SMK University of Applied Social Sciences

Įvadas

Oficialus aprašymas

SMK University of Applied Socialinių mokslų

SMK yra švietimo įstaiga, kurioje reikšmė įdėti į žmogaus - vienas individualus talentas, potencialą ir sumanumą, kad turi būti atskleista, sukūrė ir vertinami. Todėl mes sveikiname kiekvieną individą iš viso pasaulio atvykti, studijų ir tobulėti čia, SMK kartu su mumis.

Mes siekiame būti pirmaujanti mokslo įstaiga, kurioje švietimo ir karjeros pastatas, taip pat mokslinius tyrimus, klestėti kartu su trečiaisiais akademiniais misija - sukurti ekonominę ir socialinę vertę regione ir šalyje.

Mes siekiame padaryti viską, ką verta studentams, bendruomenės ir visuomenės. Mes veikti kūrybiškai ambicijų ir jaunatviško dvasia. Mes norime sukurti, šviesti ir skleisti idėjas. Mes norime pakeisti pasaulį į gerąją pusę. Su jūsų pagalba ir dalyvavimas.

Nieko daugiau įprasmina mūsų buvimą kaip gebėjimas atnaujinti, ir pasveikinti kiekvieną dieną realizuoti pasaulio vystymosi principus, pagerinti kasdien ir deda pastangas viršytą mūsų potencialą. Norėdami sužinoti iš praeities, atrasti iš mūsų patirties, išrasti ir sukurti - tai maršrutais vaikščioti savo kelią ir siekti pokyčių.

Vykdant šią misiją, mes nuolat juda dieną-to-day atsakingai ir atkakliai, kuriant pažangią, atvirą ir palaipsniui vystant aukštąjį mokslą įstaiga - vertinami studentai, verslo įmonių pripažįstamas ir visuomenės.

Vardu SMK bendruomenė - prezidentas Gabija Skučaitė

Vizija

Unikalus, modernus ir kūrybinis aukštoji mokykla įkvepiantis naujoms idėjoms, prasmingų atradimų ir nuolat tobulinti.

Misija

atidaryti ir teikti visą gyvenimą trunkančio mokymosi galimybes žmonėms, skatinti jų intelektines ir kūrybines galias, skatinti savišvietą, pasirengti sėkmingai profesinei karjerai ir atsakingai, sąžiningai ir socialinės gyvenimo būdą. Ši misija reikalauja mums tarnauti visuomenei, suteikiant ją su smart žmogiškąjį kapitalą, kad galėtų kurti naujas žinias ir inovacijas, supranta atsakingą pareigą prisidėti prie pažangios, tvarios ir saugios Europos ateities kūrimo.

Faktai ir skaičiai

SMK - jausmas. Prasme. Žinios

Trys daiktavardžiai, kad iššifruoti akronimas SMK, atspindi, taip pat mūsų institucijoje pobūdį - gebėjimas išsiskirti su savo tapatybę, polinkio kurti ir pertvarkyti, ir nuolat vystosi. SMK - išskirtinis bendruomenė, kurioje būtų gerbiamos kiekvieno asmens individualumą ir apimtis, investiciniai vertės branginti, taip pat demokratinės ir kūryba kultūra formos.

Kodėl SMK?

Populiariausi nevalstybinė aukštojo mokslo institucija pagal paraiškų skaičių Lietuvoje Didžiausias nevalstybinė aukštoji mokykla Lietuvoje SMK universitetas akredituotas tarptautinių ekspertų didžiausią veiklos laikotarpis SMK pastato Vilniuje - pažangiausias studijų aplinka Lietuvoje Pirma nevalstybinė aukštoji mokykla, suteikta ECTS diplomo priedėlis SMK Kokybės vadybos sistema sertifikuota pagal LST EN ISO 9001: 2008 standartą

SMK studentai

Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Anglų
  • Lietuvos

Matyti Bakalauras »

Programos

Aukštoji mokykla taip pat siūlo:

Bakalauras

Jungtinis Laipsnis Profesinio Bakalauro Ir Tarptautinės Prekybos

Su bendrabučiu Dieninės 3 metų September 2017 Lietuvos Respublika Vilnius Klaipeda + 1 daugiau

Jungtinio laipsnio Tarptautinio rinkodaros ir prekių ženklų yra įgyvendinama kartu su Lenkijoje universiteto Ūkio Bydgoščiuje (WSG) partneriu. Programa reikalauja, kad studentas praleisti visą antrųjų metų studijų Lenkijoje ir pabaigoje gauna bendrą profesinio bakalauro Tarptautinis marketingas. [+]

Jungtinio laipsnio Tarptautinio marketingo ir paviljonai vykdomas kartu su Lenkijoje universiteto Ūkio Bydgoščiuje (WSG) partneriu. Programa reikalauja, kad studentas praleisti visą antrųjų metų studijų Lenkijoje ir pabaigoje gauna Jungtinis laipsnis profesinio bakalauro Tarptautinio marketingo. Studijos tikslas Paruošti kvalifikuotus specialistus Tarptautinės rinkodaros ir prekių ženklų, kurie gali savarankiškai atlikti marketingo tyrimus, kurti rinkodaros strategiją, planuoti ir įgyvendinti sprendimus prekybos įmonių tarptautinėje rinkoje, taip pat kurti ir įmonės ar produkto prekės ženklo, padėdami jį į tarptautines rinkas. Mokymosi rezultatai Baigęs studijas, asmuo gebės: taikyti žinias praktikoje, taikoma teoriją ir metodus rinkodaros ir prekių ženklų daugiakultūrėje verslo aplinkoje; pasiekti reklamos, prekės semiotikos, informavimo ir žiniasklaidos atrankos koncepcijas ir taikymo supratimą; suprasti ir apmąstyti centrinių teorijų ir modelių verslo-klientams ir verslo-verslo rinkodaros; atlikti marketingo ir rinkos tyrimus, siekiant nustatyti vartotojų elgsenos skirtumus užsienio rinkose taip pat apdoroti ir įvertinti tyrimų rezultatus; įvertinti konkurencinę padėtį verslo ar produkto kaip už įmonės marketingo komplekso su daug dėmesio skiriant tarptautinėje rinkoje rengimo pagrindas; analizuoti, vertinti ir taikyti teisines metodai bei priemonės, padedančios pardavimų rezultatus tarptautinėje rinkose; plėtoti, vertinti ir įgyvendinti tarptautinius rinkodaros ir prekės ženklo strategijas įvairaus dydžio ir tipo įmonių, turinčių įvairių išteklių kiekio ir strateginius tikslus; į indentify produktų kūrimo galimybes ir parengti įvesti į tarptautines rinkas planą; plėtoti, įgyvendinti ir palaikyti įmonės, produkto ar paslaugos prekės ženklą, pagal bendrovės identifikavimo ženklu tarptautinėse rinkose veiksnių; įvertinti įmonės tarptautinę rinkodaros ir prekių ženklų veiksmų efektyvumą; priimti veiksmingus sprendimus dėl marketingo komplekso pokyčius, siekiant išspręsti realias problemas įgyvendinimo bendrovės strateginius planus; bendradarbiauti ir bendradarbiauti su žmonių, turinčių... [-]

Profesinio Bakalauro Programavimo

Su bendrabučiu Dieninės 3 metų September 2017 Lietuvos Respublika Vilnius Klaipeda + 1 daugiau

Programavimo ir multimedijos studijų programos tikslas yra parengti IT aukštos kvalifikacijos specialistus, kurie gebėtų taikyti įgytas žinias į matematikos ir fizinių mokslų srities, o projektuojant, eksploatuojant ir administravimo kompiuterines sistemas, kurti taikomąsias programas, multimedia ir / arba Dabar žiniasklaidos produktų. [+]

Studijos tikslas Iš tikslas Programavimas ir multimedijos studijų programa yra parengti IT aukštos kvalifikacijos specialistus, kurie gebėtų taikyti įgytas žinias į matematikos ir fizinių mokslų, projektuojant, būdų ir administruojančių kompiuterines sistemas srityje, kurti taikomąsias programas, multimedia ir / ar interneto žiniasklaidos produktų. Mokymosi rezultatai Baigęs studijas, asmuo: Gebės taikyti pagrindinių bendrųjų žinių ir įgūdžių, fizinių ir socialinių mokslų, reikalingų siekiant kūrybiškai ir atsakingai įgyvendinti profesinę veiklą. Gebės taikyti kompiuterinę techniką ir programinę įrangą, reikalingą žinių, siekiant modelio ir projektavimo žmonių ir kompiuterio sąveikos priemones. Gebės analizuoti potencialių klientų ir vartotojų programinės įrangos, būtinų poreikius siekiant kurti ir diegti programų sistemas įvairiose veiklos srityse. Gebės taikyti operacinių sistemų, interneto įranga Valdymo ir apsaugos mechanizmus, kad būtų užtikrintas informacijos saugumą. Gebės taikyti skaitmenų metodus ir algoritmus, matematinis, statistinę, duomenų rinkimo ir analizės metodus, reikalingus siekiant nustatyti už programos sistemų ir jų sudedamųjų dalių poreikį. Gebės taikyti analizės ir modeliavimo metodus ir priemones informacijos apdorojimo Kurdami programą sistemas. Gebės taikyti programa projektavimo principus, reikalavimus, programavimo kalbas, kuriant programą produktus. Gebės kurti ir valdyti duomenų bazes, taikant duomenų bazių valdymo sistemas. Gebės kurti taikomąsias programas, tinklalapius, gaminiai iš terpės ir animacija, atitinkantis organizacijų poreikius. Gebės taikyti tyrimo metodus, kai darai nepriklausomai nuo programos sistemos plėtros ir priežiūros darbus. Gebės taikyti kompiuterinės grafikos ir informacijos vizualizacija, multimedijos technologijas, kuriant programų sistemas principus. Gebės įvertinti padarytus sprendimus dėl programų sistemų plėtros TEISINĖ, EKONOMINĖ, saugumo ir technologijų požiūriu. Gebės taikyti žinias, priemones ir įgūdžius teisės, komunikacijos, technologijų valdymo dirbant komandoje ir bendrauti su klientais. Gebės įvertinti savo... [-]

Profesinio Bakalauro Tarptautiniame Versle

Su bendrabučiu Dieninės 3 metų September 2017 Lietuvos Respublika Klaipeda Vilnius + 1 daugiau

Tarptautinio verslo (Jungtinis laipsnis) studijų programos tikslas yra parengti aktyvią ir socialiai atsakingus verslininkus, kurie parodo, kad moka verslo vadybos ir tarpkultūrinio bendravimo ir galėtų kurti, valdyti ir plėtoti tarptautinį verslą Lietuvos ir tarptautinėse rinkose. [+]

Pastaraisiais dešimtmečiais verslo vis dažniau tarptautinį pobūdį ir tempą, ir tarptautinė komercija dabar pavergia didelį ir nuolat auganti dalį bendrų komercinei veiklai. Daugėja įmonių, mažas, vidutinio dydžio ir didelių, dabar paveiktų tarptautinius renginius ir konkurencija, todėl ši aktyvi verslo plėtra reikalauja naujovišką žinias ir profesinę kompetenciją tarptautinio verslo srityje. Studijos tikslas Iš tikslas Tarptautinis verslas (Jungtinis laipsnis) Studijų programos yra parengti aktyvią ir socialiai atsakingus verslininkus, kurie parodo, kad moka verslo vadybos ir tarpkultūrinio bendravimo ir galėtų kurti, valdyti ir plėtoti tarptautinį verslą Lietuvos ir tarptautinėse rinkose. Tyrimų rezultatai Mokymosi rezultatai Kad būtų galima plėtoti verslą tarptautinėje verslo aplinkoje, taikant pagrindines žinias apie (ekonomikos metodologiją, verslo valdymo ir kokybės valdymo teorijų ir) socialinių mokslų, naudojant sisteminį požiūrį į verslą. Norėdami sužinoti tarptautinę prekybą, mokesčių ir teisės sistemų, susijusių Europos Sąjungos direktyvas, Lietuvos pagrindinių reglamentų, reglamentuojančių teisinių formų įmonių ir įmonių veiklą ir gebėti juos taikyti praktikoje. Kad galėtų įvertinti tarptautinių kompanijų "verslo aplinką, verslo plėtros tendencijas, informaciją ir duomenis, susijusius su verslo valdymo taikant socialinių tyrimų metodus. Norint užmegzti ir plėtoti tarptautinio verslo įmonėms, gebėti organizuoti veiklą ir vykdyti verslo operacijas, siekiant užtikrinti tinkamą veikimą tarptautinių organizacijų tarptautinės kompanijos daugiakultūrėje aplinkoje. Kad galėtų planuoti veiklą tarptautinio verslo įmonė, parengti ir įgyvendinti verslo projektus bei naujoves, susijusias su strateginės plėtros. Gebėti organizuoti ir valdyti žmogiškuosius išteklius bendrovės, koordinuoti komandinį darbą, pasirinkti veiksmingus motyvavimo metodus ir atlikti profesinės veiklos darbuotojų vertinimą. Kad būtų galima naudoti pažangias rinkodaros ir pardavimų metodus, siekiant užtikrinti veiklos efektyvumą. Kad galėtų kontroliuoti materialinius ir finansinius išteklius, tarptautinio... [-]

Profesinio Bakalauro Turizmo Ir Laisvalaikio

Su bendrabučiu Dieninės 3 metų September 2017 Lietuvos Respublika Klaipeda Vilnius + 1 daugiau

Plėtoti turizmo ir rekreacijos specialistų, kurie galėtų, nepriklausomai, yra sukurti ir valdyti turizmo verslą, organizuoti viešbučio veiklą, atsakingai veikti nacionalinėse ir tarptautinėse turizmo rinkose. [+]

Studijos tikslas Plėtoti turizmo ir rekreacijos specialistų, kurie galėtų, nepriklausomai, yra sukurti ir valdyti turizmo verslą, organizuoti viešbučio veiklą, atsakingai veikti nacionalinėse ir tarptautinėse turizmo rinkose. Tyrimų rezultatai Baigęs studijas, asmuo: Ar suprantate turizmo teorijas, tipologija, galės taikyti įgytas žinias organizuojant turizmo verslą socialinių mokslų. Gebės apibūdinti formas turizmui ir rekreacijai, taip pat taikyti tada po vertinimo vartotojų lūkesčius ir poreikius. Ar suprantate turizmo rinkinio šerdį, žinos tam tikrų elementų, plėtros ir rinkodaros principus ir metodus. Gebės atlikti turizmo rinkos ir viešbučių verslo mokslinius tyrimus, analizuoti rezultatus ir juos naudoti sėkmingo turizmo verslo organizacijoje. Ar žinote, kaip įsteigti turizmo įmonę ir galės jį kontroliuoti naudojant etikos ir inovacijų principus Gebės plėtoti turizmo verslo planus, grįs juos finansinius skaičiavimus ir išteklių poreikius. Gebės įdarbinti ir valdyti personalo komandą naudojant motyvavimo teorijas, šiuolaikinius valdymo metodus ir lyderystės principus. Taikys vidaus, išorės ir tarpkultūrinius bendravimo modelius bendraujant su verslo partneriais ir klientais. Gebės savarankiškai ir komandoje plėtoti turizmo ir poilsio projektą kiekvienam klientui atsižvelgiant į jų poreikius ir pageidavimus. Taikys paslaugų ir svetingumo standartus kokybę kuriant ir parduodant turizmo paslaugas. Ar įvertinti rinkos pokyčius ir galės priimti teisingus sprendimus turizmo verslo ir viešbučiai plėtros veiklą. Studijų turinys Bendrasis kursas vienetai studijas: Verslo komunikacijos; Informacinės ir ryšių technologijos; Teisės pagrindai; Bendravimo psichologija; Pagrindai sociologijos ir kt. Kurso vienetai studijų srityje: Vadyba, Ekonomikos teorija, Turizmas išteklių ir geografijos; Turizmas tipologija; Verslo etika; Profesionalus užsienio kalba, tarpkultūrinė komunikacija, apgyvendinimo paslaugos, turizmo rinkodaros, Turizmas Verslas organizavimas, paslaugos kokybės valdymas; Turizmas paslaugų kainodaros, Food Service organizacija, pardavimų vadyba,... [-]

Vaizdo įrašai

SMK University of Applied Social Sciences

Why I chose SMK?

Kontaktai

SMK University of Applied Social Sciences

Adresas Nemuno str. 2
Klaipeda LT-91199, Lithuania
Interneto svetainė http://www.smk.lt/en
Telefonas +370 46 397077

Telefonas