Oficialus aprašymas

Kaip pirmasis pasaulyje kolegijoje pasiūlyti bakalauro studijų programą, skirtą žaidimų kūrimas, DigiPen technologijos institutas jau seniai viršų pasirinkimas studentams, siekiančių į skaitmeninės interaktyviosios žiniasklaidos pramonės karjerą.

Spektaklis orientuotas sektoriaus pobūdį nustatė aukštus standartus ir sukūrė didžiulę konkurenciją studentams šiandien patekti į darbo rinką. Kad pavyktų, reikia pristatyti unikalius ir patrauklius interaktyvių patirtimi šiandienos auditorijai. Tai tikrosios technologinės naujovės tipas gali būti pasiekti tik tie, kurie turi gilų, esminį supratimą apie sudėtingą santykių vartotojas ir patirtį.

DIGIPEN TECHNOLOGIJOS INSTITUTAS Singapūras

Singapūras dabar gyvena DigiPen pirmojo tarptautinio universiteto. Singapūras miesteliu buvo įsteigta Singapūro vyriausybės kvietimu kaip dalis šalies iniciatyva sukurti salą į švietimo centru su sukant jį į "Global Schoolhouse" viziją. DigiPen buvimas taip pat prisidės prie Singapūro vyriausybės viziją paversti salą į "Global Digital Studio".

DIGIPEN: praeitis, dabartis, ir ateitis

Įkurta Šiaurės Amerikoje 1988 metais, DigiPen tebėra į žaidimų kūrimo švietimo ir anapus vadovas. Su labai akademinių studijų programų mokė pasaulinės klasės fakultetas, išsami Instituto mokymo peržengia tik moko studentus, kaip naudotis meno gamybos įrangą ar konkrečius programavimo kalbas. Per stažuotes, komandos pagrindu projektų ir mokymo galimybes, DigiPen studentai tiesiogiai patirti, ką ji mano, kad tapti sėkminga ir vertinga narys interaktyvios žiniasklaidos bendruomenėje. Sužinokite daugiau apie DigiPen istorijoje.

ACADEMICS

Bendra informacija

DigiPen studijų programos visi siūlomi vietoje ir asmeniškai suteikti studentams su optimalaus lygio instrukcijų, paramos ir bendradarbiavimo Kiekvienas laipsnis programa patariamasis komitetas sudaro dėstytojai, darbuotojai ir pramonės specialistų, kurie apžvelgia programą kasmet už atitinkamą griežtumo ir atitinkamo turinio Klasės siūlomi semestrą pagrindu Nauja studentai užsiregistruoti vieną kartą per metus rudenį

Programos mokomos:
  • Anglų

Aukštoji mokykla taip pat siūlo:

BA

DigiPen - Institute of Technology Singapore

Dailės skaitmeninio meno ir animacijos bakalauro yra ketverių metų programos, skirtos parengti studentus sukurti meno kūrinį kaip profesionaliu lygmeniu. ... [+]

Dailės skaitmeninio meno ir animacijos bakalauro yra ketverių metų programos, skirtos parengti studentus sukurti meno kūrinį kaip profesionaliu lygmeniu. Užuot tiesiog moko studentus, kaip naudoti esamas priemones ir įrangą, BFA. skaitmeninio meno ir animacijos programa pabrėžia pamatinių įgūdžių, kurie lieka aktualūs ir naudingi, nepriklausomai nuo technologijos ar vidutinio plėtrą. Studentai, sėkmingai baigę šią programą, turės įgūdžių gaminti galingas, veikia vaizdus profesionaliai studijoje aplinka.

Kaip animacija ir vaizdo žaidimų pramonės subrendęs, yra pastebimas perėjimas įmonių samdyti darbuotojus, kurie parodytų daugiau nei praktinių žinių apie konkrečios komercinės programinės įrangos paketą arba tradicinių meno įgūdžius. Pramonės ir kokybės standartai ir toliau didės, o konkurencija dėl pradinio lygio pozicijas reikalauja, kad menininkai turi sudėtingus įgūdžių rinkinių, kol jie gali net pradėti savo karjerą. Studijos siekia menininkai su plačios ir integruotos įkūrimo teorinių, praktinių ir techninių įgūdžių gamybos animacija, tradicinio meno, šiuolaikinės kompiuterinės programinės įrangos ir žiniasklaidos istorija srautą. Įžvalgos ir ilgalaikis potencialas tampa vis svarbesni. Studijos taip pat reikalauti profesinę atsakomybę ir nuoseklumą.... [-]

Singapūras Singapore
Rugpjūtis 2020
Dieninės
4 metai
Universiteto miestelis
Skaityti daugiau lietuvių kalba
DigiPen - Institute of Technology Singapore

Dailės bakalauras Game Design dėmesio skiriama vaizdo ir pasakojimo aspektų žaidimų dizainą. Pirmieji programos daugiausia dėmesio skiriama plėtoti pagrindinių žinių ir į ... [+]

Dailės bakalauras Game Design dėmesio skiriama vaizdo ir pasakojimo aspektų žaidimų dizainą. Pirmieji programos daugiausia dėmesio skiriama plėtoti pagrindinių žinių ir įgūdžių, piešimo, spalvos, tono, sudėtį, ir animacija, be to, matematikos ir kompiuterių mokslo. Mokiniai mokosi kurti, modelis ir tekstūros tiek 2D ir 3D meno turtą, iš atskirų simbolių visą lygį. Kaip studentai pažangą, jie įdėti savo įgūdžius prie bandymo realiu pasauliu, bendradarbiavimo projektai, kur jie, projektavimas, prototipas ir pakartoti savo visiškai playable 2D ir 3D žaidimus.

Skaitmeninės pramogų srityje perėjo iš epochą, kai dizaineriai buvo savamokslis ir išmoko į darbą, į vieną, kai net pradinio lygio dizaineriai, tikimasi, bus gerai apmokyti su patikrintais projektavimo įgūdžius, kartu su technologijų, meno supratimą , garso, pasakojimas, ir psichologijos. Projektavimas skaitmeninėmis pramogomis galiausiai apie gyvybingas į kiekvieną, kas priešingu atveju būtų negyvas kodą ir statinius pikselių ekrane aspektu. Dizaineriai turi nuolat atsidurti vadovų ir širdyse savo žaidėjais, tašymas kiekvieną veiksmą, kiekvieną atsakymą, atoslūgis-ir-srautą žaidimo intensyvumo, tada meistriškai susilieja mechaninius, erdvinę, pasakojimą, vaizdo ir fonetinius aspektus Visa patirtis. Ši studijų programa rengia absolventus būti modernus žaidimas dizaineris, galintis dirbti didelėse grupėse, bendrauti ir bendradarbiauti su kitais dizaineriais, menininkais, ir inžinieriai, ir gali sukurti patirtį, kuri yra didesnė nei jos dalių suma.... [-]

Singapūras Singapore
Rugpjūtis 2020
Dieninės
4 metai
Universiteto miestelis
Skaityti daugiau lietuvių kalba

BSc

DigiPen - Institute of Technology Singapore

Mokslų bakalauro Computer Science Realaus laiko interaktyvios modeliavimas yra ketverių metų kompiuterių mokslo laipsnis sutelkiant dėmesį į techninius aspektus kompiuter ... [+]

Mokslų bakalauro Computer Science Realaus laiko interaktyvios modeliavimas yra ketverių metų kompiuterių mokslo laipsnis sutelkiant dėmesį į techninius aspektus kompiuterinės grafikos ir modeliavimas. Studentai pradėti tvirtą pagrindą matematikos, fizikos ir programavimo, tada tas žinias taikyti metinių komandos pagrindu projektams, kuriuose jie dizainas, programos, testavimas ir galiausiai paleisti savo visiškai grotinų žaidimai visuomenei. Tie, kurie sėkmingai užbaigti kompiuterinių mokslų bakalauro Real-Time Interaktyvus modeliavimo programa bus įgijo žinias ir įgūdžius, kad galėtų gaminti labai sudėtingos programinės įrangos sistemas profesinės lygiu.

... [-]
Singapūras Singapore
Rugpjūtis 2020
Dieninės
4 metai
Universiteto miestelis
Skaityti daugiau lietuvių kalba
DigiPen - Institute of Technology Singapore

Mokslų bakalauro kompiuterių mokslo ir Game Design sujungia kursinių kompiuterių mokslo, įskaitant raštu kompiuterines programas pagrindinėse kalbų, tokių kaip C ir C ++, ... [+]

Mokslų bakalauro kompiuterių mokslo ir Game Design sujungia kursinių kompiuterių mokslo, įskaitant raštu kompiuterines programas pagrindinėse kalbų, tokių kaip C ir C ++, su tvirtą pagrindą humanitarinių, socialinių mokslų, ir pagrindų menas. Ši programa parodo studentus su įrankių ir procesų, naudojamų profesionalių dizainerių, įskaitant nuosavybės skriptų kalba, lygis ir žemėlapių redaktorių, duomenų bazių ir projektavimo dokumentų įvairovė. Studentai BS. Kompiuterių mokslo ir Game Design programos, projektavimas, prototipas, ir pakartoti savo projektus bendradarbiaujant, terminas varoma aplinkoje, padedant jiems vystyti bendravimo ir komandos įgūdžių, reikalingų sėkmingai realaus pasaulio studija aplinkoje.... [-]

Singapūras Singapore
Rugpjūtis 2020
Dieninės
4 metai
Universiteto miestelis
Skaityti daugiau lietuvių kalba

Lurking | DigiPen Institute of Technology Singapore