Žaidimų plėtros bakalauras
SAE Institute UAE
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Dubai, Jungtiniai Arabų Emyratai
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
AED 51 975 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* per metus. Mokestis už mokslą galimas lanksčiomis mokėjimo galimybėmis
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Imkitės žaidimų tobulinimo bakalauro laipsnio SAE ir įgykite savo programavimo ar žaidimų projektavimo patirties. Pritaikykite įgūdžius ir žinias šioje įdomioje industrijoje tokiose srityse kaip lygio dizainas, socialinių ir mobiliųjų žaidimų kūrimas, žaidimų variklių programavimas, žaidimų programavimas, žaidimų dizainas, projektų valdymas, rimti žaidimai ir daug daugiau. SAE metu dirbsite su standartine programine ir technine įranga ir išmoksite naudoti pramonėje standartizuotas programavimo kalbas.
Jūs imsitės specializuotų padalinių, skirtų studentams dalyvauti realaus pasaulio projektuose, vadovaujant ekspertų SAE darbuotojams. Taikydami šį unikalų mokymo stilių, jūs pademonstruosite savo įgūdžius ir technines žinias bendradarbiaujančioje ir kūrybinėje studijoje grįstoje mokymosi aplinkoje.
Jūsų studijos
Kiekviena studijų programa yra suskirstyta į atskirus etapus, kiekviena skirta skatinti skirtingus įgūdžius.
I etapas - pamatinių įgūdžių ugdymas
I etape jūs imsitės daugybės pagrindinių padalinių, kurie suteiks jums būtinus techninius įgūdžius ir žinias ne tik apie jūsų disciplinos sritį, bet ir suteiks įgūdžių, reikalingų bendradarbiauti su kitais kūrybinės žiniasklaidos studentais ir specialistais vėlesniuose etapuose. programa.
- Gameplay scenarijus ir žaidimų programavimas
- Lygių kūrimas ir tobulinimas
- Žaidimo dizaino principai
- Projektų valdymas ir profesinis etiketas
- Kritinis ir kūrybinis mąstymas
- Šiuolaikinės pramonės apžvalga
II etapas - tarpdisciplininiai projektai, žiniasklaida ir kultūros studijos
II etape dirbsite imituotose projektų grupėse, kuriose sieksite plataus masto rezultatų kiekvieną trimestrą. II etape mes ne tik priversime jus pritaikyti savo I etapo įgūdžius gilesniame kontekste, bet ir padėti jums dirbti šiuolaikinės kūrybinės žiniasklaidos srityje.
II etape parodome, kaip jūsų darbas prisideda prie platesnės kultūros ir žiniasklaidos praktikos ir sąveikauja su ja. Šios žinios leis jums dirbti su įvairiomis kitomis disciplinomis ir menininkais bei išplėsti savo potencialą pasaulinėje arenoje.
Jūs atliksite daugybę realių projektų su studentais ne tik savo disciplinoje, bet ir visose kitose SAE disciplinose.
II etape jums bus suteikta galimybė dirbti projektų specialistais šiose srityse. Projektų tipai ir projekto vaidmenys, kuriuos pasirinksite atlikti, nulems, į kurią specializacijos sritį patenkate. II etape yra du studijos moduliai su projektais, pagrįstais šiomis sritimis;
- Žaidimų programavimas
„SAE Games“ programavimo laipsnis yra labai tikslinga programa, kuri gilinasi į žaidimų ir žaidimų variklių programavimą. Savo įgūdžius sukursite esamuose programinės įrangos paketuose ir sistemose, tokiose kaip „Unreal Engine“ ir „Unity“, naudodamiesi jomis savo techninių įgūdžių rinkiniui kurti ir savo žaidimų įrankiams, bibliotekoms ir varikliams kurti. Padidinsite savo žinias apie C ++ ir objektinį programavimą, kad sukurtumėte sudėtingus žaidimus ir įrankius.
Visos programos metu dirbsite su visų kitų disciplinų studentais, kad sukurtumėte turtingą ir kokybišką darbų portfelį. - Žaidimų dizainas
Specializuodamiesi žaidimų projektavimo srityje, dirbsite su įvairiais projektais su savo bendraamžiais ir SAE konsultantais, kurie sukurs jūsų įgūdžius ir žinias įvairiose žaidimų dizaino srityse.
Programos metu galėsite siekti visų žaidimo dizaino aspektų, tokių kaip lygio dizainas, sistemų dizainas, ekonominis dizainas, kova ir dirbtinio intelekto dizainas, balansavimas, žaidėjų psichologija ir daug daugiau. Geriausia, kad mes suteiksime jums įrankių, kurių jums reikia, kad dizaino idėjos būtų išdėstytos realiuose darbiniuose žaidimuose. Taip pat tyrinėsite sudėtingas menines idėjas, kurios veda prie originalių, asmeniškai jums meniškai reikšmingų žaidimų. Dirbkite kartu su kitais bendraminčiais ir visų SAE disciplinų darbuotojais, kad sukurtumėte didžiulį projektų portfelį.
III etapas
III etapas yra paskutinė jūsų studijų dalis. Čia imsitės pasirinkto tarpdisciplininio projekto, kuris bus galutinis ir ambicingiausias portfelio projektas, kurio imsitės.
Jūs taip pat baigsite studijas atlikdami pasirenkamąjį modulį ir atlikdami privalomą praktiką.
Kol baigsi, turėsi; profesionalus dalyvavimas internete, kurį pradėsite kurti programos pradžioje, įvairūs tarpdisciplininiai projektai, esantys jūsų portfelyje, ir gilesnis kūrybinės žiniasklaidos sričių supratimas bei patirtis realiame pasaulyje.
Baigę programavimo ar žaidimų projektavimo specializaciją, turėsite didelę patirtį dirbant imituojamose gamybos aplinkose. Jūs išmoksite pramonėje standartizuotą darbo eigą ir produkto gyvavimo ciklą. Turėsite žaidimų projektų, naudojamų pradedant savo verslą, arba toliau tobulinant savo profesinę praktiką, portfelį.
Programavimo specializacijos studentai turės daugybę portfelio projektų, kurie demonstruoja pritaikytas C ++ žinias žaidimų žaidimų programavimo ir žaidimų variklių programavimo kontekste. Jūs taip pat turėsite įrodytų žinių apie žaidimų variklių įrankių kūrimą tokiomis kalbomis kaip C #.
Žaidimų dizaino studentai baigs mokslus, gerai suprasdami žaidimų kūrimo planą ir tokias priemones kaip „Unity“, UDK, „3D Studio Max“ ir „Maya“. Žaidimų dizaino studentai turės galimybę įgyti įvairiausių įgūdžių, įskaitant vaizduojamojo meno, garso, istorijos ar personažų kūrimą, ir ištirti menines vizijas, kokie galėtų būti žaidimai. Dizaineriai praktikuos kūrybinį žaidimų kūrimą, siekdami būti originalūs, išraiškingi ir novatoriški.
Kvalifikacija
Žaidimų plėtros bakalauras
Jūsų mokymosi patirtis
SAE įdiegė nuotolinio lankstaus mokymosi galimybę esamiems ir būsimiems studentams. SAE sukurtų įrankių asortimentas leis studentams ne tik bendradarbiauti internete, bet ir įgyti patirties nuotolinio darbo praktikos srityje, plačiai naudojamoje kūrybinėse industrijose.
- Išmokite pažangaus lygio pramonės standarto C ++ programavimo kalbą, ypatingą dėmesį skirdami žaidimų kūrimui.
- Naudokitės standartinės tarpinės ir plėtros paketų, tokių kaip "Havoc", "Direct X", "Ogre", "OpenGL", "UDK", "Unity", ir daugelis kitų.
- Patirkite kursą, sukurtą bendradarbiaujant su pramonės partneriais, tobulinkite įgūdžius, kuriuos nori žaidimų pramonė.
- Sužinokite žaidimo programavimą, žaidimų variklių programavimą ir įrankių kūrimą - galėsite kurti savo variklius nuo pat pradžių ir sukurti savo įrankius, įskaitant importuotojus / eksportuotojus ir scenos valdytojus.
- Sužinokite dizaino ir techninių įgūdžių, kad galėtumėte aiškiai apibrėžti ir įgyvendinti aukšto lygio žaidimų koncepcijas. Tai yra pagrindiniai profesionalūs atributai, kuriuos reikalauja žaidimų pramonė ir dažnai nenagrinėjami kituose "HE" žaidimų kursuose.
- Plėtoti aukšto lygio įgūdžius žaidimų dizaino, programavimo, 3D vamzdynų, žaidimų psichologijos ir darbo prototipų - išmokti, kaip įgyvendinti savo idėjas realybe.
- Pradėkite žaidimus pirmame trimestre.
- Dirbkite su menininkais, dizaineriais, interneto ir mobiliųjų įrenginių kūrėjais, filmų kūrėjais, animatoriais ir garso specialistais.
Karjeros galimybės
|
|
Darbdaviai
"SAE" žaidimų absolventai dalyvavo daugelyje puikių kūrybinės žiniasklaidos bendrovių, įskaitant:
|
|
Patekimo reikalavimai
Kandidatai iš visų pretendentų grupių, norintys studijuoti bakalauro laipsnį, turi atitikti šiuos stojimo reikalavimus:
- Būkite bent 18 metų amžiaus (arba sulaukę 18 metų per pirmuosius studijų metus) arba 17 metų iki pirmosios kadencijos pradžios.
- Užpildytas Australijos vyresniojo vidurinio išsilavinimo pažymėjimas (SSCE) arba lygiavertis pažymėjimas; kuris pagal Australijos mokymo programą yra 12 klasės.
- Baigus diplomą ar aukštesnę kvalifikaciją, išduotą pagal Australijos kvalifikacijų sąrangą (AQF); ar kitos lygiavertės kvalifikacijos.
- Patirtimi pagrįstas stojimas - pareiškėjams, kurie neatitinka 1 arba 2 kriterijų. Prašome perskaityti žemiau esantį skyrių „Patirtimi pagrįstas stojimas, aukštojo mokslo Pathway arba susisiekite su SAE kurso patarėju, kad gautumėte daugiau informacijos.
- Reikalingi dokumentai:
- Aukštosios mokyklos pažymėjimas
- Vidurinės mokyklos stenograma (pažymių skalė turi būti pateikiama, jei ji nėra baigta JAV, IB, JK ar Indijos programoje), nebent pažymiai nurodomi procentais (%)
- Anglų kalbos mokėjimo įrodymas
SAE pripažįsta pramonės patirtį ir ankstesnius akredituotų institucijų tyrimus.
Norėdami gauti daugiau informacijos apie SAE stojimo reikalavimus, skaitykite studentų atrankos, priėmimo, atidėjimo ir perkėlimo politiką.
Anglų kalbos reikalavimai
Tarptautiniai studentai turi pateikti papildomų kalbos įgūdžių įrodymų ir atlikti vieną iš šių veiksmų:
- Tarptautinė anglų kalbos testavimo sistema (IELTS): 6 ar didesnis balas aukštojo mokslo (HE) kursuose ir 5,5 ar didesnis profesinio mokymo kursuose (priimamas tik akademinis testas), ARBA
- Anglų kalbos kaip užsienio kalbos (TOEFL) testas: 550 ar didesnis (popierinis testas), 60 ar didesnis (internetinis testas) aukštojo mokslo (HE) kurso balas ir minimalus 527 balas (referatas) ar 46) (internetinis testas) profesinio mokymo kursams, ARBA
- Tarptautinis antrosios kalbos mokėjimo reitingas (ISLPR): bendras įvertinimas 3, ARBA
- Pearsono anglų kalbos testas (PTE): aukštojo mokslo (HE) kurso akademinis balas 50 (arba didesnis) ir profesinio mokymo programos akademinis balas 42 (arba didesnis), ARBA
- Bendroji Europos kalbų orientavimo sistema (CEFR) AB 2.1 ar aukštesnė versija.
- 12-osios anglų kalbos baigimas Australijos vidurinėje mokykloje ar kolegijoje ar lygiavertis, minimalus rezultatas yra „Patenkinama“ ar lygiavertis rezultatas.
- Lygiavertis kitų patvirtintų vidurinių mokyklų anglų kalbos studijų lygis, pateikiant pasirašytą ir antspauduotą vidurinės mokyklos patvirtinimo laišką, kuriame teigiama, kad anglų kalba yra mokomoji kalba.
- Kiti anglų kalbos žinios įrodymai gali būti svarstomi ir bus priimami SAE kūrybinės žiniasklaidos instituto nuožiūra. Tai gali būti arba gimtosios kalbos įrodymas, arba pasirašytas ir antspauduotas aukštojo mokslo institucijos patvirtinimo laiškas, kuriame teigiama, kad anglų kalba buvo mokomoji kalba.
Paraiškos pateikimo metu daugiau nei dvejų (2) metų senumo anglų kalbos testo rezultatai nebus priimami.
Jei nepavyksta gauti anglų kalbos mokėjimo įrodymų, SAE Dubai, bendradarbiaudama su Eton institutu, kiekvieno semestro pradžioje organizuoja CEFR testą, į kurį studentai gali užsiregistruoti.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Bachelor of Applied Science (BAppSc) Majoring in Software Engineering
- Dunedin, Naujoji Zelandija
Inžinerijos bakalauro apdovanojimai – programinės įrangos inžinerija
- Camperdown, Australija
Information and Communication Technology
- Middelburg, Olandija