvirtis, kurį apibrėžia tvarumo sąvokos, bus gerai susietas ir skatins ekologišką pramonę, taip pat bus prieinamos ir užpildytos iki daugybės kultūrinių ir socialinių galimybių visiems. Bet svarbiausia - tapti kūrybiškumo ir naujovių centru.

Bilbao evoliucija buvo tokia didžiulė ir įkvėpė, kad Urbanistikos akademija netgi pasirinko 2018 m. Geriausią Europos miestą, sumušdama tokius miestus kaip Austrija, Viena ir Liubliana, Slovėnijoje. "Bilbao yra puikus pavyzdys didelio buvusio pramonės miesto transformavimo - ne tik fiziškai, bet ir socialiniu, ekonominiu ir kultūriniu požiūriu", - sako akademijos pirmininkas Davidas Rudley. "Atnaujinimas, kurį ji pasiekė per pastaruosius 30 metų, nėra nieko kito, kaip nepaprastas. Visa tai pasiekta drąsiai ir veiksmingai vadovaujant, nuo 2010 m. Šis miestas yra įsitraukęs į skolą. "

Įvedus Bilbao kaip DigiPen bendruomenės narį, jūs taip pat tapiate programinės įrangos kūrimo ir žaidimų pasaulio pradininke.

Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Anglų

Matyti Humanitarinių mokslų bakalauro studijos » Matyti Tiksliųjų mokslų bakalauro studijos »

Programos

Aukštoji mokykla taip pat siūlo:

BA

Bakalauras Dailės skaitmeninio meno ir animacijos

Su bendrabučiu Dieninės 8 semestrus September 2018 Ispanija Bilbao

Dailės skaitmeninio meno ir animacijos bakalauro yra ketverių metų programos, skirtos parengti studentus sukurti meno kūrinį kaip profesionaliu lygmeniu. [+]

Dailės skaitmeninio meno ir animacijos bakalauro yra ketverių metų programos, skirtos parengti studentus sukurti meno kūrinį kaip profesionaliu lygmeniu. Užuot tiesiog moko studentus, kaip naudoti esamas priemones ir įrangą, BFA programa pabrėžia pamatinių įgūdžių, kurie lieka aktualūs ir naudingi, nepriklausomai nuo technologijos ar vidutinio plėtrą. Studentai, sėkmingai baigę šią programą, turės įgūdžių gaminti galingas, veikia vaizdus profesionaliai studijoje aplinka.

Nagrinėjamos temos

Studentai, kurie sėkmingai konkuruoti su BPP programą bus turėti taip:

Plati 2D ir 3D animacijos gamybos patirtis, taip pat didesnė dėmesio sritis, pagal kurią studentai gali nukreipti konkretų sektorių pagal savo interesus ir gebėjimus. Puikūs piešimo įgūdžiai, įskaitant supratimą, kaip išlaikyti ir nuolat tobulinti savo amatus visą savo karjerą. Stiprūs pasakojimo gebėjimai, įskaitant vaizdinius pasakojimus, literatūrines tradicijas, pasakojimą per dialogą, pasakojimą per veikimą ir kino koncepcijas. Susipažinimas su šiuolaikiniais studijų procesais, įskaitant galimybę naudoti dabartines priemones ir programinę įrangą, taip pat galimybė mokytis naujos programinės įrangos, išlaikant griežtą gamybos grafiką. Profesinio darbo įpročiai ir požiūris, įskaitant žinojimą, kaip panaudoti ir integruoti profesinę kritiką į savo darbą. Karjera Outlook ... [-]

BSc

Bakalauro mokslo informatikos realaus laiko interaktyvios simuliacijos

Su bendrabučiu Dieninės 8 semestrus September 2018 Ispanija Bilbao

Mokslų bakalauro Computer Science Realaus laiko interaktyvios modeliavimas (BSCS) yra ketverių metų kompiuterių mokslo laipsnis sutelkiant dėmesį į techninius aspektus kompiuterinės grafikos ir modeliavimas. Studentai pradėti tvirtą pagrindą matematikos, fizikos ir programavimo, tada tas žinias taikyti metinių komandos pagrindu projektams, kuriuose jie dizainas, programos, testavimas ir galiausiai paleisti savo visiškai grotinų žaidimai visuomenei. [+]

Mokslų bakalauro Computer Science Realaus laiko interaktyvios modeliavimas (BSCS) yra ketverių metų kompiuterių mokslo laipsnis sutelkiant dėmesį į techninius aspektus kompiuterinės grafikos ir modeliavimas. Studentai pradėti tvirtą pagrindą matematikos, fizikos ir programavimo, tada tas žinias taikyti metinių komandos pagrindu projektams, kuriuose jie dizainas, programos, testavimas ir galiausiai paleisti savo visiškai grotinų žaidimai visuomenei. Tie, kurie sėkmingai užbaigti kompiuterinių mokslų bakalauro Real-Time Interaktyvus modeliavimo programa bus įgijo žinias ir įgūdžius, kad galėtų gaminti labai sudėtingos programinės įrangos sistemas profesinės lygiu.... [-]