Oficialus aprašymas

"Alchimia" šiuolaikinę juvelyrikos mokyklą vadovauja Lucia Massei. Platus dviejų metų BFA ir MFA programos buvo sukurtos per daugiau nei dešimtmetį patirties glaudžiai bendradarbiaujant su tarptautinių mokytojų ir patarėjų komanda, visi jų atitinkamų kūrybinių sferų lyderiai.

"Alchimia" tikslas - mokyti studentus išreikšti savo kūrybiškumą šiuolaikinėmis papuošalais, plėtojant aukštos kokybės techninius ir teorinius įgūdžius. "Alchimia", remdamasi mūsų pačių technologinių pokyčių ir labiausiai eksperimentinių kultūrinių tendencijų, skatina studentus tobulinti savo talentus. Jos dėmesys skiriamas tradicinių metodų peržiūrai ir priėmimui bei kruopščiai atrinktoms medžiagoms kartu su eksperimentiniais ir novatoriškais projektavimo metodais, mokyti studentams, kaip perteikti idėjas ir tyrimo būdus juvelyrikos ir dizaino objektuose bei kaip pasiekti darbo kontekstą.

" Alchimia " moksleivius moko ir moko juvelyrikos, dizaino ir vizualiųjų menų ekspertų komanda. Naudodamiesi savo pačių patirtimi, kaip dėstytojai, dėstytojai išpažįsta šiuolaikinės juvelyrikos techniką, tendencijas ir pokyčius bei asmeninę kūrybiškumą, siūlydami pritaikytą orientavimą ir vertinimą per studentų akademinius metus.

Alchimijos vaizdas

Alchimijos dekalogas:

Tradicijos ir naujovių sujungimas

Mūsų pirmasis tikslas, arba geresnis, mūsų misija - įvaldyti, išsaugoti ir skleisti tradicinius metodus, ypač susijusius su Italijos kultūros paveldu, siekiant juos vystyti, transformuoti ir sujungti į šiuolaikinį mąstymą ir kultūrą. Manome, kad negali būti jokios tikros naujovės be žinios apie tai, kas buvo anksčiau. Tradicijai ir naujovėms, pavyzdžiui, protui ir rankai, reikia judėti kartu.

Nuolatinis dėmesys pedagogikai

Šis konkretus aspektas yra labai svarbus mūsų darbui, ir mes galime išdidžiai pasakyti, kad sukūrėme specialų „Alchimia“ metodą, pagrįstą veiksminga organizacija, aplinka, kuri vertina sunkų darbą, taip pat pažįstama atmosfera ir mokymo programos, suderinančios teorines žinias ir rankas. patirtimi. Tai, ką siūlome ir ieškome, yra perspektyvų įvairovė ir nuolatinis praturtėjimas turinio ir mokymo metodų požiūriu.

Mokymo personalo kokybė

Mūsų mokytojai atstovauja geriausias tarp įvairių mokyklų, tiek Italijos, tiek tarptautinių, ir perduoda savo studentams ne tik techninius įgūdžius, bet ir jų aistrą bei atsidavimą, kuris yra esminė sąlyga, užtikrinanti puikų mokymo lygį ir unikalumą, kuris įneštas į kiekvieną Žinoma. Tai gali būti jaučiama ir matoma tiek iš mokyklos viduje, tiek iš išorės per kūrybinius rezultatus.

Studentų priežiūra

Mūsų santykiai su tais, kurie lanko mokyklą, neatsižvelgiant į kursų, kuriuos jie pasirinko, tipą ir trukmę, visuomet pasižymi ypatingu dėmesiu jų individualioms savybėms, kurias primygtinai raginame išreikšti. Tikime, kad tik vystydamiesi kiekvieno individo potencialą, taip pat jų kultūrą, mūsų studentai (kurie atvyksta iš viso pasaulio) gali efektyviai kurti originalią karjerą ateityje.

Tyrimai ir eksperimentavimas

Kadangi mūsų požiūris pasižymi nuolatine įtampa link savęs atsinaujinimo, moksliniai tyrimai yra kiekvieno mokyklos aspekto ir veiklos dalis - nuo eksperimentavimo su medžiagomis iki nuolatinio skirtingų „formų“ atspindėjimo, nuo gamybos procesų iki mūsų mokymo tobulinimo. metodai ir, platesne prasme, mūsų instruktavimas. Rezultatai yra tokie reikšmingi, kaip patvirtino daugelis tarptautinių apdovanojimų, kuriuos ketiname steigti tik inovacijų ir mokslinių tyrimų srityje ateityje.

Tarptautinė sritis

Mūsų metaforiškos šaknys, taip pat mūsų fizinės šaknys, yra gilios Florencijos sostinėje, Italijos renesanso sostinėje ir jos sudėtingo palikimo papuošalams paveldėtoja, tačiau jos taip pat pasuko į išorę, stengdamosi stiprinti bendradarbiavimą su institucijomis visame žemyne. Taip yra todėl, kad tikime, kad tik abipusiškomis žiniomis ir mainais tarp skirtingų kultūrų, kurios neturėtų apsiriboti meno sritimi, mes galime suprasti, kas mes esame ir pasiekti naujovių, ką mes darome. Mūsų mokytojai ir darbuotojai, taip pat mūsų studentai, atvyksta iš viso pasaulio, taip pat dėka, kad mūsų „kalba“ įgijo tokį išskirtinį ir tvirtą tapatybę.

Užteršimas

Tokiu metu, kaip ir mūsų, kuriai būdinga ryški sektorių specializacija, taip pat daugybė dirbtinių ribų (pvz., Cikliškai perkelta tarp meno ir amatų), kur kiekvienoje disciplinoje egzistuoja keletas (dažnai fiktyvių) padalinių, mokymo programos. mūsų kursai sistemingai integruoja konceptualizavimo elementus, kad išlaisvintų šias kliūtis tiek techniniu, tiek struktūriniu požiūriu.

Nepriklausomybė

Autonomija ir laisvė nuo bet kokio kondicionavimo, net biurokratinio kondicionavimo yra mokyklos DNR dalis. Laikui bėgant, mes susidūrėme su pasirinkimais, susijusiais su keliomis galimybėmis, kurios būtų iš esmės pakeitusios mokyklos dydį ir struktūrą, tačiau mums tai buvo tiesiog patvirtinimo (ir taip bus ir ateityje) klausimas. Tai yra pasirinkimas, kurį mes laikome itin svarbiu siekiant užtikrinti, kad teorinė įtampa ir pragmatizmas, profesionalumas ir kūrybiški diskai, kurie, mūsų manymu, yra didžiausia jėga, būtų derinami.

Vizija

Mūsų vizija yra idėja, kad „Alchimia“ vis labiau formuojama kaip vieta, skatinanti ir skleidžianti kūrybines gamybos ir mokymosi priemones, viena pėda menui (plačiąja prasme) ir viena techninių ir technologinių tyrimų (įskaitant pramoninius taikymus); Trumpai tariant, nuolatinis ryšys tarp pasaulių, kurie dažnai laikomi toli (geografiniu, sektorių, profesiniu ir meniniu požiūriu), tačiau galbūt vienas kitą papildo.

Aistra

Tai yra mokyklos filosofijos raktinis žodis, vienos žodžio sintezė ir būtina priemonė kiekvienam iš savo tikslų. Mes tvirtai tikime, kad vienas iš nedaugelio galimų atsakymų į krizę, susijusią su visais socialinio ir ekonominio modelio aspektais, yra skirtingas darbo supratimo būdas, tuo pačiu metu senovės ir šiuolaikinės, empatijos su žmonėmis, dirbančiais su mumis, derinys tinkamai atlikti ir siekti nuolatinio tobulėjimo. Būtent tai reiškia aistrą, nematerialų, bet apčiuopiamą elementą, lemiantį „Alchimijos“ sėkmę, apimančią tiek dizaino, tiek etikos aspektą. Mūsų prioritetas yra perduoti šią informaciją mūsų studentams.

Programos mokomos:
  • Anglų

Aukštoji mokykla taip pat siūlo:

Bakalauras

ALCHIMIA Contemporary Jewellery School

Dvejų metų BFA programa siūlo išsamų įžvelgimą šiuolaikinės juvelyrikos ir kūno ornamentu tiems, kurie be išankstinio patirties ar turintys juvelyrikos kūrimo įgūdžius pe ... [+]

Dvejų metų BFA programa siūlo visapusišką šiuolaikinių juvelyrinių dirbinių ir kūno ornamentų pagrindą tiems, kurie neturi pakankamai patirties arba neturintys juvelyrikos įgūdžių per gana trumpą laiką.

Kursas prasideda tradiciniais metodais ir įgūdžiais papuošiant ir projektuojant juvelyrinius dirbinius, o vėliau supažindinama su naujomis technologijomis, kūrybišku išteklių naudojimu ir materialine išraiška dizainui.

Programa suskirstyta į šešias 14 savaičių trukmės modulius, kurie sudėtingais, bet organiniais visiško panardinimo procesais suteikia subalansuotą praktinių ir teorinių principų derinį.

"Alchimia" filosofijos požiūriu programa ugdo požiūrį į mokymąsi, kuris sujungia teorinį, pragmatišką ir patirtinį, siekiant ugdyti pasitikėjimą, įgūdžius, kūrybiškumą ir vaizduotę. Jis pritaikytas kiekvienam mokiniui atskirai, mokytojams, teikiantiems asmeninį treniruotę, ir remiasi įvairiomis profesinėmis patirtimis, įskaitant kruopščiai atrinktas studijų keliones tiek vietinėje, tiek užsienyje.... [-]

Italija Florence
Susisiekti su mokykla
Anglų
Dieninės
2 metai
Universiteto miestelis
Skaityti daugiau lietuvių kalba