DigiPen - Institute of Technology Singapore

Įvadas

Oficialus aprašymas

„DigiPen“ technologijos institute Singapūre patirsite griežtą išsilavinimą, skirtą pasiruošti įdomioms darbo galimybėms pasaulinėje skaitmeninėje ekonomikoje. Studijų metu įgysite teorinių pagrindų ir pagrindų žinių, kurios bus aktualios ir naudingos per visą jūsų karjerą.

Be įprastų kursinių darbų ir užduočių, savo žinias pritaikysite praktinių komandų projektuose, kurie skatina bendravimą ir tarpdisciplininį bendradarbiavimą. Šis projektas pagrįstas iššūkiais jums išspręsti sudėtingas problemas, kai dirbate kartu kurdami originalią programinę įrangą, žaidimus, animaciją ir dar daugiau akademinėje aplinkoje, kuri atkartoja profesionalios produkcijos studiją. Kai baigsite studijas, turėsite tvirtų žinių apie savo srities pagrindines žinias, galimybę kurti naujus sprendimus ir darbo, kuris gali padėti išsiskirti potencialiems darbdaviams, rinkinį.

MŪSŲ ISTORIJA

„DigiPen“ įsteigė Claude Comair 1988 m. Vankuveryje, Kanadoje, kaip kompiuterinio modeliavimo ir animacijos kompaniją. Didėjant darbo poreikiui, p. Comairei kilo sunkumų ieškant kvalifikuoto personalo, kuris ne tik suprato kompiuterių mokslą, bet ir mokėjo naujausių skaitmeninių technologijų. DigiPen pradėjo siūlyti specialią 3D kompiuterinės animacijos mokymo programą. Netrukus „DigiPen“ bendradarbiavo su „Nintendo of America“, kad sukurtų vaizdo žaidimų programavimo sertifikavimo programą.

Vaizdo žaidimams pereinant nuo paprastos 2D grafikos prie sudėtingesnių 3D pasaulių, pramonės poreikis kvalifikuotiems darbuotojams, turintiems aukštąjį skaitmeninio meno, dizaino ir programinės įrangos inžinerijos išsilavinimą, ir toliau plėtėsi. Numatydamas šį didėjantį poreikį, „DigiPen“ sugalvojo ir pradėjo siūlyti pirmąją pasaulyje vaizdo žaidimų bakalauro studijų programą (Kompiuterių mokslo bakalauras realaus laiko interaktyviame modeliavime), kuri paruoš studentus unikaliems iššūkiams sukurti profesionalų 3D žaidimą ir modeliavimą. programinė įranga. 1998 m. „DigiPen“ perkėlė savo miestelį į Redmondą (Vašingtonas, JAV) ir duris atvėrė kaip „DigiPen“ technologijos institutas.

Tai, kas prasidėjo kaip novatoriškas požiūris į modeliavimą ir žaidimų vystymąsi, išsiplėtė apimant naujas skaitmeninio meno ir animacijos, kompiuterių inžinerijos, žaidimų projektavimo, muzikos ir garso projektavimo bei kitas informatikos specializacijos programas. Šiandien „DigiPen“ savo Redmond miestelyje siūlo devynias bakalauro ir dvi magistro programas. „DigiPen“ taip pat siūlo studijų programas dviejuose tarptautiniuose miesteliuose Singapūre ir Bilbao, Ispanijoje, taip pat bendradarbiaudama su švietimo partneryste su mokyklomis Pietų Korėjoje ir Tailande.

„DigiPen“ skirtumas

Studentai pasirenka „DigiPen“ (Singapūras) dėl įvairių priežasčių - ar tai būtų mūsų specializuotos programos, dėmesys komandiniams projektams ir taikomiesiems mokymams, išskirtinis absolventų tinklas ir pramonės jungtys, ar patyrę dėstytojai. Tai tik keletas ypatybių, apibrėžiančių ir tai, kas mes esame, ir ką darome.

Orientuota

Skelbdami savo studijų sritį, kai pateiksite paraišką, pateksite tiesiai į kursus, labiausiai susijusius su jūsų sritimi. Studijų pabaigoje turėsite aukštesnį žinių lygį ir būsite pasirengę žengti į savo naują karjerą.

„Hands-On“

„DigiPen“ moko jus būti problemų sprendėju ir novatoriumi įgyvendinant realaus pasaulio projektus. Taikydami akademinius principus konkrečiuose ištisus metus trunkančiuose komandos projektuose, jūs ir jūsų bendraamžiai įgysite praktinių žinių, kad taptumėte technologijos kūrėjais, o ne tik vartotojais.

Prisijungta

Mūsų tvirti ryšiai su Singapūro technologijų sektoriumi leidžia išnaudoti gilų pramonės patirties šulinį ir pradėti kurti savo profesinį tinklą nuo pirmųjų dienų universiteto mieste. Glaudžiai bendradarbiaujame su daugeliu gerbiamų pramonės partnerių - įskaitant „Ubisoft Singapore“, „Autodesk“, „Koei Tecmo“, „Continental Automotive“ ir dar daugiau - siekdami suteikti mūsų studentams profesinio augimo ir karjeros galimybes.

Garsus

„DigiPen“ auklėtiniai yra laimėję 57 apdovanojimus „Nepriklausomų žaidimų festivalyje“ - daugiau nei bet kuri kita mokykla pasaulyje. Jau 10 metų iš eilės „The Princeton Review“ priskyrė „DigiPen“ tarp penkių geriausių žaidimų dizaino mokyklų.

Patyręs

Mes samdome pasaulinio lygio ekspertus iš pirmaujančių akademinių institucijų ir pramonės gigantų, tokių kaip „Microsoft“, „Nintendo“, „Disney“, „Pixar“, „Bungie“ ir „Sony“. Mūsų fakulteto dėstytojai tiesiogiai į klasę atsineša apdovanojimų pelniusių akademinių tyrimų, pažangiausios programinės įrangos kūrimo, trigubo vaizdo žaidimų gamybos ir pramonės lyderystės patirtį.

Vietos

Singapūras

Address
PIXEL Building,
10 Central Exchange Green,

139660 Singapūras, Singapūras

Programos

Aukštoji mokykla taip pat siūlo: